UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen vainu,että suomi saa harvinaisen sijoituksen.Tai melko harvinaisen. Samaa luokkaa kun BC. Ehkä jopa hiukan paremman. Käärijä sanoi lähtevänsä hakemaan voittoa. Siihen en vaan usko. Hyvän sijoituksen pitäisi riittää.
Ehkä 10.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen vainu,että suomi saa harvinaisen sijoituksen.Tai melko harvinaisen. Samaa luokkaa kun BC. Ehkä jopa hiukan paremman. Käärijä sanoi lähtevänsä hakemaan voittoa. Siihen en vaan usko. Hyvän sijoituksen pitäisi riittää.
Ehkä olisi parempi että Käärijä aattelisi tekevänsä vaan parhaansa. Ei siihen voittoon kannata liikaa keskittyä. Käärijä on tähänmennessä pärjännyt niin hienosti että hän saa taputtaa itseään tästä jo selkään.
Juryt on aina Suomea kohtaan paskoja.😒
Mä olen oikeasti kunnioittanut hänessä sitä että hänellä on ollut erittäin kunnianhimoinen, itsevarma asenne. Mutta voittoon ei kannata keskittyä kumminkaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juryt sais painua sanonko minne? Nekin on vaan ihmisiä. Voi kun niitä ei oliskaan. Se on raakaa kun ensin ne antaa hyvät pojot ja sitten tulee teleäänet. Jotkut joutuu karvaasti pettymään. Käärijän kohdalla käy toisinpäin muttei taida yltää teleäänillä ihan kärkeen.
Juryjen painoarvoa pitäisi vähentää kuten UMK.ssa. ärsyttää että jollain pienellä määrällä mielipiteitä on niin suuri valta. Lordikaan tuskin olisi voittanut koskaan raatien kanssa.
Joo ja varsinkin kun puolet tai ainakin 1/3 euroopan maista ihan korruptoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Juryjen, me saadaan jälleen kerran joku kädenlämpöinen pop-balladi voittajaksi. Ei sinne ole mitään järkeä muuta edes laittaa. Tarkoittaa kisojen kannalta tylsiä vuosia, koska mitään rohkeampaa ei viitsitä tehdä, kun ne ei pärjää juryjen vuoksi ollenkaan.
Mun fiilis kisoista menee tässä kyllä kokonaan.
Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Robin olisi ollut Suomelle täydellinen edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 10.
Vituttaa jo kommentit etukäteen jossain Youtubessa kun raadit on kurmuttaneet Käärijän sijoituksen jonnekin kymppiin oddsikakkosesta. Käärijä was robbed. Miten tää on mahdollista.
Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääpäs A.P Vuori hotilta ja lanneliikkeet hyviltä tässä biisissä. Nää vois olla asteen "vakavampiakin" E-Typen suuntaa ......hyvin toimis! (Portion boys - Elämän ABC)
Kiitos! Tää tulikin tarpeeseen :D
Miksi nuo pilaa lyriikkansa ylikököillä kosiskeluheitoilla...Toni Niemistä ja Kimi Räikköstä, nyt eletään sentään vuotta 2023, tuokin biisi tehty 2022.
Taitoa kyllå olos musiikillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Juryjen, me saadaan jälleen kerran joku kädenlämpöinen pop-balladi voittajaksi. Ei sinne ole mitään järkeä muuta edes laittaa. Tarkoittaa kisojen kannalta tylsiä vuosia, koska mitään rohkeampaa ei viitsitä tehdä, kun ne ei pärjää juryjen vuoksi ollenkaan.
Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Robin olisi ollut Suomelle täydellinen edustaja.
Joo. Iskevällä biisillä mitä tuo ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääpäs A.P Vuori hotilta ja lanneliikkeet hyviltä tässä biisissä. Nää vois olla asteen "vakavampiakin" E-Typen suuntaa ......hyvin toimis! (Portion boys - Elämän ABC)
Kiitos! Tää tulikin tarpeeseen :D
Miksi nuo pilaa lyriikkansa ylikököillä kosiskeluheitoilla...Toni Niemistä ja Kimi Räikköstä, nyt eletään sentään vuotta 2023, tuokin biisi tehty 2022.
Taitoa kyllå olos musiikillisesti.
Tää😂
Näytähän Kärtsy noille aliarvioiville raadeille mistä sut on tehty. Vedä niin hieno esitys jota muistellaan vuosienkin päästä toisinkuin monia geneerisiä balladeja ja muita mitäänsanomattomuusbiisejä. 😜
Aikun tulee kohta kiva hotti koostevideo hoteista käärijäkuvista. Mä niin tykkään näprätä näitä.....😘
Vierailija kirjoitti:
Näytähän Kärtsy noille aliarvioiville raadeille mistä sut on tehty. Vedä niin hieno esitys jota muistellaan vuosienkin päästä toisinkuin monia geneerisiä balladeja ja muita mitäänsanomattomuusbiisejä. 😜
Ei sillä ole tonaalista kapasiteettia *näyttää" yhtään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK esitys meni ihan hyvin. Se on ollut yksi katsotuimmista ESC-kanavalla. Ei tarvi olla mikään Celine Dion näyttääkseen. Hän on räppäri.
Lavakarismaa löytyy myös enemmän kuin monelta
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta juryt saavat olla, mutta painoarvo pitäisi olla pienempi kuin puolet. Vaikka 25% ja yleisöllä 75%.
Epäilen kyllä, että juryjen painoarvoa ei pienennetä finaalissa. Tänä vuonna kuitenkin teleäänille tulee lisää painoarvoa, kun semeissä ei ole juryja ja finaalissakin tulee muun maailman äänet teleääninä. Toki vastaavat yhteensä yhden osallistujamaan teleääniä.
00-luvulla viisuja järjestettiin pitkään pelkillä teleäänillä ja käytännöstä luovuttiin, kun ns. vanhat euroviisumaat tympääntyivät siihen, että kärkisijat menivät jatkuvasti Itä-Eurooppaan. Naapurimaiden äänestäminen ja diasporaäänet olivat liian isossa roolissa. Viisut alkoivat myös muistuttaa yhä enemmän friikkisirkusta, eivätkä isot rahoittajamaat katsoneet tätä hyvällä. Italiahan olikin välillä pitkään poissa. Jos isot rahoittajamaat vetäytyvät kisoista, on se kuolinisku Euroviisuille.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin porukalla on ollut hauskaa. Vähän sama, kun Helsingin viisuissa voitti se yksi noita, kukaan ei oikeastaan edes puhu hänestä enää, mutta Verka muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK esitys meni ihan hyvin. Se on ollut yksi katsotuimmista ESC-kanavalla. Ei tarvi olla mikään Celine Dion näyttääkseen. Hän on räppäri.
Hän ei ole räppärin ruumiillistuma eikä äänellistymä. Iskelmä istuisi hänen äänelleen paremmin, samoin puku kropalle. Tangokuningasainesta!
CCC biisissä on vain pari kohokohtaa, jotka saa yleisön tanssimaan mukana. Muu aika menee niitä kohtia odotellessa. Sen pitäis olla joko musiikillisesti kasvava biisi tai kohokohtia useampi. Tietenkin koko biisi voisi olla yhtä nostetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole räppärin ruumiillistuma eikä äänellistymä. Iskelmä istuisi hänen äänelleen paremmin, samoin puku kropalle. Tangokuningasainesta!
CCC biisissä on vain pari kohokohtaa, jotka saa yleisön tanssimaan mukana. Muu aika menee niitä kohtia odotellessa. Sen pitäis olla joko musiikillisesti kasvava biisi tai kohokohtia useampi. Tietenkin koko biisi voisi olla yhtä nostetta.
Joopa joo 😒
Kannattaa muistaa, että UMK:ssa Käärijä oli raatienkin suosikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi tasolle Tanskan Reiley tai Kypros. Ei pärjäisi. Jollain hula hulalla olisi varmaan voinutkin mutta moni enkkubiisi on plääh.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että UMK:ssa Käärijä oli raatienkin suosikki
Esiintyjiä oli 7, 37:n sijaan. Voi jotkut raadit tykätä. Nousihan Kärtsy viraaliksikin monissa maissa viraalilistoille