Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
10321/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PB Tiina kertoo uutisissa jutelleensa yhden kiusaajansa kanssa. Eikö ne nimet ja naamat pitänyt julkaista saman tien Instassa, kun haltuun saadaan?

Poliisihan tuota ei ainakaan ole selvittänyt tällä aikataululla. Tiedä sitten mitä nämä touhuavat, mutta ei se ainakaan UMK hon liity.

UMK on heillekin nyt se focus. Keskittyvät finaaliin ja sitten ESC:n :D

Tietenkin poliisi selvittää, julkisuuteen siitä kerrotaan sitten kun bändi itse on siihen valmis ja jos kokee se tarpeelliseksi.

Joten, ei tule lisää vettä myllyyn.

Mainostemppu?

Vierailija
10322/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://open.spotify.com/episode/42g60gESUrQ0ddW4j9uCUs?si=so9twSCPRse6…

Tässä on se haastattelu. Suunnilleen 30 minuutin kohdalla puhutaan asiasta. Mut ei silti hylätä Käärijää! 🥺

Ketku! Elostelija! Casanoova! Karusellinpyörittäjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Benjamin hiustyyli on? Olen nähnyt tollasia kotimaisissa vanhoissa elokuvissa naisilla.

Vierailija
10324/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on edelleen vedonlyöntilistalla neljäntenä. Mielenkiintoista nähdä, miten sijoituksen käy, JOS Käärijän sijaan edustajaksi valitaankin joku muu.

Vierailija
10325/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Benjamin hiustyyli on? Olen nähnyt tollasia kotimaisissa vanhoissa elokuvissa naisilla.

Se on pottatukan eksistentiaalinen vastakohta

Vierailija
10326/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% että käärijällä on se pinkki hörselöasu

Mä luulen että Keiralla, kun Keiralla oli pinkit meikitkin. Ja Käärijällä oli vihreät kynnet, ei sopisi yhtään pinkin hörselön kanssa. 🤔

Vihreät kynnet hmm. Siis voisikohan... Onko mitään mahdollisuuksia meidän kaikkien yllätykseksi sittenkin olla se videon vihreä asu hänellä? Eikö sekin ollut Silverin suunnittelema?

Please please please kaikki sen tahtoo.

Eikå. Aika karsea se on ns kirkkaassa auringonpaisteessa lavalla. Sopii kamerakikkailuun

Kuka sanoo että on lavalla kirkkaudessa tai kuvaus kaukaa? On lähikuvaa ennenkin euroviisuissa toteutettu, ja olis ylenkin aika kokeilla. Tumma valo biisin alkuvaiheille niin avot.

Miten ei oo kokeiltu Ylellä? Katsokaa vaikka Isaac Senen viime vuoden esitys, siinähän oli niin tiukkaa lähikuvaa, että artistista näkyi vaan joku hiuskiehkura tms. pylvään takaa välillä. Välillä oli tanssijoiden alavartalot fokuksessa yms.

Vierailija
10327/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koronassa tätä palstaa seuraillut jo kirjoitellut.

Ihan aiheen vierestä pakko sanoa pari sanaa tästä taudista. Olen rokottamaton. Sairastuin elämäni ensimmäiseen koronaan. Kurkku tulessa, ei ole koskaan ollut niin kipeä ja tukossa. Mikään ei kipuun auttanut. Korvat tukossa, poski- ja otsaonteloita särki vaikka ei nokka vuotanut. Silmät valonarat, kutisevat, vuotavat ja turvoksissa. Kuumetta 38 muutaman päivän. Väsymystä paljon.

Muttta se kaikista mielenkiintoisin oire. Haku- ja makuaisti katosi kokonaan, täysin. Söin valkosipulinkynnen, ei tuntunut missään. Sitten otin kokonaisen sipulin ja söin sen kuin omenan. Ihan sama vaikka olisikin ollut omena, ei missään tuntunut. Nyt 1,5 viikoa taudin alkamisesta huomaan että hajuaisti on palaamassa. Ylähengitystieinfektiolta vaikutti, mutta helvetillinen kurkkukipu ja haju- ja makuaistin täydellinen katoaminen erikoisemmat oireet.

Vierailija
10328/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oma juttu. Haluaa erottua joukosta. Saa kyllä näyttämään lähinnä oudolta. Ihan komea mies, mutta tuo hiusviritelmä on nolo. 

Vierailija
10329/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevää ettei puhukaan naisystävästään. Ja voihan olla,ettei Käärijän ystävä halua julkisuuteen. Kyllä Käärijä hyvin heterolta vaikuttaa. 

Hyvin heterolta vaikuttava mieskin voi olla täysin homo. Ja myös toisinpäin. 

Vierailija
10330/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on edelleen vedonlyöntilistalla neljäntenä. Mielenkiintoista nähdä, miten sijoituksen käy, JOS Käärijän sijaan edustajaksi valitaankin joku muu.

Suomihan oli jossain 20 tienoilla kunnes Cha Cha Chan julkaisun myötä aloitti rakettimaisen nopean nousun, joten arvattavasti tulee tippumaan reilusti mikäli valinta on joku muu.

Vierailija
10331/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB on mahtava bilebändi ja tunnelman nostattaja, mutta samalla myös aika amatöörimäinen. Uusi laulaja on todella hyvä lisä bändiin, kun muilta ei aina meinaa laulu ja kova liike yhdessä onnistua. Ilman Matin ja Tepon biisiä en olisi heistä ikinä kuullutkaan.

Vierailija
10332/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevää ettei puhukaan naisystävästään. Ja voihan olla,ettei Käärijän ystävä halua julkisuuteen. Kyllä Käärijä hyvin heterolta vaikuttaa. 

Eniten ihmettelen, ettei Seiska tarttunut täkyym. Oli nimittäin aveccina samassa ravintolassa yhteisessä UMK illanvietossa ja näkyi ihan julkisissa Instastooreiissa.

Ilmeisesti halutaan vielä suojella lypsåvää lehmää ja viisujen paikkavarmistuksen jälkeen isketåän kuin sika limppuun.

Vierailija
10333/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei valita ketään muuta.

Vierailija
10334/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% että käärijällä on se pinkki hörselöasu

Mä luulen että Keiralla, kun Keiralla oli pinkit meikitkin. Ja Käärijällä oli vihreät kynnet, ei sopisi yhtään pinkin hörselön kanssa. 🤔

Vihreät kynnet hmm. Siis voisikohan... Onko mitään mahdollisuuksia meidän kaikkien yllätykseksi sittenkin olla se videon vihreä asu hänellä? Eikö sekin ollut Silverin suunnittelema?

Please please please kaikki sen tahtoo.

Eikå. Aika karsea se on ns kirkkaassa auringonpaisteessa lavalla. Sopii kamerakikkailuun

Aika karseaa jos ei ole valoja yhtään enempää mietitty vaan esiintyy pelkän auringon valon varassa oletettavasti ikkunattomalla lavalla.

Vierailija
10335/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PB Tiina kertoo uutisissa jutelleensa yhden kiusaajansa kanssa. Eikö ne nimet ja naamat pitänyt julkaista saman tien Instassa, kun haltuun saadaan?

Poliisihan tuota ei ainakaan ole selvittänyt tällä aikataululla. Tiedä sitten mitä nämä touhuavat, mutta ei se ainakaan UMK hon liity.

Tietenkin poliisi selvittää, julkisuuteen siitä kerrotaan sitten kun bändi itse on siihen valmis ja jos kokee se tarpeelliseksi.

Kyllä vielä ehtii märehtiä ja uhriutua. Itse kisastahan te ette ymmärrä mitään.

Vierailija
10336/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä ehtii märehtiä ja uhriutua. Itse kisastahan te ette ymmärrä mitään.

Ymmärrätkö sinä itse kisasta mitään, kun en koskaan kirjoita siitä mitään muuta kuin tuota omaa paskaasi.

Vierailija
10337/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere saattaa seurustella, mutta Käärijä taas ei. Käärijä on roolihahmo. Moni artisti on sanonut, etteivät he ole siviilissä välttämättä kovin rohkeita, hauskoja tms. mutta roolihahmon kautta he uskaltavat olla jotakin toisenlaista. Jere on varmasti siviilissäkin hauska, mutta kunhan vaan nyt totesin tämän asian.

Vierailija
10338/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Men tiedä,mutta ei ole hyvännäköiset hiukset. Tulee mieleen Keith Flint

Vierailija
10339/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere saattaa seurustella, mutta Käärijä taas ei. Käärijä on roolihahmo. Moni artisti on sanonut, etteivät he ole siviilissä välttämättä kovin rohkeita, hauskoja tms. mutta roolihahmon kautta he uskaltavat olla jotakin toisenlaista. Jere on varmasti siviilissäkin hauska, mutta kunhan vaan nyt totesin tämän asian.

Nyt ollaan asian ytimessa. Lähdenkin tästä vamppaamaan pelkän Käärijän.

Käärijä viettää ensi lauantai yön kiihkeästi av-mamman kanssa. Jere ei.

Vierailija
10340/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on paras, ilman häntä PP ei olisi mitään

"Kyseessä oli ilmeisen huonosti voiva, tavalla tai toisella yhteiskunnasta syrjään ajautunut yksilö. Sellainen, jolle ilkeyksien huutelu on ennen kaikkea oman hädän epätoivoista purkua bittiavaruuden kohisevaan informaatiovirtaan", sanoi hän.

Mikä hemmetin julkinen terapiaistunto tästä UMKsta on tehty? Tämä on hyvän mielen musiikkiohjelma. Vähintä mitä voi olettaa, on se, että kilpailun osallistujat osaisivat kunnioittaa tätä ja käyttäytyä sen mukaisesti.

Kohti UMKta haastattelussa yhtyeen nainen alkoi muistella viisi vuotta sitten saamiaan viestejä?!

Ketju on lukittu.