UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Laulullisesti kaksi ekaa esitystä todella hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen äiti on se MikkoKuustosen muija.
Mua häiritsee kun Hanna B. avautui kirjassaan kaikesta myös lastensa elämästä. Aina kun nään tän Johanneksenkin niin mietin näitä avautumisia.
Tää biisi ei oikein euroviisuihin yllä mutta hyvä biisi
Kuumaa: hyvä kappale ja kiva bändi mut tää ei kyllä oo miltään osalta euroviisumateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
VIISUISSA EI PÄRJÄÄ SUOMENKIELELLÄ. USKOKAA JO!
Lopeta toi huutaminen, prkl.
En ole oikein ymmärtänyt KUUMAAn hypetystä, kun olen mieleistäni tätä suomalaista ininäpop-iskelmää kuullut vuosikymmenten aikana jo kiintiön täyteen. Mutta solisti osaa laulaa. Tästä tulee hyvällä tavalla mieleen vanhat levyraadit.
Kyllä tätä autossa kuuntelisi.
Nimim. Pirkko Liinamaa
Äänentoisto onntaas taattua Ylen laatua 😳
Kohta räjähtää lava, kun Käärijä astuu kehiin!
En ole katsonut näitä karsintoja sitten 1990-luvun alun. Nyt voin todeta, että mitään en ole menettänyt. Uskomatonta kuraa.
Tällä Suomi biisillä ei ole mitään jakoa Liverpoolissa, sopii paikalliseen pub esitykseen täällä... Robin oli kansainvälinen artisti tähän verrattuna...
Vetääks nää livenä vai taustanauhalta?
Ylivoimaisen live-esitys ei oikein tarjonnut mitään uutta, hyvä kappale mutta esitys ei herättänyt tunteita.
No voi luoja, kohta täällä ei saa sanoa edes moi ilman että tätä moderoidaan!!!
Sitä vaan että R o b i n viis ui hin niin ei nolata itseämme ihan niin pahasti vaikka ei tänäkään vuonna tämä kokoelma hetkauta.
Kuumaan pojat vetävät omaa juttuaan tyylipuhtaasti ja siitä täydet pojot, vaikkei tämä sitten ehkä isolla viisustagella toimikaan, niin mahtava radiohitti ja festareilla ehdottomasti kuumaa kamaa ensi kesänä ja vielä pitkään sen jälkeenkin.
Älyttömän hyvä live-esiintyjä toi Johannes.
Ylivoimainen on niin ihana. Mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla onnistui kirjautuminen ja nyt vissiin odotellaan hetkeä, kun äänestyssivut aukeavat?
Onko sinulla YLE sovellus, ilmeisesti sekin pitäisi ladata johonkin laitteeseen?
Miten sä edes kuvittelit mun kirjautuneen, jos minulla ei olisi sovellusta?
Esiintyikö se jo? 😢