Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko niuhottaja, jos vien työpaikalle itsejauhetut laadukkaat kahvit kun en halua juoda Juhla Mokkaa?

Vierailija
08.01.2026 |

Minua alkaa närästämään Juhla Mokka, enkä pidä sen vetisestä mausta. Vähän kuitenkin tulee snobi fiilis viedä omia kahveja työpaikalle, enkä toisaalta haluaisi kalliita laatukahveja ryhtyä koko porukalle keittämään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minäkin vien omat kahvini töihin.

Vierailija
2/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juo paskamokkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olet kyllä niuhottaja, mutta sinä saat juoda just sitä kahvia mitä tykkäät.

Vierailija
4/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEKSI PAREMPAA

Vierailija
5/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

No sinähän viet sinne ihan just sitä mitä itse haluat juoda. Jos siellä joku kimppasysteemi on, niin kimppajengi juo omiaan ja sinä omiasi, tietenkin. Miksi simppelit jutut pitää väkisin vääntää vaikeiksi?

Vierailija
6/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

No sinähän viet sinne ihan just sitä mitä itse haluat juoda. Jos siellä joku kimppasysteemi on, niin kimppajengi juo omiaan ja sinä omiasi, tietenkin. Miksi simppelit jutut pitää väkisin vääntää vaikeiksi?

Näinhän se on, mutta meillä on vähän sellainen ilmapiiri töissä että pienistäkin asioista juoruillaan selän takana niin en haluaisi antaa aihetta siihen

ap

Vierailija
7/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai viet myös oman keittimen, ettei juhlamokkaväen tarvitse odottaa kun tiputtelet laatukahviasi.

Vierailija
8/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, oletko nuohooja?? Käsitinkö jotain väärin tässä?

Vierailija
9/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä käytössä pavut ja kahvimylly.

Vierailija
10/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Näinhän se on, mutta meillä on vähän sellainen ilmapiiri töissä että pienistäkin asioista juoruillaan selän takana niin en haluaisi antaa aihetta siihen

ap

Ja mitä väliä sillä on jos sun kahvista puhutaan? Mä varmaan ilman turhia snobbailuja sanoisin, että tuon omat närästyskahvit kun ei vatta kestä tavallista. Ja kukaan tuskin viitsisi siitä juoruilla.

Vierailija
11/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma kahvi termariin. Sano että jm närästää, kuten asia on, ja ettet halua tehdä asiasta numeroa. Se riittää suurimmalle osalle juoruilijoista. Ei tarvi kertoa, että ostat parempaa / kalliimpaa kahvia. Valehtele vaikka, että ostat lidlin halvinta kahvia kun se ei närästä mutta ettet halua pakottaa muita sitä juomaan. 

Vierailija
12/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai viet myös oman keittimen, ettei juhlamokkaväen tarvitse odottaa kun tiputtelet laatukahviasi.

Mutteripannu kulkisi aika helposti vaikka repussa

Vierailija
13/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko tuosta voi tehdä ongelman? Tosielämässä kukaan ei edes huomaisi, joku kohtelias ehkä sanoisi, että ai, sulla on omat kahvit, ihana tuoksu. Moni saattaa yllättyä, mutta huolimatta isosta egosta edes  ap ei ole niin huomattava hahmo, että porukka pätkääkään miettisi kahviaan tai tekemisiään. Itselleen ap on elämän keskipiste, muille sivuhenkilö.

Vierailija
14/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää v*ttu niitä töitä nyt vaan.

Vierailija
15/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itselle oma kahvi ja termari? Kunhan ei kaada päällensä. Vai ostatko aina kaikille.

Vierailija
16/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.  Juo mieluummin teetä ja kotona vasta kahvia.

Vierailija
17/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä et kuuluisi porukkaan, hiostaisimme sut ulos.

Vierailija
18/18 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on kahvikone kotona ja teen etätöitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi