UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä voittaa, jos suomalaisilla on rohkeutta äänestää hänet viisuihin, sanoi brittiystäväni, joka on pitkän linjan viisuharrastaja. Samaa sanoi aikoinaan Lordista ja osui oikeaan silloinkin.
Voittaa? Vaikka uskon käärijän hienolla esityksellä pärjäävän,niin voitto....öööh.
Edes muut kilpailijat eivät vielä ole tiedossa,enkä usko tyylin purevan välttämättä tuomaristoon.
Itse olen iloinen,jos Suomi pääsee finaaliin ja siitä saa joitain sijoituksia. Top 10 on jo saavutus.
Nytpä aliarvioit pahasti. Kyseisessä biisissä on huomattavasti tuota enemmän potentiaalia, JOS live on vähintään yhtä hyvä kuin videoversio. Olisin valmis lyömään tästä vetoa.
Minäkin yritän ajatella realistisesti, että Käärijällä on mahdollisuus päästä top kymppiin Liverpoolissa ja se olisi jo valtavan hieno suoritus.
...mutta pieni lapsi minussa haaveilee jo Tampereesta 2024...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä voittaa, jos suomalaisilla on rohkeutta äänestää hänet viisuihin, sanoi brittiystäväni, joka on pitkän linjan viisuharrastaja. Samaa sanoi aikoinaan Lordista ja osui oikeaan silloinkin.
Voittaa? Vaikka uskon käärijän hienolla esityksellä pärjäävän,niin voitto....öööh.
Edes muut kilpailijat eivät vielä ole tiedossa,enkä usko tyylin purevan välttämättä tuomaristoon.
Itse olen iloinen,jos Suomi pääsee finaaliin ja siitä saa joitain sijoituksia. Top 10 on jo saavutus.
Nytpä aliarvioit pahasti. Kyseisessä biisissä on huomattavasti tuota enemmän potentiaalia, JOS live on vähintään yhtä hyvä kuin videoversio. Olisin valmis lyömään tästä vetoa.
Mä taas olisin valmis lyömään vetoa, ettei ole tuomariston suosikkia nähnytkään.
Ja pitää kai ne kilpakumppanit nähdä kanssa, ennen kuin ketään julistetaan..
Toki toivoisin,mutta en ehkä koe realistiseksi kuitenkaan.
No se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kun tykkää postata näitä reaktioita (tietty vaan sellaisia jotka imartelevat omaa suosikkia) niin täs on 👇🏼
Käärijä
Ja Robin :D
Ilahduttavaa että mies tuo homoutensa ilmi arkisen toteavasti eikä yliampuvalla kimalteella ja läähätyksellä.
Miksi sitä pitää tuoda julki koko ajan? Toi on se mistä minä en pidä.
Et sitten varmaan ole huomannut, että heterouttahan tuodaan koko ajan esille itsekään sitä tiedostamatta, koska sitä pidetään niin itsestään selvänä, siksi homoudesta mainitaan erikseen, ei se mitään tuputtamista kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olisin valmis lyömään vetoa, ettei ole tuomariston suosikkia nähnytkään.
Ja pitää kai ne kilpakumppanit nähdä kanssa, ennen kuin ketään julistetaan..
Toki toivoisin,mutta en ehkä koe realistiseksi kuitenkaan.
No se jää nähtäväksi.
Katsotaanpa sitten, kuka on oikeassa. :)
Toki en itsekään löisi vetoa, ennen kuin on nähty, toimiiko live.
Jos oletetaan, että toimii, minulla on vain muutaman kerran elämässäni ollut tällainen aavistus jostain viisusta, eikä siinä oikeastaan ole enää kilpakumppaneillakaan väliä. Esimerkiksi Rise Like a Phoenixista tiesin kaikkia kilpailubiisejä näkemättä, että muut voisivat tänä vuonna yhtä hyvin lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niin paljon Ylivoimaista . Ihana hyvän mielen ja toivon biisi, jota luukutan tauotta. Liverpooliin äänestän kuitenkin Cha cha cha:ta 🔥🔥
Minustakin Ylivoimainen on hieno biisi, tykkään, mutta euroviisuihin lähettäisin Keiran, Käärijän biisi on liian ristiriitainen, siitä toki tykätäänkin, mutta pelkään, että vielä enemmän sitä inhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan niin paljon Ylivoimaista . Ihana hyvän mielen ja toivon biisi, jota luukutan tauotta. Liverpooliin äänestän kuitenkin Cha cha cha:ta 🔥🔥
Minustakin Ylivoimainen on hieno biisi, tykkään, mutta euroviisuihin lähettäisin Keiran, Käärijän biisi on liian ristiriitainen, siitä toki tykätäänkin, mutta pelkään, että vielä enemmän sitä inhotaan.
Olen samaa mieltä, että Ylivoimainen on loistava biisi. Siitä tulee varmasti iso kesähitti 2023, ansaitusti.
Viisuihin ihan ilman muuta Cha cha cha, ellei live-esitys ole totaalinen floppi.
Omituisen monet pelkäävät, että Cha cha chata inhotaan, vaikka herranen aika, ei kai se monia taannoisia Ukrainan edustajia oudompi ole?! Ja niitä on rakastettu. Viisufanit ovat ennakkoluulotonta porukkaa ja rakastavat outoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kun tykkää postata näitä reaktioita (tietty vaan sellaisia jotka imartelevat omaa suosikkia) niin täs on 👇🏼
Käärijä
Ilahduttavaa että mies tuo homoutensa ilmi arkisen toteavasti eikä yliampuvalla kimalteella ja läähätyksellä.
Et sitten varmaan ole huomannut, että heterouttahan tuodaan koko ajan esille itsekään sitä tiedostamatta, koska sitä pidetään niin itsestään selvänä, siksi homoudesta mainitaan erikseen, ei se mitään tuputtamista kuitenkaan ole.
Kyllä tuo Robinin biisi varsinkin on tosi ärsyttävää heterouden tuputtamista "girls like you, juhuu, tha's what I like, whouu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miinusääniä ei voi antaa, joten mitä väliä. Eräätkin hirviöasut ja keskisormet kauhistuttivat monia ennakkoon.
Käärijä tänään Huomenta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keiran biisin uskoisin sentään semeistäkin menevän jatkoon vaikka kärsisikin siitä, että vain yleisö ratkaisee. Maksatko sinä euron äänestääksei 20 eriä ihan kivaa ja hyvin tuotettua biisiä? Vai kenties omaa suosikkiasi, parasta kaikista?
Mäpä ennustan, että Käärijä vetää livet nolosti ja matkaan lähtee loppujen lopuksi Robin.
Merkatkaa tää ylös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Kyllä tuo Robinin biisi varsinkin on tosi ärsyttävää heterouden tuputtamista "girls like you, juhuu, tha's what I like, whouu.
Pakko oli Portion Boysinkin varmuuden vuoksi korostaa omaa heterouttaan, ettei kukaan vaan luule mitään muuta "Kreikassa Akropolis oi mitkä kukkulat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Videollakin naisia kiehnäämässä. We get it, pakkoko tuputtaa suuntautumistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Ei tuo edes sanonut että 'ooolen hooomo' vaan kehui käärijän tissejä ja että robin ihan komea juu, mutta.. Koska itse mies niin siitä päättelin seksisuuntauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miinusääniä ei voi antaa, joten mitä väliä. Eräätkin hirviöasut ja keskisormet kauhistuttivat monia ennakkoon.
Ei haittaa vaikka jotkut vihaa, se on vaan hyvä asia, koska tärkeää on että erottuu ja herättää tunteita. Kukaan ei äänestä kädenlämpöistä väljähtänyttä biisiä eikä sellainen ole koskaan kisassa pärjännyt, saati voittanut. Jotain EVVK-biisiä ei jaksa edes vihata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellut nyt useamman kerran kaikki tähänastiset biisit ja tullut entistä vakuuttunemmaksi, että Keiralla on paras ja kansainvälisin biisi näistä.
Samaa mieltä, Keiraahan suorastaan ylistetään noissa youtuben Reaction-videoissa ja erikoisesti kertsiä kehutaan.
Ei kai me nyt joidenkin YouTuben raegoijien mielipiteiden varassa voida mennä? Voithan sinäkin ryhtyä reagoijaksi.
Ei tietenkään, mutta ne antavat hyvää osvittaa siitä, mitkä biisit kiinnostavat Euroopassa, minusta sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka kaikki suomalaiset rakastaisivat jotain biisiä, mutta muu Eurooppa tyrmäisisi sen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä
Pakko oli Portion Boysinkin varmuuden vuoksi korostaa omaa heterouttaan, ettei kukaan vaan luule mitään muuta "Kreikassa Akropolis oi mitkä kukkulat".
Ja sitten piti vielä ottaa se yksi nainen sinne mukaan heilumaan, ettei nyt vaan sentään homoiksi luulla. Ai niin, siitä ei saanut puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellut nyt useamman kerran kaikki tähänastiset biisit ja tullut entistä vakuuttunemmaksi, että Keiralla on paras ja kansainvälisin biisi näistä.
Samaa mieltä, Keiraahan suorastaan ylistetään noissa youtuben Reaction-videoissa ja erikoisesti kertsiä kehutaan.
Ei kai me nyt joidenkin YouTuben raegoijien mielipiteiden varassa voida mennä? Voithan sinäkin ryhtyä reagoijaksi.
Ei tietenkään, mutta ne antavat hyvää osvittaa siitä, mitkä biisit kiinnostavat Euroopassa, minusta sillä ei ole mitään merkitystä, vaikka kaikki suomalaiset rakastaisivat jotain biisiä, mutta muu Eurooppa tyrmäisisi sen täysin.
Minusta meidän pitää ilman muuta lähettää jotain, mitä me itse rakastetaan eikä jotain, mistä me arvellaan, että muut vois tykätä. Ja me rakastetaan Käärijää!