Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
14581/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno toipuminen, mutta kaikkea ei kannata näyttää kirjoitti:

Paksusuolen leikkaus ollut kova juttu. Hienoa että siitä selvisi Jere. Kannattaa avanne piilottaa Euroviisuissa ettei tule esille näyttävästi kuten UMK:ssa.

Ei mitään syytä piilotella eikä hävetä arpia. Ne on elämää.

Vierailija
14582/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina taistellut että Instaan en mene, mutta nyt tuntuu että jää paljon kokematta liittyen viisuihin ja Käärijään. Voi vattu, joutuuko tässä taipumaan? 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14583/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin esitys oli ihan järkyttävä. Jos nainen hinkkaisi tuolla tavalla seksuaalisesti keppiä lavalla ja menisi polvilleen miehen eteen, joka pitelee mikkiä kuin erek tio ssa olevaa p e n i s t ä imitoiden suu s e k s i ä, kyllä sitäkin pidettäisiin mauttomana.

Kyse ei ole seks.suuntautumisesta, kenen tahansa tekemämä tuollainen koreografia olisi täysin mauton.

Jep, joku aiemmin jo kommentoikin että milloin siitä on tullut noin gay :D onhan se hienoa vapautua kaapista ym mutta nyt menee jo liian toiseen päätyyn kun tolleen pitää asiaa korostaa ja hieroa naamaan ja benkun ilme kun äänet alko kolmosella ni kerkis innostua että sieltä tulee kolmesataa mut tuliki kolmekymmentä.

Aina yhtä surullista kun ihminen tulee kaapista ulos ja muuttuu kliseiseksi karikatyyriksi. Miksi ei voisi vain olla oma hyvä itsensä. Ei ylilyöty seksi myy aina. Laulutaitoon kannattaa aina panostaa.

Tämä. Niin moni lähtee puhumaan nousevalla nuotilla tyyliin Niko Saarinen. 

Itse tunnen homon, jolla on mahtava bassoääni, ja puhuu täysin normaalisti. Todellakin tuli yllärinä kun kuulin että on homo. Eihän se sais niin kliseistä olla omissa ajatuksissakaan, mutta kun se usein menee just noin.

Vierailija
14584/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ensin tykännyt Robinin biisistä mutta jostain syystä jäikin ainoana soimaan päähän. Ehkä kuitenkin Robin söpönä poikana olisi ollut oikea valinta. Mutta tsemppiä Käärijälle, esitys oli hauska! Englantia pitää yrittää petrata.

Robin on jotenkin täysin hengetön ja persoonaton, ei mitään omaa. Hentoinen ääni, jonka tuottamiseksi täytyy ponnistella paljon.

Esiintymisessä päälleliimattuja elementtejä, jotka eivät liity toisiinsa millään tavalla. Kaikille esiintymisille yhteistä ”energisyys” eli päämäärätön ja tarkoitukseton pomppiminen, joka ei liity kappaleeseen tai esitykseen millään tavalla.

Oli jotenkin kuvaavaa, että Losiin asti oli menty, ja siellä tuli tämä omaperäinen megaoivallus ”girls like you”. 

Musta taas Robin oli ehkä jopa paras livelaulaja portion Boysin hevilaulajan lisäksi.

Kaatumiset oli jees. Voltit liikaa. Ihan kiva.

Turha täällä enää dissata Robinia.

Ja en ole ikinä kuunnellut Robinia,mutta ihan ok biisi lopulta.

Vierailija
14585/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme paasausta oli toisessa ketjussa Robinin uran olevan taputeltu. Minusta ihan höpö puhetta. Robinhan juuri teki eilen näyttävän esityksen. Totta on, että nää engalanninkieliset biisit ei ole olleet parhaimmistoaan. Itse uskon Robinin vaan olevan musiikillisesti suvantovaiheessa, kuten Tuisku alkuvuosiensa jälkeen ennen uutta tulemista. Kysyntää on kotimaassa vielä, jos enkuksi ei tule mitään. Ainakin jos Ihana Kipu biisin menestyksestä voi mitään sanoa.

Jos haluaa jatkaa englanniksi ja vielä menestyä, pitäs jostain saada parempia biisejä. En tiedä kuka hänen musiikkinsa nyt tekee mutta selvästi tällä tyypillä on huono maku.

Just näin. Robin on makee artisti, jota sen hemmetin kevätjuhlaesiintyjäksi siirtyneen Samun olisi pitänyt auttaa kv uralla. Mikä sillekin on tullut, et laulelee jossain helvetin aurinkokukkien ja bambien keskellä sienistä?!? Voi päivää. Viime syksynä veti vielä stadionit täyteen.

Ehkä ihan hyvä ettei auttanut kun katsoo tuota Samun nykyistä, varsin surullista meininkiä.

Se auttaminen kaatui Samun huume-katastrofiin?

Kun kävin kuuntelemassa Robinin biisejä havaitsin, että hänellä on aika hyviä ne aikuisiän biisit. Ne ei jotenkin ole päässeet esille vielä. Ehkei niitä tunnista Robinin biiseiksi, jammailee vain hyvän musiikin tahdissa kaupassa, radiosta, yökerhossa? Toivottavasti niitä soitetaan ja tuodaan esiin paremminkin. Ruotsissa Robinilla olisi varmasti paremmat mahikset, kuin kateellisten suomalaisten negatiivisessa hevimaassa.

Onhan niitä soitettu oikein urakalla, silloin kun ovat ilmestyneet. Soitetaan vieläkin silloin tällöin. Ongelma on se, että eivät herätä huomiota tai kiinnostusta. Tyhjänpäiväistä tusinapoppia.

Robin kertoi, että jos hänen pitäisi valita joku biisi joka edustaa häntä parhaiten, on se tämä UMK biisi. Kertoi sen juuri olevan häntä ominta itseään. Mitä tuo taas merkitsee uran kannalta? Sen voi helposti päätellä.

Yksinkertaisesti Robin on tylsä. Ääni, persoona ja biisit eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

Mun mielestä Robinin esitys oli hieno. Ne akrobatiatemput ja laulua samaan aikaan - Vau. Vain biisi oli tylsä, ei Robin itse.

Ehkä Robinin paikka olisikin sitten sirkuksessa?

Ei, koska Robin on huono näyttelijä, mutta laulaa hyvin.

Kirjoittajat ovat hehkuttaneet hänen esityksensä akrobatiatemppuja, kuten tuokin kirjoittaja jolle vastasin. Jos se on Robinin vahvuus, niin sirkushan silloin on oikea paikka. Ei ne kuperkeikat ääninauhalla kuulu.

Kuuroko olet? Minä ainakin olen hehkuttanut Robinin lauluosuutta. Ja miten ammattitaitoisesti veti, vaikka heittikin pari kieppiä. Robinin esitys onnistui äärimmäisen hyvin ja tarkoita biisiä, laulua, olemusta. Kiepit oli extraa. Vai mitä se Käärijä niillä nyrkkeilykehillä ja tanssijoille teki, hirveä nyrkkeilyshow - vois ruveta ennemminkin nyrkkeilijäksi tai näyttelijäksi. Koomikoksikin sopisi hyvin.

Joo en minä tosiaan tuollaista kuullut. Jos tuo oli Robinin äärimmäinen onnistuminen, niin eihän se hyvää lupaa. Ei tykännyt raadit, eikä tykännyt kansa.

Ei voi sanoa, etteikö tykätty, kun äänen voi antaa vain yhdelle kilpailijalle ja se nyt vaan annettiin Käärijälle.

Jos olisit ollut valmis maksamaan, olisit voinut äänestää puhelimitse tai tekstiviestitse? Toivottavasti tämä ei mennyt ohi, vai eikö se Robinin esitys ollutkaan niin hyvä että siihen olisi kannattanut investoida omaa rahaa?

Kv raadit olivat jo päättäneet ennen esityksiä äänensä. Eivät olisi mitenkään ehtineet keskustella. Moni suomalainenkin oli jo päättänyt, ostanut kannatuspaidat ja kaikki.

Mutta viimeisimpänä muistanette, että äänestyksessä oli vakavia puutteita. Robin olisi voinut saada huimasti enemmänkin ääniä, jos äänestys olisi toiminut. Olisi voinut moni muukin saada. Jos äänet olisivat tulleet perille.

Lakkaa jo, puhelimella pääsi läpi koko ajan ja niin monta kertaa kuin halusi. Appilla ei voinut antaa kuin yhden äänen.

Vierailija
14586/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas ollaan huolissaan Käärijän eilisestä showsta, että biisikin meni pilalle. Yleisö ei ymmärrä eurolava-sanaleikkiä ja niin poispäin.

Itse mietin pari sekuntia niitä lavoja, kunnes tajusin sanaleikin.

Miten tyhmiä ihmiset ovat, jos luulevat shown olevan este Käärijän menestykselle? Eilinen todisti päinvastaista.

Katselin ulkomaalaisten reaktioita youtubesta esitykseen aamulla, ja niissä kaikissa pidettiin showsta, jopa tanssijoista. Edes eurolavoista ei napistu. Esityksestä oltiin haltioissaan.

Selittäkää tyhmälle tämä eurolava-sanaleikki? En edes tajua, että tässä on jokin sanaleikki, saati sen merkitystä... oli miten oli, niin Käärijän biisi on hyvä, lavaesitys ei niinkään.

Niitä esityksen puulavoja kutsutaan myös eirolavoiksi=euroviisulava ja HA HA!

No nyt hän pääsee oikealle euroviisulavalle esiintymään, joten toivottavasti tällaiset tyhmät "hauskat ja nokkelat" sanaleikit jäävät pois. En jaksa uskoa, että ne ulkomailla ovat samalla tavalla eurolavoja nimeltään.

Ne on eurolavoja kaikkialla, mutta eihän se aukea kun vaikkapa enkuksi lavoja tarkoittaa eri sanat, pallet ja stage.

No nimenomaan! Ei ole eivät ole samalla tavalla eurolavoja nimeltään muualla maailmassa kuin Suomessa.

Mistä lähtien lavapohjia on alettu kutsua eurolavoiksi?

Mä aloitin logistiikkafirmassa 1998 ja ainakin silloin jo oli eurolavat (ja fin-lavat).

ok.

Vierailija
14587/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno toipuminen, mutta kaikkea ei kannata näyttää kirjoitti:

Paksusuolen leikkaus ollut kova juttu. Hienoa että siitä selvisi Jere. Kannattaa avanne piilottaa Euroviisuissa ettei tule esille näyttävästi kuten UMK:ssa.

Ei mitään syytä piilotella eikä hävetä arpia. Ne on elämää.

Itse en edes huomannut mitään arpia hällä. Ei tuollaisiin tule kiinnitettyä huomiota esityksessä, kun on muutakin huomioitavaa. Näin se on myös tulevassa viisuvedossa. Eri asia olisi, jos esityksessä ei tapahtuisi juuri mitään, niin huomio kiinnittyisi täysin epäolennaisiin asioihin, kuten pieniin arpiin.

Vierailija
14588/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman naurattaa sitten, kun tullaan häntä koipien välissä takaisin Liverpoolista.

Mä toivon ettei tulla. Mutta toivon samalla että livestä tehdään oikeasti parempi.

Nämä innokkaimmat käärijäfanit eivät kyllä kestä pienintäkään kritiikkiä.

Vierailija
14589/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi on voitonmerkki. Voittanut elämässä. Nyt Umk:ssa. Seuraavaksi sitten euroviisut. Jumalauta Jere oot syntynyt voittamaan 🥹

Vierailija
14590/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälipisteillä Käärijä saanutkin sitten ääniä. Paksusuolella estradille, tämä on väärin. Laulukilpailuhan tämä on...

Vierailija
14591/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain linkki siihen viittojaan Käärijän biisin kohdalla? En löytänyt...

kiitollinen jo etukäteen!

https://www.instagram.com/p/Co4y_tgPQhD/

Kiitos!! Hänet pitäisi kyllä saada lavalle, tanssijat pois ja Miguel tilalle :)

Vierailija
14592/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kommentti: Käärijän voitonjuhla on pian ohi"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa5c7cd1-0544-4b31-b7ef-4cf61b…

Iltalehti - tunnettu ilonpilaaja ja dissaaja.

Yksi toimittajista vihjaili ennen finaalia Käärijän heikosta laulutaidosta ja sen taidokkaasta kätkemisestä.

Et tainnut lukea kunnolla artikkelia, ei mitään dissaamista ollut, päinvastoin. Ei pidä tehdä omia johtopäätöksiä hätäisen lukemisen perusteella.

Vierailija
14593/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme paasausta oli toisessa ketjussa Robinin uran olevan taputeltu. Minusta ihan höpö puhetta. Robinhan juuri teki eilen näyttävän esityksen. Totta on, että nää engalanninkieliset biisit ei ole olleet parhaimmistoaan. Itse uskon Robinin vaan olevan musiikillisesti suvantovaiheessa, kuten Tuisku alkuvuosiensa jälkeen ennen uutta tulemista. Kysyntää on kotimaassa vielä, jos enkuksi ei tule mitään. Ainakin jos Ihana Kipu biisin menestyksestä voi mitään sanoa.

Jos haluaa jatkaa englanniksi ja vielä menestyä, pitäs jostain saada parempia biisejä. En tiedä kuka hänen musiikkinsa nyt tekee mutta selvästi tällä tyypillä on huono maku.

Just näin. Robin on makee artisti, jota sen hemmetin kevätjuhlaesiintyjäksi siirtyneen Samun olisi pitänyt auttaa kv uralla. Mikä sillekin on tullut, et laulelee jossain helvetin aurinkokukkien ja bambien keskellä sienistä?!? Voi päivää. Viime syksynä veti vielä stadionit täyteen.

Ehkä ihan hyvä ettei auttanut kun katsoo tuota Samun nykyistä, varsin surullista meininkiä.

Kun kävin kuuntelemassa Robinin biisejä havaitsin, että hänellä on aika hyviä ne aikuisiän biisit. Ne ei jotenkin ole päässeet esille vielä. Ehkei niitä tunnista Robinin biiseiksi, jammailee vain hyvän musiikin tahdissa kaupassa, radiosta, yökerhossa? Toivottavasti niitä soitetaan ja tuodaan esiin paremminkin. Ruotsissa Robinilla olisi varmasti paremmat mahikset, kuin kateellisten suomalaisten negatiivisessa hevimaassa.

Onhan niitä soitettu oikein urakalla, silloin kun ovat ilmestyneet. Soitetaan vieläkin silloin tällöin. Ongelma on se, että eivät herätä huomiota tai kiinnostusta. Tyhjänpäiväistä tusinapoppia.

Robin kertoi, että jos hänen pitäisi valita joku biisi joka edustaa häntä parhaiten, on se tämä UMK biisi. Kertoi sen juuri olevan häntä ominta itseään. Mitä tuo taas merkitsee uran kannalta? Sen voi helposti päätellä.

Yksinkertaisesti Robin on tylsä. Ääni, persoona ja biisit eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

Mun mielestä Robinin esitys oli hieno. Ne akrobatiatemput ja laulua samaan aikaan - Vau. Vain biisi oli tylsä, ei Robin itse.

Kirjoittajat ovat hehkuttaneet hänen esityksensä akrobatiatemppuja, kuten tuokin kirjoittaja jolle vastasin. Jos se on Robinin vahvuus, niin sirkushan silloin on oikea paikka. Ei ne kuperkeikat ääninauhalla kuulu.

Kuuroko olet? Minä ainakin olen hehkuttanut Robinin lauluosuutta. Ja miten ammattitaitoisesti veti, vaikka heittikin pari kieppiä. Robinin esitys onnistui äärimmäisen hyvin ja tarkoita biisiä, laulua, olemusta. Kiepit oli extraa. Vai mitä se Käärijä niillä nyrkkeilykehillä ja tanssijoille teki, hirveä nyrkkeilyshow - vois ruveta ennemminkin nyrkkeilijäksi tai näyttelijäksi. Koomikoksikin sopisi hyvin.

Joo en minä tosiaan tuollaista kuullut. Jos tuo oli Robinin äärimmäinen onnistuminen, niin eihän se hyvää lupaa. Ei tykännyt raadit, eikä tykännyt kansa.

No raadithan (ja suomalaiset) oli päättäneet jo etukäteen antamansa äänet. Jos olisi lavashow'n perusteella, niin Robin olisi kärkikahinoissa. -eri

Että jaksaa se ruzzakka suoltaa noita salaliittohupijuttuja. "Käärijä ei voi tallentaa Euroviisuja" vai kuinka?

Sairaita nämä Käärijä-fanit. 😅 Miten Robinin huippushow'n kehuminen liittyy Venäjään. (Juuri eilen näin BBC:ltä dokkarin Ukrainan sodasta ja vuodatin kyyneleitä kuolleiden sotilaiden puolesta)

Vai että oikein huippushow? Sen verran osasi heittää kuperkeikkaa, että pienellä koulutuksella voisi alkaa lasten temppukerhon vetäjäksi. Jos siis osallistujia riittää tarpeeksi.

Eri

Vierailija
14594/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykättiin Robinistakin, mut Käärijä nyt vaan olis sopivampi kisoihin.

Ei se aina niin mene, et jos tykkää yhdestä, ni vihaa muita. Tai ehkä jollain teinillä. Tällainen keski-ikäinen voi tykätä vaikka kaikista!

Vierailija
14595/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ensin tykännyt Robinin biisistä mutta jostain syystä jäikin ainoana soimaan päähän. Ehkä kuitenkin Robin söpönä poikana olisi ollut oikea valinta. Mutta tsemppiä Käärijälle, esitys oli hauska! Englantia pitää yrittää petrata.

Jos ei nyt pojiteltais kuitenkaan, onhan sentään jo intinkin läpässy.

Vierailija
14596/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my God kirjoitti:

Säälipisteillä Käärijä saanutkin sitten ääniä. Paksusuolella estradille, tämä on väärin. Laulukilpailuhan tämä on...

Kaikenlaista olen tässäkin ketjussa lukenut mutta tämä oli älyttömän ilkeästi sanottu.

Ellet umpimielisyydeltäsi tiennyt, kaikkien meidän kehomme näyttävät erilaisilta koska niissä näkyy eletty elämä. Hankkisit sinäkin sellaisen.

Vierailija
14597/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän Käärijä menestyksen. Kyse onkin säälipisteistä.

Vierailija
14598/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina taistellut että Instaan en mene, mutta nyt tuntuu että jää paljon kokematta liittyen viisuihin ja Käärijään. Voi vattu, joutuuko tässä taipumaan? 😭

Laita Googleen vaikka "instagram watch", niin tulee sivuja, joilta näkee anonyymisti ig-storyt. Olen käyttänyt kolmea sivua, joilta kaikilta näkee hyvin ja luotettavasti storeja. Ihan yleisenä vinkkinä vaan. :D

Vierailija
14599/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita Googleen vaikka "instagram watch", niin tulee sivuja, joilta näkee anonyymisti ig-storyt. Olen käyttänyt kolmea sivua, joilta kaikilta näkee hyvin ja luotettavasti storeja. Ihan yleisenä vinkkinä vaan. :D

Okei, pitääpä perehtyä. Kiitos vinkistä.

Vierailija
14600/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten äänestys uusiksi niin, että äänestää voi vain kerran joko soittamalla tai tekstiviestillä. Ei mitään sovelluksia käyttöön, eikä ylimääräisiä soittokertoja. Sitten oditettaisiin niin kauan, että jokainen tekstiviesti on varmasti saapunut perille ajoissa ja rekisteröitynyt. Voittaja julkistettiin siis noin tunti äänestyksen jälkeen.

Ai niin ja kansainväliset raadit pois.

Ketju on lukittu.