UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas söpöstä, että eilenkin pelin jälkeen, on Käärijä löytänyt Bojanin viereen 😅. Matin stoorista tämän bongasin
Tänään hengataan muidenkin kanssa koska on turkoosi matto tapahtuma klo 17
Jee, tuleeko siitä joku striimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas söpöstä, että eilenkin pelin jälkeen, on Käärijä löytänyt Bojanin viereen 😅. Matin stoorista tämän bongasin
Niinpä. Mutta joo, voidaanhan me teeskennellä että on täysin tyypillistä käytöstä (etenkin miehille) että erittäin hektisen aikataulun keskellä he ovat tässä joka ikinen päivä ehtineet ja halunneet hengailla keskenään pitkin öitä.
En edelleenkään ihan näe Kärtsän puolelta muuta kuin kaveruutta mutta onhan tuo nyt pirun outoa että Bojan haluaa hengailla Kärtsän ja tämän tanssijoiden kanssa (ilman omaa bändiään) öitä myöten. Käsittääkseni heidän hotellitkin on vielä kaukana toisistaan niin hänen pitää kiireisen aikataulun keskellä nähdä oikein vaivaakin löyttäytyä Kärtsän luokse. En edes ole kummankaan suurempi fani, Käärijää tietysti kannatan koska Suomi mutta Bojanin biisistä en välitä oikeastaan yhtään, ja silti tämä on mielestäni hyvin erikoista käytöstä. Käyttäytyvätkin keskenään kuin hihittelevät teinit..
Pakko kyllä myöntää et jos oma ukko käyttäytyisi noin niin olisin melko häkeltynyt xD
Toi on kyllä hyvä ajatusleikki testattavaksi kaikille "ne on vaan kavereita" jankuttajille täällä. Jos teidän omat miehet käyttäytyisi kuten nuo kaksi niin eikö teitä muka yhtään mietityttäisi tai tekisi mieli kysyä asiasta?
Meidän miehet eivät edusta suomea Euroviisuissa, eivätkä jaa someen sieltä sisältöä. Niinkuin kirjoitin, mulle on ihan sama, ovatko Käärijä ja Bojan pelkkiä ystäviä vai eivät. Lähinnä minua kiinnostaa, että minkälainen Käärijän esitys tulee olemaan ti.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vuosi on ollut kyllä yllätyksiä täynnä.
Bojan ja Käärijä-bromance yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle areenalla näkyy myös
Vierailija kirjoitti:
Tää vuosi on ollut kyllä yllätyksiä täynnä.
Bojan ja Käärijä-bromance yksi niistä.
No joo ei ihan ekana olisi uskonut että pikkuiset Suomi ja Slovenia tulee tarjoamaan tämmöstä viisu viihdettä Euroopalle xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta joo, voidaanhan me teeskennellä että on täysin tyypillistä käytöstä (etenkin miehille) että erittäin hektisen aikataulun keskellä he ovat tässä joka ikinen päivä ehtineet ja halunneet hengailla keskenään pitkin öitä.
En edelleenkään ihan näe Kärtsän puolelta muuta kuin kaveruutta mutta onhan tuo nyt pirun outoa että Bojan haluaa hengailla Kärtsän ja tämän tanssijoiden kanssa (ilman omaa bändiään) öitä myöten. Käsittääkseni heidän hotellitkin on vielä kaukana toisistaan niin hänen pitää kiireisen aikataulun keskellä nähdä oikein vaivaakin löyttäytyä Kärtsän luokse. En edes ole kummankaan suurempi fani, Käärijää tietysti kannatan koska Suomi mutta Bojanin biisistä en välitä oikeastaan yhtään, ja silti tämä on mielestäni hyvin erikoista käytöstä. Käyttäytyvätkin keskenään kuin hihittelevät teinit..
Pakko kyllä myöntää et jos oma ukko käyttäytyisi noin niin olisin melko häkeltynyt xD
Toi on kyllä hyvä ajatusleikki testattavaksi kaikille "ne on vaan kavereita" jankuttajille täällä. Jos teidän omat miehet käyttäytyisi kuten nuo kaksi niin eikö teitä muka yhtään mietityttäisi tai tekisi mieli kysyä asiasta?
Itse olen 22-vuotias ja minusta tuo on täysin normaalia. Minusta on jotenkin rajoittunutta ajatella, ettei miehet voisi viettää aikaansa tuolla tavoin keskenään. Tämä on toki vain minun mielipiteeni ja ei minua haittaa, jos joku ajattelee asiasta vähän ns. konservatiivisemmin.
Itse olen 24 ja kyllä kummastuttaisi jos minun mies jaksaisi öitä myöten olla jonkun toisen miehen tai naisen kanssa. Ja mieheni on tosi ekstrovertti hassuttelija joka tutustuu joka paikassa helposti uusiin ihmisiin mutta tuollainen yhden ja saman kanssa jatkuva hengailu olisi todella omituista.
Tai vähän tarkennan: jos minun mies olisi Käärijä, hänellä on aina "omasta porukastakin" muita paikalla niin sitten en ajattelisi mitään. Mutta jos poikakaverini olisi Bojan, niin sitten kyllä tulisi tosi erikoinen fiilis juuri siksi että hän näkee niin paljon vaivaa mennäkseen nimenomaan Kärtsän luokse, heivaa bändi kaverinsa täysin yms yms.
Minusta tuo kuulostaa epäterveeltä mustasukkaisuudelta ja tarpeelta kontrolloida kumppania.
Enpä nyt tiedä? Miehet yleensä hengailee porukoissa, jos sellaisesta on mustis niin sitten sanoisin että on ongelma. Mutta jonkun kanssa kahden kesken hengailu on vähän eri asia ja aiheuttaa epäilyksiä.
Kyllä minä miehenä vietän aikaa myös kaksin jonkun kaverini kanssa. Niin tekevät myös muut miehet. Välillä ollaan suuressa porukassa, välillä pienemmässä ja välillä kaksin. Mutta mitä jos palattaisiin jo itse aiheeseen eli euroviisuihin.
Mä en näe mitään outoa Käärijän ja Bojanin touhuissa. Olen yllättynyt, että siitä edes keskustellaan näin paljon. Minulle he tarjoavat viihdettä, iloa ja olen nauttinut heidän höpsöttelyistään. Aikamoisia velikultia ja flirttailijoita molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näkisin tuon ystävyytenä. Jos en tietäisi mieheni olevan bi en sellaista myöskään epäilisi. Mieheni on hassuttelija luonteeltaan joten voisin nähdä hänen käyttäytyvän vähän tuohon tapaan jos kaverikin olisi samanlainen. Ei ehkä ihan noin överisti kuin nuo kaksi mutta... Ehkä tuossa on myös nuoruuden hulluutta.
Niin ja siis kommentoin Käärijän toimintaa ja näkökulmaa. En pidä sitä mitenkään erikoisena. Mutta ehkä tuo Bojanin innokkuus on jo hiukan koomista ja olisihan se hassua jos oma mies noin innostuisi toisesta miehestä... Mutta ehkä tämäkin on kuitenkin ystävyys mielessä ja ottaa nyt ilon irti ennen kuin homma on ohi ja kohtahan se lähipiiri saapuu paikalle mikä muuttaa hommaa taas. Ehkä hän on vähän ihastunut?
En saa millään leivottua tuota ihastukseksi. Jos mies tapaa mielenkiintoisen miehen tai nainen naisen miksi ei voi hakeutua tämän seuraan ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä ja pitää vain hauskaa ilman että siinä on mitään seksuaalista.
Mua on aina ärsyttänyt helvetisti ihmiset, jonka pään täyttää vain ihastuminen ja seksi, niinkuin ihmisessä ei muuta kiinnostavaa voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen näin uusissa stooreissa, Käärijällä on sydämen muotoinen hiusraja 🖤🥺
Kaljuuntuvaa sorttia. Voi voi
Ei ole. Tuollainen hiusraja on monilla miehillä murrosiän hormonaalisten muutosten jäljiltä, vaikka eivät ole kaljuuntumassa. Mitään ohenemisen merkkejä ei ole havaittavissa.
Portion Boyseille on vielä hiukset päässä. Aapollakin niin upeat hiukset, jota katselee mielellään kun keikalla kun niitä heittää. Ja mikä ääni. Yleensä hevimiesten ääni ottaa mua korvaan mutta Aapon ääni on sellainen että sitä voi kuunnella nauttien. Ei tarvi pelätä pysyykö nuotissa!! Ovat kaikki niin karismaattisia, mahtavia, ystävällisiä, aitoja. Ammattitaito, varmuus, energia (sitä on!), tanssi, yleisön huomioiminen; huh!! Biisien sanoitukset ovat nerokkaita, niihin ei kyllästy, kestää sadat kuuntelukerrat ja keikat. Laadukas bändi, korkea tekemisen laatu. Kiistatta Suomen paras. CCC lähti taas niin voimalla tanssimuuveja myöten, että haluaisin joskus kuulla koko biisin heidän esittämänään. Onnee vaan Käärijälle.
Portion boyseja ei tarvitsisi hävetä muutenkaan. He ovat siveellisiä ihmisiä, eivätkä he aiheuttaisi draamaa epänormaalilla käytöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 22-vuotias ja minusta tuo on täysin normaalia. Minusta on jotenkin rajoittunutta ajatella, ettei miehet voisi viettää aikaansa tuolla tavoin keskenään. Tämä on toki vain minun mielipiteeni ja ei minua haittaa, jos joku ajattelee asiasta vähän ns. konservatiivisemmin.
Erikoisen suvaitsevaista asennetta asian suhteen kun yleensä täällä saa lukea, ja omassa elämässäkin kuunnella, miten naiset on pirun vainoharhaisia tyyliin jokaisesta asiasta mitä heidän miehet tekee :D
Älä niputa taas kaikkia naisia samaan ryhmään kiitos. Tämä palsta ei anna oikeaa kuvaa siitä minkälaisia miehet ja naiset ovat. Tänne kirjoittelee paljon häiriintyneitä ihmisiä. Toki onneksi enemmistö on varmasti fiksuja, mutta kyllä tänne on pesiytynyt myös kaikenmaailman trolleja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tuollainen hiusraja on monilla miehillä murrosiän hormonaalisten muutosten jäljiltä, vaikka eivät ole kaljuuntumassa. Mitään ohenemisen merkkejä ei ole havaittavissa.
Portion Boyseille on vielä hiukset päässä. Aapollakin niin upeat hiukset, jota katselee mielellään kun keikalla kun niitä heittää. Ja mikä ääni. Yleensä hevimiesten ääni ottaa mua korvaan mutta Aapon ääni on sellainen että sitä voi kuunnella nauttien. Ei tarvi pelätä pysyykö nuotissa!! Ovat kaikki niin karismaattisia, mahtavia, ystävällisiä, aitoja. Ammattitaito, varmuus, energia (sitä on!), tanssi, yleisön huomioiminen; huh!! Biisien sanoitukset ovat nerokkaita, niihin ei kyllästy, kestää sadat kuuntelukerrat ja keikat. Laadukas bändi, korkea tekemisen laatu. Kiistatta Suomen paras. CCC lähti taas niin voimalla tanssimuuveja myöten, että haluaisin joskus kuulla koko biisin heidän esittämänään. Onnee vaan Käärijälle.
Portion boyseja ei tarvitsisi hävetä muutenkaan. He ovat siveellisiä ihmisiä, eivätkä he aiheuttaisi draamaa epänormaalilla käytöksellä.
Mihin tämä nyt liittyi.😁 Mikä hiton siveellinen käytös 😁
Ihme pussiin puhumista ja kiertelyä täällä harrastetaan. Ensin sanotaan että Kärtsä ja Bojan on vaan heteroja, miksi näette tässä jotain ihastumista. No sitten kun tähän vastaa että niin no, jos tässä tämä hetero kortti vedetään niin samaan syssyyn voidaan kyllä todeta että YLEENSÄ hetero miehet ei käyttäydy tuolla tavalla keskenään. No siihen sitten taas nämä vänkää että ei saa yleistää xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä nyt liittyi.😁 Mikä hiton siveellinen käytös 😁
En osaisi kuvitella, että Aapo tai Raimo nolaisivat suomen propagandalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pussiin puhumista ja kiertelyä täällä harrastetaan. Ensin sanotaan että Kärtsä ja Bojan on vaan heteroja, miksi näette tässä jotain ihastumista. No sitten kun tähän vastaa että niin no, jos tässä tämä hetero kortti vedetään niin samaan syssyyn voidaan kyllä todeta että YLEENSÄ hetero miehet ei käyttäydy tuolla tavalla keskenään. No siihen sitten taas nämä vänkää että ei saa yleistää xD
Ymmärrätkö sen, että täällä on useita kirjoittajia ja jokainen ajattelee asioista omalla tavallaan. Minusta tuo keskustelu on jo saanut liian suuret mittasuhteet tällä palstalla, eikä se etene enää mihinkään. Käärijä ja Bojan.🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näkisin tuon ystävyytenä. Jos en tietäisi mieheni olevan bi en sellaista myöskään epäilisi. Mieheni on hassuttelija luonteeltaan joten voisin nähdä hänen käyttäytyvän vähän tuohon tapaan jos kaverikin olisi samanlainen. Ei ehkä ihan noin överisti kuin nuo kaksi mutta... Ehkä tuossa on myös nuoruuden hulluutta.
Niin ja siis kommentoin Käärijän toimintaa ja näkökulmaa. En pidä sitä mitenkään erikoisena. Mutta ehkä tuo Bojanin innokkuus on jo hiukan koomista ja olisihan se hassua jos oma mies noin innostuisi toisesta miehestä... Mutta ehkä tämäkin on kuitenkin ystävyys mielessä ja ottaa nyt ilon irti ennen kuin homma on ohi ja kohtahan se lähipiiri saapuu paikalle mikä muuttaa hommaa taas. Ehkä hän on vähän ihastunut?
Minulla sama, en ole missään vaiheessa Käärijän käytöksessä nähnyt mitään muuta kuin höpsöä kaveruutta. Bojanin suunnalta täysin tulee ne mahdolliset ihastumis tai ihailu fiilikset, mikä on minusta vain herttaista nuoren miehen käytöstä. Vähän kuin pieni kesäihastus joka menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
No toiset lähettää täällä munakoison kuvia ja toiset ei ymmärrä sitä. Aina siitä voi vetää esiin munakoiso kortin.
What happens in Liverpool, stays in Liverpool😉
Voihan se Bojanilla olla ihan fanitusihastusta. Vähän kuin Bam Margera,Ville Valo-keissi.
Enpä nyt tiedä? Miehet yleensä hengailee porukoissa, jos sellaisesta on mustis niin sitten sanoisin että on ongelma. Mutta jonkun kanssa kahden kesken hengailu on vähän eri asia ja aiheuttaa epäilyksiä.