UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mä odotan eniten Portion Boysien biisiä. Toivottavasti heillä on jotain räjähtävää.
PB on hyvä jopa aivan mahtava bilebändi mutta tuskin ihan euroviisuihin. Eikä suomen kielellä kukaan pärjää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan et Suomi lähettää Euroviisuihin seksiä! Miettikää nyt kaikkia niitä reaktiota 😍 Kansainväliset YouTube kommentoijat ovat jo nyt aivan polvillaan!!
Kunhan ei sitä iän ikuista naiset vähissä vaatteissa -seksiä. Tää yhden miehen vaatteet päällä -seksi käy kyllä mulle.
Eiku Kohta sataa -tyylillä Benkku lavalle! 🤤
-eri
Olisikin kohta sataa.. niin törkeän komea Pete siinä pitkine hiuksineen😍 .. tämä vähän kakkosversio siitä,vaikka kamalasti samoja juttuja molemmissa. (Piti taas käydä ihailemassa Peten videota, ja Pete osaa laulaa).
Osaako joku täällä espanjaa? En tiedä yhtään mitä tyyppi sanoo,mutta naureskelee paljonkin
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin että suomalaisäänestäjät olisivat ottaneet viime vuodesta opiksi eivätkä äänestäisi ns. koko kansan tuntemaa artistia jos itse biisi on Amerikka-kortin käyttämisestä huolimatta täyttä kuraa. Näin kävi Jezebelin kanssa, eikä Lauri Ylönen osannut sitä paitsi myöskään laulaa.
Ensinnäkään Robin on 24 vuotias ja Euroopalle uusi artisti. Eli juuri sen ikäinen, kun nuo urat yleensä aloitetaan. Hän on vähintään yhtä lahjakas kuin kansainvälisesti esiin pyrkivät muut vastaavat artistit. Hänellä ei ole mitään tekemistä The Rasmuksen kanssa, jotka yrittivät keski-iässä comebackin 20 vuoden jälkeen samankuuloisella musiikilla.
Toiseksi Robin ei lähde huonolla biisillä. Mutta sinun mielestä se on sysipaska ja meuhkaat jatkossakin kaikilla foorumeilla asiasta. Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että hän voisi oikeasti menestyä? Minä en nimittäin näe mitään esteitä sille, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mä odotan eniten Portion Boysien biisiä. Toivottavasti heillä on jotain räjähtävää.
PB on hyvä jopa aivan mahtava bilebändi mutta tuskin ihan euroviisuihin. Eikä suomen kielellä kukaan pärjää siellä.
Mä en vielä ennakoi sitä olisiko PB osuvin euroviisuihin lähetettävä, mutta siitä huolimatta heidän biisiä odotan eniten.
Kisat on ohi jo, Robin lähtee Liverpooliin. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todellakin että suomalaisäänestäjät olisivat ottaneet viime vuodesta opiksi eivätkä äänestäisi ns. koko kansan tuntemaa artistia jos itse biisi on Amerikka-kortin käyttämisestä huolimatta täyttä kuraa. Näin kävi Jezebelin kanssa, eikä Lauri Ylönen osannut sitä paitsi myöskään laulaa.
Ensinnäkään Robin on 24 vuotias ja Euroopalle uusi artisti. Eli juuri sen ikäinen, kun nuo urat yleensä aloitetaan. Hän on vähintään yhtä lahjakas kuin kansainvälisesti esiin pyrkivät muut vastaavat artistit. Hänellä ei ole mitään tekemistä The Rasmuksen kanssa, jotka yrittivät keski-iässä comebackin 20 vuoden jälkeen samankuuloisella musiikilla.
Toiseksi Robin ei lähde huonolla biisillä. Mutta sinun mielestä se on sysipaska ja meuhkaat jatkossakin kaikilla foorumeilla asiasta. Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä, että hän voisi oikeasti menestyä? Minä en nimittäin näe mitään esteitä sille, päinvastoin.
No, Robinilta kun ei oo vielä tullut ulos ainuttakaan hyvää biisiä..... ihan identtisiä kaikkien niiden muiden kansainvälisten lahjakkuuksien kanssa.
Mun mielestä Keira on ihana ja lahjakas, kaunis nuori nainen. Biisi ok. Toivon hänelle kaikkea hyvää. (Oma eläkeläinen äitini sanoi,että hyvä; kuulostaa samalta kuin kauppakeskuksissa kuulee ja eläkeikäinen isäkin tykkäsi)
Benjamin taas... No en ole teemasta niin "onnessani",mutta itselleni biisi on tarttuvampi ja soundi tutumpi (jää päähän paremmin). Ja olen kasarin lapsi niin..
Fiksaatiota sanoihin en kyllä ymmärrä; muiden maiden kohdalla niihin ei ikinä oikein kiinnitetä paljoa huomiota.
Ja oma genre on heavy/rock/metalli, joten yritän näistä sitten etsiä sitä suosikkia.
Livessä se lopulta punnitaan.
Vierailija kirjoitti:
Robin, Robin, Robin, Robin! 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan et Suomi lähettää Euroviisuihin seksiä! Miettikää nyt kaikkia niitä reaktiota 😍 Kansainväliset YouTube kommentoijat ovat jo nyt aivan polvillaan!!
Kunhan ei sitä iän ikuista naiset vähissä vaatteissa -seksiä. Tää yhden miehen vaatteet päällä -seksi käy kyllä mulle.
Eiku Kohta sataa -tyylillä Benkku lavalle! 🤤
-eriOlisikin kohta sataa.. niin törkeän komea Pete siinä pitkine hiuksineen😍 .. tämä vähän kakkosversio siitä,vaikka kamalasti samoja juttuja molemmissa. (Piti taas käydä ihailemassa Peten videota, ja Pete osaa laulaa).
Totta, Pete teki sen jotenkin tyylikkäästi ja oli ihan hiton seksikäs pitkine hiuksineen 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Kisa ei todellakaan ole vielä ohi! UMK on tänä vuonna tasokkaampi kuin koskaan. Kuka vaan voi vielä voittaa, vaikka Robbari vahvin ennakkosuosikki onkin.
Toivottavasti Robin ei voita ja sanon näin tuon hypetyksen takia.
Paras BIISI voittakoon, ihan riippumatta kuka sen esittää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa huomata miten euroviisufanien seurassa pidetään paljon suomenkielestä kappaleissa - siis muiden maiden fanit! Ja vieläkin moni muistaa cicciolinan, ja sehän oli myös suomenkielinen kappale.
Eli: Älkäämme lytätkö ehdokasta alas siksi, että emme ole aiemmin pärjänneet suomenkielisillä kappaleilla. Suomenkieli on kaunista!
Ps. Semifinaalien uusi sääntö, jossa äänet annetaan yleisöäänien kautta, ovat plussaa suomelle. Jos tämä sääntö olisi ollut aiemmin voimassa niin finaalissa olisi olleet kappaleet Työlki ellää ja, uskokaa tai älkää, Aina mun pitää
Kuunkuiskaajat oli ihana! Vieläkin harmittaa tuo putoaminen vaikka yleisö heitä äänesti.
Vierailija kirjoitti:
Paras BIISI voittakoon, ihan riippumatta kuka sen esittää.
Paras biisi joka onnistuu myös liveissä voittakoon.
Otetaan äänestys:
Keira (yläpeukku) vai Benjamin (alapeukku)?
Jos biisien julkaisu onkin yritetty tasapuolistaa arki-iltoihin, niin perjantai-iltojen julkaisut on epätasa-arvoisia muita kohtaan. Siinähän jengi ehtii hekumoida ja matkustella, päästä jopa valheellisen tunnelmaan. Toisaalta moni soittaa kipaleet loppuun ja kyllästyy pitkän viikonlopun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos biisien julkaisu onkin yritetty tasapuolistaa arki-iltoihin, niin perjantai-iltojen julkaisut on epätasa-arvoisia muita kohtaan. Siinähän jengi ehtii hekumoida ja matkustella, päästä jopa valheellisen tunnelmaan. Toisaalta moni soittaa kipaleet loppuun ja kyllästyy pitkän viikonlopun aikana.
makustella
Benjaminin biisi kuullostaa hyvältä kun leikkii ettei osaa suomea. Ja jättää musiikkivideon väliin
Niin, "kova" ja "heiluttelee taikasauvaa", joo.