UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän ruotsalaisen pölvästin tarkoitus on?
Homotutkani hälyttää jatkuvasti.
Ihan kun tää Haber juontaisi jotain koulun joulujuhlaa.
Voi ei..huolestuttavan postiviisia reaktioita Robiniin kaikilla alustoilla. No pakko antaa arvostus, että noinkin paljon petrasi alkuasetelmista. Kun olis vaan ollut tykki biisi!
Samu on kuin kulttuurimamma teatterissa
Antti Tuisku olisi ollut niiiin valloittava juontaja!!
Käärijän show tosi huono. Benkku laulaa huonosti. Keira oli perustylsäpyllynpyöritys. Robin yllätti positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ehdottomasti paras. Esitystä voi vielä muuttaa ja hioa, mutta biisinä sellainen bängeri, ettei toista vastaavaa löydy.
Esitys oli K A M A L A :D oikeasti ihan hirveä, tyylitön.
Mutta totta, biisi on paras ja toivottavasti ihmiset ei lannistunut tosta esityksestä ja äänestää.
Esityksessä oli käytetty Rammstein-"estetiikkaa" ja kyseessä oli selkeästi parodia euroviisuesityksestä. Niiden tanssijoiden oli tarkoitus olla kammottavia. Kuormalavat. Jne. Jos ette tätä ymmärrä, niin esitys sitten kai meni yli ymmärryksen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää ruotsalainen... Ei kiinnosta yhtään. Ja mikä toi Samun järkyttävä mummo-hameasu oli. XD
Eihän tuo ees tiennyt että Pasila on ruotsiksi Böle.
Ihana aurinko Lxandran show'ssa, melkein tunsin auringonlämmön. 😄
Vierailija kirjoitti:
Samu näyttää siltä, että haluaisi mennä kotiin, vetää villasukat jalkaan ja laittaa nukkumaan. Torkahtaa kohta pystyyn.
On kyllä puuduttavat juonnot.:D Nukku-Samu.
No ny PORTION BOYS!!!!! KYLLÄ!!!!
Jalotiinaa ei saa arvostella!
Samu ei ole karismaattinen juontaja, Antti Tuisku ja Paula Vesala takas!
Vierailija kirjoitti:
Taas tää ruotsalainen... Ei kiinnosta yhtään. Ja mikä toi Samun järkyttävä mummo-hameasu oli. XD
Mun mielestä toi ruotsalainen on parasta koko illassa.
Mun mielestä ne on pysyneet samana aina. Korjatkaa jos olen väärässä.