Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
29441/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä palstapoliisit oli silloin kun annaliisat riehui täällä?

Annaliisako nyt tympääntynyt, kun puhutaan oikeista asioista eikä varpaista ja panoista.

Ööh no silloinhan vasta etenkin aamulla oli useita viestejä, kuinka "taas on lähtenyt mopo keulimaan", "ei kiinnosta annaliisojen fantasiat", "tehkää oma ketju niille" yms. viestit. Nyt sitten meininki on ehkä vähän rauhoittunut, mutta silti täällä poliiseja riittää. Väsymykseen liittyvistä viesteistä valitettiin, sitten juryjankkausesta, nyt sitten tästä. Kai täällä sitten pitäisi vaan puhua tietyn verran tietyistä aiheista.

No sepä, kun ihmiset osaisivat hahmottaa, milloin ei olla enää asian ytimessä ja pitäisivät sen off topicin minimissä. Silloin sekin mahtuu tänne.

Valitettavan usein vaan pääsee ihmisiltä se pääaihe eli UMK ja viisuskene unohtumaan, ja sitten paukutetaan sivutolkulla ties mistä omista Tinder- ja burnout-kokemuksista, politiikasta, lainaustekniikasta jne. Koska kiinnostaa niin kovasti ja vielä kerran on pakko päästä sanomaan jotain... Huoh. Vaikka joku asia kiinnostaakin monia, se ei välttämättä tarkoita sitä, että tämä ketju on sopiva paikka kaikelle keskustelulle, esim. niille typerille runoille, vaikka kuinka liittyisivät Käärijään.

Mun mielestä tämä on vaan tosi virkistävää, että keskustelu elää, rönsyilee ja meidän edustaja saa ihmiset keskustelemaan kaikenlaisista asioista ja avaamaan kokemuksiaan. Toki joskus on paikallaan ohjata ketju taas enemmän viisuihin, mutta musta on tosi tylsää, että tiukasti pitää rajata, mistä saa puhua ja mistä ei. Mun mielestä tänne mahtuu monenlainen keskustelu erilaisine näkökulmineen ja rönsyineen ja se on musta rikastuttavaa ja kivaa seurattavaa. Uskon, että sille on syynsä, miksi tämä ketju on niin aktiivinen ja se euroviisut-ketju taas ei.

Ja sitten kun se palstapoliisin työ tuntuu kiihottavan kaikista eniten. Millintarkka jurytyö joistain Azerbaizdaneiden juryista kilometrin pituisine rimpsuineen kuuluisi aiheeltaan Euroviisut ketjuun. Jos tehtäisi työnjako - tänne vapaa tajunnanvirta ja Viisu- ketjuun hardcore analyysi? Oisko ok?

Ei ole ok. Täällä vapaa tajunnanvirta on alatyylistä annaliisa-runoutta. Juryanalyysit ovat tuhat kertaa mielenkiintoisempia. Euroviisuketju on niin kuollut, ettei siellä viitsi olla.

No tehkääpä siitä elävä taas!

Mieluummin annaliisat ja muut tajunnanräjäyttäjät voivat mennä omaan ketjuunsa. Eikös se Käärijän ihasteluketju ole yhä olemassa?

Ei ne viihdy siellä. Liikaa samanhenkisiä eikä kukaan vastusta.

Siinä se hauskuus näillä lissuilla varmaan sitten onkin, että herättävät pahennusta. Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä, minkälaisia tosielämän ihmisiä näiden tiettyjen lapsellisten viestien taakse oikein kätkeytyy.

Noi suttuliisat on trolleja. Ei niitä tarvitse noteerata ollenkaan. Ehkä yksi jolla monta persoonaa ja ne kaikki kirjoittaa.

Ei reagoida, niin ei hän ei saa tästä ketjusta sitä mitä hakee ja tarvitsee. Sammahtaa, kun kukaan ei enää huomaa.

Jos tosielämässä tuollaiseen toisen kautta elävään törmäisin, vaihtaisin kadun aurinkoisemmalle puolelle.

Höpsistä. Mutta aurinkoista kevättä 🌝🌝

Vierailija
29442/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän persoonaan keskittyvä kommentointi sopisi paremmin Käärijän ihasteluketjuun, jos kerran UMK tai euroviisut ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29443/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän persoonaan keskittyvä kommentointi sopisi paremmin Käärijän ihasteluketjuun, jos kerran UMK tai euroviisut ei kiinnosta.

Mitäh! Käärijä ja hänen ihastuttava persoonansahan kuuluu UMKhon ja ketjun aiheeksi mitä tiukimmin, koska voitti koko kisan. 💋 Eikä muistakaan UMKkisaajista ja heidän nykyjutuistaan keskustelu ole kiellettyä.

Vierailija
29444/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh! Käärijä ja hänen ihastuttava persoonansahan kuuluu UMKhon ja ketjun aiheeksi mitä tiukimmin, koska voitti koko kisan. 💋 Eikä muistakaan UMKkisaajista ja heidän nykyjutuistaan keskustelu ole kiellettyä.

Niinpä, eihän koulukiusaajakaan koskaan joudu vaihtamaan koulua, vaan kiusattu joutuu lähtemään.

Jatkuva huulten ja munakoisokuvien lähettely kertoo enemmän kiusaamisesta kuin halusta keskustella.

Vierailija
29445/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, eihän koulukiusaajakaan koskaan joudu vaihtamaan koulua, vaan kiusattu joutuu lähtemään.

Jatkuva huulten ja munakoisokuvien lähettely kertoo enemmän kiusaamisesta kuin halusta keskustella.

Hieman mietityttää se että kiusaannut vihanneksista, nehän kuitenkin ovat terveellisiä, puolikiloa päivässä vai miten se meni 🍆

Vierailija
29446/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan tämän nyt tähän, koska en ehkä viitsis ääneen sanoa, mutta en myöskään halua olla se, joka sanoo jälkeenpäin, että kyllä mä sen arvasin. Mä olen aika varma, että Suomi voittaa tänä vuonna viisut, Käärijä voittaa.

Mulla on vaan se tunne ja kaikki ennusmerkit näyttää hyvältä. Mun intuitio on tosi usein oikeassa, ja toivon että on nytkin. En edes tiedä, onko se hyvä juttu, koska jos katsoo mikä pyöritys nyt on ollut, niin mitähän sitten mutta katsotaan sitten toukokuussa osuiko intuitio tällä kertaa kohdilleen.

Vierailija
29447/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjoitan tämän nyt tähän, koska en ehkä viitsis ääneen sanoa, mutta en myöskään halua olla se, joka sanoo jälkeenpäin, että kyllä mä sen arvasin. Mä olen aika varma, että Suomi voittaa tänä vuonna viisut, Käärijä voittaa.

Mulla on vaan se tunne ja kaikki ennusmerkit näyttää hyvältä. Mun intuitio on tosi usein oikeassa, ja toivon että on nytkin. En edes tiedä, onko se hyvä juttu, koska jos katsoo mikä pyöritys nyt on ollut, niin mitähän sitten mutta katsotaan sitten toukokuussa osuiko intuitio tällä kertaa kohdilleen.

Vuosikymmenet viisuja seuranneena totean, että Käärijä ei voita. Sijoitus 5-12. Ehkä 10.

Vierailija
29448/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?

Vierailija
29449/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.

Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.

Petasiko YLE/UMK tietoisesti edustuksen Käärijälle?

Suhteilla? Mikä taho lopulta on se joka em. hyötyisi eniten?

Jotain hämärää tässä synnytetyssä kuplassa on.

Vierailija
29450/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas nyt taas tätä menoa.

Yksi yksinäinen susi jaksaa näköjään valittaa. Ja valittaa. Ja valittaa.

Poistun Euroviisuketjuun.

Vierailija
29451/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?

Tulee mielikuva että Kippari-Kalle merimieskävelyllä. Biisi ja artisti oli videoin perusteella ok. Biisiä markkinoitiin  agre-räppinä. Sitten tapahtui jotain.

Biisi muuttui ensin humpaksi. Nyt se on vitsi.

Vierailija
29452/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.

Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.

Yle/UMK on kyllä ihan saakelin taitavia, ovat myös manipuloineet ison joukon ihmisiä ulkomaita myöten pitämään Käärijästä ja Yleltä varmaan joku hakkaa varmaan noita toistokertoja Youtubevideoihin yms.

Vierailija
29453/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on välillä fiilis, että Kärtsäri voittaa. Sitten taas välillä on se tunne, ettei voita. Todella vaikea on ennustaa, miten tulee käymään, muuttujia on niin paljon. Osa äänestäjistä elää Viisukuplassa, mutta suurin osa näkee esitykset ihan ensimmäistä kertaa vasta finaalissa. Juryn ovat oma lukunsa. Vaikka minkälaisia muka-jury-äänestyksiä tehdään paljon ennakkoon, ei noista silti voi ikinä tietää.

No, olen silti tyytyväinen ennakkohypeen ja suureen kiinnostukseen Suomen edustajaa kohtaan. Ei tällaista ole kyllä aiemmin nähty. Hyvä sijoitus on todennäköinen, veikkaan viiden parhaan joukkoon. Jos kaikki tähdet osuvat ihan todella linjassa ja kohdilleen, saattaa voittokin olla mahdollinen.

Vierailija
29454/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu että välillä olen ihan varma että Käärijä voittaa ja välillä meinaa mennä usko. :D Onneksi ei enää kauaa tarvitse odottaa.

Vierailija
29455/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!

Vierailija
29456/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämärää on se, miten joku tavispoitsukolmikko voi kehittää noin sairaan hyvän biisin!

Vierailija
29457/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AKAT HOI! NYT ON HÄTÄ! Loreen kertoo viestittelevänsä Käärijän kanssa 🤨

https://www.voice.fi/musiikki/a-223601

Kärtsä hurmaa kaikki 😇 Ehkä sen puhelin vaan piippaa kun kilpasiskot laittaa viestejä. Siellä on jonossa jo Loreen, Blanca, Monika ja Mae ainakin. Ja Netta niin on taas viis 😅

Netta vaan on lesbo

Vierailija
29458/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Käärijä oli sen verran ylivoimainen, että olisi satavarmasti ollut edustaja kaikilla mahdollisilla äänestysperusteilla. Ja yleisöäänethän Kärtsä voitti niin että heilahti.

Vierailija
29459/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!

No kun Kärtsäri nyt niin kauheasti tykkää tuosta possujunaleikistä niin voisin kyllä erittäin mielelläni vähän possujunailla hänen kanssaan, tarvitaan kaksi muuta vielä lisää..

Vierailija
29460/34469 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi viidentenä eurojuryissä. Sen yläpuolella on mm.Italia🙄 ja Norja

Ketju on lukittu.