Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
16601/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa ulkomaisissa reaktiovideoissa juuri homot käy ihan kuumana Käärijä, silmät oikein syttyy. Ei sillä, euroviisuyhteisössä muutenkin miehet taitaa pääosin olla homoja.

Paljon on tullut vastaan gaymiesten kommenteissa, että itketäänkin onnesta Käärijän puolesta, sydänten lisäksi. Koskettavaa.

Vierailija
16602/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.

Yllättävän paljon se puhuu eksästään, jos seurustelee jo jonkun uuden kanssa. 

Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.

Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten. 

Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä

Asiahan ei ole mikään pläkki, ennen kuin Käärijä itse sen suustaan päästää. 

On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee

Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.

No tottakai, jos meinaa maksimoida keikoista maksavien naisfanien määrän.

Ja tissinkuvat voi aina deletoida.

No en tiedä. Parempi olisi olla sitten puhumatta ollenkaan suhteistaan, tai sitten puhuisi ihan reilusti. En mä ainakaan tykkäisi, että oma mies jauhaisi eksästään joka paikassa, eikä mainitsisi minua ollenkaan :D

Ei taida olla sinun ongelmasi. Kääriä kun ei ole sinun miehesi.

Käärijä*

Paras oli, kun jossain viestissä luki Kääriän tanssiat :D

Korjasin itse viestiäni. Automaattinen tekstinsyöttö aiheutti tuon aiemman viestini virheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16603/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha tuli mun uniin. Olin jossain puoli horroksessa ja näin jotain unta, ja toinen puoli aivoista veti samaan aikaan CHA CHA CHA. Pitääkö olla huolissaan - tai kuinka huolissaan pitää olla?

Toinen puoli jo karsastaa? 🧠

Vierailija
16604/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.

Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.

Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten. 

Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä

On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee

Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.

No en tiedä. Parempi olisi olla sitten puhumatta ollenkaan suhteistaan, tai sitten puhuisi ihan reilusti. En mä ainakaan tykkäisi, että oma mies jauhaisi eksästään joka paikassa, eikä mainitsisi minua ollenkaan :D

Sillä perusteella helppo luulla sinkuksi, jos mies puhuu julkisuudessa vaan, että ero tuli pari vuotta sitten. Voisi hillitä vähän innokkaimpia nakukuvien lähettelijöitä, jos sanoisi olevansa suhteessa. Jos siis on, sitähän en tiedä onko, mutta niin joku täällä väittää. 

Vierailija
16605/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwibloggsin instassa mainostetaan Käärijän paitaa :D Muutenkin siellä näkyy olevan paljon matskua Käärijästä. Hyvä!

Vierailija
16606/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä perusteella helppo luulla sinkuksi, jos mies puhuu julkisuudessa vaan, että ero tuli pari vuotta sitten. Voisi hillitä vähän innokkaimpia nakukuvien lähettelijöitä, jos sanoisi olevansa suhteessa. Jos siis on, sitähän en tiedä onko, mutta niin joku täällä väittää. 

Jos sanoo olevan suhteessa, fanit vähenee. Sitten jäljelle jää pelkkä musiikki.

Vierailija
16607/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsin instassa mainostetaan Käärijän paitaa :D Muutenkin siellä näkyy olevan paljon matskua Käärijästä. Hyvä!

Juu, se hurmasi ne käärijäenglannillaan ja hymyilevillä silmillään.

Vierailija
16608/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden UMK:ssa oli mahtavinta se viittomakielinen verio ja Miquel Peltomaa!

https://www.is.fi/viihde/art-2000009420512.html

Oli se hyvä, mutta ei se nyt sentään mahtavinta ollut. Kyllä mä mieluummin Käärijää katson

Kyyyllä Miquel on hotimpi, paljon.

En kuitenkaan pyytäis treffeille enkä lähettäisi alastonkuvia...josta olen vieläkin ymmälläni että niitä joku lähettää kenellekään...!?!?

Kännipäissäänkö niitä lähetellään vai ihan selvänä? Mikähän idea siinä edes on taustalla. Luulavatko saavansa seksiä?

Luulevat pääsevänsä Käärijän tyttö- tai poikaystäväksi. Ja että Käärijä ottaisi heihin henkilökohtaisesti yhteyttä, huomaisi heidät.

Vierailija
16609/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William Lee oli ihan täpinöissään Käärijän esityksestä - ja koko Suomen vierailusta.

Vierailija
16610/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäenglanti, ihana :D Alan käyttää tätä termiä.

Vierailija
16611/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William Lee oli ihan täpinöissään Käärijän esityksestä - ja koko Suomen vierailusta.

Samukin onnistui hurmaamaan Leen aika huolella. Hyvä niin.

Vierailija
16612/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussaa Leetä

https://www.instagram.com/p/CpH34F6M3lS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
16613/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo biisi ja esitys on jo nyt niin ikoninen, vaikka vielä joitakin kohtia voi viilata. Etenkin rakastan sitä kohtaa ihan ekan kertsin jälkeen ennen toisen säkeistön alkamista, kun Käärijä näyttää siinä just sellaiselta viisuikoniseksisymbolilta. Ja yleisö kiljuu ja hurraa ihan fiiliksissä. Se possujuna on kans mun suosikkikohtia, siis niin ihanan hullua ja

hyvällä tavalla euroviisua.

Vierailija
16614/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän aikaa kuluu ja mitä useamman reaktiovideon olen katsonut, sitä enemmän luulen ettei Käärijän esitykselle tarvitsekaan tehdä mitään. Ajattelin että olis näyttävää jos scriineillä ainakin kaikkea jännää, naamarimiestä ja peruukkikäärijää, mutta ei sekään lopulta ole hyvä ajatus. Veisi vain huomiota itse esityksestä lavalla.

Vierailija
16615/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussaa Leetä

https://www.instagram.com/p/CpH34F6M3lS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Pitää totutella Williamin uuteen kampaukseen, hänellä aiemmin todella lyhyet hiukset, vuosikausia.

Vierailija
16616/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän aikaa kuluu ja mitä useamman reaktiovideon olen katsonut, sitä enemmän luulen ettei Käärijän esitykselle tarvitsekaan tehdä mitään. Ajattelin että olis näyttävää jos scriineillä ainakin kaikkea jännää, naamarimiestä ja peruukkikäärijää, mutta ei sekään lopulta ole hyvä ajatus. Veisi vain huomiota itse esityksestä lavalla.

Joo, nyt on käynyt niin, että ensimmäinen video onkin alkanut näyttää jotenkin kummalliselta ja vieraalta. Livessä on niin paljon enemmän toimintaan. Ekassa videossa parasta on tanssimuuvit, verka ja loreen.

Vierailija
16617/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla niin, että  PB menossa Barcelonaan Eurovision partyihin maaliskuun viimeisellä viikolla.

Vierailija
16618/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijäenglanti, ihana :D Alan käyttää tätä termiä.

Paljon parempi kuin rallienglanti :D

Vierailija
16619/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla niin, että  PB menossa Barcelonaan Eurovision partyihin maaliskuun viimeisellä viikolla.

Ne on rankat bileet, kestää monta päivää. Onkohan ne myös kaikkein suurimmat juhlat, ainakin niihin viitataan monessa yhteydessä.

Vierailija
16620/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu. Olin kans aluksi vähän skeptinen tanssijoista, mutta nyt jopa rakastan niitä. Ehkä tokassa kertsissä voisivat olla vähän sivummalla, mutta muuten tykkään. Eteläeurooppalaisila tullut etenkin tanssijoista hyvää palautetta. Myös kielen näyttämisestä on tykätty kommenteissa, vaikka täällä osa piti ällöttävänä.

Ketju on lukittu.