Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
6501/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka kuuntelitte chachacha:n sillon kun se julkaistiin tai ennen kuin luitte muiden mielipiteitä niin ajattelitteko heti, että esim täällä tykätään? :D vai yllättikö, että niin moni muukin ihastui biisiin?

Ajattelin että NO NYT!! Ensimmäinen biisi joka oikeasti piti otteessaan jo ensi sekunneista. Uskoin heti etten ole ainoa.

Vierailija
6502/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on komea, ihana, eikä vedä teennäistä show'ta vaan on vaatimattoman oloinen jalat maassa -tyyppi reagointivideolla. 😍

Juuri näin. Ei esitä mitään.

Vaikea käsittää mikä tuossa hänen reagoinnissaan on joidenkin mielestä vikana. Keskittyy selvästi kuulemaansa, kehuu montaakin biisiä ja myös koittaa sanoa jotain biisien rakenteestakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6503/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki eivät halua olla täpötäydessä cha cha cha junassa, niin antakaa nyt hyvänen aika ihmisten kannustaa omia suosikkejaan. 

Vierailija
6504/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen Girls like you nyt ties miten monetta kertaa ja tykkään ihan hirveästi, koko ajan enemmän. Käsittämättömän hyvä kappale, vaikka alussa oli pettymys. Ehkä olisi pitänyt kuunnella kunnon volyymilla heti. Tämä se on, mitä pitää äänestää. Olen muitakin kuunnellut ja ihastellut, mutta kyllä se vain tähän päätyy, paras on. Kappale, joka ei kulu eikä rasita, vaan kasvaa. Suorastaan pulppuaa, ilo ja rytmi tarttuu luihin! Tämä biisi tekee onnelliseksi!

Ja koska meillä on kullakin omat mieltymyksemme, mitä jos nyt ei alettaisi tästä riitelemään ja painamaan alas? Käärijän, Kuumaan ja Keiran biisit on myös potentiaalisia. PB biisi on ihanan pirteä sekin.

Toki saat tykätä, mutta kuuntelijoiden määrä näyttää siltä, ettei ole uponnut enemmistöön

Et taida olla ihan ajan tasalla.

Sijalla 36 spotifyssa, 280 näyttökertaa youtubessa. Flopilta näyttää

Olin yllättynyt miten vähän robinilta löytyy niitä jotka häntä kuuntelee. 

Meillä tyttärellä on vielä uudempaakin musiikkiaan cd-levyinä, vanhan kokoelman jatkeena. Muista en sitten tiedä. Vinyylilevyjenkin suosio on muuten kasvamassa. Kaikki ei tapahdu netissä eikä Spotifyssä.

Vierailija
6505/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaikki eivät halua olla täpötäydessä cha cha cha junassa, niin antakaa nyt hyvänen aika ihmisten kannustaa omia suosikkejaan. 

Tarkoitat varmaan niitä, jotka eivät halua olla täpötäydessä Cha Cha Cha - junassa.

Vierailija
6506/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Portion Boys saa mukavan potin sääliääniä tällä avautumisella.

Haluaisin kyllä tietää, missä vessanpöntöllä lyriikat on survottu kasaan ja kuinka monta tuntia ennen deadlinea.

Samaa olen miettinyt. Etukäteen odotin PB:lta paljon. Biisi kuitenkin oli valtava pettymys. Reaktiovideolla jossa kilpailijat reagoivat toistensa biiseihin, PB näytti siltä, että hupsis, muuthan ovat tehneet tosissaan biisejä kilpailuun. En tiedä kuinka tosissaan PB on ollut biisiä tehdessään, koska tästä jää vaan tunne, ettei oikeasti olla edes yritetty. Odotin enemmän.

Katsoin ihan samaa. Se pitkähiuksinen Portion Boysin laulaja näytti videolla siltä, että tajusi ettei tämä olekaan mikään huumoribiisien kisa 🤣

Vierailija
6507/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harmissani ettei liveen saa hyödyntää musiikkivideota, PELKÄSTÄÄN sillä asulla olisi saanut kaikkien eurooppalaisten huomion?! Reaktiovideolla Käärijä sanoi että tekikö liian huonon kappaleen. Näköjään myös liian hyvän videon.

Mutta olen todella innoissani ilmoituksesta käyttää rekvisiittaa. Ja ettei aijo yhtään himmailla vaikka jonkun muun mielipide olisi vähentää asioita. Luottavaisin mielin olen, koska kaikesta tähän asti nähdystä voi sanoa että osannut toteuttaa asioita hyvällä maulla. Aiemmin olen kommentoinut pelkääväni, että on menossa "pelkästään laulamaan". Kuitenkin euroviisuihin tässä ollaan menossa, ihmiset haluaa nähdä myös showta! Toimii kunhan teema ei ole mitään liian kaukaa haettua. Ehkäpä ei.

Minä en ymmärrä mitä yle tässä oikein pomottaa, miksi artisti ei saisi itse päättää jos haluaa liveen samaa mitä videoon 😡

Vierailija
6508/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän veli on taitava valokuvaaja

Vierailija
6509/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvien perusteella Kääryle on Vähän lyhempi kuin Harri Moisio, joka on noin 177. Oiksko Kääris jotain 170?

Vierailija
6510/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuvan perusteella käärijä ei voi olla niin lyhyt kuin 162 cm

Tämän voi. Ja on siellä instassa ielä yksi pahempikin.

https://www.instagram.com/p/Bf-q6ZxhACs/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Vierailija
6511/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun on mennyt parisen viikkoa, niin huomaan että ainoat biisit joita haluan kuunnella ja katsella toistuvasti, ovat Käärijä ja Kuumaa. Eli järjestys on muuttunut ja Benjaminin (hyvä sekin) on pudonnut pois. Kuumaan Ylivoimainen on tosi kaunis, tulee mieleen oma nuoruus 90-luvulla. Käärijä taas saa nauramaan, siinä kiteytyy suomalainen mentaliteetti - muutaman drinksun jälkeen parkettien partaveitseksi. Harmi ettei näin eeppinen tarina aivan avaudu muunkielisille mutta toimii se esitys muutenkin. Tai toimii ja toimii, pelkään kovin että Yle ei säilytä kehää ja vie pois ne elementit, joista video saa toistuvasti kehuja.

Tiedän että tämä kommentti oli toistoa, mutta halusinpa vaan sanoa.

Vierailija
6512/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lärvinen on yli 190 pitkä. Kääris jotain 170

Vierailija
6513/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä joidenkin asennetta että jos jostain tietystä kappaleesta pitää ja haluaa juuri tämän euroviisuihin niin silloin täytyy lynkata muut maan rakoon. Jokanen artisti on varmasti tehnyt töitä biisinsä eteen ja rispektit siitä kaikille.

Omalla soittolistalla soi Keiran, Benjaminin ja Käärijän kipaleet ja loput varmasti tulee radiossa soimaan ja mieluusti kuuntelen sitä kautta niitäkin.

Toki olen Käärijän Cha Cha -junassa lähettämässä häntä euroviisuihin muttei se tee muista biiseistä surkeita että tarvitsee lähteä artisteja tai kappaleita haukkumaan. Hiton kovaa duunia kaikilta. Peace out.

Vierailija
6514/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on komea, ihana, eikä vedä teennäistä show'ta vaan on vaatimattoman oloinen jalat maassa -tyyppi reagointivideolla. 😍

Juuri näin. Ei esitä mitään.

Vaikea käsittää mikä tuossa hänen reagoinnissaan on joidenkin mielestä vikana. Keskittyy selvästi kuulemaansa, kehuu montaakin biisiä ja myös koittaa sanoa jotain biisien rakenteestakin.

Ei olekaan yhtään mitään vikaa. Minusta hän reagoi myös tosi ilmeikkäästi non-verbaalisesti. Eilen täällä olikin juttua siitä, että ei me tiedetä, mitä kaikkea reagoidessa on sanottu, koska suurin osa kuvatusta materiaalista on leikattu pois.

Vierailija
6515/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva on vuodelta 2018.

Vierailija
6516/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva on vuodelta 2018.

Todistaa, että pottatukka oli jo silloin.

Vierailija
6517/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki taitolaji ja opettelu varmasti kestää negatiivista kritiikkiä ja meneehän palstakirjoitrwlu välillä yli. Mutta oikeasti Portion Boys kitisemässä aiheesta, kun tuolla pari nuorta miestä saa harva se päivä kestää kovaa arvostelua ja irvailua netissä, somessa ja mediassakin, oli sitten UMK käynnissä tai ei.

Vierailija
6518/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin asennetta että jos jostain tietystä kappaleesta pitää ja haluaa juuri tämän euroviisuihin niin silloin täytyy lynkata muut maan rakoon. Jokanen artisti on varmasti tehnyt töitä biisinsä eteen ja rispektit siitä kaikille.

Omalla soittolistalla soi Keiran, Benjaminin ja Käärijän kipaleet ja loput varmasti tulee radiossa soimaan ja mieluusti kuuntelen sitä kautta niitäkin.

Toki olen Käärijän Cha Cha -junassa lähettämässä häntä euroviisuihin muttei se tee muista biiseistä surkeita että tarvitsee lähteä artisteja tai kappaleita haukkumaan. Hiton kovaa duunia kaikilta. Peace out.

Käärijä viisuihin!

Mutta tänään(kin) totesin, että tämä vuosi on NIIN hyvä, että kenet tahansa voisi lähettää. Eikä tarttis hävetä. Hyvä UMK 2023!

Vierailija
6519/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harmissani ettei liveen saa hyödyntää musiikkivideota, PELKÄSTÄÄN sillä asulla olisi saanut kaikkien eurooppalaisten huomion?! Reaktiovideolla Käärijä sanoi että tekikö liian huonon kappaleen. Näköjään myös liian hyvän videon.

Mutta olen todella innoissani ilmoituksesta käyttää rekvisiittaa. Ja ettei aijo yhtään himmailla vaikka jonkun muun mielipide olisi vähentää asioita. Luottavaisin mielin olen, koska kaikesta tähän asti nähdystä voi sanoa että osannut toteuttaa asioita hyvällä maulla. Aiemmin olen kommentoinut pelkääväni, että on menossa "pelkästään laulamaan". Kuitenkin euroviisuihin tässä ollaan menossa, ihmiset haluaa nähdä myös showta! Toimii kunhan teema ei ole mitään liian kaukaa haettua. Ehkäpä ei.

Minä en ymmärrä mitä yle tässä oikein pomottaa, miksi artisti ei saisi itse päättää jos haluaa liveen samaa mitä videoon 😡

En tiedä voiko sillä olla tekemistä, että videon ja liven suunnittelijat on eri? eli liven suunittelijat eivät toisaalta voi(?) kopioida toisen ideaa, mutta haluavat samalla myös itse tehdä sen liven eivätkä edes halua kopioda? eihän heillä olisi työpaikkaa sillon.

Vierailija
6520/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Radio Rockissa haastattelija sanoi Kärtsälle, että et ole niinkuin perinteinen rintaanpaukuttelija, kun tulee nopea menestys. Rauhallinen ja että ehkä vähän vaan jalat ilmassa (tms).

Kärtsä sanoi että ainakin näillä teidän tuoleilla, kun oon niin lyhyt, että jalat ei yllä maahan, ja nauroi makeasti päälle. Mahtava tyyppi 😍

Ketju on lukittu.