UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijä kopioinut kaiken. Biisin ja tukan Electric Callboylta, kielen lipomiset Lordilta.
Kuumaa..kyllä sai kappaletta hävetä..ei pure euroopassa juha tapio tyyliset virret.
Syödään sieniä toimisi harmittomasti Heikki Kinnusen esittämänä mutta nuorella esiintyjällä lähinnä sitten huumeviittaus ikäluokassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomusiikillisia seikkoja: Käärijällä on aikas hyvännäköinen veli. Vatsalihaksetkin näyttävät kulkevan suvussa.
Onpas itseriittoinen veli, tarvetta näyttää vatsalihaksiaan...
Wau mikä broidi... :O Hot! Mut niin on Kääriskin ;)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä: pidä kielesi suussa eikä ulkopuolella. Nyt kielen lipominen ym. oli turhaa ja vei huomion siltä tehokkaalta tuijotukselta.
Ja mä niin toivon, että Kääris lipoo mielipuolisesti juuri sen takia, koska te siveyden sipulit siitä kilahdatte.
En tiedä uskallanko edes sanoa, ilman että minua luullaan bändin jäseneksi tai heidän tuttavaksi.. mutta mielestäni porttareilla oli paras kokonaisuus eilen. Käärijällä paras biisi tietenkin, mutta rehellisesti sanottuna näytös oli tyhmä niiden pinkkejen tanssijoiden takia jotka veivät huomion käärijästä. Voitto toki hyvä koska näytöstä voi parannella liverpooliin, ja toivottavasti niin tehdään. No tulivathan porttarit toiseksi joten kyllä ainakin jotkut muutkin pitivät.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän show oli kevätjuhlatasoa. Vihreä asukin näytti halvalta livevedossa.
Se vihreä asu on jo niin ikoninen, että pitää ehdottomasti ottaa mukaan myös Liverpoolin lavalle!!!
Toivottavasti kestää kaikki harjoitukset ja esitykset. Paras olisi että siitä tehtäisiin vielä toinenkin varakappale mukaan itse koitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pahoinvoivia ihmisiä tällä palstalla.
ei jatkoon! kuten ei euroviisu2023suomi ehdokaskaan:
e i j a t k o o n . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä: pidä kielesi suussa eikä ulkopuolella. Nyt kielen lipominen ym. oli turhaa ja vei huomion siltä tehokkaalta tuijotukselta.
Ja mä niin toivon, että Kääris lipoo mielipuolisesti juuri sen takia, koska te siveyden sipulit siitä kilahdatte.
Miten liittyy siveellisyyteen. Käärijä näytti lipoessaan yksinkertaisesti 🤡. -eri
Vierailija kirjoitti:
Käärijän live-esityksen reaktiovideoita tulee nyt kovalla syötöllä YouTubeen ympäri maailmaa. Minulle on ihan sama miten lopulta pärjää Liverpoolissa, mutta kyllähän tämä artisti biiseineen ja esityksineen on tuonut todella monelle energiaa ja sitä vapautumista. Itsellekin toimii näin yhä edelleen, vaikka olen kuunnellut monen monituista kertaa. En ole mikään ryyppybiisien ystävä, mutta tässä ne sanat vaan jotenkin jää taka-alalle kun lumoutuu Käärijän karismasta ja esityksen energiasta. Itselleni (introverttina) se tärkein laini koko biisissä on "en pelkääkään tätä maailmaa". Vapaudun vaikka sitten tämän biisin, en alkoholin voimalla, ja se on juuri musiikin voima, mikä tässä ehkä vetoaa muihinkin.
Minulla tulee ihan konkreettisesti nousuhumalassa noita ajatuksia että ei tää maailma olekaan niin pska paikka. Vähän surkea kun asiaa miettii.
Videon tunnelmaa ei näköjään onnistuta tuomaan lavalle eli pieleen menee. Yllätyin, ettei "ennakkosuosikilla" ollut antaa parempia ideoita ja show'ta kuin eilinen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän show oli kevätjuhlatasoa. Vihreä asukin näytti halvalta livevedossa.
Erikoisia kevätjuhlia oot ollu todistamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluminaito Johannes kuin ikiteini Robin.
Robin on siis 24-vuotias, Johannes 26. Mieluummin noita nelikymppisiä Porttionejakin voi kutsua ikiteineiksi.
JaloTiinahan on forever 25 :DDDDDD
Eilen näin tyypin ekan kerran äänessä ikinä ja hänhän vaikuttaa pirteältä tytöltä :)
täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Suomi. Hyvä Käärijä! Nyt vaan koko lavashow uusiksi! Kuka suunnitteli videon? Tämä tyyppi avuksi myös liveen!
En halua nähdä niitä hirveitä tanssijoita enää. Teki hommasta ihan puuroa. Käärijä lava haltuun. You got this!
Ihan samaa mietin just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme paasausta oli toisessa ketjussa Robinin uran olevan taputeltu. Minusta ihan höpö puhetta. Robinhan juuri teki eilen näyttävän esityksen. Totta on, että nää engalanninkieliset biisit ei ole olleet parhaimmistoaan. Itse uskon Robinin vaan olevan musiikillisesti suvantovaiheessa, kuten Tuisku alkuvuosiensa jälkeen ennen uutta tulemista. Kysyntää on kotimaassa vielä, jos enkuksi ei tule mitään. Ainakin jos Ihana Kipu biisin menestyksestä voi mitään sanoa.
Jos haluaa jatkaa englanniksi ja vielä menestyä, pitäs jostain saada parempia biisejä. En tiedä kuka hänen musiikkinsa nyt tekee mutta selvästi tällä tyypillä on huono maku.
Just näin. Robin on makee artisti, jota sen hemmetin kevätjuhlaesiintyjäksi siirtyneen Samun olisi pitänyt auttaa kv uralla. Mikä sillekin on tullut, et laulelee jossain helvetin aurinkokukkien ja bambien keskellä sienistä?!? Voi päivää. Viime syksynä veti vielä stadionit täyteen.
Ehkä ihan hyvä ettei auttanut kun katsoo tuota Samun nykyistä, varsin surullista meininkiä.
Se auttaminen kaatui Samun huume-katastrofiin?
Kun kävin kuuntelemassa Robinin biisejä havaitsin, että hänellä on aika hyviä ne aikuisiän biisit. Ne ei jotenkin ole päässeet esille vielä. Ehkei niitä tunnista Robinin biiseiksi, jammailee vain hyvän musiikin tahdissa kaupassa, radiosta, yökerhossa? Toivottavasti niitä soitetaan ja tuodaan esiin paremminkin. Ruotsissa Robinilla olisi varmasti paremmat mahikset, kuin kateellisten suomalaisten negatiivisessa hevimaassa.
Onhan niitä soitettu oikein urakalla, silloin kun ovat ilmestyneet. Soitetaan vieläkin silloin tällöin. Ongelma on se, että eivät herätä huomiota tai kiinnostusta. Tyhjänpäiväistä tusinapoppia.
Robin kertoi, että jos hänen pitäisi valita joku biisi joka edustaa häntä parhaiten, on se tämä UMK biisi. Kertoi sen juuri olevan häntä ominta itseään. Mitä tuo taas merkitsee uran kannalta? Sen voi helposti päätellä.
Yksinkertaisesti Robin on tylsä. Ääni, persoona ja biisit eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa.
Mun mielestä Robinin esitys oli hieno. Ne akrobatiatemput ja laulua samaan aikaan - Vau. Vain biisi oli tylsä, ei Robin itse.
Ehkä Robinin paikka olisikin sitten sirkuksessa?
Mun mielestä Robin vois tarjoilla kreikkalaisessa ravintolassa mulle mousakaa ja livauttaa salaa kirjelapun lautasen alle. Sit meillä olis treffit rantabulevardilla sulkemisajan jälkeen. Lähtisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi käärijä mahoineen niin epäseksikäs. Ton enempää ei saanu treenattua mahaansa pois vaikka tiesi menevänsä telkkariin. Näytti naamasta venäläiseltä ja ilman paitaa jonkun kaulapannan kanssa näytti ihan pervolta!
Nyt haisee niin vahvasti kateellisen panettelulta, että huh huh! Kääris on hyvä just noin! Kateelliset huutelevat, kun eivät itse pysty samaan saati parempaan. Mene itse vetämään parempi show rasvaprosentilla 5! :D
Ei minustakaan seksikäs. Ja luulisin alkuperäisen kirjoittajan olevan myös nainen. Miten nainen olisi Käärijän bodysta kateellinen. Ainainen kateuskortti:D
Käärijä on kaikkine pikkuvatsoinen lutuinen. Ja ilmeisen kovakuntoinen myös.
En usko, että lutuisuus on se määre, jota Euroviisuissa haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerkiis hoitaa kielihalkion sipuleiden ärsytyksen maksimoimiseksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea voitti, onnea Käärijä 🔥💚
Luojan kiitos PB jäi toiseksi.vauhti kiihtyy..... minun makuun portion boys
Tämäkin pöllitty Matilta ja Tepolta eikä olisi mitään ilman Masaa ja Tepiä mukana biisissä. PB sucks!!!
Mä en nyt tajua yhtään, et miksi pitää haukkua Portin boysejä? En ole mikään fani, mutten ymmärrä, miksi pitää olla niin negatiivinen.
Räppääminen on "hengityksellisesti" vähintään yhtä vaikeaa ellei vaikeampaa kuin laulaminen. Kyl Kääriksellä tämä on hallussa.