Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
15561/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, mielestäni Käärijän veto on jopa parempi kuin Blind Chanelin. Ja todella tykkäsin Blind Channelista. Jos porukka muualla on samaa mieltä, niin jännäksi käy.

Mäkin tykkään käärijän biisistä enemmän, mut blind channelilla oli paremmin toteutettu live. Selkeä, hyvin mietitty, esim. kamerakulmat oli just oikeissa kohdissa oikeeseen aikaan, sekä valot ja screenit toimit. Esityksessä ei ollut mitään liikaa tai liian vähän. Se oli täydellinen.

Oisko bändin esityksen kuvaaminen sittenkin vähän eri juttu kuin periaatteessa yksin lavalla esiintyvän solistin esiintymisen kuvaaminen?

Itseasiassa ei ole. Ihan samalla lailla niitä kamerakulmia pitää miettiä ja vaihdella oli lavalla yksi tai useampi ihminen.

No miltä tuntuisi, jos Käärijä seisoi keskellä lavaa yksin laulamassa lauluaan, ympärillä ei ketään eikä mitään. Nythän hänelle on "keksittävä bändi", joka näillä varsinaisilla bändeillä on jo valmiiksi olemassa. Lisäksi bändeillä on jo valmiina jonkinlainen työnjako eli kuka tekee mitäkin ja missä vaiheessa. En muista BC esityksestä oikein muuta kuin jotain heiluntaa.

BC harjoitteli koreografiaa, varasi kaikki harjoitushallin ajat ja sanoi, että kisoihin mennessä pitää olla tukka,pärstä ja tyylikin kunnossa. Sen lisäksi he olivat koko ajan vuorovaikutuksessa fanien kanssa somessa. Voi sanoa, että heidän kuudes sijansa oli työvoitto. Etenkin kun he kilpailivat samoista äänistä Måneskinin kanssa.

Vierailija
15562/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Portion Boysille voisi tehdä nyt oman keskustelun, kun meidän edustajamme on KÄÄRIJÄ? Turha jankata täällä niistä porttareista enää. Mennään eteenpäin ja keskitytään Käärijään ja kannustamaan Suomea. 💃

Eikös tämä ole UMK-ketju eikä Käärijä-ketju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15563/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portion Boys teki ikimuistoisen keikan lumisella stadionilla, kun Suomi otti kiekon olympiavoiton. Siis sitä juhlaa ja sitä tv-lähetystä ei hevillä unohda.

Kyllä minä vaan unohdin helposti kun lähetyksessä ei näytetty koko portonpoikaa. :D Kuvattiin lämpiössä kahta rupattelevaa toimittajasetää ja yhtä tätiä. Se oli portoille oikein.

Hahaahahahauhau. Salit täynnä, osa ei mahdu edes sisälle . Kansa tykkää kympillä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Niitten keikoilla on niin mahtavaa, joka ikinen kerta. Mikään, ei niin mikään himmennä heidän suosiotaan.

Porttarit porskuttaa vielä silloinkin kun Käärijää ei muista enää kukaan!!!!!!!!!!

No jos matit ja tepot tekee, niin monta vuotta vielä jaksavat heilua, mutta ei he enää mitään nuorukaisia ole.

Hevimies on Käärijää nuorempi.

Vierailija
15564/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi YLE:llä Käärijän UMK-voitto ei ylitä uutiskynnystä? Kuitenkin heidän oma kisansa. Maikkari nosti pääuutisten joukkoon. 18 ja nyt 20.30 lhetyksisdä YLEllä ei edes mainintaa???😦

Viisuasiat löytyvät sivulta http://www.yle.fi/euroviisut .

Vierailija
15565/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kipale muistuttaa minua Hatarista ja hatari pärjäsi melko hyvin ja Käärijän kipale on mielestäni vielä parempi ja voimakkaampi.

Käärijä on komeampi ja sympaattisempi kuin ne Hellraiserista (miksikäs siitä ei noussut haloo?)revityt rääkyjät ja Cha Cha Cha on hyvän mielen bailubiisi eikä mikään (teko)synkkä poliittinen kannanotto.

Vierailija
15566/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän kipale muistuttaa minua Hatarista ja hatari pärjäsi melko hyvin ja Käärijän kipale on mielestäni vielä parempi ja voimakkaampi.

Hatarilla oli tosi hyvä live-esitys.

Vierailija
15567/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, älä puhu Hatarista ja Käärijästä samana päivänäkään.

Vierailija
15568/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Portion Boysille voisi tehdä nyt oman keskustelun, kun meidän edustajamme on KÄÄRIJÄ? Turha jankata täällä niistä porttareista enää. Mennään eteenpäin ja keskitytään Käärijään ja kannustamaan Suomea. 💃

Ja Käärijä on UMK-voittaja. Kisa on käyty ja joku voiskin jo aloittaa UMK 24 -ketjun.

Vierailija
15569/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arpi vatsassa jokin kova jengi juttu kun muutoin kehtaisi niin normaalisti esittää?

Mulla on arpi vatsassa ja se on normaali osa minua. Ollut läpi elämäni ja eikä se ole mikään sellainen, että mä häpeisin sitä. Eikä se myöskään kerro mistään kovasta tyypistä.

Miksi Käärijänkään pitäisi piilotella kroppaansa, jonkin arven takia? Todennäköisesti Käärijä suhtautuu kroppaansa kuin minä omaani.

M30

Minusta on juuri hienoa, että antaa arven näkyä eikä yritäkään piilottaa sitä meikkauttamalla itsestään photoshopatun näköistä. Antaa mennä vaan itsevarmasti ja elämästä nauttien kun kerran on vakavan sairauden jälkeen eloon jäänyt.

Eikö tässä ole puhuttu vuosia siitä kehopositiivisuudesta ja että kaikki kehot ovat hyviä? Nyt ei kannata luimistella eikä häpeillä. Kannattaa muistuttaa myös siitä, että antaa muille ja itselleen kehorauhan. Moni menettää elämästään paljon vihaamalla kehoaan ja kohtelemalla sitä kaltoin.

Vierailija
15570/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on mutta kun ei jaksaisi joka sivulla lukea miten yksi lällättelee koko ajan kuinka menestyneitä portion boysit hänen mielestään ovat... voisi vaihtaa jo levyä

Vierailija
15571/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, mielestäni Käärijän veto on jopa parempi kuin Blind Chanelin. Ja todella tykkäsin Blind Channelista. Jos porukka muualla on samaa mieltä, niin jännäksi käy.

Mäkin tykkään käärijän biisistä enemmän, mut blind channelilla oli paremmin toteutettu live. Selkeä, hyvin mietitty, esim. kamerakulmat oli just oikeissa kohdissa oikeeseen aikaan, sekä valot ja screenit toimit. Esityksessä ei ollut mitään liikaa tai liian vähän. Se oli täydellinen.

Oisko bändin esityksen kuvaaminen sittenkin vähän eri juttu kuin periaatteessa yksin lavalla esiintyvän solistin esiintymisen kuvaaminen?

Itseasiassa ei ole. Ihan samalla lailla niitä kamerakulmia pitää miettiä ja vaihdella oli lavalla yksi tai useampi ihminen.

No miltä tuntuisi, jos Käärijä seisoi keskellä lavaa yksin laulamassa lauluaan, ympärillä ei ketään eikä mitään. Nythän hänelle on "keksittävä bändi", joka näillä varsinaisilla bändeillä on jo valmiiksi olemassa. Lisäksi bändeillä on jo valmiina jonkinlainen työnjako eli kuka tekee mitäkin ja missä vaiheessa. En muista BC esityksestä oikein muuta kuin jotain heiluntaa.

BC harjoitteli koreografiaa, varasi kaikki harjoitushallin ajat ja sanoi, että kisoihin mennessä pitää olla tukka,pärstä ja tyylikin kunnossa. Sen lisäksi he olivat koko ajan vuorovaikutuksessa fanien kanssa somessa. Voi sanoa, että heidän kuudes sijansa oli työvoitto. Etenkin kun he kilpailivat samoista äänistä Måneskinin kanssa.

Jep. Viime vuonna Rasmus tuntui menevän vähän puoliloilla eikä oikein osannut päättää omaa juttuaan. Kiva että on taas tänä vuonna ehdokas joka panostaa hommaan ja tietää oman tyylinsä.

Vierailija
15572/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä UMK23 on pian taputeltu ja pitää siirtyä Euroviisuosastoon. Ei tuota Suomen karsintaakaan jaksa vatvoa loputtomiin.

Vierailija
15573/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portion Boys teki ikimuistoisen keikan lumisella stadionilla, kun Suomi otti kiekon olympiavoiton. Siis sitä juhlaa ja sitä tv-lähetystä ei hevillä unohda.

Kyllä minä vaan unohdin helposti kun lähetyksessä ei näytetty koko portonpoikaa. :D Kuvattiin lämpiössä kahta rupattelevaa toimittajasetää ja yhtä tätiä. Se oli portoille oikein.

Hahaahahahauhau. Salit täynnä, osa ei mahdu edes sisälle . Kansa tykkää kympillä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Niitten keikoilla on niin mahtavaa, joka ikinen kerta. Mikään, ei niin mikään himmennä heidän suosiotaan.

Porttarit porskuttaa vielä silloinkin kun Käärijää ei muista enää kukaan!!!!!!!!!!

Pitäkää te juntit kiusaajat vaan rauhassa mahtavaa kera sen feikkibändinne, joka nauraa keikkabussissa matkalla pankkiin että 'jestas kaikkea sontaa ne tyhmät kuunteleekin'. :D

En kadehdi enkä tule paikalle.

Te niitä kiusaajia olette. Mutta ei se haittaa.

Vierailija
15574/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin esiintymisasu oli lainattu Heath Ledgerin jokerilta.

Vierailija
15575/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten tykkäs brittien raati 6 pistettä. Muilta sitten joko 10 tai 12.Ainakin Espanja,Australia ja Saksa antoi täydet pisteet Käärijälle. Ja Benkulle täydet Puolasta ja Ruotsista.

Vierailija
15576/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on mutta kun ei jaksaisi joka sivulla lukea miten yksi lällättelee koko ajan kuinka menestyneitä portion boysit hänen mielestään ovat... voisi vaihtaa jo levyä

Koska jostain käsittämättömästä syystä yhdet jatkaa haukkumista vaikka finaali meni jo. Niin pitäähän sitä sitten heittää takaisin :D

Mut joo, UMK 2023 on taputeltu. Vois siirtyä EC:n.

Toivottavasti haukkujengi osaa jättää PB:n taakseen.

Vierailija
15577/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko arpi vatsassa jokin kova jengi juttu kun muutoin kehtaisi niin normaalisti esittää?

Mulla on arpi vatsassa ja se on normaali osa minua. Ollut läpi elämäni ja eikä se ole mikään sellainen, että mä häpeisin sitä. Eikä se myöskään kerro mistään kovasta tyypistä.

Miksi Käärijänkään pitäisi piilotella kroppaansa, jonkin arven takia? Todennäköisesti Käärijä suhtautuu kroppaansa kuin minä omaani.

M30

Minusta on juuri hienoa, että antaa arven näkyä eikä yritäkään piilottaa sitä meikkauttamalla itsestään photoshopatun näköistä. Antaa mennä vaan itsevarmasti ja elämästä nauttien kun kerran on vakavan sairauden jälkeen eloon jäänyt.

Eikö tässä ole puhuttu vuosia siitä kehopositiivisuudesta ja että kaikki kehot ovat hyviä? Nyt ei kannata luimistella eikä häpeillä. Kannattaa muistuttaa myös siitä, että antaa muille ja itselleen kehorauhan. Moni menettää elämästään paljon vihaamalla kehoaan ja kohtelemalla sitä kaltoin.

Todellakin. Ei ole mitään syytä hävetä jotain arpea. Miten joku edes kiinnittää huomiota tuollaiseen asiaan?

Vierailija
15578/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whysoserioous kirjoitti:

Robinin esiintymisasu oli lainattu Heath Ledgerin jokerilta.

Mietinkin mitä tuttua siinä oli!! :D

Vierailija
15579/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompiin saleihin vaan, ei kannata tyytyä Päntäneen nuorisoseurantaloon, jos seinät tulee vastaan!

Vierailija
15580/34469 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Todellakin. Ei ole mitään syytä hävetä jotain arpea. Miten joku edes kiinnittää huomiota tuollaiseen asiaan?

Samaa mieltä. Turha siitä on jauhaa ja juttuja tehdä.

Ketju on lukittu.