UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Nyt netissä lukee, että viihdyttäjä ja tunnelmannostattaja. Vähemmästäkin incelin mielikuvitus lähtee laukalle ja alapääläppä jo rikoksen puolelle. Ja bändi pistää vettä myllyyn kertomalla, että hänen rooli on bändin asia. No ei ole. Olette esiintyviä taiteilijoita. Teidän esitys on katsojien asia. Ja sitä saa analysoida.
Eli viestintä ja roolit kuntoon, niin ei tule väärinkäsityksiä.[/quote]
Ei voi kuin ihmetellä miten asia yleensäkin häiritsee ihmisiä näin paljon. Saa kai nyt bändit päättää itse keitä niihin kuuluu ja missä roolissa? Mikä mättää? Jollain kaunaa kyseistä naista kohtaan tai kateutta kun saapi olla mukana? En ole seurannut kyseistä bändiä mutta käsittänyt että nainen on on ollut mukana koko ajan? Jos ei, niin sitten voisi ymmärtää että ihmiset harmistuvat jos mukaan tällaisessa tilanteessa otetaan ulkopuolisia. Ja ihmisten haukkuminen sellaisten ominaisuuksien mukaan joille ei voi mitään on alhaista ja törkeää.
En tiedä yhtään, miten nämä viimeiset kommentit liittyy UMK:hon. Siellähän on vain kuusi kilpailijaa 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK-finaaliin on vielä läjes kuukausi aikaa. Vielä ehtisi muuttaa suunnitelmia live-esitysten ylospanosta. YLE on hullu, jos nyt sössii Käärijän lavashown kieltämällä häneltä nyrkkeilykehän ja Hulk-asun käytön ja laittamalla tilalle jotain pliisua/kökköä. Eivätkö yleläiset tajua Cha cha cha -musiikkivideon huimaa suosiota ja sitä, että Suomen ennätyskorkea sijoitus vedonlyöjien ennustuksissa johtuu Käärijän biisistä? Miksi ihmeessä musavideon onnistunutta teemaa lähdetään muuttamaan? Minusta sen kuuluisi olla sama, mutta lisätään vielä kierroksia ja näyttävyyttä live-esitykseen sopivilla efekteillä. Eikä niin, että teemaksi muutetaan joku avaruusseikkailu, paljubileet, sirkus, tms.
Minä oon varmaan vähemmistössä kun en halua sitä nyrkkeilykehää lavalle vaan mahdollisimman vähän rekvisiittaa. Intensiivinen esitys, hyvä stailaus, tarkat kamerakulmat ja Käärijän karisma. Katsekontaktia kameraan läheltä. Show tehdään televisioon, ei liveyleisölle.
Täysin samaa mieltä, että esitys tehdään televisioon eikä yleisölle. Videon nähtyään kuitenkin vaikea edes kuvitella mitään parempaa teemaa saati stailausta. Tosiasiahan on, että vaikka nyrkkeilyteema pidettäisiin kyllä sekin pitäisi miettiä täysin televisiota varten,
Millaista vaatetusta itse ajattelet? Videon nerokkuus piilee myös siinä, ettei esitys ole pelkkää huumoria, vaan alku antaa tosissaan ymmärtää, että kyseessä on jotain Progidy/Rammstein -tyylistä.
Muuten ehdottaisin Käärijän keltaista pukua ilman paitaa, vaan kun The Roop ehti jo viedä keltaiset puvut 2021. Ehkäpä se Hulkin-vihreä väri?
Toivottavasti ei keltaista, se on jo niiiiiiiin nähty, eikä toimi ainakaan voittoon asti Euroviisuissa.
Ennemmin vaikka pinkkiä tai punaista.
Videon asu on kyllä monella tapaa ihan paras. Muskelit ja piikkipanta kaulassa tuo uskottavuutta, mutta yläosan voisi hyvin kuvitella myös lattaritanssijalle.
Pelkkä paidattomuus taas on vaan tosi tyylitöntä eli toivottavasti ei ihan niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on nyt joku, jonka elämäntehtävä on sanoa Käärijästä ja hänen biiseistään mahdollisimman negatiivisesti.
Höpö höpö. Minä oon hehkuttanu tähän asti, mutta kun eilen katoin lukuisat uudet liveklipit, niin tuli muutama miinus esille.
Minun mielestä fiksut ihmiset eiväy viljele v-sanaa ja toinen ongelma äänen täyteläisyys ja kantavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa oikeen innostua enää Käärijästäkään
Kun tämä jaloviina-saaga on latistanut kisafiilikset.Oletko itse ollut mukana haukkumassa kilpailijoita vai miksi ihmeessä tämä latistaa fiiliksiä? Minusta on ainakin vaan hyvä, että joku viitsii taistella somen törkyturpia vastaan 👌
No viina olis voinut vaikka suoraan tehdä sen tutkintapyynnön, jos aihetta mielestään on, ja todeta sen lyhyesti.
Nyt on huutanut kuin hinaaja bändin äijä(i)n kannustuksella, suuri rahvas möyryää kuin meri ja umk:in ympärille syntyneestä kiinnostuksesta osansa haluavat sammuneet tähdet, kuten kiusaaja-ville, ja muut turhimot lipovat pakarain väliä kuin benjamin ikään.
Nyt huomio on pois kisasta josta vähemmän näkyvät artistit, etenkin lxandra, kärsii ja pb voi vaikka voittaa kohuäänillä, mikä täysin väärin.
Rasmuksella oli keltainen, joten nyt se vihreä tai jopa Neonvihreä. Potta täytyy kyniä puolipotaksi
Nolasiko Benjamin tahallaan Robinin reagointivideolla? Luuli tytöksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa oikeen innostua enää Käärijästäkään
Kun tämä jaloviina-saaga on latistanut kisafiilikset.Oletko itse ollut mukana haukkumassa kilpailijoita vai miksi ihmeessä tämä latistaa fiiliksiä? Minusta on ainakin vaan hyvä, että joku viitsii taistella somen törkyturpia vastaan 👌
No viina olis voinut vaikka suoraan tehdä sen tutkintapyynnön, jos aihetta mielestään on, ja todeta sen lyhyesti.
Nyt on huutanut kuin hinaaja bändin äijä(i)n kannustuksella, suuri rahvas möyryää kuin meri ja umk:in ympärille syntyneestä kiinnostuksesta osansa haluavat sammuneet tähdet, kuten kiusaaja-ville, ja muut turhimot lipovat pakarain väliä kuin benjamin ikään.
Nyt huomio on pois kisasta josta vähemmän näkyvät artistit, etenkin lxandra, kärsii ja pb voi vaikka voittaa kohuäänillä, mikä täysin väärin.
Mielestäni huomio on nyt kisassa mitä suurimmassa määrin, vaikka esitykset on jo nähty. Kuukausi on pitkä aika odotella.
Niin ja kerta Käärijä on pöllinyt Robinilta eriparikengät niin nähdäänkö tämä umk.ssa?
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksella oli keltainen, joten nyt se vihreä tai jopa Neonvihreä. Potta täytyy kyniä puolipotaksi
Potta on hyvä sellaisenaan, mutta samaa mieltä, että vihreä parempi kuin keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Nolasiko Benjamin tahallaan Robinin reagointivideolla? Luuli tytöksi
Sitä on vaikea tietää. Vähän siltä näytti, että voisi jo käytä kenestä puhutaan. Mutta vaikkapa se on sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku avata mulle, miksi vedonlyöjien mielestä Kuumaa on viimeisellä sijalla voittamaan UMK:n, kun se on ollu pitkään suomen spotify top50 listalla kolmantena heti Käärijän jälkeen?
En tiedä, millä perusteella nuo kertoimet tehdään.
En ymmärrä sitäkään, miten Suomi on nyt kokonaissijoituksessa neljäntenä, vaikka edustusbiisiä ei ole vielä edes valittu. Vai onko tuo tilanne rankattu sillä perusteella, että Käärijä on finaalissa, koska ko. biisi on nyt rankattu UMK:n ykköseksi?
Tilannehan muuttuu radikaalisti, jos vaikka Robin voittaa UMK:n, jolloin koko finaalipaikka voi olla uhattuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kerta Käärijä on pöllinyt Robinilta eriparikengät niin nähdäänkö tämä umk.ssa?
On se tuo Käärijä melkoinen pöllijä, kun vie muilta biisit ja kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku avata mulle, miksi vedonlyöjien mielestä Kuumaa on viimeisellä sijalla voittamaan UMK:n, kun se on ollu pitkään suomen spotify top50 listalla kolmantena heti Käärijän jälkeen?
En tiedä, millä perusteella nuo kertoimet tehdään.
En ymmärrä sitäkään, miten Suomi on nyt kokonaissijoituksessa neljäntenä, vaikka edustusbiisiä ei ole vielä edes valittu. Vai onko tuo tilanne rankattu sillä perusteella, että Käärijä on finaalissa, koska ko. biisi on nyt rankattu UMK:n ykköseksi?
Tilannehan muuttuu radikaalisti, jos vaikka Robin voittaa UMK:n, jolloin koko finaalipaikka voi olla uhattuna.
Mutta kun PB voittaa, niin Suomi nousee ykköseksi!
Vierailija kirjoitti:
Pb:n olisi pitänyt antaa naiselle kunnon rooli. Kun se on epämääräinen, se ruokkii trolleja. Ja ihmetyttää loppuja. Antaisivat kunnon osuuksia ja mikin käteen ja nettisivuille, että on laulaja.
Nyt netissä lukee, että viihdyttäjä ja tunnelmannostattaja. Vähemmästäkin incelin mielikuvitus lähtee laukalle ja alapääläppä jo rikoksen puolelle. Ja bändi pistää vettä myllyyn kertomalla, että hänen rooli on bändin asia. No ei ole. Olette esiintyviä taiteilijoita. Teidän esitys on katsojien asia. Ja sitä saa analysoida.
Eli viestintä ja roolit kuntoon, niin ei tule väärinkäsityksiä.
Kaikilla ei ole laulutaitoja, joten aika hankala noin vaan antaa lauluroolia. Todennäköisesti hänellä olisi jo tämä rooli, jos se vaan olisi mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Se vaikuttaa sellaiselta väliinputoaja-biisiltä. Sellainen, jota pidetään hyvänä ja lisätään soittolistalle, mutta ei äänestetä viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on nyt joku, jonka elämäntehtävä on sanoa Käärijästä ja hänen biiseistään mahdollisimman negatiivisesti.
Kuten joku aiemmin muutamasta muusta, mutta se ei haitannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tuo Käärijä melkoinen pöllijä, kun vie muilta biisit ja kengät.
Niin ja haastattelussa puhui banaanista, vaikka banaani on Antti Tuiskun herkku!🍌 Missä miehet ratsastaa riehui ilman paitaa.
Tämä joku reagoi vain omasta puolestaan, jopa vähän sillä mielellä, että juuri hän olisi saanut kaikkein eniten ja kaikkein pahimmat törkykommentit. Unohti kokonaan muut kilpailijat.