Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
4501/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Lexandra laula kammottavan maneristisesti? Luulin, että tuo tyylisuunta on kuollut ja kuopattu, mutta näköjään aina vaan uudet ottavat sen riemulla käyttöön.

Mitä tarkoittaa maneristisesti laulaminen?

Vierailija
4502/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäsi Robinin biisi ja Robin on paras edustamaan Suomea. Enkä ole koskaan ollut Robin-fani (väärää ikäluokkaa), vaikka aina olen tykännyt hänestä.

Käärijän biisi on huisa, muttei euroviisuihin. Se olisi moka. Oikein tyypillinen suomalainen moka.

Ai esim. yhtä tyypillinen moka kuin Lordin lähettäminen viisuihin?

Lordilla oli kylläkin tarttuva biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäsi Robinin biisi ja Robin on paras edustamaan Suomea. Enkä ole koskaan ollut Robin-fani (väärää ikäluokkaa), vaikka aina olen tykännyt hänestä.

Käärijän biisi on huisa, muttei euroviisuihin. Se olisi moka. Oikein tyypillinen suomalainen moka.

Kyllähän sitä vielä Lordin voitonkin jälkeen tällä palstalla jotkut haikailivat sen perään, että olisi nyt lähetetty se Tomi Metsäketo, kun se varmaan olisi pärjännyt. Ja juu, olen ollut kauan tällä palstalla. 🙃

Vierailija
4504/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selkeesti yksi tai kaksi aggressiivista Käärijäfanaatikkoa, jotka trollaa ja hyökkää heti jos jossain on etäisestikään kritiikiksi tulkittavia reaktioita, ton videon tapauksessa täysin kuviteltuja. <3 käärijä

Itseppä aloititte kun K:n biisi julkistettiin ja ymmärsitte itsekin miten paljon parempi sen on kuin teidän perseenkeikuttaja kiiranne ja homoilija benjamininne ja kiiruhditte tänne haukkumaan että "iha paskaa, vain juntit ja hullut voi tykätä tämmösestä, suomalaiset saa hävetä itseään.. jne.

Vierailija
4505/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana tyyppi!

(Käärijä) "uhmmm... Ok! Ok, Finland 😳" 🤣

Pyh. Täys turhake. Kusiset alle 4 tuhatta seuraajaa ja sä vollotat onnesta kun haukkui Käärijän? Niin siis luulen sillä itse en rupea jonkun pilluturvan lässytystä kuuntelemaan.

"vollotat onnesta" "haukkui Käärijän"... Mee lääkäriin

Kun ei kerran osaa ilmaista itseään selkeästi ja linkkaa jotain jonninjoutavia reaktio videoita niin väärinkäsityksiä voi syntyä. Käärijä-vihaajathan noita reaktio videoita linkkaavat ja luettelevat.

Väärinkäsityksiä tulee kuule ihan sun omasta päästä kun rageet viitsimättä edes katsomaan linkattua videota. Ei tarvii kommentoida sit mitään. Ehkä tää paikka ei oo sulle sopiva kun hajoo pakki noin pienestä. Kirjotustyylistäs päätellen suosittelen menee purkamaan aggressioo esim. lenkille

Vierailija
4506/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on nyt aggrot päällä ja tulee tänne rageamaan pahaa oloaan. Noita reagointivideoita on kiva katsoa, koska eri maissa musiikkimaku vaihtelee. En kuitenkaan ainakaan itse katso niitä sillä mielellä että tämä on nyt koko Italian mielipide jos joku italialainen tubettaja sanoo jotain. Kiinnostaa myös jos tulee kommentteja miltä suomenkielinen biisi kuulostaa noin ylipäätään muunmaalaisille jne. Ja kyllä saa antaa kritiikkiäkin, silti täältä lähtee ääni Käärijälle helmikuussa jos ei katastrofia livenä tapahdu. :)

Vierailija
4507/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lordilla oli kylläkin tarttuva biisi.

Aikamoinen korvamato tuntuu olevan myös Cha cha cha kuuntelumäärien perusteella!

Vierailija
4508/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana tyyppi!

Pyh. Täys turhake. Kusiset alle 4 tuhatta seuraajaa ja sä vollotat onnesta kun haukkui Käärijän? Niin siis luulen sillä itse en rupea jonkun pilluturvan lässytystä kuuntelemaan.

Kun ei kerran osaa ilmaista itseään selkeästi ja linkkaa jotain jonninjoutavia reaktio videoita niin väärinkäsityksiä voi syntyä. Käärijä-vihaajathan noita reaktio videoita linkkaavat ja luettelevat.

Väärinkäsityksiä tulee kuule ihan sun omasta päästä kun rageet viitsimättä edes katsomaan linkattua videota. Ei tarvii kommentoida sit mitään. Ehkä tää paikka ei oo sulle sopiva kun hajoo pakki noin pienestä. Kirjotustyylistäs päätellen suosittelen menee purkamaan aggressioo esim. lenkille

Mun ei tarvitse tommosen ylimielisen tekopyhän nillittäjän suosituksesta tehdä yhtään mitään. Lähde itse hittoon.

Vierailija
4509/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä miljoona katselukertaa rikki ja sija #1 Spotifyssa, Suomi noussut vedonlyöntitilastoissa lähelle kärkeä, mitä ihmettä täällä tapahtuu

Vierailija
4510/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi skotti katseli Suomen edustajia, ja Käärijän nähtyään sanoi mietteliäänä: en välttämättä pidä tästä, mutta tämä on juuri sellainen kappale jonka Suomi lähettäisi.

Kyllä ne jo tietää meidän mielenlaadun ja huumorin.

Vierailija
4511/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä miljoona katselukertaa rikki ja sija #1 Spotifyssa, Suomi noussut vedonlyöntitilastoissa lähelle kärkeä, mitä ihmettä täällä tapahtuu

Missä on miljoona rikki?  Vai onko tää taas tätä, että jos kalapuikot osaisivat uida...

Vierailija
4512/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihana tyyppi!

Hänellä kielisukulaisuus sekoitti suomenkielisten lyriikoiden ymmärtämistä ja siksi oli parempi, että lyriikat ovat myös englanniksi. Viroksi hoia tarkoittaa pitää kiinni. Siis Hoida mut voi äkkiseltään kääntyä, että Pidä musta kiinni. Tuli reaktiovideon tekijälle yllätyksenä Benkun kappaleen suora pyyntö laulussa ja hän oli muutaman sekunnin hiljaa kun ymmärsi englanninkielisen tekstin perusteella, että mistä Benkku laulaa.

Ihmettelen sitä, etteivät nuoret ja nuorehkot ihmiset osaa klikata hammasratasta ja sieltä englanninkielisiä lyriikoita esille. Ymmärtäisin jos olisi juuri kansanopistossa ATK-ajokortin suorittaneesta senioreista kyse.

Vierailija
4513/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lordin biisissä oli tarttuva melodia.

Ja toisekseen, aikansa kutakin. Jos Suomi lähettäisi joka vuosi jonkun Lordin tyyppisen, ei siitä enää innostuttaisi.

Vierailija
4514/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hämmentynyt. Suomi ei ole ikinä ollut noin ylhäällä vedonlyöntitilastossa.

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Vierailija
4515/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selkeesti yksi tai kaksi aggressiivista Käärijäfanaatikkoa, jotka trollaa ja hyökkää heti jos jossain on etäisestikään kritiikiksi tulkittavia reaktioita, ton videon tapauksessa täysin kuviteltuja. <3 käärijä

Itseppä aloititte kun K:n biisi julkistettiin ja ymmärsitte itsekin miten paljon parempi sen on kuin teidän perseenkeikuttaja kiiranne ja homoilija benjamininne ja kiiruhditte tänne haukkumaan että "iha paskaa, vain juntit ja hullut voi tykätä tämmösestä, suomalaiset saa hävetä itseään.. jne.

Rauhoittukaa! Tässä on yli kuukausi UMK-iltaan. Itse pirukaan ei jaksa jos jengi alkaa rähjäämään täällä toisilleen. Itse kukin kannustaa ketä kannustaa, mutta omaa suosikkiaan painaa alas jos ei keksi muista mitään muuta kuin haukuttavaa. Yksikään artisti ei ole hakemassa näissä kisoissa junteimpien fanien omaa artistia.

Jäitä hattuun nyt!

Vierailija
4516/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee, känni päälle ja torille

Vierailija
4517/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen biisien kuulemista toivoin Robinin onnistuvan ja ajattelin hänen olevan hyvä edustaja Suomelle. Kuitenkin kun kaikki biisit on nyt kuultu olen sitä mieltä että Käärijä on paras vaihtoehto. Näkeehän sen millaisen vastaanoton hänen biisinsä sai Suomessa ja ulkomaisten viisufanien toimesta. Olisi ihan järjetöntä lähettää viisuihin jotain muuta kuin Käärijä. Tämä on selvästi Käärijän vuosi. Hienoa että tällaisia uusia artisteja nousee kansan tietoisuuteen! Eikä muissakaan ehdokkaissa mitään vikaa ole, tänä vuonna mukana oli paljon hyviä biisejä, mutta Käärijä räjäytti pankin.

Vierailija
4518/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi skotti katseli Suomen edustajia, ja Käärijän nähtyään sanoi mietteliäänä: en välttämättä pidä tästä, mutta tämä on juuri sellainen kappale jonka Suomi lähettäisi.

Mutta kun juuri niiden ulkomaalaisten pitäisi tykätä, jos voittaa halutaan.

Vierailija
4519/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittukaa! Tässä on yli kuukausi UMK-iltaan. Itse pirukaan ei jaksa jos jengi alkaa rähjäämään täällä toisilleen. Itse kukin kannustaa ketä kannustaa, mutta omaa suosikkiaan painaa alas jos ei keksi muista mitään muuta kuin haukuttavaa. Yksikään artisti ei ole hakemassa näissä kisoissa junteimpien fanien omaa artistia.

Jäitä hattuun nyt!

Missä sen ballaadin fanit ovat vai tihruttavatko itkua jossakin nurkassa?

t. Danny fani

Vierailija
4520/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun juuri niiden ulkomaalaisten pitäisi tykätä, jos voittaa halutaan.

Mutta jos ne ei tykkää, niin eikö haluta voittaa? Kummallista

Ketju on lukittu.