Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
6121/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn, olisi pitänyt laittaa Kääryleen kannatuspaita tilaukseen, jos olisi saanut herran omalle kotiovelle.

Vierailija
6122/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.

Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.

Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.

Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.

SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.  

Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.

Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣

Niin että kaikista muista saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, mutta tätä yhtä kaikkista tulee ainoastaan kehua. Jep.

Kukahan se olisi voinut olla, joka vastasi minulle niin ilkeästi?

Tiina?

Ja sit Tiina vastaa Tiinalle

Alkava Alzheimer oireilee näin

Onko jalotiinalla Alzheimer?

Unohtiko sanat? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6123/34469 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjaminin reaktiosta Robiniin tuli tarkoituksellisen dissaava vaikutelma. Pitää häntä niin pahana kilpailijana. Ensinnäkin "go girl!" ja sitten toi ilmi lopussa luulleensa Robinia naiseksi. Mitäh? Robin ei ole koskaan kuulostanut naiselta, kuten esim. Antti Tuisku toisinaan. Toisekseen, kysyi kuka tämä on, sen jälkeen "kuka Robin?". Joo niin varmaan ei tiedä, Suomessa onkin monta Robinia artistina ja vieläpä ei muka tunne tätä ainuttakaan. 😂 Säälittävää dissausta.

Benjamin kuulostaa itse kaikkea muuta kuin miehekkäältä, ihan pikkupojalta. Biisi/tyylikin on kuin köyhän miehen kopio Antti Tuiskusta.

Keiran kanssa täysin samaa mieltä, hänkin tuon Antti Tuiskun mainitsi.

Vierailija
6124/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun Kuumaalla olis joku randomnainen mukana selittämässä ja lavalla heilumassa. Kyllä mä kysyisin siitäkin, että mitä hän tekee ja miksi. Mutta Kuumaan pojat osaa näemmä puhua ja edustaa, PB:t tarvii vissiin naisen tulkiksi.

Vierailija
6125/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa Portion Boysin somekanavia enkä tiedä mitä siellä kirjoitetaan. Viisu oli niin törkeän huono, etten halua edes ajatella sitä.

Olen ehkä tynnyrissä elänyt, mutta tiesin Portion Boysista vain biisin Vauhti kiihtyy. En ole koskaan nähnyt heitä missään. Väärä genre minulle, enkä seuraa paljon Suomi-musiikkia. UMK-odotuksetkin olivat matalana.

Totta kai nyt vähän kiinnostaa, että oliko se nainen tuon bändin johtohahmo tai jotain. Kuuntelin reaktiovideoita kuulokkeilla ja piti ottaa ne pois. Rooli ihmetyttää. Olisi ollut outoa jos Käärijäkin olisi hiljaa oleskellut ja se maskipäin show-painija huutelisi vou ja muita reaktioita.

Aivan. Melko törkeää väittää tuollaista kiusaamiseksi, koska sellaista ikävä kyllä oikeasti on olemassa.

SIIS MITÄ??? Kiusaajamaisesti vedit sitten kortin, että mä vaan ihmettelin mitä se siinä bändissä tekee kun PB kirjottaa Tiinaan kohdistuneesta haukkumisesta ja solvaamisesta. Täälläkin ollut kamalaa kommenttia esim hänen ulkonäöstä.  

Niin no minä kysyin täysin asiallisesti tällä palstalla, että mitä tämä nainen tekee bändissä, koska tuo yhtey ei ole minulle tuttu. Sain vastaukseksi, että hän on lavalla, jotta minun kaltaiset läskikasat saavat olla kateellisia.

Eli kun PB kirjottaa tiinan haukkumisesta, uhri oletkin sinä, joku täysin random heppu jossain, ok 🤣🤣🤣

Niin että kaikista muista saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, mutta tätä yhtä kaikkista tulee ainoastaan kehua. Jep.

Kukahan se olisi voinut olla, joka vastasi minulle niin ilkeästi?

Tiina?

Ja sit Tiina vastaa Tiinalle

Alkava Alzheimer oireilee näin

Onko jalotiinalla Alzheimer?

Unohtiko sanat? :D

Ja koreografian?

Vierailija
6126/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on esc-vedonlyönnissä noussut sijalle neljä (4)!

Vierailija
6127/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina voi valvoa ettei aviomies petä keikkamatkoilla kun sai ujutettua itsensä bändiin mukaan, aika fiksu!

Kuka se sen mies noista nyt on? Se laulajako, jossa se eniten kiehnää?

Tiinan mies on El Meissel.

Minusta tuollainen alapääsanaston käyttö on inhottavaa. Muilla on ihan neutraalit nimet, mutta bändi ja tämä yksi on nimetty täysin alatyylisesti. Mitä enemmän tätä bändiä mietin, sitä enemmän tulee vastenmielinen olo.

Hyväntuulisuus on heistä kaukana ja sellainen lämmin vaikutelma. Takakireyttä ja pikkumaisuutta on havaittavissa sitäkin enemmän.

Vierailija
6128/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vaikutelma minullekin tuli, että hyväntuulinen bilemeininki on päälleliimattua ja ovatkin takakireitä ja kyvyttömiä ottamaan kritiikkiä vastaan. Soittolistojen kärjessä pitää valitettavasti osata kestää myös ikävää palautetta. On se ollut asiatontakin enkä sellaista hyväksy, PB saa kyllä syyttää itseään jos on mennyt anonyymejä keskustelupalstoja lukemaan.

Ja anteeksi nyt vaan, mutta en usko hetkeäkään, että PB:n fanit (jotka Facebookissa ovat nyt kovasti kiusaamista vastaan) olisivat todellisuudessa kaikista suvaitsevaisimpia ja mukavimpia ihmisiä toisia ihmisiä kohtaan.

Onkohan keltainen neste noussut viime vuosien nosteessa bändille hattuun ja nyt tulikin yllätyksenä että Euroviisu-fanit ei tykkää heidän menostaan? Eivät ainakaan tunnu tajuavan mitään siitä, mitä viisut oikeastaan on.

Vierailija
6129/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuohon Portion boysiin sopisi joku naisääni myös laulamaan pidempiä kohtia. Ei Tiina vaan joku oikeasti laulutaitoinen. Nuo bändin jotkut biisit esim. Elämän abc kuulostaa vähän tunkkaisilta ja naisääni sopisi hyvin tuomaan vaihtelua, ja olisi sitten järkevä roolikin naishahmolla.

Luulin ensin sitä pitkätukkaista miestä Tiinan mieheksi, kun monessa kuvassa he ovat läheisen näköisissä tunnelmissa, mutta ei ollutkaan. Se musiikkivideon alkukuvan vasemmanpuolimmainen punatakki on siis jalotiinan mies.

Vierailija
6130/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilassa taitaa olla Käärijälle annettu parhaimmat arvostelut mitä on ollut, 75% antaa 5 tähteä. En itse ole sinne kirjoitellut, mutta lukemassa käyn, kun tämä ketju on jo läpi koluttu. :D en tosin tiedä, enteileekö tuo hyvä prosentti mitenkään lopputulosta viisuissa, että ovatko he foorumilla yleensäkin antaneet kärkipäähän sijoittuneille eniten viittä tähteä.

Vierailija
6131/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla luki, että PB harkitsee jo rikosilmoituksen tekemistä JaloTiinaan kohdistetun kirjoittelun takia. Ehkä se on vain huhu, mutta huumoribändin brändi siinä kärsisi, koska kyseessä on keski-ikäinen, omasta tahdostaan julkisuudessa oleva ja julkisuudella paljon rahaa tekevä henkilö, jonka tulee kestää myös julkisen työn nurjat puolet eli kritiikki. Kiusaaminen on tietysti väärin, mutta missä menee kiusaamisen ja kritiikin raja?

Puolet nuorempi Robin on saanut hirveitä kommentteja somessa ja on suhtautunut asiaan pystypäin. Samoin teki Blind Channel.

Vierailija
6132/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on vain 162 cm?! Eihän häntä edes erottaisi lavalta.

Päihteiden väärinkäyttö, tupakointi ja bensan haistelu heikentäneet hänen pituuskasvuaan.

Ei haittaa yhtään Käärijän pituus. Kuumaakin kuumempi joka tapauksessa.

Vierailija
6133/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina voi valvoa ettei aviomies petä keikkamatkoilla kun sai ujutettua itsensä bändiin mukaan, aika fiksu!

Kuka se sen mies noista nyt on? Se laulajako, jossa se eniten kiehnää?

Tiinan mies on El Meissel.

Minusta tuollainen alapääsanaston käyttö on inhottavaa. Muilla on ihan neutraalit nimet, mutta bändi ja tämä yksi on nimetty täysin alatyylisesti. Mitä enemmän tätä bändiä mietin, sitä enemmän tulee vastenmielinen olo.

Hyväntuulisuus on heistä kaukana ja sellainen lämmin vaikutelma. Takakireyttä ja pikkumaisuutta on havaittavissa sitäkin enemmän.

Ei Jaloviinan mukaan nimeäminen juurikaan asiallisempaa ole. Junttia menoa.

Vierailija
6134/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi, jonka kappaleessa lauletaan "oi mitkä kukkulat", valittamassa naisvihasta...

Ei jatkoon.

Vierailija
6135/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko JaloTiina saanut rikoskynnyksen ylittäviä uhkauksia tms. henkilökohtaisesti vai käynyt itse vapaaehtoisesti julkisuuden henkilönä lukemassa Vauvaa ja Jodelia? Ensimmäinen on häirintää, ei kiusaamista, ja jälkimmäinen valitettavasti julkisuuden nurja puoli.

Vierailija
6136/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs takia muuten muihin UMK:n naisartisteihin ei näytä kohdistuvan minkäänlaista naisvihaa? Kritiikki koskee heidän biisejään.

Vierailija
6137/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vaikutelma minullekin tuli, että hyväntuulinen bilemeininki on päälleliimattua ja ovatkin takakireitä ja kyvyttömiä ottamaan kritiikkiä vastaan. Soittolistojen kärjessä pitää valitettavasti osata kestää myös ikävää palautetta. On se ollut asiatontakin enkä sellaista hyväksy, PB saa kyllä syyttää itseään jos on mennyt anonyymejä keskustelupalstoja lukemaan.

Ja anteeksi nyt vaan, mutta en usko hetkeäkään, että PB:n fanit (jotka Facebookissa ovat nyt kovasti kiusaamista vastaan) olisivat todellisuudessa kaikista suvaitsevaisimpia ja mukavimpia ihmisiä toisia ihmisiä kohtaan.

Onkohan keltainen neste noussut viime vuosien nosteessa bändille hattuun ja nyt tulikin yllätyksenä että Euroviisu-fanit ei tykkää heidän menostaan? Eivät ainakaan tunnu tajuavan mitään siitä, mitä viisut oikeastaan on.

Mun mielestä tällaisessa korostetusti tasa-arvon maassa on kyllä aika loukkaavaa kyseenalaistaa ja alleviivata jonkun naisen "huonoa" roolia jossakin, missä on mukana. Kuin olisi aivoton looseri. Oikeasti nainen heillä tuo toimii ja nainen taitaa olla koko kokoonpanon ylläpitävä voimahahmo. Pitää yllä yhteishenkeä, hoitaa haastattelut jne. Sehän on hienoa ja arvostettavaa. Muutenkin hauska ja mielenkiintoinen kokoonpano.

Ja päälaulajslla on sitten upea lauluääni. Kelpaisi vaikka oopperaan.

Vierailija
6138/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK-Kilpailijoiden enesireaktiot muiden biiseihin. Tuo Benjamin on kyllä niin GAY :D

Vierailija
6139/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo bändin asetelma monia kummastuttaa, ja siitä keskustelu ei ole jäsenen kiusaamista. Ja sitten vielä bändi ilmeisesti tarkoituksella kahlaa palstoja etsien näitä negatiivisia kommentteja, kun jo toinen postaus samasta aiheesta ja mainitaan mm. puheääni josta täälläkin keskusteltiin. Jos on herkkä, pitää pysyä kaukana keskustelupalstoista. Ymmärtettävästi voi houkuttaa lukea, varmaan itsekin artistina tulisin lukemaan mitä ihmiset puhuvat, mutta en todellakaan tekisi asiasta mitään valituspostausta. Tuolle tielle lähtiessä on pitänyt tietää, että julkisen esiintyjän uralla kohtaa kaikenlaista kommenttia eikä sellainen työ sovi herkästi mielensä pahoittavalle.

Vierailija
6140/34469 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on vain 162 cm?! Eihän häntä edes erottaisi lavalta.

Anna Abreu on 153 cm ja hyvin erottuu lavalla, kuten monet muutkin naisartistit, joista harvempi on sellainen 180-senttinen.

Oletko ollut Abreun keikalla vai mistä tiedät? Kun laittaa Käärijän vihreässä puvussa lavalle, näyttääkin metsän menninkäiseltä tai kääpiöltä, satuolennolta.

En ole ikinä kuullut, että olisi valitettu Abreun pituudesta. Muita taskukokoisia: Ariana Grande (153 cm), Shakira (156 cm), Lady Gaga (155 cm), Kylie (152 cm). 

Vertaa Käärijän pituutta naisiin. 🤣 No naisen pituus tuo onkin, mieheltä odotetaan vähän muuta kuin 162 cm.

162 cm on lyhyt pituus myös naiselle nyky-Suomessa.

Miksi tähän on tullut alapeukutuksia, oletteko lyhkäsiä naisia? En jaksa käyttää aikaani tilastojen kaivamiseen, mutta vuonna 2019 Ylen artikkelissa luki: "Suomessa aikuisen naisen keskipituus on tällä hetkellä 167 senttiä ja miehen 180 senttiä". Eli 162 cm on myös naisena lyhyt, puhumattakaan meistä nuoremmista naisista, jotka olemme pitempiä kuin aiemmat sukupolvet.

Alapeukutin, koska kommenttisi oli aivan epärelevantti keskustelunaiheeseen nähden.

Ketju on lukittu.