UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portion boys otti tappion vastaan hienosti. Osasivat iloita toisen voitosta.
Juu sitä oli mahtavaa katsoa, toki varmasti jo aavistivat että Käärijä vie potin.
Eiköhän ne iloinneet enemmän omista puhelinäänistään? Viimeinen sija vaihtui hopeaan, kiitos ihanat fanit, pusi-pusi, teimme sen!
Toivottavasti tekevät hieman muutoksia. Noin hyvään kappaleeseen kannattaa satsata.
Voi ei... kirjoitti:
Nyt ymmärrän Käärijä menestyksen. Kyse onkin säälipisteistä.
Oot törkeä, ymmärrä nyt edes hävetä!
Kuinka moni tiesi hänen sairaudestaan? Minä en ainakaan ennekuin just äsken.
Vierailija kirjoitti:
Miksi livelaulanta on niin heikkoa tasoa? Kuinka paljon noita oikein studiossa fiksataan että saadaan äänestä jotakin irti.
Telkkarista tai ruuduilta katsottuna ja kuunneltuna ei voi kommentoida yhtään mitään äänen tasosta. Paras äänen laatu on vain ja ainoastaan livenä paikan päältä ja sieltä käsin yksinomaan pystyy sanomaan onko homma hallussa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina taistellut että Instaan en mene, mutta nyt tuntuu että jää paljon kokematta liittyen viisuihin ja Käärijään. Voi vattu, joutuuko tässä taipumaan? 😭
Laita Googleen vaikka "instagram watch", niin tulee sivuja, joilta näkee anonyymisti ig-storyt. Olen käyttänyt kolmea sivua, joilta kaikilta näkee hyvin ja luotettavasti storeja. Ihan yleisenä vinkkinä vaan. :D
Okei, pitääpä perehtyä. Kiitos vinkistä.
Voit myös googlettaa esim. Käärijä Instagram picuki. Tavisten pienet tilit julkaisuineen ei noin näy.
En tiiä mikä Käärijässä kiinnostaa eniten, koska luin jotain kiculista. Antakaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää että ainut ns. kansainvälisen tason esitys, eli Benjamin ei voittanut. Oli tietysti etukäteen selvää että suomijuntit valitsee joko humppaportionit tai vielä huonomman eli Kääryleen. Benjaminin karismalla ja seksikkyydellä olisi voitu Liverpoolissa pärjätä, näillä muilla pärjää jossain Joensuun räkälässä.
Benjaminin laulu oli luvattoman heikkoa. Ei mahdollisuuksia missään; varsinkaan siellä Joensuussa, jossa tunnetusti laulutitoa arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käärijä mahoineen niin epäseksikäs. Ton enempää ei saanu treenattua mahaansa pois vaikka tiesi menevänsä telkkariin. Näytti naamasta venäläiseltä ja ilman paitaa jonkun kaulapannan kanssa näytti ihan pervolta!
Nyt haisee niin vahvasti kateellisen panettelulta, että huh huh! Kääris on hyvä just noin! Kateelliset huutelevat, kun eivät itse pysty samaan saati parempaan. Mene itse vetämään parempi show rasvaprosentilla 5! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kroppa on just hyvä noin.
Joo, luonnollinen. Kantaa itsensä ylpeästi.
Ja se arpi vatsassa on ihan <3 Jengiä vaan vituttaa, kun jollakin on luontaista karismaa ja tekee omaa juttuaan välittämättä muiden mielipiteistä. Käärijälle isosti thumbs up!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käärijä mahoineen niin epäseksikäs. Ton enempää ei saanu treenattua mahaansa pois vaikka tiesi menevänsä telkkariin. Näytti naamasta venäläiseltä ja ilman paitaa jonkun kaulapannan kanssa näytti ihan pervolta!
Nyt haisee niin vahvasti kateellisen panettelulta, että huh huh! Kääris on hyvä just noin! Kateelliset huutelevat, kun eivät itse pysty samaan saati parempaan. Mene itse vetämään parempi show rasvaprosentilla 5! :D
Ei minustakaan seksikäs. Ja luulisin alkuperäisen kirjoittajan olevan myös nainen. Miten nainen olisi Käärijän bodysta kateellinen. Ainainen kateuskortti:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluminaito Johannes kuin ikiteini Robin.
Robin on siis 24-vuotias, Johannes 26. Mieluummin noita nelikymppisiä Porttionejakin voi kutsua ikiteineiksi.
JaloTiinahan on forever 25 :DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minustakaan seksikäs. Ja luulisin alkuperäisen kirjoittajan olevan myös nainen. Miten nainen olisi Käärijän bodysta kateellinen. Ainainen kateuskortti:D
Oletko kuullut kehorauhasta? Sitä paitsi miksi kropan kommentointi on mitenkään relevanttia musiikkikilpailussa?
Tekisi mieli nähdä millainen kilokeijukainen kirjoittelee siellä ruudun toisella puolella? Laitatko aijaassa kuvaa niin arvostellaan kuinka seksikäs olet :)
Vierailija kirjoitti:
Niinku cha cha cha, kun mä kaadan päälleni samppanjaa
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha aa-aah
Niinku cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha
Cha cha cha cha cha cha cha""""Wow mitkä sanat?! Ihan kansan mies edustaa?? Shampanjaa päälle joka toinen nyt päällensä kaatamaan!! Suomessa on varaa niin tehdä todellakin.
Ihan oksettava äijä pääs edustamaan Suomea! Miks pitää työntää kieltä kamerassa ja katsoa ruutuun maanisesti?! Ei mitään yllättävää että sairain ja pervoin esitys voitti!
Jos muumioidut takaisin käärinliinoihin, niin hyvällä tuurilla näet kauniita unia Intervision laulukilpailuista. Lycka till!
Valittu mikä valittu, ei jälkikäteen pidä itkeä tulosta. Tosin ei ole mitä odottaa Viisujen suhteen. Samu Haber on Jyvä. Itse MIKA takkusi juonnoissa 2022, se on kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ärsyttää että ainut ns. kansainvälisen tason esitys, eli Benjamin ei voittanut. Oli tietysti etukäteen selvää että suomijuntit valitsee joko humppaportionit tai vielä huonomman eli Kääryleen. Benjaminin karismalla ja seksikkyydellä olisi voitu Liverpoolissa pärjätä, näillä muilla pärjää jossain Joensuun räkälässä.
Benjaminin laulu oli luvattoman heikkoa. Ei mahdollisuuksia missään; varsinkaan siellä Joensuussa, jossa tunnetusti laulutitoa arvostetaan.
Millä ihmeen Benjaminin karismalla ja seksikkyydellä? Jos se vatsaväänteitä täynnä ollut kiemurtelu oli seksikästä , niin kai paskalla käyntikin on hänellä sitä. Eivät kaikki ole gaykansaa ja arvosta tätä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kaikkine pikkuvatsoinen lutuinen. Ja ilmeisen kovakuntoinen myös.
Onkohan Helsinki Halli käytössä vuoden päästä keväällä vai olisiko se Tampere ja Nokia areena jossa Euroviisut 2024 pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea voitti, onnea Käärijä 🔥💚
Luojan kiitos PB jäi toiseksi.vauhti kiihtyy..... minun makuun portion boys
Tämäkin pöllitty Matilta ja Tepolta eikä olisi mitään ilman Masaa ja Tepiä mukana biisissä. PB sucks!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut kehorauhasta? Sitä paitsi miksi kropan kommentointi on mitenkään relevanttia musiikkikilpailussa?
Tekisi mieli nähdä millainen kilokeijukainen kirjoittelee siellä ruudun toisella puolella? Laitatko aijaassa kuvaa niin arvostellaan kuinka seksikäs olet :)
Viisuissa ei saa sanoa ulkonäöstä mitään? 😂 Oletko lukenut tätä ketjua ollenkaan, tämähän ei juuri muuta olekaan kuin esiintyjien ulkonäön arvostelua. Ikävää, mutta kaikilla ei ole sama maku kuin sinulla ja pidä 162 cm pituista ei-niin-timmiä miestä seksikkänä. Voisin nimetä pari muuta UMK:sta seksikkäämpinä.
Kertsistä. Auto correct korjaa näköjään tuonkin väärin.