Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
3181/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faneista? Eiköhän kyse ole ihan vain niistä, joita UMK kiinnostaa :D

Vierailija
3182/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijäfanien mustavalkoisen maailmankuvan ja keskustelutason takia, mikä on koulukiusaajien tasoa siirryn keskustelemaan muualle. Ootte tehneet surulliseksi monta robinin ja muidenkin fania tubessa ja muualla. Mitä se kertoo Käärijöiden faneista? Mitä Käärijä itse ajattelee tästä? Hävetkää! Euroviisujen on tarkoitus yhdistää ei repiä. Ja kommentit ruotalaisistakin on oksettavia. Juuri teidän ajattelutavalla ne sodatkin alkaa maalittamisella, ennakkoluulojen kylvämisellä ja pilkkaamisella.

Faneista? Eiköhän kyse ole ihan vain kaikista niistä suomalaisista, joita UMK kiinnostaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on bändille valittu karsea ja myötähäpeää herättävä nimi. Ihme, ettei kokoonpanon nimi ole Kuuminta Hottia. Tosin ei kovin kuvaavaa, koska tuossa bändissä on vain yksi, jolle osunut hyvä tuuri geenilotossa.

Tarkoittaako nimi lämpötilaa vai kuuta ja maata 🤔

Vierailija
3184/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen rajojen ulkopuolella suomimiehet kuvitellaan juuri sellaiseksi mistä Käärijän biisi kertoo. Miksi negatiivista suomikuvaa pitää ruokkia lisää? Varmaan ulkosuomalaiset tajuavat mitä tarkoitan.

Jep, kännisiä, väkivaltaisia miehiä, wuhuu. Suomijunttiutta maailmalle. :D

Muuta pois. Noin ärsyttävää/tyhmää ei tule ikävä. Ja mieluiten jonnekin missä ei vauva.fi toimi.

Mikä tarve sinulla on mennä henkilökohtaisuuksiin, jos ilmaisen mielipiteeni. No, itse olet näköjään jäänyt lapsen tasolle. "Tyhmä, tyhmä!" Huh.

Itse solvaat kokonaista kansaa. Ja (muka) jonkun joutavan suomi-kuvan takia. Kasvata pallit ja hanki itsetunto.

Todistit taas kuinka juntteja suomalaiset ovat.

Vierailija
3185/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rehellinen suosikkilistani, jonka olen laatinut pelkästää kappaleiden miellyttävyyden ja arvioimani menestyspotentiaalin perusteella. En ole antanut vaikuttaa sen, että tykkäänkö itse artistista tai kyseisestä musiikkigenrestä.

Lähettäisin ESC:iin tässä järjestyksessä:

1. Cha cha cha

3. Hoida mut

4. Something To Lose

5. Girls Like You

6. No Business On The Dancefloor

6. Ylivoimainen

Vierailija
3186/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on bändille valittu karsea ja myötähäpeää herättävä nimi. Ihme, ettei kokoonpanon nimi ole Kuuminta Hottia. Tosin ei kovin kuvaavaa, koska tuossa bändissä on vain yksi, jolle osunut hyvä tuuri geenilotossa.

Miksi pitää puhua noin rumasti toisista ihmisistä? Veikkanpa ettei siellä mikään kaunotar istu ruudun toisella puolen.

Mitä ihmettä? Bändihän on saanut nimensä sanoista "kuu" ja "maa".

Vierailija
3187/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Käärijän biisi on melkoinen bängeri ja yllättävä. Paljon kuitenkin vaikuttaa miten vetää livenä, autotune ainakin tuossa videolla käytössä ja sitä ei saa live vedoissa käyttää.

Vierailija
3188/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää puhua noin rumasti toisista ihmisistä? Veikkanpa ettei siellä mikään kaunotar istu ruudun toisella puolen.

Jos tullaan poikabändikulmalla julkisuuteen, niin kylllähän silloin ulkonäöllä on iso osa siihen menestyykö musiikki fanityttöjen keskuudessa. Tämä on kylmä fakta.

Vierailija
3189/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko siirtyä kuuntelemaan omaa chillaus-soittolistaa, sis. mm. Bonobon, että tää Kärtsä-mania vähän laskeutuis. Pitää säästää jotain helmikuuta ja itse viisuja varten. En kyllä muista millon viimeks oisin jääny näin koukkuun viisuun, ja että se ois lisäks kestänyt näin hyvin toistoa. Tulee lähinnä mieleen måneskin ja go_a.

Hahah, minä myös sekä eilen että tänään miettinyt Spotifyn äärellä että ei helkkari, pakko sitä on laittaa välillä jotain muutakin soimaan kuin Cha cha cha. 

Vierailija
3190/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo Käärijän biisi on melkoinen bängeri ja yllättävä. Paljon kuitenkin vaikuttaa miten vetää livenä, autotune ainakin tuossa videolla käytössä ja sitä ei saa live vedoissa käyttää.

Mistä tää tieto on? Siis, ettei autotunea saa käyttää live-lähetyksessä?

Vierailija
3191/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen rajojen ulkopuolella suomimiehet kuvitellaan juuri sellaiseksi mistä Käärijän biisi kertoo. Miksi negatiivista suomikuvaa pitää ruokkia lisää? Varmaan ulkosuomalaiset tajuavat mitä tarkoitan.

Jep, kännisiä, väkivaltaisia miehiä, wuhuu. Suomijunttiutta maailmalle. :D

Muuta pois. Noin ärsyttävää/tyhmää ei tule ikävä. Ja mieluiten jonnekin missä ei vauva.fi toimi.

Mikä tarve sinulla on mennä henkilökohtaisuuksiin, jos ilmaisen mielipiteeni. No, itse olet näköjään jäänyt lapsen tasolle. "Tyhmä, tyhmä!" Huh.

Itse solvaat kokonaista kansaa. Ja (muka) jonkun joutavan suomi-kuvan takia. Kasvata pallit ja hanki itsetunto.

Todistit taas kuinka juntteja suomalaiset ovat.

Sinä se jaksat haukkua suomalaisia...

Vierailija
3192/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi nousi vedonlyönnissä 15.sijalle (oli aiemmin noussut 17.sijalle) 🎉🎉🎉

Muutama päivä takaperin oli sijalla 21. Kyllä me noustaan lujaa!

Jesssh! Luulenpa että jos/kun Kärtsä valitaan, noustaan vielä lujempaa

Mut tää umk vedonlyönti on ollut alhaalla Käärijästä lähtien. Sekosiko vedonlyöjät? 😆

https://eurovisionworld.com/odds/umk

Tämä oli tiistaina vielä pystyssä, johdossa Robin, sit Benkku ja sit Keira

ChaChaChalla aiemmin tänään jo 147 736 soittokertaa ekan (reilun) vuorokauden aikana Spotifyssa ja Youtubessa 298 000 näyttökertaa (koko ajan ropisee lisää) + #1 on Trending

Vierailija
3193/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko siirtyä kuuntelemaan omaa chillaus-soittolistaa, sis. mm. Bonobon, että tää Kärtsä-mania vähän laskeutuis. Pitää säästää jotain helmikuuta ja itse viisuja varten. En kyllä muista millon viimeks oisin jääny näin koukkuun viisuun, ja että se ois lisäks kestänyt näin hyvin toistoa. Tulee lähinnä mieleen måneskin ja go_a.

Minulla soi cha cha cha vieläkin täydellä teholla 😁 Välillä kuuntelen kaikki umk-biisit läpi ja sitten palaan taas luukuttamaan cha cha cha chaa

Montako kaulatatskaa sulla on?

Vierailija
3194/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijäfanien mustavalkoisen maailmankuvan ja keskustelutason takia, mikä on koulukiusaajien tasoa siirryn keskustelemaan muualle. Ootte tehneet surulliseksi monta robinin ja muidenkin fania tubessa ja muualla. Mitä se kertoo Käärijöiden faneista? Mitä Käärijä itse ajattelee tästä? Hävetkää! Euroviisujen on tarkoitus yhdistää ei repiä. Ja kommentit ruotalaisistakin on oksettavia. Juuri teidän ajattelutavalla ne sodatkin alkaa maalittamisella, ennakkoluulojen kylvämisellä ja pilkkaamisella.

Ei kyllä varmaan oo käärijäfaneja kaikki. Robinin dissaus alkoi ennen kun kukaan edes tiesi kuka on käärijä. Siis sen omat fanit laukoi jo juttuja heti kun sen biisi julkaistiin. Ja oon hyvin varma, että tubettajat ei keskustele tällä palstalla. Mene laudalle ja reddittiin.

Vierailija
3195/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso on hyvä mikä on poikkeuksellista. Kääriästä tuntuu tykkäävän kaikki vauvasta vaariin. Kaikenikäiset hehkuttaa sitä.

Vierailija
3196/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...autotune ainakin tuossa videolla käytössä ja sitä ei saa live vedoissa käyttää.

Itse muistelisin, että Euroviisuissa olisi ollut aiemminkin esiintyjiä, joilla on ollut ääntä muokkaavaa efektiä käytössä. Jotain metallisia roboääniä, tai muuta elektroniikkaa, jolla laulusoundiin on saanut "cooliutta". Ehkä muistan väärin ja sellaisetkin on kiellettyjä?

Vierailija
3197/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso on hyvä mikä on poikkeuksellista. Kääriästä tuntuu tykkäävän kaikki vauvasta vaariin. Kaikenikäiset hehkuttaa sitä.

KääriJä

Vierailija
3198/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autotunella tehdään kaikki äänitykset nykyisin, myös teidän kultapoju Robin käyttää. Mutta UMK-finaali onkin siitä herkullinen tilaisuus, että KAIKKI joutuu pärjäämään vain omalla äänellään. Taustalaulajat saa tulla koneelta. Siinä kuulkas jyvät karsitaan akanoista

Vierailija
3199/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tänä vuonna ole sitä että kilpailijat reagoi toistensa biiseihin? Ne on ollu kivoja.

Luultavasti se tulee sitten kun kaikki biisit on kuultu Portion Boysin jälkeen.

Toivottavasti.

Vierailija
3200/34469 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi nousi vedonlyönnissä 15.sijalle (oli aiemmin noussut 17.sijalle) 🎉🎉🎉

Muutama päivä takaperin oli sijalla 21. Kyllä me noustaan lujaa!

Jesssh! Luulenpa että jos/kun Kärtsä valitaan, noustaan vielä lujempaa

Mut tää umk vedonlyönti on ollut alhaalla Käärijästä lähtien. Sekosiko vedonlyöjät? 😆

https://eurovisionworld.com/odds/umk

Tuo vedonlyönti aukeaa vasta sitten, kun kappaleet kaikki soitettu

Ketju on lukittu.