UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tämä on hauska reaktio :D Olen samaa mieltä tämän miehen kanssa, Käärijän biisin raju alku on hyvä ja saisi kestää vähän pidempäänkin.
Joku ehdotti, että siinä kohtaa kun biisin tyyli muuttuu, voisi olla sekunnin pimeää ja sitten valot rähähtäisivät pinkiksi ja glitteriksi. Se hetken pimeys voisi tosiaan toimia niin tunnelmanvaihdos olisi selkeä.
Samaa mieltä siitä, että toimisi tosi hyvin joku häkki josta toi yrittää paeta ja sitten vapautuu, just niin kuin joku kirjoittikin jo. Toivon, että tää idea toteutettaisiin.
Useammassa kommenttivideossa kommentoija tulkitsi Cha chan loppuosan tanssin lastenlaulumaisena. Loppuosan tanssi ei auennut niin kuin piti, koska eivät ymmärtäneet sanoja eivätkä olleet nähneet musiikkivideota. Esitystä viilatessa kannattaisi miettiä mahdollisia väärintulkintoja
Kommentit kans aikamoisia. Ihanaa, että kerrankin meitä hemmotellaan hyvällä biisillä 😭 olinkin niin kyllästynyt suomi: zero points.
Raakalaudasta nyrkkeilykehä. Ei mitään kirnupiimää vaan sahtia saavillinen ja sieltä kunnon kulaus. Kyllä lähtee tsat tsat.
Sitähän laulun sanat tarkoittaa - pää täyteen ja rälläämään rankan viikon päätteeksi. Suomalaisten tapa viettää viikonloput pää jäässä, että lopuksi riittää ihan humppa vaan.
Noita tanssijoita ei missään nimessä saa jättää kotiin! Uskon vahvasti, että esitys viilataan viimiseen asti ja eurolavat jätetään suomeen. Tähän viittas käärijän oma kommentti siitä, että pyroja sitten ihan h e l vetisti. Eli varmasti show tule oleman 6/5.
Vierailija kirjoitti:
Useammassa kommenttivideossa kommentoija tulkitsi Cha chan loppuosan tanssin lastenlaulumaisena. Loppuosan tanssi ei auennut niin kuin piti, koska eivät ymmärtäneet sanoja eivätkä olleet nähneet musiikkivideota. Esitystä viilatessa kannattaisi miettiä mahdollisia väärintulkintoja
Juuri noinhan se biisi ja live aukeni monelle meille suomalaisellekin.
Sen vuoksi en ymmärrä tätä hypetystä ja jo aiemmin arvelin että se johtuu siitä kun musiikkivideo teki heihin vaikutuksen että sokeutuivat ja kuuroutuivat vain siitä, liveä eivät sitten noteeranneet ollenkaan.
Musiikkivideo ei merkkaa enää mitään silloin kun Eurooppa kuuntelee ja katsoo live-lähetystä toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin on kahdessa instapostauksessaan kiittänyt UMK-matkastaan kaikkia äänestäneitä, kanssakilpailijoita, tuotannon ihmisiä jne... UMK-tuottaja Anssi Autio (dj Orkidea) vastasi hänelle näin:
KIITOS x 1000, että olit mukana UMK:ssa.
Sun biisi, show, ja tapa jolla olit mukana alusta loppuun oli ihailtavan positiivinen ja super pro. Sun lavakarisma, laulu-skillit ja kyky liikkua sekä liikuttaa ovat kaikki upeita. Logomon lavalla nähty show oli kokonaisuudessaan puhdasta pop-kultaa ja sait jäätävän vaikean esityksen näyttämään niin vaivattomalta, että siihen pystyy harva tässä maassa - ja koko maailmassa.
Jätit UMK-historiaan lähtemättömän jäljen ja kohotit tekemiselläsi meidän kaikkien rimaa nyt ja tulevaisuuteen.
KIITOS!
Hieno kirjoitus Autiolta. Itse äänestin Robinia kaksi kertaa. Harmittaa vieläkin paljon, ettei tätä niin loistavaa edustajaa ja esitystä päästä näkemään Liverpoolin lavalla.
Juuri niin ja vaikka Robin tulisi vielä takaisin UMK-hon (mitä epäilen) ei tuota show'ta esitetä enää koskaan. Todella iso harmitud, että noin maaginen esitys ei saa uusintaa Liverpoolin lavalla.
Hetkinen nyt, Orkidea on kyllä Tapio Hakanen eikä Anssi Autio :D
Niin onkin, sorry virheestä. Joka tapauksessa vastuuhenkilöitä UMK:n tuotannossa. Upeaa palautetta Robinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt ihan vasiten aina silloin tällöin kuunnellut ja katsellut Cha Cha Cha:sta sekä esittelyvideota, että UMK-esitystä.
Onhan se ihan helvetin kova!
Mulle tulee joka kerta hymy huulille ja niskakarvat nousee pystyyn. Hitsi mikä fiilis. Noin koukuttavaa biisiä en ole aikoihin kuullut. Jopa sanoitus on kaikessa korniudessaan erinomainen, kunhan sitä ei ota tosissaan vaan hoksaa sieltä esim. silmän karsastamisen ja muut piruilevat jutut.
Kun vaan sitten itse kisoihin saadaan tehtyä hyvä show ja sitten koko homma 100% vietyä läpi.
Olen saanut Käärijästä hyvin symppiksen kuvan ja toivon hänelle ja biisille menestystä. Ylpeänä olen lähettämässä tätä edustajaa maailmalle.
Euroopassa ja maailmassa on paljon karsastavasilmäisiä ihmisiä ja heitä tulee kohdella samalla rakkaudella ja kunnioituksella kuin muitakin. Minusta Käärijä ei piruile kenenkään karsastaville silmille. Oli yhdessä kuvassa silmälasit päässä. Voi itsekin kärsiä välillä karsastuksesta tai piilokarsastuksesta ja maksaa linsseistä maltaita sen vuoksi.
Tämä pitää saada läpi sellaisena miehekkään rouheana bailubiisinä, jossa askelkuviot vaihtuvat kuten tyylilaji pitkin biisiä.
No ei tietenkään Cha Cha Cha piruile kenellekään, kellä on karsastus!!!!!
Piruilu "toinen silmä jo karsastaa" kohdistuu siihen, että monet usein katsovat tarpeelliseksi vetää tuoppeja siihen tahtiin, että jo alkaa silmätkin katsoa kieroon ja sitten ollaan niin kännissä, että meinataan tippua tuolilta. Piruilu on nimenomaan nykyistä baari- ja bilekulttuuria kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä. Käärijällä on toukokuuhun asti aikaa poistaa se hylkeentraani kropastaan. Askeltaakin sitten sähäkämmin.
Minusta on hienoa, että esillä on muitakin miesvartaloita, kuin supertimmejä.
Siis, mun mielestä ehdottomasti ne hassut mies -sekä naischacha -tanssijat pitkine säärineen Liverpooliin, siinä on silmänruokaa kaikille, niille jotka pitää Käärijän rouheammasta tyylistä (ei saa treenata sixpackia!) ja niille jotka pitää klassisemmasta kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi nousi Ukrainan ohi kakkoseksi vedonlyönnissä! Enää pitää päihittää Ruotsi (Loreenin muovikipale).
https://www.unibet.com/betting/sports/filter/tv___novelty/global/eurovi…
Älähän hoppuile. Vielä on 20 maata, jotka eivät ole julkaiseet sitä kuka heiltä kisaan osallistuu.
Onko teidän mielestä se Loreenin biisi hyvä? esitys oli näyttävä, mutta en oikeasti ymmärrä sitä biisin hehkutusta. Mielestän yllättävän huono ja mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestä se Loreenin biisi hyvä? esitys oli näyttävä, mutta en oikeasti ymmärrä sitä biisin hehkutusta. Mielestän yllättävän huono ja mitäänsanomaton.
Minusta se on ihan hyvä, mutta samalla tylsä ja sellainen mikä on kuultu jo niin monta kertaa. Lisäksi minua ärsyttää kun tässäkin esityksessä Loreen vaan pyörii lattialla niin kuin Euphoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä. Käärijällä on toukokuuhun asti aikaa poistaa se hylkeentraani kropastaan. Askeltaakin sitten sähäkämmin.
Minusta on hienoa, että esillä on muitakin miesvartaloita, kuin supertimmejä.
Siis, mun mielestä ehdottomasti ne hassut mies -sekä naischacha -tanssijat pitkine säärineen Liverpooliin, siinä on silmänruokaa kaikille, niille jotka pitää Käärijän rouheammasta tyylistä (ei saa treenata sixpackia!) ja niille jotka pitää klassisemmasta kauneudesta.
Tanssijat 1920-luvulta teennäisine ilmeineen. Spontaanisuus ja aito ilo, sitä ei ollut. Naamanvääntelyä ja Käärijän kuolaamisilmeitä.
AiLoreen vasta 39 v. Luulin hiukan vanhemmaksi. Ei sen kappale mikään ihmeen hyvä ole. Sellainen kuin ruotsilla yleensä on. Jospa ihmiset kaipaa persoonallisempia esityksiä. Meillä on pitkästä aikaa sellainen.Olihan se israelinkin toy just sellanen hyvin persoonallinen.
Loreenia parempi ruotsin ehdokkaista melodifestivalenissa oli se rouheampaa musiikkisa soittanut bändi, joka myös sitten pääsi kuin pääsikin heidän finaaliin. Käsittääkseni ei ole vielä varma, että Loreen voitti? Nää rokimmat tykittäjät voi viedä potin. Itsestäni se Benjaminin ruotsi-versio, se hassu vähän benny hill -mäinen homppeli valkoisessa permaninetissaan oli kerta kaikkiaan hervoton. Upeaa heittäytymistä ja rohkeasti omaa hupsua homppelimeininkiä edustava. Biisi ei ollut hyvä mutta tämä ihana hupsutteleva karkkiasenne jäi mieleen. Ja hyvät muuvit.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan iloinen Käärijä! 😍
Juuri oikea reaktio näille tämänkin palstan enkun taidoista nillittäville hapannaamoille. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan hyvä, mutta samalla tylsä ja sellainen mikä on kuultu jo niin monta kertaa. Lisäksi minua ärsyttää kun tässäkin esityksessä Loreen vaan pyörii lattialla niin kuin Euphoriassa.
Totta muuten! Tuli olo, että tämä on jo nähty ja tällä on jo voitettu, seuraava biisi, kiitos.
Ihanan iloinen Käärijä! 😍
https://youtube.com/shorts/ya5VP0QXzYk?feature=share