Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33241/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maan esitystä odotatte eniten tältä illalta?

🙂😳

Vierailija
33242/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänä iltana saadaan nähdä että loppuuko tämä omituinen Bojan - Käärijä tarina tänään vai jatkuuko vielä viikonloppuun asti

Kyllä se jatkuu, Käärijäfanit buustaa äänestämään Sloveniaa semissä, että tarina jatkuisi. Olen nähnyt aika monta kommenttia aiheesta mm. Twitterissä, eikä ne ole edes suomalaisia.

Väittäisin, että jokeripojat saavat kiittää todennäköisestä finaalipaikastaan hiukan myös Käärijää😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33243/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa kyllä nähdä miten monet jaksaa tulevaisuudessa seurata Käärijän uraa vai onko hän one hit wonder

Vierailija
33244/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi arvannut vielä tämän ketjun alussa tammikuussa, että ketju päätyy vantaalaisen räppärin ja Slovenialaisen rokkipojan homopakotusketjuksi !?!

Mikäs sen hauskempaa. Käänteitä ainakin riittää. 😃

Vierailija
33245/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tänä iltana saadaan nähdä että loppuuko tämä omituinen Bojan - Käärijä tarina tänään vai jatkuuko vielä viikonloppuun asti

Kyllä se jatkuu, Käärijäfanit buustaa äänestämään Sloveniaa semissä, että tarina jatkuisi. Olen nähnyt aika monta kommenttia aiheesta mm. Twitterissä, eikä ne ole edes suomalaisia.

Väittäisin, että jokeripojat saavat kiittää todennäköisestä finaalipaikastaan hiukan myös Käärijää😅

eikä niin vähääkään, ennen tätä höttöä keikkuivat suosiossaan jossain semin 9-11 paikan kohdilla ja nyt ovat yhtäkkiä lähes sata varmoja jatkoon menijöitä.

Vierailija
33246/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi arvannut vielä tämän ketjun alussa tammikuussa, että ketju päätyy vantaalaisen räppärin ja Slovenialaisen rokkipojan homopakotusketjuksi !?!

Mikäs sen hauskempaa. Käänteitä ainakin riittää. 😃

Käärijä on kyllä tarjonnut tähän kevääseen niin monta odottamatonta ja ennalta arvaamatonta käännettä, että ansaitsis siitä(kin) jonkun palkinnon

Vierailija
33247/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä niin vähääkään, ennen tätä höttöä keikkuivat suosiossaan jossain semin 9-11 paikan kohdilla ja nyt ovat yhtäkkiä lähes sata varmoja jatkoon menijöitä.

Ei pienintäkään laskelmointia tältä Bojanilta. Ehei. Ehei.

Vierailija
33248/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Monika Liu oli slovenian poikien lempparinainen, niin kattokaas: sillähän on käärijän tukka😂

Vierailija
33249/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalat sanat Kroatian biisissä, kun laulavat mama, ime munaa 😂

Niinkö siinä lauletaan 😄 Luulin että mummo osti traktorin 🚜

Vierailija
33250/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin epätoivoisen rakastunut Käärijään. Nuo viimeisimmät stoorit 😍

Vierailija
33251/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista jos vain siitä on kyse..

Vierailija
33252/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kielellisesti tosi lahjakas,.

Yees yees🔥

Vierailija
33253/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni heille oikeasti kuuluisikin korkeintaan joku 10 paikan sijoitus. Heidän biisi on tosi tylsä, vaikka olen kuullut sen varmaan ainakin viidesti en vieläkään kunnolla muista miten se meni.

Vierailija
33254/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Joker Outin biisi on oikeasti hyvä! Vähän kuin Kuumaa mutta duurissa.

Vierailija
33255/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käärijä spotifyn global viraalilistalla 21 ja nousussa

Vierailija
33256/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, jos näin on. Olisi se tosi kieroa.

Vierailija
33257/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on alusta asti tullut bojanista mieleen kuumaan laulaja😚

Vierailija
33258/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on alusta asti tullut bojanista mieleen kuumaan laulaja😚

erikoinen maku nykyään naisilla. musta hän on (en tarkota pahalla) aika homomainen

Vierailija
33259/34469 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas Kärtsä heittää jälleen tahallaan bensaa liekkeihin. Katsoo stooreissa Joker Outin semin esitystä "rakastuneella" katseella 😀 ja tietysti Bojan

Vierailija
33260/34469 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas Kärtsä heittää jälleen tahallaan bensaa liekkeihin. Katsoo stooreissa Joker Outin semin esitystä "rakastuneella" katseella 😀 ja tietysti Bojan

Siis Bojan

Ketju on lukittu.