UMK 2023 official
Kommentit (34469)
Robinista on tullut jotenkin tämän vuoden UMK:n sylkykuppi vaikka biisi ei ole edes ilmoilla.
Benjamin - Hoida mut on tänään vuorossa.
Biisi ei kyllä vaikuta innostavalta.
Luulen että biisi on tyypillistä suomalaista poppia.
Vierailija kirjoitti:
Robinista on tullut jotenkin tämän vuoden UMK:n sylkykuppi vaikka biisi ei ole edes ilmoilla.
Johtuiskohan hänen omasta aiemmasta asenteestaan?
En odota suuria Benjaminilta. En jaksa mitään överiseksikästä biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että biisi on tyypillistä suomalaista poppia.
Biisi kyllä vaikuta innostavalta? Mistä olet kuullut tämän biisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiskohan hänen omasta aiemmasta asenteestaan?
Miksi? Hän ei varmaan nuorempana halunnut suomeksi laulaessaan pyrkiä mukaan eikä varmaan heti ensimmäisen englannin kielisen biisin julkaisun hetkellä. Myös varsin todennäköiset pettymykset viisuissa on helpompi kestää varttuneempana. Eipä tuo Benjaminkaan ennemmin pyrkinyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että biisi on tyypillistä suomalaista poppia.Biisi kyllä vaikuta innostavalta? Mistä olet kuullut tämän biisin?
Biisi ei kyllä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että biisi on tyypillistä suomalaista poppia.Biisi kyllä vaikuta innostavalta? Mistä olet kuullut tämän biisin?
En ole kuullut, vaan ennakkoon ei vaikuta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sen tietää, ellei ole biisiä edes kuullut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sen tietää, ellei ole biisiä edes kuullut? :D
Kiusatkaa vielä enemmän mua.
Et ole kuullut ennakkoluuloista?
Tietysti voin olla väärässäkin, mutta odotukseni on, että biisi olisi tyypillistä suomalaista musiikkia mitä kuulee suomipopilla.
Niin monet suomalaiset biisit kun ovat sana painotteista, että melodioilla ei leikitellä jos edes sitä melodiaakaan on. Benjaminilta kummiskin odotan melodista biisiä.
Odotan biisissä olevan miellyttävät melodiat ja odotan sanojen olevan ei niin mieluiset itselleni.
Suomen viisukarsinnat ovat nykyisin pelkkää hengetöntä teinipoppia. Joskus 15-25 vuotta sitten karsinnat olivat tosi monipuolisia. Ihmiset oppivat hieman ymmärtämään eri ikäluokkien ja eri suuntausten musiikkia.
Parempia nykyiset UMK:t kuitenkin ovat kuin formaatin alkuajat, jolloin YLE:n pösilöt yrittivät tehdä jonkinlaisen uuden Idols-VOF formaatin kansainvälisille kanaville myytäväksi. Ne olivat tosi kauheita viisukarsintavuosia.
Keiran biisi oli takuuvarma UMK-tuhnu ja madalsi kyllä tehokkaasti odotukset realistiselle tasolle. Mitäänsanomaton tasapaksu poljento, epäesteettinen sävellaji, surkea kertsi. Tätähän ne lähes kaikki on.
Keiran biisi on ihan hyvä. Tanssitaito on huono ja puku kamala. Jos nyt vertaa vaikka Hurricaneen ja Chaneliin.
Mitä tälle palstalle on tapahtunut? Peukutukset ei toimi tavallisilla käyttäjillä, mutta sitten jotkut trollit/huijarit saa tykittää 10 peukkua omalle kommentilleen parissa minuutissa?
Onko nämä Robinille "nenän nyrpistelystä umk:lle" suuttuneet samoja tyyppejä, jotka boikotoi ja kantaa kaunaa Antti Holmalle hänen Suomi-kommenteistaan? Vaikuttaa ihan samalta mielensäpahoittajaporukalta 🤭
Onko kappaleiden julkaisujärjestys arvottu vai tarkoin harkittu? Kummaa, että samantyyliset popparit Keira, Benjamin ja Robin on laitettu peräkkäin. Vai onko kaikki loputkin ihan samaa sarjaa?
Biisi on suunnattu h0m0ille ja se ei ole hyvä juttu. Kuumasta jäbästä toinen versio. Ei eurooppa ole niin h0m0myönteinen kuin suomi. Kilpailussa on monta maata joissa ei poikkeavia hyväksytä.
Tuo Keiran biisi oli ihan ok, mutta ei kyllä kestä montaa kuuntelukertaa. Minua alkoi jo tokalla kerralla ärsyttää kertsin melodia, vaikka ekalla kerralla ihan tykkäsinkin. Nyt on jo fiilis, etten halua kolmatta kertaa edes kuunnella. Tuli jotenkin totaalikyllästyminen, koska jäi ekan kuuntelun jälkeen korviin soimaan. Eikä siis ollut hyvällä tavalla korvamato.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on suunnattu h0m0ille ja se ei ole hyvä juttu. Kuumasta jäbästä toinen versio. Ei eurooppa ole niin h0m0myönteinen kuin suomi. Kilpailussa on monta maata joissa ei poikkeavia hyväksytä.
Ei sillä väliä kenelle suunnattu. Tärkeintä, että kappale on laadukas ja erottuva, plus solistilla hyvä lauluääni LIVENÄ, se Benkulta puuttuu, vaikka kiva poika onkin. Kannustaisin häntä mielummin tanssijan uralle.
Ilmeisesti et ole paljoa tapahtumaa seuraillut.