Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33581/34469 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älysin just, että kun Käärijästä sanotaan sen olevan hyvällä paikalla ja hänen numeronsa on 13, että hyvä paikka on epäonnen numero 😂

Toinen huvittava juttu on, kun jotkut ulkomaalaiset sanovat suomea Winlandiksi 😂

Vierailija
33582/34469 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älysin just, että kun Käärijästä sanotaan sen olevan hyvällä paikalla ja hänen numeronsa on 13, että hyvä paikka on epäonnen numero 😂

Toinen huvittava juttu on, kun jotkut ulkomaalaiset sanovat suomea Winlandiksi 😂

En tiiä mut nro 13 on monessa maassa onnenluku. Suomessa epäonnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33583/34469 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäonnen lukuna se viittaa historiaan, mistä perjantai 13. päiväkin on saanut nimensä eli ei ole suomalainen epäonnennumero vaan.

Vierailija
33584/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä höpöhöpöä tuollaiset onnen ja epäonnen luvut.

Niillä ei ole mitään merkitystä ja ovat ainoastaan taikauskoa.

Vierailija
33585/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko siirtynyt shippailijat suoraan nukeilla leikkimisestä ihmishahmoleikkeihin? Sairasta touhua omalla tavallaan. Joku kehitysvaihe jääny kesken.

Mä olen pari viikkoa seurannut tuota leikkiä täällä. Siinä on jotain outoa, pakonomaista.

Psykologit vois vastata mitä ihmisen tarvetta tuollainen leikki ihmisessä tyydyttää.

Kun koettaa "puhua" järkeä aikuisille leikkijöille, he suuttuvat ja ajavat keskustelusta pois.

Aivan kuin lapset, joiden leikkejä tulee ulkopuolinen sekoittamaan.

Kyllä tähän väliin tarvittaisiin psykologi konsultoimaan, mistä tuo johtuu ja mihin se johtaa. Normaalia tuollainen aikuisten leikki ei ole.

Vierailija
33586/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäonnen lukuna se viittaa historiaan, mistä perjantai 13. päiväkin on saanut nimensä eli ei ole suomalainen epäonnennumero vaan.

Olen syntynyt perjantaina 13. päivä, onnen luku. En ole asiaa sen  kummemmin ajatallut.

Vierailija
33587/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän syliinpomppuvideosta mietin, että Bojan näytti mun silmään vähän häkeltyneeltä siinä kohdassa, kun heillä kasvot lähekkäin (syliintulon jälkeen ja ennen Käärijän laskeutumista alas). Voi todellaki olla ihan vaa näköaistista hätkähdys, kun tulee jotain kasvojen lähelle. Vakavoitui vain nii hetkeä edeltävästä naurusta..

Ota nyt vähän rennommin.

Ylianalysoit enemmän kuin on terveellistä.

Missä vaiheessa tuo analysointi muuttuu pakkomielteeksi. Onko kyse kohdallasi siitä? Kannattaa miettiä.

Vierailija
33588/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi vain, Jerellä on tyttöystävä.

T. Tuttu

Vierailija
33589/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi vain, Jerellä on tyttöystävä.

T. Tuttu

Kyllä sen jokainen täällä tietää.

Vierailija
33590/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Jerelle ja koko viisutiimille.

Teidän tekemiseen tämä juttu ei kaatunut. Yleisö oli teidän puolellanne (murskaavalla piste-erolla kaikkiin muihin) ja tulee olemaan aina.

Voittoa ei tullut, mutta tuli legenda ja Suomen kansa hurmioon.

Ollaan ylpeitä tästä keväästä. On ollut taas hienoa olla suomalainen.

Vierailija
33591/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker outin ja umkn instassa ihana meno <3

Vierailija
33592/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ruotsipa ei päässyt Natoon.

Vierailija
33593/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@gregorzalokar instastooreissa Bojan ja Käärijä-kaulailua, on ne suloisia🥺

Vierailija
33594/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle 13 on ollut onnennumero. En oo taikauskoinen.

Vierailija
33595/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiesin, että Loreen voittaa juryäänet, mutta että noin selkeästi. Tää oli mun painajaiskuva, että Suomi jää toiseksi Loreenille raatien takia. Tiedän, tämä on Suomen toisiksi paras viisusijoitus ikinä, kukaan muu ei ole pystynyt luomaan tämmöistä ilmiötä, yhteisöllisyyttä ja huumaa, yleisö huusi Cha Cha Cha:ta ja Käärijä voitti selkeästi yleisöäänet. 18 maasta 12 pistettä. Ruotsille ei yhtään 12 pistettä yleisöltä mistään maasta. Jere pyytelee nyt anteeksi somessa, ei todellakaan ptartte pyytää anteeksi! Tekisi mieli halata häntä! <3

Vierailija
33596/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko siirtynyt shippailijat suoraan nukeilla leikkimisestä ihmishahmoleikkeihin? Sairasta touhua omalla tavallaan. Joku kehitysvaihe jääny kesken.

Mä olen pari viikkoa seurannut tuota leikkiä täällä. Siinä on jotain outoa, pakonomaista.

Psykologit vois vastata mitä ihmisen tarvetta tuollainen leikki ihmisessä tyydyttää.

Kun koettaa "puhua" järkeä aikuisille leikkijöille, he suuttuvat ja ajavat keskustelusta pois.

Aivan kuin lapset, joiden leikkejä tulee ulkopuolinen sekoittamaan.

Kyllä tähän väliin tarvittaisiin psykologi konsultoimaan, mistä tuo johtuu ja mihin se johtaa. Normaalia tuollainen aikuisten leikki ei ole.

Mä olen yksi näistä leikkijöistä, enkä itsekään ymmärrä, mistä tämä johtuu. Esimerkiksi se, että joidenkin itselle oikeasti vieraiden ihmisten B ja K välille haluaisi tietynlaisen suhteen. Eihän tässä mitään järkeä ole. Aion kyllä itse ainakin vähän selvitellä tätä ilmiötä itseni takia. Voihan olla että, tällaisella on jotain positiivisiakin vaikutuksia, kunhan ei ihan harhaiseksi muutu leikissään.

Vierailija
33597/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin surullinen, kun viisut ovat ohi. Ei enää ihania Käärijä-Bojan-videoita!

Vierailija
33598/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis Viron Alika niissä finaalin jälkeisissä K&B videoissa on ihan kun mä, kun katon noita kahta<3

Vierailija
33599/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😪😪😪 minuakin surettaa

Ei hopea, vaan ihanien påivitysten loppu. Tämä koko pöhinä tammikuusta asti on ollut hymyilyttävä matka!!

Vierailija
33600/34469 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Vantaalta tuli, näki, koki ja voitti ihmisten sydämet. Rakastan tuot vihreetä ihmettä!

Sanaton olo! Kiitos Jere!

Ketju on lukittu.