Mtkä lenkkarit työttömälle kunnon kohotukseen?
Hokia joku suositteli mutta ovat liika kalliita.
Kommentit (13)
Goretex tai joku suojaava, kimmoisa. Nyt sataa aina välillä kauheasti ja syksyllä lisää.
Kunnolliset peruslenkkarit, esim. Hoka, Adidas tms. Usein on hyviä alennusmyyntejä viime vuoden mallistosta.
Ei kannata tukea mitään Temun kaltaista paskafirmaa. Sellaisella kuralla lisäksi pilaisi jalkansa.
Juoksetko vai käveletkö. Minä kävelen yhden kesän 25 euron lenkkareilla, jotka on ostettu urheilukaupasta. Syksyksi /talveksi pitää olla eri kengät. Yleensä ne on urheilukaupan alesta. En maksa kengistä kuin muutaman kympin, koska enempään ei ole varaa. Kengät on kuitenkin urheilukaupasta liikuntaan tarkoitettuja jalkineita.
Talvi on tulossa, joten kannattaa nastalliset hommata. Miettii sitten talvella kesälenkkareita kun alennus
Suosittelen että lenkkeilet vapaasta tahdostasi ja valitset budjettiisi sopivat hyväntuntuiset lenkkarit, merkillä tai hinnalla ei ole merkitystä. Iloa päiviisi!
Jaa itse olisin sanonut just noi Hokat ovat tosi mukavia ja sopivat hyvin juoksuun ja kävelyyn.
Ihan noita perus urheiluliikkeitä ja niiden tarjouksia kannattaa seurata. Ja joku iso merkki ja sieltä joku peruslenkkari eikä mitään hirveän eksoottista (ja kallista).
Esim. vaikka nyt mieleen tulee intersport, xxl, stadium, isot kaupat kuten prisma tai citymarket, yms.
Jos et tykkää varpaiden kastumisesta sateella niin sitten ehkä kannattaa katsoa sitä gore-texiä mutta noi on kalliimmat. Ja ainakin vältellä noita malleja jossa päällys on lähinnä ohutta verkkoa pikku kangaspalalla.
Adidakset ovat nykyisin olleet huonohkoja, Niket samaten. Valitse ne joista pidät ja jotka tuntuvat hyvältä. Osta sieltä mistä pystyt äläkä stressaa siitä kuntoilusta.
Juoksen paljon. Yllätyksekseni Adidaksen 30€ lenkkarit ovat loistavat. Samoin oli Lidlin 30€ kiitimet.
Itse kävelen paljon, enkä ainakaan mitään halpiskenkiä suosittele ostamaan. Ovat muutamassa kuukaudessa hajalla.
Tori.fi melkein mikä tahansa merkki 20 eutoa
Temusta jotkut super halvat