UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Minusta on jotenkin ihana, kun tuo Käärijän esitys menee tuollaiseksi glittersöpistelyksi. sekin sopii Käärijän imagoon, onhan hän tehnyt paljon söpistelyvideoita Bulbasaurin ja bichon frisen kanssa <3
käärijä viisuihin tai sit ei ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Käärijän show vaikuttaa ihan hauskalta klipin perusteella. :D Tosin en vielä ole satavarma mitä mieltä olen eurolavoista ja ratsastamisesta tanssijoilla.
Eurolavat tekee esityksestä kyllä vähän halvan näköisen, vaikka toisaalta ne sopii laulun työviikosta rentoutuminen-teemaan (ja onhan ne kirjaimellisesti "eurolavat")
Tuo "räppi"..huoh! Nuotin vierestä vienosti.
Sitä tajunnan räjäyttävää esitystä odotellessa, sitten äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos tästä! Äääh nyt maltan vielä vähemmän odottaa iltaa... Mutta kuulostaa tosi hyvältä ja näyttää ihan toimivalta live-esitykseltä. Hyvä energia Kärtsällä etenkin kertsissä.
Suomi voittaa Euroviisut 2023. Pistäkää tämä muistiin siskot!
Vierailija kirjoitti:
Annos Pojat kisoihin tai Keira, ei mitään friikkejä.
Annos pojat panee kunnolla tuulemaan.
Tein ruokaa ja laulelin cha cha cha otin muutaman tanssiliikkeen, eskari huusi isälleen: "tuu kattoon, äiti leikkii kanaa". Jep
Mulla itellä henk.koht häiritsi tuossa pitkässä klipissä nuo chachachaata vetävät tanssijat jotka ainakin kaukaa katsottuna nousee liian keskeiseen asemaan kun ei tässä biisissä mielestäni cha cha cha ole kuin sivuasia, ei pääasia mutta tämäntyyppisessä esityksessä Chachacha nousee päärooliin.
Toki kuvattuna tv:n kautta asia voi välittyä toisella tavalla kun kuvaus keskittyy Käärijään. Jonkin verran olen huolissani.
Miksi hitossa ei voitu tehdä vaikka video jossa vedetään chachachata ja esityksessä olisi se nyrkkeilykehä mielummin ja peruukki päässä bilettävä Käärijä. Eikä näinpäin. Esitys kun merkkaa eniten sijoituksessa.
Toki tuossa esityksessä on jotain batshit crazyä mutta helposti se menee mauttomuudenkin ja yliyrittämisvitsailun puolelle jos vetää ihan leikiksi. Cicciolina kaatui siihen ja ylessä on tapana toistaa virheitä överiydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se on! Euroviisuvoittaja 2023! Pätkä käärijän liveshowsta!
https://www.instagram.com/reel/CpFlbzsABMM/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Vauuu;
Eka ajattelin et voi vttu mut itseasiassa kun uudestaan katsoin, niin kunnon energia tuohon ja tanssijat mahdollisimman samassa rytmissä niin miksi ei!
Onpa vähän outo tuo tanssijoilla ratsastus.. Onko tarkoitus viitata seksiin? Itseäni ärsyttää se että seksi tungetaan kaikkeen, ja yksi syy (monista) miksi tykkäsin Käärijästä on se, et siinä ei seksualisoida mitään. No nyt vähän hiinä ja hiinä :( Aateltiin et jos vielä seksikin tungetaan niin sitten on ainakin varma voitto? Minusta se nyrkkeilykehä-video oli just hyvä, ja loppu, missä kilahtaa ja tuomari nostaa käden voiton merkiksi erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se on! Euroviisuvoittaja 2023! Pätkä käärijän liveshowsta!
https://www.instagram.com/reel/CpFlbzsABMM/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Vauuu;
Todellakin. Parasta miten yleisö on ihan täysillä mukana, eihän tuolle esitykselle voi kuin hymyillä. Lisäksi ainakin yleisön joukosta kuvattuna kuulostaakin todella hyvältä!!!
HUIII TULI IHAN KYLMIKSET, MITEN TÄSSÄ MALTTAA ILTAAN ODOTTAA?!
Raadit tulevat tuota Käärijää rankaisemaan ESC. mutta yleisö rakastaa.
Mä oon ehkä outo, mutta vähän yllättäen pidän tuosta ratsastamisesta... :D Jotenkin sopii hyvin siihen "en oo arkena tää mies laisinkaan" -kohtaan.
Kun vertaa Portion Boysiin niin onhan tuo lavameininki ihan eri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos tästä! Äääh nyt maltan vielä vähemmän odottaa iltaa... Mutta kuulostaa tosi hyvältä ja näyttää ihan toimivalta live-esitykseltä. Hyvä energia Kärtsällä etenkin kertsissä.
Nyt ei hyvä energia pelkästään kertsissä riitä.
Shown täytyy pitää yleisö otteessaan ensimmäisestä viimeiseen nuottiin.
Miten mulle tulee olo, että tuo on jotenkin "juosten laulettu". Esitys ei niittaudu hetkeen, kuten videolla, jossa joka sekunti taoahtuu jotain.
Ääntä on kyllä kompressoitu selvästi, hyvä niin. Kaikkien kohdalla luultavasti
Annos Pojat kisoihin tai Keira, ei mitään friikkejä.