Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
16421/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: kyseessä ei ole LAULUkilpailu, vaan SONG contest. Paras kappale voittakoon.

Uusien sääntöjen mukaan myös mieleenpainuvin esitys ratkaisee.

Olikohan tuo muutos tiedossa UMK finaaliesitystä rakentaessa? Silloinhan esityksen näyttävyyteen olisi pitänyt panostaa 1000 kertaa enemmän. Nyt se ei kyllä sellainen ole, aivan liian.... köyhä.

.  

Mitähän siihen vielä olisi pitänyt lisätä? Huom, esitys kestää todellakin kolme minuuttia, siinä ajassa saa juosta kieli vyön alla että tulee jotakin valmista.

Itse asiassa Portion Boys ratkaisi ongelman juuri juoksentelemalla ympäri lavaa koko kolmeminuuttisen. William Leen videolla näkyy pätkä tästä säntäilystä. Se on kuvattu vähän ylempää katsomosta. On kuin joku olisi sohaissut kepillä muurahaispesää.

Sähäkkyys vs. löntystely.

Kyllä Logomon katto oli liekeissä niiden esityksen aikana. Sai porukan hyvin mukaan.

Vierailija
16422/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kertoi, että vähän ennen finaalia UMKlla ja hänellä oli kriisipalaveri. UMK oli "viskannut" Käärijän lavalle ja sanonut että tee jotain esitykselle. (Possujuna ja letkajenkka ei UMK mielestä riittänyt). Oli sitten itse viime tipassa keksinyt kuormalavat. Ehkä Käärijän olisi pitänyt panostaa ideointiin enemmän eikä jättää viime tippaan). Kun kuitenkin saivat itse paljon ideoita esittää.

Täh!??? Onpa outoa. Vaikea uskoa edes todeksi kun tiedetään mitä ne muut esitykset on ollut ja bc:n kommentit, että piti laittaa kovaa kovaa vasten, ettei umk lähde sooloileen heidän esitystä.

Jossain haastattelussa tuon itse kertoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16423/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PB:tä ei saa arvostella, Fobba lukee viestit

Haluaisin tavata Fobban, joten tässä lippuni Fobban luo:

Tiina ei osannut finaalissakaan laulaa.

Vierailija
16424/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä kertoi, että vähän ennen finaalia UMKlla ja hänellä oli kriisipalaveri. UMK oli "viskannut" Käärijän lavalle ja sanonut että tee jotain esitykselle. (Possujuna ja letkajenkka ei UMK mielestä riittänyt). Oli sitten itse viime tipassa keksinyt kuormalavat. Ehkä Käärijän olisi pitänyt panostaa ideointiin enemmän eikä jättää viime tippaan). Kun kuitenkin saivat itse paljon ideoita esittää.

Täh!??? Onpa outoa. Vaikea uskoa edes todeksi kun tiedetään mitä ne muut esitykset on ollut ja bc:n kommentit, että piti laittaa kovaa kovaa vasten, ettei umk lähde sooloileen heidän esitystä.

Jossain haastattelussa tuon itse kertoi.

Ei kyllä noita kuormalavoja maininnu. Vain possujunan ja sivutanssin

Vierailija
16425/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PB:tä ei saa arvostella, Fobba lukee viestit

Haluaisin tavata Fobban, joten tässä lippuni Fobban luo:

Tiina ei osannut finaalissakaan laulaa.

Fobba tulee ja vie Pitkäänniemeen. 

Ai niin, et pääse edes sinne kun käännyttävät jo potilaita ovelta takaisin; täynnä. 

Vierailija
16426/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän suoraviivainen ja osittain virheellinen tulkinta kriisipalaverista.

Vierailija
16427/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä promotaan rallienglannilla Wiwibloggsin lukijoille (suurin eurooppalainen ESC saitti)

https://www.instagram.com/reel/CpFf3zHPIh2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpGa8SzpraC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpKoW8fJgKB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpGeGWsroi3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ja lukekaa noita kommenttikenttiä. Sydäntä tulee ulkomailta....

Ulkomaalaiset vaikuttavat tykkäävän Käärijän englannista. Osa naureskelee hyväntahtoisesti, osan mielestä on herttaista tai persoonallista. Eipä tämäkään näytä olevan muille ongelma kuin (joillekin) suomalaisille. Käärijä voi nyt näyttää hyvää esimerkkiä, että heikompaa kielitaitoa on turha hävetä ja kannattaa vain rohkaistua puhumaan. :)

Ihan hyvä alku vetää show'ta yllä noissa klipeissä ja sanoa: Hi, I'm Käärijä from Finland. It's crazy, it'party, mutta kyllä tuo on tosi äkkiä kulutettu loppuun. Pitäisi olla kevään aikana muutakin sanottavaa.

Luuletko, että muut videoivat euroviisuissa jotain ilmastonmuutospuheita puhujanpöntöstä. Ehei ehei. Vähempi on enemmän ja selkeä kaalimadonvihreä brändi...🐛

En luule, että Euroviisuissa videoidaan ilmastonmuutospuheita puhujan pöntöstä mutta tiedän, että mediat seuraavat edustajia koko kevään ajan ja tekevät haastatteluita joka käänteessä. Esim. tuo esillä ollut Wiwibloggs tekee haastatteluja jo kansallisten karsintojen aikana, voittajahaastatteluja, pre-partyhaastatteluja ja itse Euroviisuissa haastatteluja harjoitusten väleissä, punaisella matolla ja semien ja finaalin välissä. Haastatteluissa juttu jatkuu siitä, mihin on viimeksi jääty ja niissä reagoidaan aina käsillä olevaan tilanteeseen. Niissä pystyy tuomaan tosi paljon esille asioita artistista itsestään, biisistä, sen sanomasta, esityksestä jne. jos vain pystyy vastaamaan kunnolla kysymyksiin ja sanoittamaan omia ajatuksiaan. Tässä esimerkkinä muutama Wiwibloggs-haastattelu Blind Channelin kanssa parin vuoden takaa.

Kaksi vuotta sitten oli tiukat koronarajoitukset eikä pre-partyja järjestetty, mutta BC teki tosi paljon näitä videohaastatteluita jo UMK:n aikana, sen jälkeen ja tietysti itse viisuissa.

Vierailija
16428/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän suoraviivainen ja osittain virheellinen tulkinta kriisipalaverista.

Käärijäkö siellä? Noin sen itse kerroit.

Vierailija
16429/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.voice.fi/musiikki/a-222418

Tästä voi tarkistaa

Vierailija
16430/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: kyseessä ei ole LAULUkilpailu, vaan SONG contest. Paras kappale voittakoon.

Uusien sääntöjen mukaan myös mieleenpainuvin esitys ratkaisee.

Olikohan tuo muutos tiedossa UMK finaaliesitystä rakentaessa? Silloinhan esityksen näyttävyyteen olisi pitänyt panostaa 1000 kertaa enemmän. Nyt se ei kyllä sellainen ole, aivan liian.... köyhä.

.  

Robinilla olisi ollut hyvä esitys. Mutta kun mielipiteet muodostettiin jo sitä ennen.

Niin oli, tyylipuhdas ja mieleenpainuva esitys, jonka olisi voinut viedä mitään muuttamatta Liverpoolin lavalle. Eikä tarvitsisi pohtia, miten mediahärdelli ja isolla lavalla valtavassa paineessa esiintyminen sujuu.

Vierailija
16431/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun valehtelee ja vääristelee niin olisi eduksi jos lähde ei olisi sellainen josta kaikki voivat asian tarkistaa. Olen lukenut saman jutun ja palaverissa lisättiin nimenomaan juna ja jenkka, ei lavoja. Myöskään UMK ei esittäytynyt niin asiattomasti käyttäytyvänä kuin viestissäsi.

Vierailija
16432/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut tuo haastattelu, jonka kuulin.

Vierailija
16433/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, lavoista ei puhuta mitään, nehän oli siellä koko ajan. Possujuna oli uutta.

"Käärijä ideoi esityksen jälkipuoliskolle hassuja tanssiliikkeitä ja neljän tanssijan muodostaman ”possujunan”, jolla artisti ratsastaa. Show muutettiin uuteen uskoon vain yhdessä päivässä. Alun perin Käärijän oli tarkoitus näissä kohdissa tanssia itse cha cha -askelia. Vaikutelma oli miehen mukaan paljon tyylikkäämpi, eli vähemmän käärijämäinen."

Vierailija
16434/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut tuo haastattelu, jonka kuulin.

😂

Vierailija
16435/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun valehtelee ja vääristelee niin olisi eduksi jos lähde ei olisi sellainen josta kaikki voivat asian tarkistaa. Olen lukenut saman jutun ja palaverissa lisättiin nimenomaan juna ja jenkka, ei lavoja. Myöskään UMK ei esittäytynyt niin asiattomasti käyttäytyvänä kuin viestissäsi.

Joko Fobba vie minutkin :D :D

Vierailija
16436/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä saa koko maailman sekaisin!

Tässä Armeniasta terveisiä (alussa puolan kappaleen reagointi), hihittelen tälle loppupäivän.

😮 Siis tolla arsenialla on lavalla kehä? Onpa hyvä että Käärijä oli kaukaa viisas ja valitsi lavat.

Vierailija
16437/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä promotaan rallienglannilla Wiwibloggsin lukijoille (suurin eurooppalainen ESC saitti)

https://www.instagram.com/reel/CpFf3zHPIh2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpGa8SzpraC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpKoW8fJgKB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpGeGWsroi3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ja lukekaa noita kommenttikenttiä. Sydäntä tulee ulkomailta....

Ulkomaalaiset vaikuttavat tykkäävän Käärijän englannista. Osa naureskelee hyväntahtoisesti, osan mielestä on herttaista tai persoonallista. Eipä tämäkään näytä olevan muille ongelma kuin (joillekin) suomalaisille. Käärijä voi nyt näyttää hyvää esimerkkiä, että heikompaa kielitaitoa on turha hävetä ja kannattaa vain rohkaistua puhumaan. :)

Ihan hyvä alku vetää show'ta yllä noissa klipeissä ja sanoa: Hi, I'm Käärijä from Finland. It's crazy, it'party, mutta kyllä tuo on tosi äkkiä kulutettu loppuun. Pitäisi olla kevään aikana muutakin sanottavaa.

Luuletko, että muut videoivat euroviisuissa jotain ilmastonmuutospuheita puhujanpöntöstä. Ehei ehei. Vähempi on enemmän ja selkeä kaalimadonvihreä brändi...🐛

En luule, että Euroviisuissa videoidaan ilmastonmuutospuheita puhujan pöntöstä mutta tiedän, että mediat seuraavat edustajia koko kevään ajan ja tekevät haastatteluita joka käänteessä. Esim. tuo esillä ollut Wiwibloggs tekee haastatteluja jo kansallisten karsintojen aikana, voittajahaastatteluja, pre-partyhaastatteluja ja itse Euroviisuissa haastatteluja harjoitusten väleissä, punaisella matolla ja semien ja finaalin välissä. Haastatteluissa juttu jatkuu siitä, mihin on viimeksi jääty ja niissä reagoidaan aina käsillä olevaan tilanteeseen. Niissä pystyy tuomaan tosi paljon esille asioita artistista itsestään, biisistä, sen sanomasta, esityksestä jne. jos vain pystyy vastaamaan kunnolla kysymyksiin ja sanoittamaan omia ajatuksiaan. Tässä esimerkkinä muutama Wiwibloggs-haastattelu Blind Channelin kanssa parin vuoden takaa.

Kaksi vuotta sitten oli tiukat koronarajoitukset eikä pre-partyja järjestetty, mutta BC teki tosi paljon näitä videohaastatteluita jo UMK:n aikana, sen jälkeen ja tietysti itse viisuissa.

William puhua pulputtaa ja pojat vastaa Räikköstyyliin Jee defenetly.

Vierailija
16438/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Fobba vie minutkin :D :D

Kalikka kalahti. Kiitos kun vahvistit viestini sisällön.

Sama

Vierailija
16439/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä saa koko maailman sekaisin!

Tässä Armeniasta terveisiä (alussa puolan kappaleen reagointi), hihittelen tälle loppupäivän.

Hauskat reaktiot. Noin se Cha cha cha vaikuttaa.

Puolan esityksestä sanoivat kyllä totuuden.

Vierailija
16440/34469 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.voice.fi/viihde/a-222445

Käärijälle tipahtelee naisten alastonkuvia ja treffipyyntöjä miehiltä...

Siis kenelle tulee mieleen oikeasti lähettää alastonkuvia tuntemattomalle ihmisille.... Ja vielä naisilta. Hauskasti Kärtsä asiaan suhtautuu, mutta oikeastihan tuo on seksuaalista häirintää. Dickpicitkin kiellettiin lailla.

Ketju on lukittu.