UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei erotu euroviisuissa yhtä paljon kuin Käärijä, ja on kansainvälisestikin suosikki, äänestäkää oikein!
Käärijä on mieletön, ne esitykset muuttuu yleensä muutenkin itse kisaan ja siihen on monta kuukautta aikaa valmistautua!
Mun mielestä ne on pysyneet samana aina. Korjatkaa jos olen väärässä.
No esim. Saara Aallon esitys muuttui paljon viisuihin, ja Darude menetti kuutionsa, että kyllä niitä voi muuttaa
Benjaminin esitys ja kappale oli hirveä, mutta jos tuon olisi esittänyt heteronainen olisi lopputulos ollut vieläkin irstaampi. Niin, Erika Vikmannhan sen toki teki jo.
Samu näyttää Kimmo Vehviläisen ja Sauli Koskisen jälkikasvulta
Miksi haberilla on hame päällä? Ihme neiti
Kauhea tuo Lxandra, myötähäpeä.
Robin paransi verrattuna videoon. Muilla laski vähän taso?
Ei Robinilla päästä finaaliin.
Hyvänen aika, nyt noi äijätkin saa sanoa muutaman sanan. Tätä on varmasti leikattu rajusti .
Portion Boys on kyllä selkeesti paras näistä esityksistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei erotu euroviisuissa yhtä paljon kuin Käärijä, ja on kansainvälisestikin suosikki, äänestäkää oikein!
Käärijä on mieletön, ne esitykset muuttuu yleensä muutenkin itse kisaan ja siihen on monta kuukautta aikaa valmistautua!
Mun mielestä ne on pysyneet samana aina. Korjatkaa jos olen väärässä.
No esim. Saara Aallon esitys muuttui paljon viisuihin,
Mutta ei parempaan suuntaan
Mikä tuo Ruotsalainen tyyppi on? Joku Loreenin kaveri näemmä.
Todella halvan näköinen tämä show ihan kokonaisuudessaan. En katso loppuun asti, koska nolottaa niin paljon. Aivan sama kuka voittaa, yhdelläkään ei ole mitään mahdollisuuksia varsinaisessa kisassa. Ainakaan näiden UMK-esitysten perusteella.
Käärijä se on, ei Robinin biisi yhtään paremmaksi muuttunut!
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että Benkulle ne taustatanssijat olisi sopinut mutta hänellä ei niitä ollut.
Niin totta!! Olis ollut hunksit kultaisissa kalukukkaroissa vetämässä taustalla, niin olis ollut oikea meininki Benkun biisiin. Ja Kääriksen kilpatanssijat widduun instead.
Samun kantsii unohtaa juontajahaaveet.
Ei käy hame Haberille, kamala.