UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Robinia
Ehdottomasti EI! Ulkomaiset fanit rukoilee youtuben kommenteissa, että ei laiteta sitä viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen Girls like you nyt ties miten monetta kertaa ja tykkään ihan hirveästi, koko ajan enemmän. Käsittämättömän hyvä kappale, vaikka alussa oli pettymys. Ehkä olisi pitänyt kuunnella kunnon volyymilla heti. Tämä se on, mitä pitää äänestää. Olen muitakin kuunnellut ja ihastellut, mutta kyllä se vain tähän päätyy, paras on. Kappale, joka ei kulu eikä rasita, vaan kasvaa. Suorastaan pulppuaa, ilo ja rytmi tarttuu luihin! Tämä biisi tekee onnelliseksi!
Ja koska meillä on kullakin omat mieltymyksemme, mitä jos nyt ei alettaisi tästä riitelemään ja painamaan alas? Käärijän, Kuumaan ja Keiran biisit on myös potentiaalisia. PB biisi on ihanan pirteä sekin.
Toki saat tykätä, mutta kuuntelijoiden määrä näyttää siltä, ettei ole uponnut enemmistöön
Viivin kanssa keikkuvat siellä melko kärjessä Ihanalla kivulla vieläkin ja Umk ihan mukavasti kuultu. Hard to love YouTubessa imussa nyt.
Hämmentykö Robin muiden biisien tasosta reaktiovideolla, kun ei saanut enää sanoja suustaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin että sillä on tyttöystävä. Käärijä lienee uskollista sorttia. Haaveilla tytöt voitte Käärijästä silti. Minäkin haaveilen Benkusta.Sillä on poikaystävä.
Kärtsähän UMK reagointivideolla sanoi Kuumaan "Ylivoimainen"- kappaleesta, että tämän soittaisi, jos saisi jonkun joskus mukaansa baarista 😏
Kai tajuatte ihmiset, ettei sitä Robinia tai Lxandraa kannata äänestää, jos kymmenennellä kuuntelukerralla vasta tuntuu, että hyvä kappale. Sen pitää iskeytyä heti, koska useimmat kuulevat biisit yhden tai kaksi kertaa.
Täälläki on paljon sellaista kommenttia, että monen kuuntelun jälkeen Girls like you onkin ihan hyvä biisi ja Robinkin niin ihana, että pakko äänestää. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on hassu tyyppi, ei uskoisi samaksi mieheksi kuin videolla ja laulajana! Luulin savolaiseksi tai joksikin, mutta onkin yllättäen stadilainen (itsekin olen), Vantaalla tosin kasvanut.
Käärijän murteesta! Nappasin tähän mukaan tuon muutama päivä sitten kirjoittamani viestin, koska huomasin nyt mistä mielikuvani Käärijästä syntyi. Katsoin Käärijän somevideoita ja kiinnitin huomiota puhetapaan, hän käytti ainakin seuraavia murresanoja: "mie", "halluun", "mittään", "tulloo", "minnuun". Kuitenkin haastatteluissa tituleerannut itseään vantaalaiseksi, syntynyt Hgissä. Tietääkö joku tarkemmin hänen taustastaan, mitä murretta puhuu ja miksi? Ja laitan varmuuden vuoksi tähän vielä, jos joku on herkkähipiäinen, että tarkoitus ei ole loukata ketään, kunhan vain tässä höpöttelen, kuten Käärijäkin tekee. :D
Minä ajattelen, että se on sellainen somerooli. Niitä "hahmoja" hänellä tuntuu olevan.
Haastatteluissa hän on hieman erilainen. Tämän eron huomaa myös siinä videossa, missä puhuvat Cha cha chaan biisintekijöiden kanssa biisin synnystä.
Aika jekkuilevan kuvan hänestä saa somen perusteella, mutta hurjan sympaattiselta hän vaikuttaa. Sellainen hyvänmielen lähettiläs.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentykö Robin muiden biisien tasosta reaktiovideolla, kun ei saanut enää sanoja suustaan?
Eihän se Robin mitään osaa oikein tehdä, edes reagoida biiseihin ilmeisesti 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Robinia
Ehdottomasti EI! Ulkomaiset fanit rukoilee youtuben kommenteissa, että ei laiteta sitä viisuihin.
Haist kukkanen. Suomalaisia mollaajia siellä pääosin on ja jos ne jotkut ovat ulkomaisia oikeasti, ovat vaikutuksille alttiita kakkiaisia. Ja kuten sanottua, niihin muutamiin 'viisufaneihin" , jotka Benkkua kannattanevat, ei kannata painoarvoa kovasti laittaa.
Ulkomaisista suuri osa tykkää ja kehuu ja ihmettelee joidenkin suomalaisten ikäviä viedtejä. Robinin kannattajat eivät ole sellaista porukkaa, joka lähtisi toisia mustamaalaamaan ja vippaskonsteihin. Valitettavasti samaa ei voi sanoa joistakin Kääryleen tai Benjaminin faneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin että sillä on tyttöystävä. Käärijä lienee uskollista sorttia. Haaveilla tytöt voitte Käärijästä silti. Minäkin haaveilen Benkusta.Sillä on poikaystävä.
Kärtsähän UMK reagointivideolla sanoi Kuumaan "Ylivoimainen"- kappaleesta, että tämän soittaisi, jos saisi jonkun joskus mukaansa baarista 😏
Ei tuollainen pätkä ketään saa mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsi haastattelussa ex-tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte ihmiset, ettei sitä Robinia tai Lxandraa kannata äänestää, jos kymmenennellä kuuntelukerralla vasta tuntuu, että hyvä kappale. Sen pitää iskeytyä heti, koska useimmat kuulevat biisit yhden tai kaksi kertaa.
Täälläki on paljon sellaista kommenttia, että monen kuuntelun jälkeen Girls like you onkin ihan hyvä biisi ja Robinkin niin ihana, että pakko äänestää. Not.
Minusta se oli hyvä jo ekalla kuuntelukerralla. Eikä siihen kyllästy, vaan paranee vain koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alusta asti sitä mieltä,mutta pysytellyt hiljaa. Miksi tulet tallomaan, kun joku tykkää jostakin muusta kuin mitä käsket täällä tykätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Robinia
Haist kukkanen. Suomalaisia mollaajia siellä pääosin on ja jos ne jotkut ovat ulkomaisia oikeasti, ovat vaikutuksille alttiita kakkiaisia. Ja kuten sanottua, niihin muutamiin 'viisufaneihin" , jotka Benkkua kannattanevat, ei kannata painoarvoa kovasti laittaa.
Ulkomaisista suuri osa tykkää ja kehuu ja ihmettelee joidenkin suomalaisten ikäviä viedtejä. Robinin kannattajat eivät ole sellaista porukkaa, joka lähtisi toisia mustamaalaamaan ja vippaskonsteihin. Valitettavasti samaa ei voi sanoa joistakin Kääryleen tai Benjaminin faneista.
Mä suhtautuisin terveellä kritiikillä KAIKKIIN YT-kommentteihin ja reaktiovideoihin. Totta kai kaikissa biiseissä sieltä nousee vaan ne tykätyimmät positiiviset kommentit ilmi, oli se Kärtsä, Röbin tai Lxändra.
Vaikka jotkut äänestäisivätkin robinia, ei tarvitse pelätä että voittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alusta asti sitä mieltä,mutta pysytellyt hiljaa. Miksi tulet tallomaan, kun joku tykkää jostakin muusta kuin mitä käsket täällä tykätä?
Juu, tämä on ihan normimeininki täällä. Jos ei kirjoita CHA CHA CHA WUHUU, niin tulee aggressiivista palautetta. 😂 Muista artisteista ei saa tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tämä on ihan normimeininki täällä. Jos ei kirjoita CHA CHA CHA WUHUU, niin tulee aggressiivista palautetta. 😂 Muista artisteista ei saa tykätä.
Saat tykätä robinista, mutta voittoon sillä ei ole mahiksia
Kiihkeimpien Käärijä fanien kannattaa tehdä haku "käärijä tuuliviiri" kuvahaulla. Vaihtelua pottatukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen pätkä ketään saa mukaansa.
Siksi hän käyttikin nöyränä ihmisenä sanaa JOS ja konditionaalia. Että tuo olisi niinkun sellaisessa epätodennäköisessä tilanteessa hyvä kappalevalinta.