UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Bojania kun viisut ohi. Jää Käärijän kokoinen aukko sydämeen... Sitä ei niin vaan täytetäkään!
Mitähän bändikaverit on mieltä kun jätkä karkaa Käärijän kanssa vähän väliä? Onkohan niitä pyydetty mukaan lainkaan vai omiiko Bojan Käärijän? Ihania ovat kyllä yhdessä...
No jos he yhtään tuntee omaa bändikaveriaan niin ei tämä heille yllätyksenä tullu :D taidan olla harvojen suomalaisten joukossa jotka tiesi joker outin jo ennen viisuja ja Bojanin jonkin sortin fanitus Käärijää kohtaan oli tiedossa jo kauan ennen mitään hypeä tai heidän tapaamistaan.
Ai hän fanitti jo etukäteen ja lyöttäytyi seuraan heti kun tilaisuus koitti :D
Vuorovaikutus alkoi siitä klipistä missä he tanssi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Bojania kun viisut ohi. Jää Käärijän kokoinen aukko sydämeen... Sitä ei niin vaan täytetäkään!
Mitähän bändikaverit on mieltä kun jätkä karkaa Käärijän kanssa vähän väliä? Onkohan niitä pyydetty mukaan lainkaan vai omiiko Bojan Käärijän? Ihania ovat kyllä yhdessä...
Onhan ne söpöjä ja samat nenätkin! Mutta paluu maanpinnalle.. .ajatteleekohan Bojankin vaan varmistella paikkaa finaaliin, pääsy semeistä jatkoon ei ole hänellä ollenkaan varmaa. On heillä silti kemiaa!
Pitävät vain hauskaa ja show'ta yllä kaveripohjalta. Käärijältä kysyttiin yhdessä haastattelussa ennen Euroviisuihin lähtöä, onko hän tutustunut kilpakumppaneihin. Käärijä vastasi, että moniin, mutta läheisimpiä ovat Joker Outin tyypit. Kehui aivan mahtaviksi pojiksi ja hänestä tuntuu, että on saanut ystäviä.
Mikke vie väsyneelle green boille room service aamupalan, koska itse mies on liian väsynyt nousemaan sängystä. Rankka ilta ja (pari kk) takana
Juu ei tuo Bojan muita katso tuolla tavalla kuin Käärijä. Mutta sen kyllä huomaa että Kärtsä ei katso samalla lailla takasin, huvittelee vain.
Saa nähdä mitä UMK:n tasolle käy jos Yleltä aletaan leikkaamaan niinkuin puheet olleet😭 Juuri kun se on lähtenyt lentoon
Siis tuo Bojanin katse on HOT. Parasta näissä shippauksissa on että aina voi silti epäillä pientä kipinää vaikka tää oiskin showta😂
Vierailija kirjoitti:
Mikke vie väsyneelle green boille room service aamupalan, koska itse mies on liian väsynyt nousemaan sängystä. Rankka ilta ja (pari kk) takana
Ihana veli. Kun Käärijä nukkuu, se on kuin laittas rahaa pankkiin 💚
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä oo vieraillu Bojan yöllä, kun on noin ratki...🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bojan on seksikäs. Lurpsis. Okei, off topic Käärylin fanitusketjussa. Mä en kestä tota kulttuurieroa jossa hän tulee enemmän iholle kuin suomalaiset miehet 😉 Ja ah tuo katse millä hän katsoo intensiivisesti Käärijää. Muistakaa hankkia joku joka katsoo teitä kuin Bojan Käärijää, sanottiin somessa neuvoksi.
Minä olisin shipannut mielummin Käärijää ja Lukea🥺. Ehkä Luke on kuitenkin vähän liian eteerinen ja eri fääreissä, vaikka sanookin että hänen ja Käärijän huumorintaju on samanlainen. Käärijä ja Bojan käy jotenkin enemmän samanlaisilla energioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana veli. Kun Käärijä nukkuu, se on kuin laittas rahaa pankkiin 💚
Tää onkin hyvä päivitys vanhaan sanontaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että ne eiliset tanssimoovvesit oli jo niin kovia että siinä on syy väsymykseen. 🤭 Letkajenkkaa vedettiin siellä laivalla ja Käärijä intoutui myös tanssimaan. Kovat bileet. Toivottavasti Kääry on muistanut nauttiakin.
Ja ohan siellä parin kk univelatki niskassa ja hotelli työmaan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bojan on seksikäs. Lurpsis. Okei, off topic Käärylin fanitusketjussa. Mä en kestä tota kulttuurieroa jossa hän tulee enemmän iholle kuin suomalaiset miehet 😉 Ja ah tuo katse millä hän katsoo intensiivisesti Käärijää. Muistakaa hankkia joku joka katsoo teitä kuin Bojan Käärijää, sanottiin somessa neuvoksi.
Minä olisin shipannut mielummin Käärijää ja Lukea🥺. Ehkä Luke on kuitenkin vähän liian eteerinen ja eri fääreissä, vaikka sanookin että hänen ja Käärijän huumorintaju on samanlainen. Käärijä ja Bojan käy jotenkin enemmän samanlaisilla energioilla.
Joo nimenomaan näin, vaikka Luke kahden kesken vaikuttaa olevan hauska ja höppänä niin hän taitaa olla juurikin tuollainen eteerinen sivistynyt Taiteilija, ja jotenkin kemiat ei sitten ihan kohtaa.
Hämmentävää tuo Bojanin ja Käärijän meininki. Ensin boyfriends, sitten father ja son ja nyt kihloissa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää! Taitaa herätä juhannuksena....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nimenomaan näin, vaikka Luke kahden kesken vaikuttaa olevan hauska ja höppänä niin hän taitaa olla juurikin tuollainen eteerinen sivistynyt Taiteilija, ja jotenkin kemiat ei sitten ihan kohtaa.
Unohtakaa jo se Luke please. Mitään koskaan ollukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa jo se Luke please. Mitään koskaan ollukaan.
Paitsi Luke fanitti käärijää ja he kerran halasivat. Ja prepartyissä on se söpö yhteiskuva. Käärijä vissin hengasi Konstraktan ja Luken kanssa ennen esiintymistään. Ja Luke sanoi kerran Wiwibloggsin haastattelussa kuiskaten "i love him".🥺💜
Söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos he yhtään tuntee omaa bändikaveriaan niin ei tämä heille yllätyksenä tullu :D taidan olla harvojen suomalaisten joukossa jotka tiesi joker outin jo ennen viisuja ja Bojanin jonkin sortin fanitus Käärijää kohtaan oli tiedossa jo kauan ennen mitään hypeä tai heidän tapaamistaan.
Whaat? Onko Bojan tiennyt käärijän jo ennen euroviisuja?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Bojanin katse on HOT. Parasta näissä shippauksissa on että aina voi silti epäillä pientä kipinää vaikka tää oiskin showta😂
Mitä on shippaaminen? Tunnen oloni vanhaksi 😔
Sen yhden valheenpaljastuskokeen perusteella Käärijä taitaa olla kyllä aika vahvasti naisista kiinnostunut. 😄
Väittäisin että yksi tärkeä syy miks Käärijää rakastetaan on hänen persoonansa. Hänessä on meemiarvoa lisäksi. Ei joka vuosi Suomesta tule näin isoa persoonaa joka uskaltaa olla kunnianhimoinenkin