UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi loistavaa jos tulisi joku matkaohjelma yhdessä Käärijän ja Bojanin kanssa. voisivat käydä viisuystäviensä maissa, Itävallassa ja Serbiassa ainakin. Jaksoissa sitten vähän bromancea, flirttailua ja muuta sekoilua matkailun ohella. Pitäisikö antaa managerille instassa viestiä, että lähdepä viemän hanketta eteenpäin?
Mä olen sitä mieltä, että julkkiksia ei saisi ahdistella tuollaisella somessa, mutta kyseinen manageri on kyllä sitä sorttia, että hänelle voisi hyvin laittaakin tuollaisen ehdotuksen. Tuo matkaohjelma idea on muuten oikeastaan tosi hyvä idea.
Näen jo kuinka Bojan vaihtaa aina kyseisen maan kieleen ja Käärijä puhuu käärijää. Bojan kadottaa välillä itsensä ja välillä puhelimensa, mutta jotenkin aina löytävät toisensa. Aivan ihana idea.
* siis K ja B löytävät toisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/leopardom/717482157231259648/cha-cha-cha-acousti…
Eipä ilmeisesti tunnu Bojankaan pääsevän tästä fanituksestaan eroon vaikka on Jeren kanssa eri maissa :D sinnikkäästi edelleen opettelee suomea. oivoi toista, tulee kyllä vahvasti sellanen fiilis että Bojan olisi selvästi enemmän ihastus mielessä liikkellä kuin Jere
Mulla on kokoajan ollut sellanen tunne että Bojan EHKÄ voisi haluta muutakin, jos ei muuta niin kyllä hänellä selvästi joku fanitus - ihastus on ainakin ollut päällä. Harmin paikka Bojanin kannalta kun Jere on varattu ja hetero.
Kokoajanhan Bojan näki hirveästi vaivaa Kärtsän takia. Opetteli suomea, kiireisen aikataulunkin keskellä meni toiselta puolelta kaupunkia hengaamaan tämän kanssa, meni omalla vapaa ajallaan katsomaan Kärtsän keikkaa, finaalin jälkeen sen sijaan että olisi ollut harmissaan oman bändinsä heikohkosta tuloksesta hän olikin vain Jeren tukena yms yms. Ei Jere sen sijaan tehnyt mitään tuon suuntaistakaan Bojanin takia. Joten selvästikin Jere on umpihetero, joka vain tykkäsi kun sai tuollaisen fanipojan / kaverin itselleen ja vitsimielessä antoi flirtin mennä liian pitkälle.
Tästä ihan samaa mieltä. Kaikki pyöri vain JereJereJeren ympärillä. Täysin heterohan tuo on. En tiedä huomasitko kukaan mutta Käärijä ei oikeastaan ollut yhtään kiinnostunut viisujen homomiehistä kuten Lukesta tai Gustaphista. Esim. Luken kanssa halasi mutta kaikki tuo oli Luken aloitteesta.
Ei kai homojen tarvitse olla kiinnostunut kaikista homoista. Tarvitaan kai muutakin vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten paljolti mun silmään Käärijä katsonu/suhtautunu Bhn normisti, paitsi joitain mini-ilmeitä siellä täällä.
Eniten mulla jääny mieleen Kn puolelta aidolta näyttävä hämmennyshiritys backstageflirtti-kysymykseen ja sen jälkeinen vastaus "strange things happen" ( miksi vastais noin spontaanilta reaktiolta vaikuttavasti, ei siis näyttäny harkitulta mediavastaukselta, jos jotain jännää tai outoa tai yllättävää ei ois ollu meneillään vaikka pienessäki mittakaavas. Luulisin että tuskin kellään tulis mieleen tai keksis vastata noin tai noilla sanoilla, jos ei jotain ois.
Ja toisena tää, tässä musta Käärijä myös vähän vilkuilee/ei punastele ihan mut jotenki katsoo eri lailla Btä https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Tota niiden kiehnäämistä taas🙂
Vielä saunavideoista, n. 00:20 kohdasta: kiinnittikö kukaan muu huomiota, miten nopeesti Bojanilta tuli kysymys "were you naked with Käärijä?", kun Itävallan edustajat kuvasivat saunomisen jälkeen, mikä on tärkeää suomalaisessa saunassa.
Tuli musta samalla vauhdilla reagointi kuin siihen dinnerliven kommenttiin "tell benjamin I love you when you go back to Finland', nii tuli suoraan kysymys who is Benjamin?
Näähän voi olla aivan normikeskustelua, mutta en tiiä kuinka monella tai oisko ainakaan kaikilla tullu kiire kysyä saunoivatko alasti Käärijän kanssa.
Ainakaan en tiiä oisko itelle tullu mieleen lisätä kysymykseen 'Käärijän kanssa', jos tarkoituksena oli vaa kysyä saunan käytännöistä/saunoivatko alasti.
Ellei sit kiinnostanu just kysyä olivatko Käärijän kans ilman vaatteita?
En vaan ihan käsitä miten K ja B sopii niin hyvin yhteen? Kun B vaikuttaa opiskelleelta ja kliseisesti sanottuna sivistyneeltä yms kun taas meidän J on enemmän self-made ja sellanen rämäpää luonnonlapsi. Ajattelen siis itsekin että vaikuttaisivat sopivan tosi hyvin yhteen, ihmettelen vaan että mitenköhän ihmeessä se on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tästä nyt selviää takaisin arkeen? Olo on pettynyt ja tyhjä, masentunut suorastaan. Ja mä olin vaan katsoja ruudun takana. Millä sitä nyt päivänsä täyttäisi. Muita samalla fiiliksellä?
Täällä kanssa tyhjä olo. Mutta olen päättänyt että ei se tähän lopu. Aion seurata Käärijää instassa, facessa ja Tik-tokissa. Katselen yle areenasta viisuja ja käärijävideoita yhä uudelleen . Katson hallikeikan lauantaina yms 😍
Kiva, että viisuista tulivat jokerit tutuksi. Heitä on kyllä kiva kuunnella, en tosin vielä ole kuunnellut kuin viisukappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta silloin, kun Joker Outin pojat oli Käärijän saunalla, Käärijä oli jotenkin oudon hermostuneen oloinen ja Bojan tosi krapulaisen näköinen ja oloinen, meinas oksentaa ne pina coladatkin. Sitä edeltävänä iltana on varmaan jotain tapahtunut.
Sauna-pätkästä tuli mulla mieleen (ei se UMK-versio vaab oliko gregorin tms jakamat videot), että Bojan vaikutti siinä sponssibokserien antovideossa jotenki hermostuneelta/vakavalta. Voihan se olla krapulaa/väsymys/jotaib muuta, mutta sen nähtyä mulla tuli heti mieleen, että on jännittyny sen takia, kun on Käärijän lähellä melkein alasti.
Jotain samaa vakavuutta/ilmeen neutralointia ku niissä joissain selittelyvideoissa? Yleensä nii vitsaileva/jutuissa mukana (vaikka eihän kukaan aina). Muita bändin jäseniä naureskelee Käärijän bokserihaistelulle ja Bojan ei kiinnitä siihen mitään huomiota/ilmekään värähdä.
Samasta tilanteessa otetussa kuvassa oli kyllä Käärijän kaulassa se onnellinen hymy kasvoillaan:D
Tällä haaveilijalla menee kyllä teoriat ihan uusille leveleille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Käärijän tyttöystävä tuolla viisuissa mukana? En ainakaan ole kuullu että olis mainittu tai näytetty missään vaiheessa. Eikä kotiin paluun jälkeenkään ole tyttöystävästä puhuttu. Vai onko jossain jutussa mainittu?
Eikös hän sitten ollut se, joka yhdessä kuohujuomien nostelussa oli mukana. Vaaleat hiukset, vihreät kynnet. Olisko ollut semifinaalin jälkeen. Sehän on tarkoituskin, että ei mainita eikä näytetä. Eikä puhuta, koskaan
!
Kuten sinulle vastattiin aiemmin. Se oli Ylen toimittaja.
Tyttöystävä se oli ja tämä on fakta.
Hauska tämä joka kommentoi kaikkeen "tyttöystävä sitä ja tätä ja se on fakta/totuus"
Käärijä muuten sanoi äsköisessä haastattelussa joka tuli ykköseltä että asuu 20neliöisessä kämpässä, ei taida siis asua yhdessä sittenkään.
Häh, en ole kommentoinut mitään muuta kuin tuon. Tyttishän oli mukana umkissa, näkyi monella videolla, kuvasi monella keikalla lavan reunalta, kommentoi Kärtsän Liettuan reissun aikana instassa. Nimikin on ollut ihan avoimesti näkyvillä. Uskokaa nyt että hän on ihan oikeasti olemassa. :D
Mitä hel**tin väliä sillä on, onko Käärijällä tyttöystävä tai vaikka kokonainen haaremi. Me tällä palstalla haluamme Käärijän ja Bojanin.💚
Eikö perusteeton paritus ole yhtään tylsää, varsinkin, jos matskut loppuu. Tän palstan juuret muuten ulottuu vähän näitä viimeaikaisia nukkeleikkejä syvemmälle. Pienen pieni häviävä jäävuoren huippu 😃
Mikä ihmeen perusteeton paritus? Sulla taitaa mennä fakta ja fiktion sekaisin.
No kun niiden viisumatskut loppuu ja oikea elämä alkaa, nii täällä vaan imaginaarileikit ja selitä silmänripsen liike -analyysit jatkuu. Eiks se ny oo vähän niinku semmosta perusteetonta paritusta hä?
Mä en ole tuollaisia kommentteja kirjoittanut. Pointtini oli se, että ihmiset tarvitset elämäänsä iloa ja haaveilua, sitä Käärijä on tuonut rutkasti. Sä taas aloit puhumaan jostakin ihmeen parittamisesta. Mulle on ihan sama, jos joku analysoi Käärijän silmän liikkeitä, ei se ole multa pois. Ei se muiden haaveilu ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
En vaan ihan käsitä miten K ja B sopii niin hyvin yhteen? Kun B vaikuttaa opiskelleelta ja kliseisesti sanottuna sivistyneeltä yms kun taas meidän J on enemmän self-made ja sellanen rämäpää luonnonlapsi. Ajattelen siis itsekin että vaikuttaisivat sopivan tosi hyvin yhteen, ihmettelen vaan että mitenköhän ihmeessä se on edes mahdollista.
No ne on oman elämänsä Pessi ja Illusia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta silloin, kun Joker Outin pojat oli Käärijän saunalla, Käärijä oli jotenkin oudon hermostuneen oloinen ja Bojan tosi krapulaisen näköinen ja oloinen, meinas oksentaa ne pina coladatkin. Sitä edeltävänä iltana on varmaan jotain tapahtunut.
Sauna-pätkästä tuli mulla mieleen (ei se UMK-versio vaab oliko gregorin tms jakamat videot), että Bojan vaikutti siinä sponssibokserien antovideossa jotenki hermostuneelta/vakavalta. Voihan se olla krapulaa/väsymys/jotaib muuta, mutta sen nähtyä mulla tuli heti mieleen, että on jännittyny sen takia, kun on Käärijän lähellä melkein alasti.
Jotain samaa vakavuutta/ilmeen neutralointia ku niissä joissain selittelyvideoissa? Yleensä nii vitsaileva/jutuissa mukana (vaikka eihän kukaan aina). Muita bändin jäseniä naureskelee Käärijän bokserihaistelulle ja Bojan ei kiinnitä siihen mitään huomiota/ilmekään värähdä.
Samasta tilanteessa otetussa kuvassa oli kyllä Käärijän kaulassa se onnellinen hymy kasvoillaan:D
Silti luet niitä kuola valuen.
Katsoin tänään sen viimeisimmän osan siitä Käärijän matka Euroviisuihin -sarjasta, alkoi ärsyttää huolella. He eivät sitten uskaltaneet näyttää suorassa lähetyksessä, että yleisön suosikki itkee silmät päästään RAATIäänien aikana? Ajattelinkin, kun yleisöääniä kuulutettiin, että Jere näyttää itkeneeltä. Onneksi oli ne kaikki muut ihanat artistit ja tanssijat olivat lohduttamassa lutusta.
Joker outin manageri kysyy missä yhtyeen pitäisi keikkailla.suomea oli vastattu eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on oman elämänsä Pessi ja Illusia
helppo arvata kumpi on kumpi xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijä saa myytyä jäähallin täyteen! Ilman voittoakin
Sai se. Nyt on kuulemma loppuunmyyty. Well done!
Ei nyt sentään koko jäähallia, mutta Black box tilan, joka vetää noin 3000 henkeä. Onhan tuo silti iso keikka verrattuna Käärijän aikaisempiin Suomen keikkoihin.
Ja tästä se ylämäki toivottavasti vaan jatkuu. Ens kerralla sit koko Jäähalli ja muutaman vuoden kuluttua vielä vähän isommat estradit.
Sinne avattiin nyt jotain lisäpaikkoja myyntiin. Oon niin onnellinen Käärijän puolesta. Ei tuo mikään itsestäänselvyys ollut.
Liput olivat aika kalliit (järjestelykustannuksista johtuen), ihmisillä vähän rahaa nykyään, Käärijän muut biisit tuntemattomampia.
Hieno juttu!! Ihmiset muuten ostaa nykyään yleen säkin liput joka paikkaan melko viime tingassa, artisteille se tietää vatsanpuruja.
Mulla on lippu sinne, en ole pitkään aikaan ollut tuon tyyppisessä konsertissa. En tiedä haluanko mennä sittenkään, kun lähinnä oon ollut viime vuosina klassisen musiikin konserteissa, vähän hirvittää mennä. Sehän striimataan. Mikähän siellä on ohjelmisto, kun saattaa olla lapsiakin yleisössä. Jokereilla kai on jotain samaan aikaan, niin ettei Bojan sinne ainakaan voi ilmestyä. Tietääkö joku? Yksi toivomus mulla olisi, ei Antti Tuiskua, kun se yhteiskappale on niin huono. Kuumaa kelpaisi ja Robin.
mä vierastan kanssa striimattavia konsertteja. Tai voihan niihin tietysti kauemmas mennä kuin eturiviin.
Siellä on ainoastaan seisomapaikkoja ja 3000 ihmistä on aika paljon seisomassa, harkitsen nyt vielä. En ihan käsitä, miten tuo toimii, jos siellä on lapsiakin tuossa tungoksessa. Onko joku ollut tuolla Black boxissa, onko kokemusta? Vai onko tämä Black box uusi juttu?
Harkitset mitä? Se on loppuunmyyty.
Mulla siis on lippu, kerroin jo aiemmin, etten ole tuon tyyppisissä tilaisuuksissa ollut vuosikausiin, enkä tykkää mennä tilaisuuksiin, jotka striimataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti luet niitä kuola valuen.
Odotan vaan että.tää nonsensen tuuttaus palstalle loppuis. Että kaikki asiaviestit ei hukkus johonkin ruskea kohinaan.....💩
Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijä saa myytyä jäähallin täyteen! Ilman voittoakin
Sai se. Nyt on kuulemma loppuunmyyty. Well done!
Ei nyt sentään koko jäähallia, mutta Black box tilan, joka vetää noin 3000 henkeä. Onhan tuo silti iso keikka verrattuna Käärijän aikaisempiin Suomen keikkoihin.
Ja tästä se ylämäki toivottavasti vaan jatkuu. Ens kerralla sit koko Jäähalli ja muutaman vuoden kuluttua vielä vähän isommat estradit.
Sinne avattiin nyt jotain lisäpaikkoja myyntiin. Oon niin onnellinen Käärijän puolesta. Ei tuo mikään itsestäänselvyys ollut.
Liput olivat aika kalliit (järjestelykustannuksista johtuen), ihmisillä vähän rahaa nykyään, Käärijän muut biisit tuntemattomampia.
Hieno juttu!! Ihmiset muuten ostaa nykyään yleen säkin liput joka paikkaan melko viime tingassa, artisteille se tietää vatsanpuruja.
Mulla on lippu sinne, en ole pitkään aikaan ollut tuon tyyppisessä konsertissa. En tiedä haluanko mennä sittenkään, kun lähinnä oon ollut viime vuosina klassisen musiikin konserteissa, vähän hirvittää mennä. Sehän striimataan. Mikähän siellä on ohjelmisto, kun saattaa olla lapsiakin yleisössä. Jokereilla kai on jotain samaan aikaan, niin ettei Bojan sinne ainakaan voi ilmestyä. Tietääkö joku? Yksi toivomus mulla olisi, ei Antti Tuiskua, kun se yhteiskappale on niin huono. Kuumaa kelpaisi ja Robin.
mä vierastan kanssa striimattavia konsertteja. Tai voihan niihin tietysti kauemmas mennä kuin eturiviin.
Siellä on ainoastaan seisomapaikkoja ja 3000 ihmistä on aika paljon seisomassa, harkitsen nyt vielä. En ihan käsitä, miten tuo toimii, jos siellä on lapsiakin tuossa tungoksessa. Onko joku ollut tuolla Black boxissa, onko kokemusta? Vai onko tämä Black box uusi juttu?
Harkitset mitä? Se on loppuunmyyty.
Mulla siis on lippu, kerroin jo aiemmin, etten ole tuon tyyppisissä tilaisuuksissa ollut vuosikausiin, enkä tykkää mennä tilaisuuksiin, jotka striimataan.
Missä sulla on paikka? Takana/sivuilla varmaan aika turvallista
Vierailija kirjoitti:
Kait te tajusitte ettei täällä palstalla asioittensa puiminen ole Käärijän supporttausta. Se kundi romahtaa jos tää suosio ei siirry yhtään keikoille.
Mulla liput lauantaille, kesäkuussa Tavastialle ja yhdelle festarille jossa Käärijä esiintyy.