Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
7361/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko paketti pitää pystyä pitämään kasassa myös paineiden alla. Jotkut pystyy, jotkut murtuu jo viikossa. Se kunnon pyöritys alkaa vasta Liverpoolissa.

Ratkaisu on selkeä tähän: Robin. Musiikkikin vastaa eniten monen maan musiikkimakua näistä.

Robin ois muuten hyvä, mutta tuolla biisillä saa ihmiset lähinnä jääkaapille. Eli tärkeä osa pakettia puuttuu.

Jos biisiä voi nopeuttaa ja tehosteiden ääntä koventaa, se olisi täydellinen viisubiisi Abba-tyyliin :)

Robinin biisi on niin tasapaksu ja tavallinen, ettei siitä saa hyvää millään tehosteilla.

Vierailija
7362/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina tekee kiusaamisesta numeron, vaikka ihan yhtälailla muitakin artisteja on kiusattu. Luuleeko tiina muiden osallistujien säästyneen kiusaamiselta

tulee olo että luulee olevansa suuri artisti jota kiusataan taiteensa vuoksi. " olen mitä olen ja ilmaisen itsäni teen omaa juttuani" ei oikein päde häneen. Luulen että se herättää niitä ristiriitaisia tunteita. Olisi kannattanut pitää vaan matalaa profiilia kun ei ole esiintyvä taiteil7ja tai artisti. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. kohu olisi laantunut nopeasti. ja itse kaipaan portion boysiin esitykseen toistakin tanssijaa, olisi paremman näköistä ja isomman näköinen porukka lavalla. visuaalisesti parempi esitys.

LOPETA JO. Hän saa puhua kiusaamisestaan ihan just niinkuin haluaa. 

juu, ja minä saan sanoa että olisi paremman näköinen esitys jos olisi kaksi taustatanssijaa.ja saan pohtia asiaa,se ei ole kiusaamista. Keirallakin on kaksi taustatanssijaa.

🤣🤣🤣🤣🤣 vai taustatanssijoista olet kiinnostunut, mutta suollat viestitolkulla muuta sontaa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina tekee kiusaamisesta numeron, vaikka ihan yhtälailla muitakin artisteja on kiusattu. Luuleeko tiina muiden osallistujien säästyneen kiusaamiselta

Itse pidin tiinasta enkä ymmärtänyt mitä kiusattavaa hänessä on, mutta hänen reaktionsa ilkeisiin kommentteihin tosiaan oli vähän hämmentävä, kuin hän olisi ainoa jota on kiusattu.

Vierailija
7364/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä menee viimeistään tiistaina miljoona rikki youtubessa. Aika kova  näin lyhyessä ajassa.

Vierailija
7365/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cha cha cha saanut melkein miljoona näyttökertaa alle kahdessa viikossa, joten mahdollista että toinenkin miljoona tulee umk-finaaliin mennessä

Vierailija
7366/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira tai Käärijä ovat parhaita :)

Vierailija
7367/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä menee viimeistään tiistaina miljoona rikki youtubessa. Aika kova  näin lyhyessä ajassa.

Liian hitaasti. Mihin tätä voi jakaa? Riotsiin?

Joo jakakaa Ruotsliin suomalaisille, jotka ei seuraa umk.ta. Että nyt on paha vastus, vapise melody festivaali! Täältä tulee Käärijä rallienkulla! Kisassa kaikki on sallittua, ainakin faneilta!

Vierailija
7368/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keira tai Käärijä ovat parhaita :)

Niin on Käärijä euroviisuihin ja Keiralle kunnon taustatiimi maailmanvalloitukseen. Sen hän kyllä tekee, jos kaikki natsaa!

Vierailija
7369/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha cha cha saanut melkein miljoona näyttökertaa alle kahdessa viikossa, joten mahdollista että toinenkin miljoona tulee umk-finaaliin mennessä

Mitä sinä niillä miljoonilla teet? Siitä tulee vain keplottelun maku suuhun.

Vierailija
7370/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko paketti pitää pystyä pitämään kasassa myös paineiden alla. Jotkut pystyy, jotkut murtuu jo viikossa. Se kunnon pyöritys alkaa vasta Liverpoolissa.

Ratkaisu on selkeä tähän: Robin. Musiikkikin vastaa eniten monen maan musiikkimakua näistä.

Robin ois muuten hyvä, mutta tuolla biisillä saa ihmiset lähinnä jääkaapille. Eli tärkeä osa pakettia puuttuu.

Jos biisiä voi nopeuttaa ja tehosteiden ääntä koventaa, se olisi täydellinen viisubiisi Abba-tyyliin :)

Robinin biisi on niin tasapaksu ja tavallinen, ettei siitä saa hyvää millään tehosteilla.

Et sitten ole kuunnellut vasta julkaistua nopeutettua versiota YouTubesta/Spotifystä

Vierailija
7371/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata miten internetin kylmät psykopaatit ja pahikset ylilaudalla osoittavat rakkautta ja empatiaa, mutta täällä 20v-60v mummojen palstalla vain haukutaan ja ollaan ilkeitä.

Vierailija
7372/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kannustan. Kaikki eivät ole vielä kuulleet biisiä, joten ei se mitään keplottelua ole. Jakoon vaan!

Vierailija
7373/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomata miten internetin kylmät psykopaatit ja pahikset ylilaudalla osoittavat rakkautta ja empatiaa, mutta täällä 20v-60v mummojen palstalla vain haukutaan ja ollaan ilkeitä.

Ajatellaanpa nyt sitä. 🤔 Hmmm

Vierailija
7374/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kannustan. Kaikki eivät ole vielä kuulleet biisiä, joten ei se mitään keplottelua ole. Jakoon vaan!

Oletko nyt ollenkaan ottanut huomioon, että moni ei ole kuullut vielä muidenkaan ehdokkaiden kappaletta?

Vierailija
7375/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisi on sitä kaurapuuroa. Tosi hyvää, ei maistu miltään!

Robinin pitäisi uskaltaa erottua massasta! Ehkä hän miettii liikaa sitä, mitä muut hänestä ajattelee!

Vierailija
7376/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voittoon. Siunausta kaikille!

Vierailija
7377/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin biisi on laitettu nopeutettuna spotifyyn. Nyt siinä on menoa ja meininkiä :D

Vierailija
7378/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mä oon ihastunu Käärijään 😳🙈

Vierailija
7379/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo maiden luettelu PB:n biisissä tarkoitettu mainittujen maiden pisteiden kalasteluun? Hyvin kiusallista kyllä. Ehkä voisi jonkun pisteen ruotsilta saada, kun myönnettiin ruotsin olevan suomea parempi.

Vierailija
7380/34469 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mä oon ihastunu Käärijään 😳🙈

Minä myös. Ehkä seuraavalla videolla Käärijä pohtii, että miten pääsisi karkaamaan baarista ulos, niin ettei naiset juokse perässä.

Ketju on lukittu.