UMK 2023 official
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Melkein olisi hyvä, kun Keira ja Robin ei pääsisi viisuihin. Nyt heidät on nähty ja jäisi mysteeriksi olisivatko pärjänneet kisoissa. Jumbosija voisi tuoda uralle huonoja fiboja
No me ja kiihkeimmät joka maan viisusemejä ja vastaavia seuraavat viisufanit on nähneet. Kyllä sinne viisuihin asti pitäisi päästä, että esim. Robin paljon tunnettavuuttaan kasvattaisi. Mutta tosiaan on asia erikseen, että olisiko tällä biisillä kuitenkaan kannattava reissu mahdollisen ikävän leiman takia.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina vähän häiritsee kun mies laulaa tytöistä. Eiköhän 24 vee vois kiinnostus jo naisista. Tuo tytöttely ja ujellus kuulostaa jonkun 16-vuotiaan vonkaamiselta.
Äh,sehän on kai vain yksittäinen kepeä omasta elämästä irrallinen laulu, yleismaailmallinen kevyt teema?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein olisi hyvä, kun Keira ja Robin ei pääsisi viisuihin. Nyt heidät on nähty ja jäisi mysteeriksi olisivatko pärjänneet kisoissa. Jumbosija voisi tuoda uralle huonoja fiboja
No me ja kiihkeimmät joka maan viisusemejä ja vastaavia seuraavat viisufanit on nähneet. Kyllä sinne viisuihin asti pitäisi päästä, että esim. Robin paljon tunnettavuuttaan kasvattaisi. Mutta tosiaan on asia erikseen, että olisiko tällä biisillä kuitenkaan kannattava reissu mahdollisen ikävän leiman takia.
Ei tuo tulos nyt kovin pahakaan voi olla, kun äänestys kenttä on niin laaja. Paljon hyviä kommentteja on tullut muista maista. Ehkä ne vakituiset viisufanit on saaneet tartunnan suomalaisten odotuksista ja negoista?
Vierailija kirjoitti:
Robinin biisin sanat ovat aika lapselliset. Ehkä vähän pitäisi ne lapsifanit unohtaa ja keskittyä sellaseen, et sois baareissa..
Sit jotakin erikoista, mitä ei yleensä tämän tyyppisessä musiikissa ole, jotakin omaa
Ei tää funkpoppi nyt ehkä oo sitä yleisintä klubimusiikkia muutenkaan. Kyllähän noista Robinin biiseistä löytyy Drop Dead ja vastaavia, mutta eipä ole eteen päin juuri auttanut.
Ehkä portion boys tuo kisaan menevää bilemusaa. Sitä tosiaan tarvitsisi näitten tuutulaulujen ja tylsien renkutusten jälkeen.
Mä olen alkanut ärsyyntyä wiwiblogiin.
Etenkin toi Deban? Siis tumma kaveri. Aina jotain sanomassa,jos mainitaan vähänkin sinne suuntaan ettei sopisi täydellisesti sateenkaariporukkaan.
Keiran videolla ihme kommentti jk Rowlingista (terf), ja Robinin videolla, ettei tykkää kun. lauletaan sukupuolettuneesti. Vaikka sitten selitti,että itse kokee,että "girl" voi tarkoittaa vaikka miestä.. (joten hyväksyy sen tms.)
Huoh🙄
Aiemmin pidin tyypistä,mutta noi ihmeen kommentit alkaneet tökkimään. William ei sentään sano moisia.
Itseäni ei haittaa jos mies laulaa vaikka miehelle rakkauslauluja,mutta alkaa ärsyttämään toi miten noita "avarakatseisina" itseään pitäviä "ärsyttää" sitten hetero jutut tms.
Heterous on niinkuin "so last season..." 🙄🙄🙄
Saara Aallon ehkä suurin moka uralla oli, että hän pääsi euroviisuihin tekemään ison b-luokan show.n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinin biisin sanat ovat aika lapselliset. Ehkä vähän pitäisi ne lapsifanit unohtaa ja keskittyä sellaseen, et sois baareissa..
Sit jotakin erikoista, mitä ei yleensä tämän tyyppisessä musiikissa ole, jotakin omaa
Ei tää funkpoppi nyt ehkä oo sitä yleisintä klubimusiikkia muutenkaan. Kyllähän noista Robinin biiseistä löytyy Drop Dead ja vastaavia, mutta eipä ole eteen päin juuri auttanut.
Ne biisit on olleet jotenkin niin piilossa, ettei niihin ole missään törmännyt, saanut tietoa tai edes löytänyt. Nyt vasta. Markkinoinnissa tai vastaavassa on ollut puutteita. Ehkä korona on kuin onkin yksi osatekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut ärsyyntyä wiwiblogiin.
Etenkin toi Deban? Siis tumma kaveri. Aina jotain sanomassa,jos mainitaan vähänkin sinne suuntaan ettei sopisi täydellisesti sateenkaariporukkaan.Keiran videolla ihme kommentti jk Rowlingista (terf), ja Robinin videolla, ettei tykkää kun. lauletaan sukupuolettuneesti. Vaikka sitten selitti,että itse kokee,että "girl" voi tarkoittaa vaikka miestä.. (joten hyväksyy sen tms.)
Huoh🙄
Aiemmin pidin tyypistä,mutta noi ihmeen kommentit alkaneet tökkimään. William ei sentään sano moisia.
Itseäni ei haittaa jos mies laulaa vaikka miehelle rakkauslauluja,mutta alkaa ärsyttämään toi miten noita "avarakatseisina" itseään pitäviä "ärsyttää" sitten hetero jutut tms.
Heterous on niinkuin "so last season..." 🙄🙄🙄
Sateenkaariväki on paljastunut monissa yhteyksissä kovin suvaitsemattomaksi. Kaikki tarvitsisimme hyväksyntää tasapuolisesti, molempiin suuntiin.
Tästä pitäisi päästä pois, että euroviisuista on tullut homohumpat. Siis vuonna 2023 ajan pitäisi olla sukupuolineutraali ja hyväksyvä. Kohta tonne ei saa osallistua heterot ja musiikkialan ihmiset. Ainoastaat joku Benjamin, joka kukkien nuolemisella kuvastaa k..rvän lutkutusta. Hyi hemmetti!
En pidä heteroidenkaan käytöksessä jatkuvasta seksuaalisuuden julkituomisesta tai jatkuvista kaksmielisistä vitseistä. Se on ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä portion boys tuo kisaan menevää bilemusaa. Sitä tosiaan tarvitsisi näitten tuutulaulujen ja tylsien renkutusten jälkeen.
Sitä odotellessa. Iloa ja huumoria 💃💃💃
Vierailija kirjoitti:
Mua aina vähän häiritsee kun mies laulaa tytöistä. Eiköhän 24 vee vois kiinnostus jo naisista. Tuo tytöttely ja ujellus kuulostaa jonkun 16-vuotiaan vonkaamiselta.
Jos se laulaakin Keiralle?
Onko Robinilla ikinä ollut tyttöystävää? Onko paparatsit ikuistaneet hänet?
Kyllä muakin vaivaa tuo Robinin laulaminen tytöistä. Heti vaivasi, kun näin pelkän biisin nimen. Olen iäkäs hetero täti-ihminen, mutta kyllähän Robinin suuntauksen huomaa. Pitää olla oma itsensä!
Teinitytöt vain saattaa tuoda sitä rahaa Robinin lompakkoon. Ei tunnu enää aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se laulaakin Keiralle?
Onko Robinilla ikinä ollut tyttöystävää? Onko paparatsit ikuistaneet hänet?
Onhan sillä. Kesälläkin paparazzit ikuistivat muutamaan otteeseen. Ovat kuulemma olleet yhdessä lukioajoista asti. Pitkäaikainen tyttöystävä on varmasti hyvä turvasatama, kun on julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitäisi päästä pois, että euroviisuista on tullut homohumpat. Siis vuonna 2023 ajan pitäisi olla sukupuolineutraali ja hyväksyvä. Kohta tonne ei saa osallistua heterot ja musiikkialan ihmiset. Ainoastaat joku Benjamin, joka kukkien nuolemisella kuvastaa k..rvän lutkutusta. Hyi hemmetti!
En pidä heteroidenkaan käytöksessä jatkuvasta seksuaalisuuden julkituomisesta tai jatkuvista kaksmielisistä vitseistä. Se on ärsyttävää.
Orkidea symboloi kyllä ihan muuta kuin pippeliä. Ja Benjamin on ihana.
Euroviisujen pitää kyllä olla kaikille avointa ja suvaitsevaa. Se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kuvastaa tuheron nuolemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tulos nyt kovin pahakaan voi olla, kun äänestys kenttä on niin laaja. Paljon hyviä kommentteja on tullut muista maista. Ehkä ne vakituiset viisufanit on saaneet tartunnan suomalaisten odotuksista ja negoista?
Suomalaisten pitää heti olla jakamassa negaa omistaan.. miksihän?🤔