Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
6421/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän biisiin kyllästyy kyllä nopeammin kuin Robinin., jonka biisi on miellyttävämpi korville.

Vierailija
6422/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.supla.fi/episode/fa1c1ab4-fbb4-470a-92d6-83412ded1c23

Todella kiva haastattelu käärijästä Radio Rockilla.

Hän mainitsi mm. tyttöystävänsä.

EIkö se sanonu, että ex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6423/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi eiiiiiii!! Hänen piti olla MINUN!!

Nyt loppu Käärijän kuuntelu tähän.

Vierailija
6424/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö se sanonu, että ex

No huh, mä jo pelästyin.

Vierailija
6425/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on hassu tyyppi, ei uskoisi samaksi mieheksi kuin videolla ja laulajana! Luulin savolaiseksi tai joksikin, mutta onkin yllättäen stadilainen (itsekin olen), Vantaalla tosin kasvanut.

Käärijän murteesta! Nappasin tähän mukaan tuon muutama päivä sitten kirjoittamani viestin, koska huomasin nyt mistä mielikuvani Käärijästä syntyi. Katsoin Käärijän somevideoita ja kiinnitin huomiota puhetapaan, hän käytti ainakin seuraavia murresanoja: "mie", "halluun", "mittään", "tulloo", "minnuun". Kuitenkin haastatteluissa tituleerannut itseään vantaalaiseksi, syntynyt Hgissä. Tietääkö joku tarkemmin hänen taustastaan, mitä murretta puhuu ja miksi? Ja laitan varmuuden vuoksi tähän vielä, jos joku on herkkähipiäinen, että tarkoitus ei ole loukata ketään, kunhan vain tässä höpöttelen, kuten Käärijäkin tekee. :D

Pöljä. Se oli performanssia

Tåmä on Käärijän toinen hahmo, lipevä ja epäluotettava myyntimies "Hotrider", joka oli ottanut myydäkseen Viisupaitoja (siis leikisti), mutta huijannut ja kadonnut.

Tarinassa sitten Käärijä "itse" alkaa myydä paitojaan ja simppeliä luotettavuuttaan korostaen puhuu rehellistä murretta.

https://www.instagram.com/reel/Cm3ErBcqBa7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hups tuli väärä linkki.

Tämä siis on Käärijän "sivupersoona" Hotrider

https://instagram.com/hotrider99?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Vierailija
6426/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest se Katri-Helenan kappale on paras. Leninki pääääälle ja Kutri viisuihin!

Vierailija
6427/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio rockin haastattelusta: ASU EI OLE SAMA KUN MUSIIKKIVIDEOSSA, koska ylen päässä halutaan aina tehdä eri kun videossa. Ei kuulemma toimi jos on sama live ja video...... Live ja video tulee olemaan eri, teki sen selväksi.  

Ja eikä puhunu tyttöystävästä vaan exästä, jos se on jollekin tärkeä tieto :D

Vierailija
6428/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio rockin haastattelusta: ASU EI OLE SAMA KUN MUSIIKKIVIDEOSSA, koska ylen päässä halutaan aina tehdä eri kun videossa. Ei kuulemma toimi jos on sama live ja video...... Live ja video tulee olemaan eri, teki sen selväksi.  

Musta on Yleltä ihan älytöntä lähteä muuttamaan videoilla toimivaa ja todistettua konseptia, mutta ilmeisesti nyt se live-työryhmä on niin paskantärkeä että heidänkin kädenjälkensä pitää väen vängällä näkyä

Vierailija
6429/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä : minä pidän Benjaminista!

Vierailija
6430/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutkinut Käärijän instaa toivoen että ne elite prospectsin tiedot olisi joskus murkkuna otettu mutta ei.

Kuvat joissa Käärijä jonkun muiden miesten rinnalla todistavat että tosi pieni mies kyseessä. (Miten on edes voinut pelata jääkiekkoa? Luulisi että loukkaisi taklauksissa itsensä pahoin.)

Pieni mies on vaan EIH! 💔

Käärijä saa ääneni umk:ssa vanhojen aikojen takia mutta ei muuta.

Voi video, kannattaa ehkä työstää tuota kompleksia jos pituus on sulle noin tärkeä juttu. Ihan noin kanssaihmistenkin näkökulmasta.

Vierailija
6431/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apukoululaiset pitävät robinista

Mitä enemmän parjaat, sitä vankempi kannattajakunta hänelle syntyy. Näin käynee myös Portion Boyssille. Robin oli 31. Spotifyssä ja nousussa, kun viimeksi katsoin.

Vierailija
6432/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on hassu tyyppi, ei uskoisi samaksi mieheksi kuin videolla ja laulajana! Luulin savolaiseksi tai joksikin, mutta onkin yllättäen stadilainen (itsekin olen), Vantaalla tosin kasvanut.

Käärijän murteesta! Nappasin tähän mukaan tuon muutama päivä sitten kirjoittamani viestin, koska huomasin nyt mistä mielikuvani Käärijästä syntyi. Katsoin Käärijän somevideoita ja kiinnitin huomiota puhetapaan, hän käytti ainakin seuraavia murresanoja: "mie", "halluun", "mittään", "tulloo", "minnuun". Kuitenkin haastatteluissa tituleerannut itseään vantaalaiseksi, syntynyt Hgissä. Tietääkö joku tarkemmin hänen taustastaan, mitä murretta puhuu ja miksi? Ja laitan varmuuden vuoksi tähän vielä, jos joku on herkkähipiäinen, että tarkoitus ei ole loukata ketään, kunhan vain tässä höpöttelen, kuten Käärijäkin tekee. :D

Pöljä. Se oli performanssia

Tåmä on Käärijän toinen hahmo, lipevä ja epäluotettava myyntimies "Hotrider", joka oli ottanut myydäkseen Viisupaitoja (siis leikisti), mutta huijannut ja kadonnut.

Tarinassa sitten Käärijä "itse" alkaa myydä paitojaan ja simppeliä luotettavuuttaan korostaen puhuu rehellistä murretta.

https://www.instagram.com/reel/Cm3ErBcqBa7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kiitos haukkumisesta, täällä näköjään haukutaan kirjoittipa mitä tahansa pohdintaa Käärijästä. Onko niin hiton vaikeaa vastata kirjoittamatta "pöljä" tai vastaavaa. Täytyy sanoa, että sen perusteella mitä olen lukenut, niin Käärijän hulluimmat fanit ovat kyllä kauheimpia faneja mitä olen vähään aikaan nähnyt, siis sellaiset tosifanit. Tuo mielikuvani syntyi kylläkin jo ennen tuota paitojen myymistä eli hän on varmasti käyttänyt murresanoja jo sitä ennen.

Vierailija
6433/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, se on tosi tärkeä tieto. En voi elää ilman sitä.

Vierailija
6434/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Benjaminin Orkideoilla viittaus Suomen Dancen kuninkaaseen DJ Orkideaan?

Vierailija
6435/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIkö se sanonu, että ex

EI.

Vierailija
6436/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän parjaat, sitä vankempi kannattajakunta hänelle syntyy. Näin käynee myös Portion Boyssille. Robin oli 31. Spotifyssä ja nousussa, kun viimeksi katsoin.

Robin on 36. Muut on top 13.

Vierailija
6437/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Benjaminin Orkideoilla viittaus Suomen Dancen kuninkaaseen DJ Orkideaan?

Ehkä on. Ehkä ei. Orkideat ovat kauniita. Ja musiikki on kaunista.

Vierailija
6438/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt Lxandran olemassaoloa unohda. Ja Portion Boysin sijoituskaan ei taas mitään biisin hyvyydestä kerro.

Vierailija
6439/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen Girls like you nyt ties miten monetta kertaa ja tykkään ihan hirveästi, koko ajan enemmän. Käsittämättömän hyvä kappale, vaikka alussa oli pettymys. Ehkä olisi pitänyt kuunnella kunnon volyymilla heti. Tämä se on, mitä pitää äänestää. Olen muitakin kuunnellut ja ihastellut, mutta kyllä se vain tähän päätyy, paras on. Kappale, joka ei kulu eikä rasita, vaan kasvaa. Suorastaan pulppuaa, ilo ja rytmi tarttuu luihin! Tämä biisi tekee onnelliseksi!

Ja koska meillä on kullakin omat mieltymyksemme, mitä jos nyt ei alettaisi tästä riitelemään ja painamaan alas? Käärijän, Kuumaan ja Keiran biisit on myös potentiaalisia. PB biisi on ihanan pirteä sekin.

Toki saat tykätä, mutta kuuntelijoiden määrä näyttää siltä, ettei ole uponnut enemmistöön

Et taida olla ihan ajan tasalla.

Sijalla 36 spotifyssa, 280 näyttökertaa youtubessa. Flopilta näyttää

Olin yllättynyt miten vähän robinilta löytyy niitä jotka häntä kuuntelee. 

Eiköhän niitä nyt ala löytyä. Huonosti markkinoitu. Minäkään en ole tiennyt noista kaikista kipaleista, jotka on oikeasti aika hyviä monet. Ja onhan sitä pitänyt tottua ja sisäistää, ettei ole enää teini ja laulaa englanniksi.

Vierailija
6440/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt Lxandran olemassaoloa unohda. Ja Portion Boysin sijoituskaan ei taas mitään biisin hyvyydestä kerro.

Lxandra ja robin, tämän vuoden jumbot

Ketju on lukittu.