UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tykkää verka serduschkasta kun ei varmaan edes tiedä ketään muuta euroviisuesiintyjiä. Eikä sekään ollut muuten edes voittaja. Kannattais oikeasti kattoa ne voittajat ettei tuu kiusallisia tilanteita euroviisuhaastatteluissa.
Kyllä. Aiemmin olin sitä mieltä, että mitä väliä - mutta on sillä väliä, kun osuu tilanne päälle.
Käärijä vaan esittää "kuumaa". On opetellut muutaman "kuuman" eleen. Mutta on perus kummeli/ salkkari/ kalsarisankari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on aina rasittavia huomionhakuisia pellejä. Luulin jo, että nyt on poikkeus
Sama :D
Kun kuulee pelkät puheet, niin luulee että kyseessä on vähintään 190 cm.
Sitten kun näkee, niin mitä vielä. 150-160 cm. Ego kyllä kompensoi puuttuvat sentit.
Samuli Edelman on sellainen mies, ettei tarvitse kompensoida senttejä, kun niitä ei edes puutu.
Ai mistä?
Ja lisäyksenä, että Samulihan se oiskin näky esittämässä Cha Cha Chaata. Muuten hånen artistiuttaan väheksymättä, rauhallisen oloinen kaveri.
Olen tavannut. Taiteilijasukua. Ei mikään filosofinen tyyppi. Ehkä vanhemmiten tullut enemmän harkintaa ja syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ollut mikään ykkösfani ollut esitykselle etenkään alussa mutta kyllä siihen sitten ajan myötä tottui. Jopa possujunaan. Sillä mennään mitä on :D Toivottavasti Yle on oppinut läksynsä Saara Aallon temppuradan ongelmista ja siitä mitä käy kun tavalla tungetaan liikaa kaikkea niin että artisti saa hiki hatussa juosta seuraavaan tehtävään.
Harmillista on että liian läppäesitys tekee biisistäkin pelkän läppäbiisin. Siksipä video toimi jotenkin paremmin tässä mielessä vaikka siinäkin oli huumoria.
Toivon että biisin osat on esim valaistuksella paremmin erotettu toisistaan ja mitä toivon vähiten on peruukin käyttö esityksessä kuvaamaan muutosta. Se on liikaa, aivan liikaa.
Kummastelen yhä, miten videon varsin edustavan näköisestä esityksestä ja biisistä tulikin vitsi.
Huumoria en löydä siitä vieläkään, ehkä olen liian vanha. Mukahauskaa siinä on, mutta ei positiivisuutta.
Jotain negaa vibaa välittyy joko esittäjästä tai esityksestä, sitä on vaikea selittää.
Entä jos suurin osa eurooppalaisista ajattelee viisulauantaina samoin kuin minä?
Biisissä ei ole mitään samaistumis-/tarttumispintaa omaan elämääni, ei edes menneisyyteen tai asenteeseen.
Kärtsällä ei taida olla mitään tsäänssiä ainakaan Lortsua vastaan kun "kaikki" Euroopan marokkolaistaustaiset äänestävät hentä?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vaan esittää "kuumaa". On opetellut muutaman "kuuman" eleen. Mutta on perus kummeli/ salkkari/ kalsarisankari
Panisin silti 🔥
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Se on ihan saatanan HOT HOT 🔥🔥🔥
Samuli Edelman on sellainen mies, ettei tarvitse kompensoida senttejä, kun niitä ei edes puutu.
Vai ei puutu? :D Sillähän on muna kuin vauvan peukalo. Pitäis kai kunnioittaa kun kehtaa tehdä alastonkohtauksia viisvuotiaan vehkeellä mutta jossei kuitenkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vai ei puutu? :D Sillähän on muna kuin vauvan peukalo. Pitäis kai kunnioittaa kun kehtaa tehdä alastonkohtauksia viisvuotiaan vehkeellä mutta jossei kuitenkaan. :D
Öö...toiminnassa vai ei-toiminnassa? Tiedäthän, että niistä ei oikein voi sanoa mitään ei-toiminnassa...
Nyt ymmärsin, onkohan nuo saatanan hothotit miehiä?
(Mä olen pitänyt niitä naisina.)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on söpö ja pienikokoinen ja hyvävartaloinen ja vähän avuttoman oloinen, saa homot kuumiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on söpö ja pienikokoinen ja hyvävartaloinen ja vähän avuttoman oloinen, saa homot kuumiksi
Jaaaaa, että silleen...en taida haluta kuulla enempää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa vähän muutkin kuumiks 🔥😍
Eeei nyt ollut ollenkaan hyvä kuva tuo altakulmain-suuauki-housutkintuissa. 😕 Toisekseen kyllästyttää tuo tuo kieli ulkona -irvistyskin. Toivottavasti kuitenkin esitys menee hyvin Liverpoolissa.
No niin. Mitäs vidun jauhamista täällä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä ei taida olla mitään tsäänssiä ainakaan Lortsua vastaan kun "kaikki" Euroopan marokkolaistaustaiset äänestävät hentä?
La Zarralla on myös marokkolaisjuuret.
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymyksen. MITÄ TÄÄLLÄ JAUHETAAN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymyksen. MITÄ TÄÄLLÄ JAUHETAAN?
Jotain Käärijää niinkö?
Käärijä tykkää verka serduschkasta kun ei varmaan edes tiedä ketään muuta euroviisuesiintyjiä. Eikä sekään ollut muuten edes voittaja. Kannattais oikeasti kattoa ne voittajat ettei tuu kiusallisia tilanteita euroviisuhaastatteluissa.