Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
29461/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?

Mua ei naurata tuo kohta ollenkaan, kun kävelen polvivaivojeni takia tuota muistuttavalla tavalla

Vierailija
29462/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?

Mua ei naurata tuo kohta ollenkaan, kun kävelen polvivaivojeni takia tuota muistuttavalla tavalla

Jaa taas lähtee tää kela. On kyllä toistoa tässä keskustelussa. No onneks kohta on taas tiistai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29463/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.

Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.

Petasiko YLE/UMK tietoisesti edustuksen Käärijälle?

Suhteilla? Mikä taho lopulta on se joka em. hyötyisi eniten?

Jotain hämärää tässä synnytetyssä kuplassa on.

Kuule Käärijä oli sen verran ylivoimainen, että olisi satavarmasti ollut edustaja kaikilla mahdollisilla äänestysperusteilla. Ja yleisöäänethän Kärtsä voitti niin että heilahti.

Mua kiinnostaa kuka olisi voittanut jos ei Käärijää olisi ollut. Eihän ne 120 000 ääntä olisi menneet PB:lle, vaikka osalla niiden faneista nyt oli sellainen matikka että "tottahan toki" ja voittaja olisi ollut. Mun äänet olisi menneet Kuumaalle ja aika monella muullakin.

Vierailija
29464/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CrSkFKLIPkA/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg== Käärijä tulee taas melkein ruuuudusta läpi tässä UMK harjoitusklipissä !!!!! 🤩Noilla on hyvä kemia aina tuon Katrin kanssa

Vierailija
29465/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.

Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.

Kuule Käärijä oli sen verran ylivoimainen, että olisi satavarmasti ollut edustaja kaikilla mahdollisilla äänestysperusteilla. Ja yleisöäänethän Kärtsä voitti niin että heilahti.

Mua kiinnostaa kuka olisi voittanut jos ei Käärijää olisi ollut. Eihän ne 120 000 ääntä olisi menneet PB:lle, vaikka osalla niiden faneista nyt oli sellainen matikka että "tottahan toki" ja voittaja olisi ollut. Mun äänet olisi menneet Kuumaalle ja aika monella muullakin.

Moni olisi jättänyt äänestämättä kokonaan ja ajatellut, että ihan sama kuka sinne lähtee häviämään.

Vierailija
29466/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!

No kun Kärtsäri nyt niin kauheasti tykkää tuosta possujunaleikistä niin voisin kyllä erittäin mielelläni vähän possujunailla hänen kanssaan, tarvitaan kaksi muuta vielä lisää..

Ikävää, jos olet noin yksinäinen ettet saa edes possujunaa tehdyksi.

Vierailija
29467/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumaa varmaan. Ne edustaa Suomea second chance kisassa. Kuppilasta lainattu:

"OGAE Second Chance Contest on klubikisa, johon eri maiden euroviisuklubit valitsevat maansa edustajaksi videoesityksen kaikkien niiden kansalliseen tv-karsintaan osallistuneiden kappaleiden joukosta, joista ei tullut maan edustuskappaletta Euroviisuihin. Kilpailussa eri maiden euroviisuklubien jäsenet äänestävät kisaan valikoituneiden kappaleiden keskuudesta oman suosikkinsa, aivan Euroviisujen tapaan."

Tossa top3 oli Kuumaa, Benjamin, Keira

Vierailija
29468/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!

No kun Kärtsäri nyt niin kauheasti tykkää tuosta possujunaleikistä niin voisin kyllä erittäin mielelläni vähän possujunailla hänen kanssaan, tarvitaan kaksi muuta vielä lisää..

yök

Vierailija
29469/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on niin pirteä ja puhuu niin kivan kehrääväisesti tuossa klipissä 🔥 possujuna lähteeeee.....tuut tuut

Vierailija
29470/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tosi pahat polvivaivat nivelrikon takia, eikä kyllä haittaa pätkääkään tuo kohta, en nyt sen mikään suuri fani ole, mutta polvivaivoista se ei kyllä johdu, herranjumala sentään 😅

Vierailija
29471/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkattiinko tämä jo tänne?

"Euroviisukuume innosti koruyrityksen suunnittelemaan Käärijälle korvakorut – ”Se oli pakko saada toteuttaa”

https://yle.fi/a/74-20027844?utm_medium=social&utm_source=copy-link-sha…

Vierailija
29472/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu siis kokoajan. Possujuna ei ehkä ole hauska. Esitys ei ehkä avaudu ulkomaalaisille.

Vierailija
29473/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö esitys liian huumorilinjalle?

Vierailija
29474/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ON väsyny tuossakin klipissä, näky viimesillä sekunneilla klipissä silmistä 'ja pikku lepo, pakko saada ennen kisoja vielä".

Käärijän svengillä (ja energiajuomilla) vaan puskee väsyneenäkin kameran edessä niin, ettei katsoja huomaa mitään, mutta ylirasitustila kuuluu äänessä.

Vierailija
29475/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuu siis kokoajan. Possujuna ei ehkä ole hauska. Esitys ei ehkä avaudu ulkomaalaisille.

Mikä tippuu? Mun suusta tippuu ainakin kuola 💓💦

Vierailija
29476/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ON väsyny tuossakin klipissä, näky viimesillä sekunneilla klipissä silmistä 'ja pikku lepo, pakko saada ennen kisoja vielä".

Käärijän svengillä (ja energiajuomilla) vaan puskee väsyneenäkin kameran edessä niin, ettei katsoja huomaa mitään, mutta ylirasitustila kuuluu äänessä.

Ylirasittunut ihminen puhuu juuri noin kuin Käärijä. Minun pitää levätä, lepään sitten, odotan lepoa, olen väsynyt. Hänestä on täysin selvästi nähtävissä ylirasitustila eikä se todellakaan mene pois 3.n päivän levolla. En ihmettele jos koko viisut kosahtaa juuri äänen ylirasitustilaan ja siihen että hän on yrittänyt koko kevään vetää ylikierroksilla koko ylimitoitetun keikkakalenterin läpi.

Vierailija
29477/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keikkaahan sillä taas pukkaa tänään ja huomenna, että se siitä levosta.

Vierailija
29478/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla odottaa suurmenestystä. Biisi oli energinen nyrkkeilykehässä videolla muttei oikein muuten.

Vierailija
29479/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Sitten on rättipoikki väsynyt Liverpoolissa ja esitys lässähtää. Pitäisi rauhoittua ja rentoutua välillä.

Vierailija
29480/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi mennyt myös Kuumaalle ja monella tutulla myös oli Kuumaa toisena.

Ketju on lukittu.