Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
10301/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä kysyttiin ketä se haluaisi mieluiten suudella kilpakumppaneistaan. Vastaus oli Röbin. Oli tilannetajua. Ei olisi sopinut jos olisi sanonut jonkun naisen. Huumorintajua ja fiksuutta löytyy.

Sillä on jo tyttöystävä, niin kai tää tilaisuus suudella miestä kannattaa käyttää

Joku av-mamma ehtisi jo vamppaamaan Käärijän? Ketä me muut nyt kuolataan?

Nyt pistit pahan. 🤷😳

Yhdessä Käärijän haastattelussa keskusteltiin, että parempi kun ei puhu suhdestatuksessa. Pysyy paremmin fanien mielenkiinto yllä kun voi ajatella että ehkä itsellä olisi mahiksia. Tämä oli yleensäkin julkkisten kohdalla. Pettääkö Käärijä nyt meitä, jos hänellä onkin tyttöystävä? 😂

Ei se Käärijä kyllä taatusti kai ihan noin ole sanonut että "pysyy paremmin mielenkiinto yllä.." Vaikka tottahan tuosta toinen puoli.

Ehkä siinä on myös se, että haluaa olemalla puhumatta estää mahd tyttöystäväsuspectiin kohdistuvan sorron ja vääryyden.

Kylmää laskelmointia, ei kerro suhdestatusta että mielenkiinto ja kuvitelmat pysyy yllä.

Nyt taisi aueta Pandoran lipas, ja av-mammojen hirmuvoimat pääsevät valloilleen 😱 Vapise! Sinä luopio!

Vierailija
10302/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on paras, ilman häntä PP ei olisi mitään

Ja aivan valtavan mukava tyyppi.

Ne on kaikki, nöyriä ja ihmisläheisiä. Heistä ja heidän musiikistaan on helppo pitää.

Kuinka rikosilmoitus on edennyt, siitä ei ole kuulunut mitään enää kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10303/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV mammat mitäne sitten ovatkaan ole vamppaamassa tai omimassa Käärijää. Siitä riittää kyllä kaikille kuolattavaksi.

Vierailija
10304/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AV mammat mitäne sitten ovatkaan ole vamppaamassa tai omimassa Käärijää. Siitä riittää kyllä kaikille kuolattavaksi.

Puhu vain omasta puolestasi 😀

Vierailija
10305/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä kysyttiin ketä se haluaisi mieluiten suudella kilpakumppaneistaan. Vastaus oli Röbin. Oli tilannetajua. Ei olisi sopinut jos olisi sanonut jonkun naisen. Huumorintajua ja fiksuutta löytyy.

Sillä on jo tyttöystävä, niin kai tää tilaisuus suudella miestä kannattaa käyttää

Nyt pistit pahan. 🤷😳

Yhdessä Käärijän haastattelussa keskusteltiin, että parempi kun ei puhu suhdestatuksessa. Pysyy paremmin fanien mielenkiinto yllä kun voi ajatella että ehkä itsellä olisi mahiksia. Tämä oli yleensäkin julkkisten kohdalla. Pettääkö Käärijä nyt meitä, jos hänellä onkin tyttöystävä? 😂

Onkohan löytynyt umk kappaleen julkistuksen jälkeen? Reaktiovideossa sanoi että "jos joskus saisin jonkun baarista mukaan..." kuitenkin sittemmin täällä vihjattiin et hän ei enää sinkku ois.

Vierailija
10306/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha cha cha toimii hyvin ilman videotakin, varmasti uppoaa ulkomaiseen yleisöön kunhan voittaisi UMK:n. Kuunnelkaas muuten noita Käärijän vanhempia kappaleita, tosi tarttuvia. Jätkämusiikkia kyllä ja sanoitukset lähinnä pyörii juomisen ympärillä. Luulen et tämä umk ratkaistaan kerrankin muuten miesten äänillä.

Vierailija
10307/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha toimii hyvin ilman videotakin, varmasti uppoaa ulkomaiseen yleisöön kunhan voittaisi UMK:n. Kuunnelkaas muuten noita Käärijän vanhempia kappaleita, tosi tarttuvia. Jätkämusiikkia kyllä ja sanoitukset lähinnä pyörii juomisen ympärillä. Luulen et tämä umk ratkaistaan kerrankin muuten miesten äänillä.

Siinä on vaaransa, miehet ei jaksa näpytellä kännykkää, tärkeämpää huolehtia kaljan riittävyydestä

Vierailija
10308/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% että käärijällä on se pinkki hörselöasu

Mä luulen että Keiralla, kun Keiralla oli pinkit meikitkin. Ja Käärijällä oli vihreät kynnet, ei sopisi yhtään pinkin hörselön kanssa. 🤔

Vihreät kynnet hmm. Siis voisikohan... Onko mitään mahdollisuuksia meidän kaikkien yllätykseksi sittenkin olla se videon vihreä asu hänellä? Eikö sekin ollut Silverin suunnittelema?

Please please please kaikki sen tahtoo.

Vierailija
10309/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä takalippispoitsuja945 niin paljoa ole.

Koululuokat, keski-ikäiset ja sitä vanhemmat äänestää PB:tä, poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
10310/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mammojen armada hylkää seurustelevan artistin.

Vierailija
10311/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP on paras, eritoten Tiina

Vierailija
10312/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pistit pahan. 🤷😳

Onkohan löytynyt umk kappaleen julkistuksen jälkeen? Reaktiovideossa sanoi että "jos joskus saisin jonkun baarista mukaan..." kuitenkin sittemmin täällä vihjattiin et hän ei enää sinkku ois.

Tai sitten se oli ns roolihahmon tsoukki

Vierailija
10313/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaaransa, miehet ei jaksa näpytellä kännykkää, tärkeämpää huolehtia kaljan riittävyydestä

Joo ei luoteta miesten varaan tätä nyt. Itsekin olen sanoittanut omalleni että "muistamme sitten MOLEMMAT äänestää meidän suosikkia" :D

Vierailija
10314/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuollaisella supliikkimiehellä on tyttöystävä. :D siis jos on ylipäänsä hetero. Juu ei jätetä miesten varaan vaan äänestetään kaikki.

Vierailija
10315/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Keiralla, kun Keiralla oli pinkit meikitkin. Ja Käärijällä oli vihreät kynnet, ei sopisi yhtään pinkin hörselön kanssa. 🤔

Vihreät kynnet hmm. Siis voisikohan... Onko mitään mahdollisuuksia meidän kaikkien yllätykseksi sittenkin olla se videon vihreä asu hänellä? Eikö sekin ollut Silverin suunnittelema?

Nope. Ei ole.

Vierailija
10316/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikå. Aika karsea se on ns kirkkaassa auringonpaisteessa lavalla. Sopii kamerakikkailuun

Vierailija
10317/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi video: https://youtu.be/w9sUkxdqNh8

VAROITUS! Älä kuuntele kuulokkeilla, äänet ottavat korviin.

Eikö tuolla Benjaminilla ole mikään muu mielessä kuin seksi? rasittavaa 

Benjamin on ihana ja heillä meni Samun kanssa huumori yksiin. Oli hauska katsoa heitä, kemiat sopi hyvin yhteen.

Mutta alkaa vähän ottaa pannuun tämä gay-miesten hyperseksualisointi ja seksuaali-identiteetin ylikorostaminen.

Vierailija
10318/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikå. Aika karsea se on ns kirkkaassa auringonpaisteessa lavalla. Sopii kamerakikkailuun

Kuka sanoo että on lavalla kirkkaudessa tai kuvaus kaukaa? On lähikuvaa ennenkin euroviisuissa toteutettu, ja olis ylenkin aika kokeilla. Tumma valo biisin alkuvaiheille niin avot.

Vierailija
10319/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://open.spotify.com/episode/42g60gESUrQ0ddW4j9uCUs?si=so9twSCPRse6…

Tässä on se haastattelu. Suunnilleen 30 minuutin kohdalla puhutaan asiasta. Mut ei silti hylätä Käärijää! 🥺

Vierailija
10320/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää ettei puhukaan naisystävästään. Ja voihan olla,ettei Käärijän ystävä halua julkisuuteen. Kyllä Käärijä hyvin heterolta vaikuttaa. 

Ketju on lukittu.