UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Nää papat kyllä hämmentää kans, kun Käärijä ei ole ainakaan ilmaissut olevansa kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä. Yliksellä toki haukutaan homoksi, mutta niin siellä taidetaan vähän kaikkia haukkua.
Olen 47v homo ja aivan lääpälläni Käärijään. En ymmärrä miten joku on voinut vangita näin. En tosiaan odottanut umkilta tätä. Suomiräppiä kuuntelin viimeksi 20 vuotta sitten ja silloinkin se oli pelkkä trendijuttu.
Mutta en kyllä ikipäivänä lähettelisi Käärijälle mitään. Hän on minua puolet nuorempi heteromies jolla ihan eri kuviot ja hyvä niin.
Mainittakoon että Benjamin Peltonen on mielestäni roska mutta ei kumminkaan antipatioita häntä kohtaan kuten jotain Antti Hilmaa, joka saisi puolestani syöksyä sementtiin.
Nyt Käärijä eiku vaa rikosilmoituksia tekemään. Alastonkuvien lähettäminen ilman lupaa on rikos.
Robinilla heti UMK:n jälkeen kaupallisia yhteistyöprojekteja Vaasan leipomoiden ja Samsungin kanssa......
Taitaa olla Robinin maailmanvalloitusbudjetti aika niukilla. Ylen UMK-budjettikin oli vain rajatun aikaa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.
Yllättävän paljon se puhuu eksästään, jos seurustelee jo jonkun uuden kanssa.
Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.
Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten.
Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä
Asiahan ei ole mikään pläkki, ennen kuin Käärijä itse sen suustaan päästää.
On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee
Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.
No tottakai, jos meinaa maksimoida keikoista maksavien naisfanien määrän.
Ja tissinkuvat voi aina deletoida.
No en tiedä. Parempi olisi olla sitten puhumatta ollenkaan suhteistaan, tai sitten puhuisi ihan reilusti. En mä ainakaan tykkäisi, että oma mies jauhaisi eksästään joka paikassa, eikä mainitsisi minua ollenkaan :D
Ei taida olla sinun ongelmasi. Kääriä kun ei ole sinun miehesi.
Alle 170 senttiset miehet ovat nyt kuumaa kaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun biisissä lauletaan "Kreikan akropoliksen kukkulat" se tarkoittaa PB sarkastisella huumorilla ymmärrettynä naisen rintoja :D
OK boomer! Kukaan meistä ei tajunnutkaan tuota, kiitos kun selitit! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa vielä youtubesta Klangin haastattelu otsikolla "Karvojen diilaaminen parkkipaikalla.." Käärijän osuus alkaa noin parinkymmenen minuutin kohdalla. Tosi symppis ja puhuu siitäkin että ei halua paljastaa parisuhdestatusta kun haluaa että ihmiset ajattelee että Käärijä olis saatavilla ja haluaa säilyttää mystisyyden. Tokihan se seurustelee, miten vois olla että ei, tuollaisella persoonalla ja supliikilla.
Tainnut joku tietty exä jättää isot henkiset arvet, varmaan kappale Siitä viis kertoo tästä? Petit ja jätit yms. Voin olla väärässäkin.
Eikö olisi vähän outoa puhua moneen otteeseen eksästään, jos on jo uudessa suhteessa. Mä olen nyt ainakin pariin kertaan kuullut Käärijän sanovan, että eksä oli tumma ja tulinen, ja sitten jossain kertoi just tuosta siitä viis -biisistä, jonka kirjoitti kun eksä lähti pari vuotta sitten.
Jos nyt kuitenkin pidättäydyt lähettelemästä mitään. Asia on ns erittäin pläkki. Muttei siitä sen enempiä
On se. Suu on supussa viihdeteollisuuden intressejä ja lähipiirin rauhoittamista varten. Niinkuin järkimies luonnollisesti tekee
Järkimies puhuu exästä mutta ei nyxästä? Ei sitten ehkä ole ihme, jos joku himokas mamma tai pappa lähestyy, kun luulee sinkkumiehelle viestittelevänsä.
No en tiedä. Parempi olisi olla sitten puhumatta ollenkaan suhteistaan, tai sitten puhuisi ihan reilusti. En mä ainakaan tykkäisi, että oma mies jauhaisi eksästään joka paikassa, eikä mainitsisi minua ollenkaan :D
Käärijä*
Vierailija kirjoitti:
Robinilla heti UMK:n jälkeen kaupallisia yhteistyöprojekteja Vaasan leipomoiden ja Samsungin kanssa......
Taitaa olla Robinin maailmanvalloitusbudjetti aika niukilla. Ylen UMK-budjettikin oli vain rajatun aikaa käytössä.
No en mä tiedä. Oikeastaan aika fiksua hyödyntää UMK tuoma näkyvyys ja mahdollisuudet. Jos jättäis mahkut käyttämättä, se olisi tyhmää ja ylimielistä. Niin tekee varmaan muutkin UMKfinalistit.
Toivottavasti Käärijä saa nyt kuitenkin liikkua vielä rauhassa kaupungilla/kadulla. Kehityssuunta on hieman huolestuttava.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun biisissä lauletaan "Kreikan akropoliksen kukkulat" se tarkoittaa PB sarkastisella huumorilla ymmärrettynä naisen rintoja :D
OK boomer! Kukaan meistä ei tajunnutkaan tuota, kiitos kun selitit! 🤦
Selitin hänelle, joka ketjussa kertoi ettei ymmärtänyt. Mutta ole nyt hyvä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Alle 170 senttiset miehet ovat nyt kuumaa kaamaa.
Missä tapellaan, kun miehen puolikkaita lentää tänne asti. (Jonkun maakunnan vanha sanonta.)
Onko Suomen euroviisuedustajasta tullut tämmöinen ilmiö ennen? Blind Channel toki keräsi paljon suosiota, mutta tää Käärijä-huuma on ihan omaa luokkaansa. Ei sillä, itsekin oon ihan liekeissä tästä.
Noissa ulkomaisissa reaktiovideoissa juuri homot käy ihan kuumana Käärijä, silmät oikein syttyy. Ei sillä, euroviisuyhteisössä muutenkin miehet taitaa pääosin olla homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK:ssa oli mahtavinta se viittomakielinen verio ja Miquel Peltomaa!
Oli se hyvä, mutta ei se nyt sentään mahtavinta ollut. Kyllä mä mieluummin Käärijää katson
Kyyyllä Miquel on hotimpi, paljon.
En kuitenkaan pyytäis treffeille enkä lähettäisi alastonkuvia...josta olen vieläkin ymmälläni että niitä joku lähettää kenellekään...!?!?
Kännipäissäänkö niitä lähetellään vai ihan selvänä? Mikähän idea siinä edes on taustalla. Luulavatko saavansa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kimpaannu. Saahan sitä ihmetellä, ei ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden UMK:ssa oli mahtavinta se viittomakielinen verio ja Miquel Peltomaa!
Oli se hyvä, mutta ei se nyt sentään mahtavinta ollut. Kyllä mä mieluummin Käärijää katson
En kuitenkaan pyytäis treffeille enkä lähettäisi alastonkuvia...josta olen vieläkin ymmälläni että niitä joku lähettää kenellekään...!?!?
Kännipäissäänkö niitä lähetellään vai ihan selvänä? Mikähän idea siinä edes on taustalla. Luulavatko saavansa seksiä?
Nyt on sohvatsykologikin ihan ymmällään. Mitään selitystä en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä*
Paras oli, kun jossain viestissä luki Kääriän tanssiat :D
Cha cha cha tuli mun uniin. Olin jossain puoli horroksessa ja näin jotain unta, ja toinen puoli aivoista veti samaan aikaan CHA CHA CHA. Pitääkö olla huolissaan - tai kuinka huolissaan pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä tiedä. Oikeastaan aika fiksua hyödyntää UMK tuoma näkyvyys ja mahdollisuudet. Jos jättäis mahkut käyttämättä, se olisi tyhmää ja ylimielistä. Niin tekee varmaan muutkin UMKfinalistit.
Robinilla oli mieletäni myös ennen UMK:ta yhteistyötä Vaasan leipomoiden kanssa. Nyt saa varmaan vielä entistä enemmän näkyvyyttä.