UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rehellistä homoilua! Ääni Benkulle täältä 🥰
Voihan sinäkin laulaa saman kappaleen ihan sille, kenelle haluat. Ei se ole mitenkään seksuaalilokeroitu kappale. Senkun pyydät vaikka laulamalla hoitamaan sut!
No homo laulaa homolle, että hoida mut
Mietitkö sinä aina joka kappaletta kuullessasi, että kenelle artisti voisi mahdollisesti laulaa vai eläytyykö olevansa se laulun henkilö, joka laulaa vaikka laulussa rakkaudesta rakkaalleen? Tuskin nyt kukaan ajatteli 1970-luvulla, että Rod Steward oli sexy kun hän kyseli laulussaan, Do Ya Think Im Sexy?
Portion Boysin biisi on kuin suoraan jostain MM95. Den glider in ja tämä olis voinu soida rinta rinnan. Olis aika tulla sieltä jo lähes 30 vuoden takaa tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää jatkuva "Käärijä ei hallitse liveä ynnynnyn". Hänhän ei ole mikään uunituore artisti vaan tehnyt jo uraa. Kyllä tämä live ainakin toimii:
Kuuntelin tätä, niin mun mies tuli kauhistuneena kysymään, että mikä tää nyt on? Mitä sinä kuuntelet? hahha. Sanoin, että tää on Käärijä mic mac. okei vastas mies ja lähti.
Seuraavaksi kuuntelet paidattoman riehujan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana tyyppi!
(Käärijä) "uhmmm... Ok! Ok, Finland 😳" 🤣
Pyh. Täys turhake. Kusiset alle 4 tuhatta seuraajaa ja sä vollotat onnesta kun haukkui Käärijän? Niin siis luulen sillä itse en rupea jonkun pilluturvan lässytystä kuuntelemaan.
Toihan on just sen näköinenkin, ettei tälläistä ymmärrä. Tosikko rillit huurussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rehellistä homoilua! Ääni Benkulle täältä 🥰
Voihan sinäkin laulaa saman kappaleen ihan sille, kenelle haluat. Ei se ole mitenkään seksuaalilokeroitu kappale. Senkun pyydät vaikka laulamalla hoitamaan sut!
No homo laulaa homolle, että hoida mut
Mietitkö sinä aina joka kappaletta kuullessasi, että kenelle artisti voisi mahdollisesti laulaa vai eläytyykö olevansa se laulun henkilö, joka laulaa vaikka laulussa rakkaudesta rakkaalleen? Tuskin nyt kukaan ajatteli 1970-luvulla, että Rod Steward oli sexy kun hän kyseli laulussaan, Do Ya Think Im Sexy?
Tossa lauletaan panemisesta, niin en ihan eläydy tohon homojen seksiin. Homoillehan tossa flirttaillaan
Onko transyhteisöltä kysytty onko Käärijän biisi korrekti? Minusta se heilauttaa videolla peruukin tukkaa ironisesti, eli ei aidosti samastu naisiin, saati transsukupuolisiin tai transvestiitteihin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäsi Robinin biisi ja Robin on paras edustamaan Suomea. Enkä ole koskaan ollut Robin-fani (väärää ikäluokkaa), vaikka aina olen tykännyt hänestä.
Käärijän biisi on huisa, muttei euroviisuihin. Se olisi moka. Oikein tyypillinen suomalainen moka.
Ai esim. yhtä tyypillinen moka kuin Lordin lähettäminen viisuihin?
Toivottavasti Käärijä on lavalla noin hyvä.On toi kappale kyl mielenkiintoinen. Käärijällä on hyvä ja melkein kaunis ääni. Karismaattinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Onko transyhteisöltä kysytty onko Käärijän biisi korrekti? Minusta se heilauttaa videolla peruukin tukkaa ironisesti, eli ei aidosti samastu naisiin, saati transsukupuolisiin tai transvestiitteihin.
Onko siis pakko samaistua naisiin jos laittaa peruukin päähän? Eikö mies saa laittaa pitkää peruukkia päähän?
Vierailija kirjoitti:
Kai miehellä pitkä letti saa olla?
Me oltiin mic mac jätkii. mic mac mic mac!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää jatkuva "Käärijä ei hallitse liveä ynnynnyn". Hänhän ei ole mikään uunituore artisti vaan tehnyt jo uraa. Kyllä tämä live ainakin toimii:
Kuuntelin tätä, niin mun mies tuli kauhistuneena kysymään, että mikä tää nyt on? Mitä sinä kuuntelet? hahha. Sanoin, että tää on Käärijä mic mac. okei vastas mies ja lähti.
Kun soitin kaikki biisit läpi, koirani päästi pierun Keiran soidessa. Hahha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana tyyppi!
Pyh. Täys turhake. Kusiset alle 4 tuhatta seuraajaa ja sä vollotat onnesta kun haukkui Käärijän? Niin siis luulen sillä itse en rupea jonkun pilluturvan lässytystä kuuntelemaan.
"vollotat onnesta" "haukkui Käärijän"... Mee lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana tyyppi!
Eihän hän haukkunut ketään. Käärijästäkin sanoi, että erottuu varmasti ja voisi olla hyväkin strategia. Totesi, ettei ole hänen makuunsa. Samaa ajattelen itsekin, ei ole minun makuuni, mutta varmasti erottuu. Todennäköisesti tulee voittamaan UMK:n ja voi pärjätä hyvin Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana tyyppi!
Ei edes haukkunut. Piti mielenkiintoisena
Joo kyllä Käärijä näköjään osaa laulaa melodianpätkiä, mitä vanhoja livejä katsoo.
Problem solved, hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana tyyppi!
"vollotat onnesta" "haukkui Käärijän"... Mee lääkäriin
Kun ei kerran osaa ilmaista itseään selkeästi ja linkkaa jotain jonninjoutavia reaktio videoita niin väärinkäsityksiä voi syntyä. Käärijä-vihaajathan noita reaktio videoita linkkaavat ja luettelevat.
Täällä on selkeesti yksi tai kaksi aggressiivista Käärijäfanaatikkoa, jotka trollaa ja hyökkää heti jos jossain on etäisestikään kritiikiksi tulkittavia reaktioita, ton videon tapauksessa täysin kuviteltuja. <3 käärijä