UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Robinhan on aivan omaa luokkaansa osoitti taas mitä on olla supertähti... karaokekisoissa voi olla muilla mahdollisuuksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsytti ne Käärijän kielellä lipomiset...
Ai mun mielestä ne on just hyvät ja kuuluu Kääriksen settiin. Lisää tätä ja lisää röyhkeyttä, jos biisi pääsee isolle lavalle Eurooppaan! Kääris rulettaa!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ehdottomasti paras. Esitystä voi vielä muuttaa ja hioa, mutta biisinä sellainen bängeri, ettei toista vastaavaa löydy.
Kääntelijä voi olla ihan hyvä mutta tuo piisi vaan on ihan järkkyä paskaa
Illan noloin veto ihan just..
Lxandralla laadukkain biisi tähän mennessä, mutta esiintymistä ja lavalla liikehdintää tarttis vähän petrata.
Minä äänestän Robinia, laulaa hyvin Englantia, hyvä live-esiintyjä, eikä biisi ole huono.
Huonoimpina etukäteen pitämäni Robin ja Lxandra ihan SAIRAASTI parempia livenä.
Tämä oli HYVÄ!
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ehdottomasti paras. Esitystä voi vielä muuttaa ja hioa, mutta biisinä sellainen bängeri, ettei toista vastaavaa löydy.
Esitys saadaan kyllä hiottua Euroviisuihin. Arvelin ennakkoon, että Käärijä ei pysy äänessä kappaleen loppupuolella, mutta hoiti homman ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuutta lavalla
Ja homopositiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos juontajana Samu eikä Krista
Krista olisi ollut parempi tunnelman nostattaja! Haber ankeuttaa.
En tiedä.miksi tuota Haberia tungetaan joka ohjelmaan. Niin lame, sama oli bändinsä kanssa. Oli kerran Ruisrockissa ja etuköteen itse hehkutti keikkaa bändin pääkeikaksi koko vuonna, sitten Haber lauli biisit läpi vailla mutään tunneeta tai kosletusta yleisöön. Täysi floppi.
Jopa Lxandran lavashow on parempi kuin se varaston varikolla kömpivä Käärijän.
Taas tää h u r r i muka hauska
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei erotu euroviisuissa yhtä paljon kuin Käärijä, ja on kansainvälisestikin suosikki, äänestäkää oikein!
Käärijä on mieletön, ne esitykset muuttuu yleensä muutenkin itse kisaan ja siihen on monta kuukautta aikaa valmistautua!
Vierailija kirjoitti:
Nyt YLE selitys siihen, miten nää voidaan vetää nauhalta kisassa! Tässähän voi käydä niin, että äänestetään viisuihin laulaja joka ei selviydy esityksestä livenä. YLE - ei jatkoon!
Ihan livenä noi on kyllä vetäny?
Päästäkääs nyt jo porttarit lavalle. Nukahdan kohta
Jännää, että Benkulle ne taustatanssijat olisi sopinut mutta hänellä ei niitä ollut.
Tuota Robinin lavashown ideaa ei ole koskaan nähty,joten uutta ja muistetaan,kyllä pärjää. Robin positiivinen yllättäjä.