UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että olisi lysti kun loreen ei pääsisikään viisuihin ja norjalaiskaksoset menisi takavasemmalta ohi. :-D
Toisaalta oon ajatellut, että Suomen mahdollinen viisuvoitto tuntuisi vielä paremmalta, jos kärkikahinoissa on mukana ruotsalainen ennakkosuosikki. Suomi-ruotsi-mittelöissä on aina sitä jotain, oli kyse sitten lätkästä tai viisuista :D
Eii, kamalaa, miettikää tilannetta, jossa finaalin viimeiset hetket ovat juuri käsillä. Viimeisinä yleisöääniä odottamassa ovat Suomen Käärijä ja Ruotsin Loreeni. Jompi kumpi vie voiton, mutta kumpi ja jännitys kohoaa. . .
Luulen, että pumppuni ei kestäisi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa nyt tänne se Hesarin kohuhaastattelu, josta olette päätelleet, että voisi olla persuihin päin kallellaan? Onko varmasti Jeren omia mielipiteitä vai sanooko niin vain trollatakseen? Käärijä on hahmo, ehkä mielipiteetkin on tahallaan provosoivia? Tosin silloin ei olisi poistanut VKK:ta seurattavistaan. Eikö kukaan huomannut sitä Vkk:ta aiemmin? Käärijä-buumihan alkoi jo yli kuukausi sitten? Luulisi, että jo aiemmin olisi syynätty somet ja tuo Vkk olisi huomattu. Onko pelkkää höpötystä?
Tässä:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html On maksumuurin takana, mutta voi lukea kirjastossa, jos ei ole tilaaja. En ole itse lukenut.
Googlatkaa:
käärijä vieraana yleX
Löytyy söpöjä haastatteluja.
Ei se tykkää Piña Coladasta, vaan Stolista (Stolichnaya vodka) ja glögistä.
Yäk.
Se vähä kylmäs, kun seuraa VKK puoluetta.
Surullinen juttu.
Jos Käärijä on vielä jonkinlainen "foliohattu" (kuten kaikki nykyään vähän normista poikkeavasti ajattelevat ovat) kuten minäkin, olen valmis varaamaan kirkon vaikka heti. Olin jo ennestään rakastunut, mutta nyt vielä enemmän.
Mut eihän tuota venäläistä vodkaa nyt enää saakaan Alkosta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. Käärijä-hype olikin liian hyvää ollakseen totta.
Mitä tarkotat?
Jos eurooppalaiset viisufanit saa tietää vkk-jutusta, suosio notkahtaa. Vkk:n arvot on aikalailla päinvastaiset kuin Euroviisujen arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetinmoinen homma lukea tätä palstaa joka päivä, eilenkin oli plärättävänä joku 30 sivua. Alkaa kisaväsymys painamaan näin yli kuukauden jälkeen. Loputtomat kuvailut Käärijästä saa mielikuvituksen tulille, ja vaikka se kaikki onkin positiivista, niin siihen päälle vielä omatkin "palstan ulkopuoliset" fiilistelyt. Niin en oikeasti jaksa 😂 Jättäisin palstan muuten, mutta täällä pysyy ajantasalla Kärtsän asioista. En voisi olla enempää samaa mieltä kaikesta "ai että se on ihana" mutta mie en jaksa lukea niitä ennää. Sori sekavasta avautumisesta, mutta saisko tänne jonkun suodattimen.
Joku sitä taannoin jo ehdotti että Käärijälle oma ketju?
Tietysti tätä mun erikoista ongelmaa se ei poista, että haluan lukea Käärijästä, mutta vain asiapitoiset jutut kiinnostuksena. Tämä on muutenkin 95% Käärijästä joten turha homma oma ketju. Osittain vähän läpällä tuon kirjoitukseni tein, mutta se on fakta, että vähentäisi "työtä" jos jättäisi kaikki "turhat kehut" pois. :)
Olen kyllä vähän pettynyt jos kukaan ei oikesti mene tsekkaan tota Ikaalisten keikkaa. Haluan raportin! Toivottavasti kukaan ei heitä sitä tuopilla. Ja Jorvin kautta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Jos eurooppalaiset viisufanit saa tietää vkk-jutusta, suosio notkahtaa. Vkk:n arvot on aikalailla päinvastaiset kuin Euroviisujen arvot.
Siis nyt puhutaan jostain hemmetin instaseuraamisesta, jonka sitä paitsi poisti tän woke-syövän takia. Me ei tiedetä, miksi hän seurasi sitä eikä tarvitsekaan tietää. Ehkä häntä kiinnostaa erilaiset ajatukset, ehkä hän on jostain asioista samaa mieltä, ehkä hänellä on siellä kavereita, ehkä hän seurasi sitä vain viihdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa nyt tänne se Hesarin kohuhaastattelu, josta olette päätelleet, että voisi olla persuihin päin kallellaan? Onko varmasti Jeren omia mielipiteitä vai sanooko niin vain trollatakseen? Käärijä on hahmo, ehkä mielipiteetkin on tahallaan provosoivia? Tosin silloin ei olisi poistanut VKK:ta seurattavistaan. Eikö kukaan huomannut sitä Vkk:ta aiemmin? Käärijä-buumihan alkoi jo yli kuukausi sitten? Luulisi, että jo aiemmin olisi syynätty somet ja tuo Vkk olisi huomattu. Onko pelkkää höpötystä?
Mitä hiton väliä, kun ei edes tuo juuri poliittisia kantoja esiin? Nykyajan cancel-kulttuurissa on valitettavasti poistettava "väärät" seuraamisetkin, ettei ole hirveä woke-jengi kimpussa tuhoamassa uraa ja nylkemässä elävältä. Ja ehkä hän seurasi sitä viihdemielessä, siksi, että kaikenlaiset mielipiteet kiinnostaa tai tuttuja siellä. En tiedä, mutta kun ei tuo asiaa itse juuri esiin, niin mitä väliä?
Jos rakentaa brändiä, KAIKKI on otettava huomioon.
Vapaa maa ja ihmiset saa ajatella miten haluaa.
Suvaitsevaisuun on vain sana. Käytännössä olemme suvaitsemattomampia kuin koskaa aiemmin.
Kaksinaismoralismi rehottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html On maksumuurin takana, mutta voi lukea kirjastossa, jos ei ole tilaaja. En ole itse lukenut.
Käärijä toteaa mielestäni asiallisesti: Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.
En minäkään nyt riemusta pompi jos paljastuu joksikin Suomi ensin -tyypiksi, mutta ei ole mitään sellaista tuonut haastatteluissa esiin eikä kaulassa killu suomileijona niin ei niin hirveästi kiinnosta. Enhän mä tiedä monen muunkaan artistin poliittisia mieltymyksiä kun ei ne siihen duuniin liity.
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa:
käärijä vieraana yleX
Löytyy söpöjä haastatteluja.Ei se tykkää Piña Coladasta, vaan Stolista (Stolichnaya vodka) ja glögistä.
Yäk.Se vähä kylmäs, kun seuraa VKK puoluetta.
Surullinen juttu.
VKK:han on ihan hyvä huumoripuolue, eikä mitään vastuuta tai pelkoa känkelöinnistä, kun on jo täysin marginaalissa. Tuollaisilta saa nykymaailmassa joskus kuulla totuudenkin, vaikka arvomaailma ei natsaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Piti etisä tietoa mitä tarkoittaa VKK. Nyt tiedän. Kannatan. Marinin natsismille loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html On maksumuurin takana, mutta voi lukea kirjastossa, jos ei ole tilaaja. En ole itse lukenut.Käärijä toteaa mielestäni asiallisesti: Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.
En minäkään nyt riemusta pompi jos paljastuu joksikin Suomi ensin -tyypiksi, mutta ei ole mitään sellaista tuonut haastatteluissa esiin eikä kaulassa killu suomileijona niin ei niin hirveästi kiinnosta. Enhän mä tiedä monen muunkaan artistin poliittisia mieltymyksiä kun ei ne siihen duuniin liity.
Mitä väärää on asettaa oman kansan etu etusijalle? Noh, ehkä tämä politikointi ei kuulu tänne. Mutta mulla nosti kyllä Kärtsän osakkeita entisestään, jos on persuiluun kallellaan. Ja on aivan oikeassa, ettei ole tilivelvollinen kellekään.
Loppujen lopuksi suomalaiset pääosin on ihan kyllästyneitä tuohon cancel-pashaan niin eiköhän suurin osa viis veisaa koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuun on vain sana. Käytännössä olemme suvaitsemattomampia kuin koskaa aiemmin.
Kaksinaismoralismi rehottaa!!
Kaikkia ei mielestäni tarvitse suvaita. Miksi esim. pedofiiliä, m urhaajaa, eläinrääkkääjää, koulukiusaajaa tai diktaattoria tulisi suvaita? Ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Käärijästä, mutta ne suuseksiä imitoivat kieliliikkeet voisi jättää pois, tulee wt-vibat.
Ei ne liity seksiin vaan siihen, kun Käärijällä tekee mieli pina coladaa. Lopussahan se ei enää heiluta kieltä kun on jo niin monta pina coladaa kumottu ja uskallettu tanssimaan. Jonkun muun tyypin tekemänä nuo voisi näyttää ällöttävän irstaalle mutta Käärijä hoitaa homman hyvin.
Näyttää kyllä siltä että tekee mieli jotain muuta kuin pin coladaa. Tuo herutusilme ja suun/kielen liike täytyy saada esityksestä pois.
Jos nyt oikein heruttajaa ja irstailijaa haetaan niin se on Måneskin. Miettikääs Måneskin tekemässä possujunaa tai lipomassa 😵💫
Lisäksi tankotanssi ja tissit paljaina poseeraava basisti.
Niin, näistäkään ei ole vedetty hernettä nenään, vaikka noitten temput ylittää hyvän maun rajat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi suomalaiset pääosin on ihan kyllästyneitä tuohon cancel-pashaan niin eiköhän suurin osa viis veisaa koko jutusta.
Eipä se auta, koska suomalaiset ei voi änestää omaa maata Esc:n semifinaalissa ja finaalissa. Ei siis ole väliä mitä suomalaiset ajattelee edustajastaan. Ei meillä ole enää äänivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html On maksumuurin takana, mutta voi lukea kirjastossa, jos ei ole tilaaja. En ole itse lukenut.Käärijä toteaa mielestäni asiallisesti: Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.
Rohkenen olla eri mieltä Käärijän kohdalla leijonakorusta killumassa. Itse asiassa sopisi hyvin siihen "juntti-tyyliin". Hämmentämään, hämmentämään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Siis nyt puhutaan jostain hemmetin instaseuraamisesta, jonka sitä paitsi poisti tän woke-syövän takia. Me ei tiedetä, miksi hän seurasi sitä eikä tarvitsekaan tietää. Ehkä häntä kiinnostaa erilaiset ajatukset, ehkä hän on jostain asioista samaa mieltä, ehkä hänellä on siellä kavereita, ehkä hän seurasi sitä vain viihdemielessä.
Todennäköisesti näki sen tahattoman huumorin mikä näissä porukoissa on.
Mitä tarkotat?