UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.
Yllättävän paljon se puhuu eksästään, jos seurustelee jo jonkun uuden kanssa.
Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.
Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten.
Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä
Asiahan ei ole mikään pläkki, ennen kuin Käärijä itse sen suustaan päästää.
On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee
Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.
Nää papat kyllä hämmentää kans, kun Käärijä ei ole ainakaan ilmaissut olevansa kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä. Yliksellä toki haukutaan homoksi, mutta niin siellä taidetaan vähän kaikkia haukkua.
Käärijä ei ole ylipäätään sanonut itseään yhtään miksikään. Ja ainahan gay-curiousity voi kurkkia nurkan takana umpivantaalaista ex-kiekkomiestäkin
"Alastonkuvia on tullut sekä mies- että naisoletetuilta ihmisiltä.
- Naisilta on tullut enemmän alastonkuvia ja hehkutusviestejä, ja miehiltä on tullut enemmän treffipyyntöjä, Käärijä sanoo ja nauraa. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.
Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.
Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten.
Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä
On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee
Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.
No tottakai, jos meinaa maksimoida keikoista maksavien naisfanien määrän.
Ja tissinkuvat voi aina deletoida.
Vierailija kirjoitti:
- Naisilta on tullut enemmän alastonkuvia ja hehkutusviestejä, ja miehiltä on tullut enemmän treffipyyntöjä, Käärijä sanoo ja nauraa. "
Ihmiset... 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä saa koko maailman sekaisin!
Tässä Armeniasta terveisiä (alussa puolan kappaleen reagointi), hihittelen tälle loppupäivän.
Hauskat reaktiot. Noin se Cha cha cha vaikuttaa.
Puolan esityksestä sanoivat kyllä totuuden.
Olivat panostaneet videoon tyypit👍. Toi Puola sai itsenikin nauramaan. Muutkin kommentaattorit ovat sanoneet,että on karaoke tasoinen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina eiollut humalassa. Eikä tuolla saa esiintyä hönössä. Tiina on valosa ja valloittava persoona.
Kuka sitä valvoo? Ylen ihminen istuu vahdissa pukuhuoneessa? Ja ihan luultavaahan se on että ottaa kuppia ennen keikkaa. Miten vanha menopaussinen akka muuten jaksaa hillua kuin pikkukakara? No keikkoja tulee, ninhän se lällättäjä mainostaa, alcoa kuluu... Vain ajan kysymys koska ei enää voi peitellä tilannettaan ja kuinkahan sitten suu pannaan?
Voi sinua. Nytkö vasta selvisit viikonlopusta?
Tää on vanhaa huttua jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset... 🤦
Vattu jengi on sairasta. Okei.käärijä ei ole mun miesmakuun, mutta en ikinä lähestyisi yhtään ketään millään tuollaisilla viesteillä.
Tämän vuoden UMK:ssa oli mahtavinta se viittomakielinen verio ja Miquel Peltomaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kyllä vähän sekä että, kun herkutellen roikotti kieltänsä mm. Robinille.
Nää papat kyllä hämmentää kans, kun Käärijä ei ole ainakaan ilmaissut olevansa kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä. Yliksellä toki haukutaan homoksi, mutta niin siellä taidetaan vähän kaikkia haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla oikeassa, jossain haastiksessa kertonutkin vähän tohon tapaan.
Muistan kanssa että on kertonut, ja mainitsee exän melko usein.
Kertoi ainakin siinä jossain urheilupodcastissa, että kumppani jätti hänet korona alkuaikoina ja se ero tuli yllätyksenä hänelle kuin monelle muullekin. Kävi syvissä vesissä, kun meni työt, suhde ja joi alkoholia yksikseenkin pahaan oloonsa. On kertonut myös tuntevansa vihaa exäänsä kohtaan, mutta kypsästi käsitteli asiaa ja totesi, että todellisuudessa taisteli siinä itseään vastaan. Musiikkiin myös purkasi asiaa. En muista, kertooko tuo kappale juuri tästä eksästä, mutta sanat voisi sopia kertomaansa.
Mun mielestä se sen viha kuuluu sen viisubiisissä. Kun katsoin musiikkivideoo niin ensimmäinen fiilis oli että purkaa omaa agressiotaan.
Mars nyt sinne keittiöön psykologisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa? Ihan pimeää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK:ssa oli mahtavinta se viittomakielinen verio ja Miquel Peltomaa!
Jos Miquelin ulkoisella olemuksellaan varustettu ihminen olisi esittänyt tuon biisin, se olisi ollut huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä umk versiosta? Miksi se kuului niin epätasaiseti ja melko hiljaa. Toisaalta cha cha on vaikka miten esitettynä hyvä.
Kuuluvuudessa oli kyllä pientä ongelmaa.
Kuuntelin PB finaaliesityksen ja voi miten jumalainen ääni tuolla Aapolla on. Yleisö taputti hyvin mukana.
Tiinan naruto run -juoksu oli hauska keksintö tuohon catwalkille. En tiedä, ymmärsikö kaikki sitä. Tuskin.
Kun biisissä lauletaan "Kreikan akropoliksen kukkulat" se tarkoittaa PB sarkastisella huumorilla ymmärrettynä naisen rintoja :D
Minusta taas Aapo näytti laulaessaan itsekin häpeävän sitä oi mitkä kukkulat -kohtaa. Oli se sen verran juntti laini.
Jos junttiuteen kuuluu sarkastinen, ironinen huumori - olen ylpeästi juntti. Ei junttiudessa ole mitään hävettävää, se on hauskaa. Onhan ihan sama, mistä ihminen ilonsa ottaa :D
mä en kyllä näe mitään sarkasmia tai ironiaa jossain oi mitkä kukkulat jutussa...
Uskon sen.
Kun katsoo niiden UMK musiikkivideoo niin siinä kohtaa missä lauletaan "Kreikan Akropoliksen oi mitkä kukkulat" Kenraali Vahva laskee tummat lasinsa ja katsoo Tiinan tissien kohdalle.
Mulla käy aika usein PB biisien kanssa niin, että ne aukee vasta toisella tai kolmannella kuulemalla/katsomalla. Ja sitten alkaa naurattaan, että olinpas hidasälyinen.
Sanoitukset on niin nokkelia että tälläinen hidasälyinen tajuaa ne vasta päivien päästä.
Kyllähän tuon kaikki tajuaa. Ei vaan ole millään tavalla nokkelaa, vaan ällöttävää vanhanaikaista junttihuumoria.
Toi olis ollut varmaan hauska juttu joskus kasarilla joidenkin rasvaisten setien mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla oikeassa, jossain haastiksessa kertonutkin vähän tohon tapaan.
Muistan kanssa että on kertonut, ja mainitsee exän melko usein.
Kertoi ainakin siinä jossain urheilupodcastissa, että kumppani jätti hänet korona alkuaikoina ja se ero tuli yllätyksenä hänelle kuin monelle muullekin. Kävi syvissä vesissä, kun meni työt, suhde ja joi alkoholia yksikseenkin pahaan oloonsa. On kertonut myös tuntevansa vihaa exäänsä kohtaan, mutta kypsästi käsitteli asiaa ja totesi, että todellisuudessa taisteli siinä itseään vastaan. Musiikkiin myös purkasi asiaa. En muista, kertooko tuo kappale juuri tästä eksästä, mutta sanat voisi sopia kertomaansa.
Mun mielestä se sen viha kuuluu sen viisubiisissä. Kun katsoin musiikkivideoo niin ensimmäinen fiilis oli että purkaa omaa agressiotaan.
Mars nyt sinne keittiöön psykologisoimaan.
"Oon niin kaukana hellasta.."
Asiasta kukkaruukkuun; Ruotsille ei sitten kannata paljon pisteitä jaella,koska heiltä ei tule ikinä meille pisteen pistettä. Selvää taktikointia oli heidän ammattilaisraadillaan jo UMK:ssa. Mennään vain käsi kädessä Natoon,mutta minusta on turha heitä pisteillä paapoa,jos mitään ei saada takaisin. Lisäksi,Loreen on yksi kovimmista Käärijän kilpailijoista,joten umpityhmiähän me ollaan,jos Loreenille lähtee taas: and 12 points from Finland goes to Sweden.
Jutellaan asiasta sitten uudestaan,kun alkaa pisteitä ropista tännekin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli se hyvä, mutta ei se nyt sentään mahtavinta ollut. Kyllä mä mieluummin Käärijää katson
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun; Ruotsille ei sitten kannata paljon pisteitä jaella,koska heiltä ei tule ikinä meille pisteen pistettä. Selvää taktikointia oli heidän ammattilaisraadillaan jo UMK:ssa. Mennään vain käsi kädessä Natoon,mutta minusta on turha heitä pisteillä paapoa,jos mitään ei saada takaisin. Lisäksi,Loreen on yksi kovimmista Käärijän kilpailijoista,joten umpityhmiähän me ollaan,jos Loreenille lähtee taas: and 12 points from Finland goes to Sweden.
Jutellaan asiasta sitten uudestaan,kun alkaa pisteitä ropista tännekin suuntaan.
Näin on. Turha antaa Ruotsin tusinapopille (oletettavasti) pisteitä ihan vaan siksi että ovat meidän naapureita. Ei sieltäkään meille tule 12 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa? Ihan pimeää touhua.
Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, jos meinaa maksimoida keikoista maksavien naisfanien määrän.
Ja tissinkuvat voi aina deletoida.
No en tiedä. Parempi olisi olla sitten puhumatta ollenkaan suhteistaan, tai sitten puhuisi ihan reilusti. En mä ainakaan tykkäisi, että oma mies jauhaisi eksästään joka paikassa, eikä mainitsisi minua ollenkaan :D
Voihan Käärijästä tulla hahmo, jonka onnistuu nokkelasti tanssahdella Seiskan kaltaisten lehtien kanssa...kuka tietää.
Ehkä rapsuttaa naistoimittajan päätä tai sipaisee poskea (Käärijän flirttailutavat keikalla )