UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijän persoonaan keskittyvä kommentointi sopisi paremmin Käärijän ihasteluketjuun, jos kerran UMK tai euroviisut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän persoonaan keskittyvä kommentointi sopisi paremmin Käärijän ihasteluketjuun, jos kerran UMK tai euroviisut ei kiinnosta.
Mitäh! Käärijä ja hänen ihastuttava persoonansahan kuuluu UMKhon ja ketjun aiheeksi mitä tiukimmin, koska voitti koko kisan. 💋 Eikä muistakaan UMKkisaajista ja heidän nykyjutuistaan keskustelu ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh! Käärijä ja hänen ihastuttava persoonansahan kuuluu UMKhon ja ketjun aiheeksi mitä tiukimmin, koska voitti koko kisan. 💋 Eikä muistakaan UMKkisaajista ja heidän nykyjutuistaan keskustelu ole kiellettyä.
Niinpä, eihän koulukiusaajakaan koskaan joudu vaihtamaan koulua, vaan kiusattu joutuu lähtemään.
Jatkuva huulten ja munakoisokuvien lähettely kertoo enemmän kiusaamisesta kuin halusta keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eihän koulukiusaajakaan koskaan joudu vaihtamaan koulua, vaan kiusattu joutuu lähtemään.
Jatkuva huulten ja munakoisokuvien lähettely kertoo enemmän kiusaamisesta kuin halusta keskustella.
Hieman mietityttää se että kiusaannut vihanneksista, nehän kuitenkin ovat terveellisiä, puolikiloa päivässä vai miten se meni 🍆
Mä kirjoitan tämän nyt tähän, koska en ehkä viitsis ääneen sanoa, mutta en myöskään halua olla se, joka sanoo jälkeenpäin, että kyllä mä sen arvasin. Mä olen aika varma, että Suomi voittaa tänä vuonna viisut, Käärijä voittaa.
Mulla on vaan se tunne ja kaikki ennusmerkit näyttää hyvältä. Mun intuitio on tosi usein oikeassa, ja toivon että on nytkin. En edes tiedä, onko se hyvä juttu, koska jos katsoo mikä pyöritys nyt on ollut, niin mitähän sitten mutta katsotaan sitten toukokuussa osuiko intuitio tällä kertaa kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan tämän nyt tähän, koska en ehkä viitsis ääneen sanoa, mutta en myöskään halua olla se, joka sanoo jälkeenpäin, että kyllä mä sen arvasin. Mä olen aika varma, että Suomi voittaa tänä vuonna viisut, Käärijä voittaa.
Mulla on vaan se tunne ja kaikki ennusmerkit näyttää hyvältä. Mun intuitio on tosi usein oikeassa, ja toivon että on nytkin. En edes tiedä, onko se hyvä juttu, koska jos katsoo mikä pyöritys nyt on ollut, niin mitähän sitten mutta katsotaan sitten toukokuussa osuiko intuitio tällä kertaa kohdilleen.
Vuosikymmenet viisuja seuranneena totean, että Käärijä ei voita. Sijoitus 5-12. Ehkä 10.
Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?
Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.
Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.
Petasiko YLE/UMK tietoisesti edustuksen Käärijälle?
Suhteilla? Mikä taho lopulta on se joka em. hyötyisi eniten?
Jotain hämärää tässä synnytetyssä kuplassa on.
No voi herranjestas nyt taas tätä menoa.
Yksi yksinäinen susi jaksaa näköjään valittaa. Ja valittaa. Ja valittaa.
Poistun Euroviisuketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuo näyttää kyllä hupaisalta kun tanssii sivusuuntaan tuossa esityksessä.Vai voiko sitä tanssiksi kutsua? Jalat vähän koukussa. Onko jo liian huvittavan näköistä? Viekö uskottavuutta Käärijältä?
Tulee mielikuva että Kippari-Kalle merimieskävelyllä. Biisi ja artisti oli videoin perusteella ok. Biisiä markkinoitiin agre-räppinä. Sitten tapahtui jotain.
Biisi muuttui ensin humpaksi. Nyt se on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ei kuuluisi olla Suomen viisuedustaja, koska äänestysperuste oli väärä. Siitä voidaan syyttää UMK:ta joka vaihtoi tai ymmärsi väärin millä perusteella ESC:ssä juryt äänestää. Ei se sitten ollutkaan niin.
Sitten puhelinäänestys, joka tukkeutui ja ääniä jäi rekisteröitymättä. UMK:n kuittasi asian ylimalkaisesti ettei se olisi vaikuttanut lopputulokseen, mutta maksavana puhelinäänestäjänä olisin halunnut tietää tarkalleen artistien saamat äänimäärät/pisteet.
Yle/UMK on kyllä ihan saakelin taitavia, ovat myös manipuloineet ison joukon ihmisiä ulkomaita myöten pitämään Käärijästä ja Yleltä varmaan joku hakkaa varmaan noita toistokertoja Youtubevideoihin yms.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on välillä fiilis, että Kärtsäri voittaa. Sitten taas välillä on se tunne, ettei voita. Todella vaikea on ennustaa, miten tulee käymään, muuttujia on niin paljon. Osa äänestäjistä elää Viisukuplassa, mutta suurin osa näkee esitykset ihan ensimmäistä kertaa vasta finaalissa. Juryn ovat oma lukunsa. Vaikka minkälaisia muka-jury-äänestyksiä tehdään paljon ennakkoon, ei noista silti voi ikinä tietää.
No, olen silti tyytyväinen ennakkohypeen ja suureen kiinnostukseen Suomen edustajaa kohtaan. Ei tällaista ole kyllä aiemmin nähty. Hyvä sijoitus on todennäköinen, veikkaan viiden parhaan joukkoon. Jos kaikki tähdet osuvat ihan todella linjassa ja kohdilleen, saattaa voittokin olla mahdollinen.
Mulla on sama juttu että välillä olen ihan varma että Käärijä voittaa ja välillä meinaa mennä usko. :D Onneksi ei enää kauaa tarvitse odottaa.
Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!
Vierailija kirjoitti:
Hämärää on se, miten joku tavispoitsukolmikko voi kehittää noin sairaan hyvän biisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AKAT HOI! NYT ON HÄTÄ! Loreen kertoo viestittelevänsä Käärijän kanssa 🤨
Kärtsä hurmaa kaikki 😇 Ehkä sen puhelin vaan piippaa kun kilpasiskot laittaa viestejä. Siellä on jonossa jo Loreen, Blanca, Monika ja Mae ainakin. Ja Netta niin on taas viis 😅
Netta vaan on lesbo
Vierailija kirjoitti:
Kuule Käärijä oli sen verran ylivoimainen, että olisi satavarmasti ollut edustaja kaikilla mahdollisilla äänestysperusteilla. Ja yleisöäänethän Kärtsä voitti niin että heilahti.
Vierailija kirjoitti:
Umk:n instassa harjotellaan possujunaa!
No kun Kärtsäri nyt niin kauheasti tykkää tuosta possujunaleikistä niin voisin kyllä erittäin mielelläni vähän possujunailla hänen kanssaan, tarvitaan kaksi muuta vielä lisää..
Suomi viidentenä eurojuryissä. Sen yläpuolella on mm.Italia🙄 ja Norja
Höpsistä. Mutta aurinkoista kevättä 🌝🌝