UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten oon miettinyt, että kun tuntuu Käärijän ympärillä on valtava hype, että onko se todellista vai kattooko sitä sinivalkoisten lasien läpi. Kyl se taitaa ihan todellista olla, kun menee vaikka Käärijän instaan ja katsoo kuinka tuhanteen miljoonaan fanikuvaan, Käärijäfanitaidekuvaan, keikkakuvaan ja videoon you name it se on tägätty ja ne ei todellakaan ole suomalaisia kuin osa. Esim Loreenilla ei ole mitään vastaavaa. Aina kun Käärijä on esim saunalla, siellä on hitosti porukkaa kiljumassa.
Yleisön korviahuumaava huuto ja kannustus semissä oli myös ihan todellista. Samoin se että esim. Luke sanoi että tuntui siltä kun muut olisivat olleet Käärijän lämppäreitä :D
Mulla joku lukihäiriö. Katoin pitkään että "tuntui siltä kuin muut olisivat olleet Käärijän lemppareita". Olin vähän että "come on?" :D Joo onneks luin väärin, tää ois ollu liikaa. On se aika surumielisen oloinen. Monessa Käärijä tuntuu aiheuttavan sellasta että tekis mieli halata, mut mulla on Lukesta tullut sellainen 😅
Niin. Taisi kuitenkin olla niin, että Käärijä itse ihastui ensimmäisenä. Tästähän tämä kaikki alkoi:
https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share [/quote]
Vitsiähän tuo oli, mutta toisaalta miksi piti yleensä mennä tuohon aihepiiriin. Eikö ihan normaalisti olisi voinut tutustua? Onko tämä sitä kiekkopiirien hassuttelua.[/quote]
Olen ihmetellyt Brittien Suurmestari-ohjelmaa, siinä viljellään miestenvälisen lakkauden-juttuja jatkuvasti. Miehet f l i r t tailee toisilleen siinä koko ajan.
Kamalat sanat Kroatian biisissä, kun laulavat mama, ime munaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten oon miettinyt, että kun tuntuu Käärijän ympärillä on valtava hype, että onko se todellista vai kattooko sitä sinivalkoisten lasien läpi. Kyl se taitaa ihan todellista olla, kun menee vaikka Käärijän instaan ja katsoo kuinka tuhanteen miljoonaan fanikuvaan, Käärijäfanitaidekuvaan, keikkakuvaan ja videoon you name it se on tägätty ja ne ei todellakaan ole suomalaisia kuin osa. Esim Loreenilla ei ole mitään vastaavaa. Aina kun Käärijä on esim saunalla, siellä on hitosti porukkaa kiljumassa.
Yleisön korviahuumaava huuto ja kannustus semissä oli myös ihan todellista. Samoin se että esim. Luke sanoi että tuntui siltä kun muut olisivat olleet Käärijän lämppäreitä :D
Ihanasti sanottu.
Onpa hyvä, että äänestin Serbiaa.
No tänä iltana saadaan nähdä että loppuuko tämä omituinen Bojan - Käärijä tarina tänään vai jatkuuko vielä viikonloppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Luke sanoi näin? :D
Katri Norlingille oli sanonut semifinaalin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla joku lukihäiriö. Katoin pitkään että "tuntui siltä kuin muut olisivat olleet Käärijän lemppareita". Olin vähän että "come on?" :D Joo onneks luin väärin, tää ois ollu liikaa. On se aika surumielisen oloinen. Monessa Käärijä tuntuu aiheuttavan sellasta että tekis mieli halata, mut mulla on Lukesta tullut sellainen 😅
Joo mun mielestä Luke on sellainen hurjan sympaattinen, suloinen ja humoristinen nuori mies mutta sisimmässään vähän angstinen (en viittaa nyt niihin Serbian kouluampumisiin). Haastatteluissa sanoo että rakastaa nukkumista ja videopelejä. Herää kai sellanen äidillinen suojelunhalu.
Vierailija kirjoitti:
Bojan voi muuttaa Suomeen. On herttainen.
Kyllä. Olen jo (lähes) unohtanut Käärijän🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on taas ihan liian siloposki babyface :D symppis tyyppi kyllä vaikuttaisi olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ottanut rentoutuksen kautta tän päivän. Nyt se meni thaihierontaan 😅 kuulemma housutkin käskettiin ottaa pois eikä tiiä mitä tuleman pitää 😏
Mä haluaisin olla sen hierojan paikalla.👅
Oletko mies vai nainen? 🤭🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ottanut rentoutuksen kautta tän päivän. Nyt se meni thaihierontaan 😅 kuulemma housutkin käskettiin ottaa pois eikä tiiä mitä tuleman pitää 😏
Mä haluaisin olla sen hierojan paikalla.👅
Oletko mies 🤤 vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin 😀
Ihanaa, meitä on monta! Käärijä voi mennä sinne Pattayalleen pötköttelemäån. Riittää kun Bojan jokereineen muuttaa Suomeen. 🙂
Tuota.... näin pienenä ehdotuksena....tokihan voitte perustaa Bojan fanitusketjunkin?!?
Tämä on edelleen UMK2023 Official
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kielellisesti tosi lahjakas, videoiden perusteella osaa vaikka mitä kieltä ja aksenttia tai ainakin osaa matkia niitä. Vähän kuin Sara Forsberg. 😊
Hänelle on kyllä suotu paljon lahjoja. On ehtinyt sen sosiologian tutkinnonkin suorittaa musiikin ohessa.
Kuka olisi arvannut vielä tämän ketjun alussa tammikuussa, että ketju päätyy vantaalaisen räppärin ja Slovenialaisen rokkipojan homopakotusketjuksi !?!
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi arvannut vielä tämän ketjun alussa tammikuussa, että ketju päätyy vantaalaisen räppärin ja Slovenialaisen rokkipojan homopakotusketjuksi !?!
don't feed the troll
Minkä maan esitystä odotatte eniten tältä illalta?
Onko täällä ollut jo Bojanin Zitti e buoni. Aika hyvä. En saanut linkkiä laitetuksi, mutta helppohan tuo on googlettaa, jos kiinnostaa.
https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1644424491551051776?s=20
Olivat selkeesti ainaki heti kättelyssä erittäin rentoja keskenään 😀