UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Jerellä nuuskat vaan viileästi pöydällä Liettuan aamuteeveessä 🙈😂
Tää oli radiossa/podcastissa, missä purkit pöydällä. TV:ssä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pervo urkkija tuolla liettuassa Kärtsää oikein haastatteli?
Haastattelussa oli Oletko koskaan? -osio, johon myös kaksi haastattelijaa itse vastasivat. Kysymyksistä osa oli kylläkin erittäin intiimejä/arkaluontoisia.
Mitäs ne oli? Vois vaikka luetella tähän niin voidaan yhdessä mietiskellä, kaikki ei pääse siihen haastatteluun 🥺
Käärijänä oisin jatkanu tiukasti tuolla I dont have sex life -linjalla.
"Käärijällä"hän ei olekaan flaksia baarissa naisten kanssa. (Vaikka miehellä hahmon takana olisikin.) Tätä on haastattelussa itse korostanut.
Ois voinu sit sen sijaan puhua että joo se voi kuulostaa jännittävältä yms yms.
On voinu tulla vähän turhan kaluttu olo haastiksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan. Se boleroasu päällä oli telkkarissa, paidatta radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa oli Oletko koskaan? -osio, johon myös kaksi haastattelijaa itse vastasivat. Kysymyksistä osa oli kylläkin erittäin intiimejä/arkaluontoisia.
Mitäs ne oli? Vois vaikka luetella tähän niin voidaan yhdessä mietiskellä, kaikki ei pääse siihen haastatteluun 🥺
Ei siinä hirveen ihmeitä ollut, älä sure.
Arkaluontoisimmat oli:
Oletko harrastanut seksiä julkisella paikalla? K: Metsässä (jos oikein kuulin niin joidenkin festarien yhteydessä tyttöystävän kanssa)
Oletko vienyt baarista kotiin samalla kertaa useampaa tyttöä? K: En
Oletko ajanut humalassa? K: Kerran, en tee uudelleen
Sit se kertoili että on ollut Gigantissa töissä ja myynyt Rasmuksen Laurille telkkarin (jos ymmärsin oikein) ja kertonut Laurille tekevänsä itekin musiikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radiostudiolta näyttää, anteeksi vaan. Aamu-TV:ssä pöydällä on musta kahvikuppi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että possujunaan jätetty myöskin konfetti, eikä koettu tarpeettomana "koska tulee pyrojakin ja blaablaa". Parhaita yksittäisiä yksityiskohtia.[/quote
Biisi on niin kaaottinen (huom varmaan 80% katsojista kuulee sen ekaa kertaa) että jos lavalla on kauhea show niin menee helposti vihkoon.
"2 miljoonan sijaan noin 200 miljoonaa silmäparia, joten biisin sanoman täytyy avautua ensinäkemältä myös armenialaislle maatalon mummolle."
Mä olen erittäin kiinnostunut miten tämä toteutetaan vrt. UMK. Peruukki back? Ja eihän sekään itsessään avaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että possujunaan jätetty myöskin konfetti, eikä koettu tarpeettomana "koska tulee pyrojakin ja blaablaa". Parhaita yksittäisiä yksityiskohtia.[/quote
Biisi on niin kaaottinen (huom varmaan 80% katsojista kuulee sen ekaa kertaa) että jos lavalla on kauhea show niin menee helposti vihkoon.
Epäilemättä mutta tuskin se konfettiin kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radiostudiolta näyttää, anteeksi vaan. Aamu-TV:ssä pöydällä on musta kahvikuppi.
Ok, no niinpä näkyy. Kuitenkin meni kuva nyt n 100 000 Instaseuraajalle 😏
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaapas, keskustellaan Liverpoolin esityksestä. Ei tuo Liettuan haastattelu varmaan leviä Suomen mediaan (eipä 😀)
En ole myöskään sivutamppauksen ystävä, toivoisin että se jää pois mutta turha toivo varmaan..
Mä kans vihaan sitä sivutamppausta. Näyttää nololta. Mutta ei varmasti jää pois koska käärijällä on joku pakkomielle siihen. Tekee sen aina livessä (pre partyissakin), tiktokissa videoita siitä ja tuolla liettuassakin piti päästä toimittajan kanssa tekemään sitä.
Ne stanan eurolavat vaan kahlitsee, lukitsee ja jähmettää esitystä. Ei ei ei 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, en tarkottanut sitä! Ihan yleisesti esityksestä! Musta possujuna +konfetti ovat ihan hauska. En osaa sanoa onko viisuissa mahdollista konfetteihin. Niistä tulee kamala sotku ja en muista nähneeni aiemmin. Ne on viisuissa vähän semmonen voittajan juttu.
Mulla OLI jo viba voitosta. Nyt energialevelit laski siihen malliin, että lähdenpä siivoamaan komeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaapas, keskustellaan Liverpoolin esityksestä. Ei tuo Liettuan haastattelu varmaan leviä Suomen mediaan (eipä 😀)
En ole myöskään sivutamppauksen ystävä, toivoisin että se jää pois mutta turha toivo varmaan..
Mä kans vihaan sitä sivutamppausta. Näyttää nololta. Mutta ei varmasti jää pois koska käärijällä on joku pakkomielle siihen. Tekee sen aina livessä (pre partyissakin), tiktokissa videoita siitä ja tuolla liettuassakin piti päästä toimittajan kanssa tekemään sitä.
Juu ja itse asiassa UMK-esityksessä mua häiritsi sekin kun ne ihanat tanssijat teki sitä, näytti hölmöltä vaikka niin sen kuuluikin näyttää. Kaikki muu oli ok ja hauskaa paitsi pirun sivutamppaus.
Vierailija kirjoitti:
"2 miljoonan sijaan noin 200 miljoonaa silmäparia, joten biisin sanoman täytyy avautua ensinäkemältä myös armenialaislle maatalon mummolle."
Mä olen erittäin kiinnostunut miten tämä toteutetaan vrt. UMK. Peruukki back? Ja eihän sekään itsessään avaa mitään.
Ehkä se kirjaimellisesti vetää kaksin käsin pina coladaa synkkänä, sehän sanoma on puoleenväliin saakka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, en tarkottanut sitä! Ihan yleisesti esityksestä! Musta possujuna +konfetti ovat ihan hauska. En osaa sanoa onko viisuissa mahdollista konfetteihin. Niistä tulee kamala sotku ja en muista nähneeni aiemmin. Ne on viisuissa vähän semmonen voittajan juttu.
Ne on viisuissa vähän semmonen voittajan juttu <- toi on se mikä tekee siitä härskin ja sen takia se on saatavakin!! 🤩 onhan tossa esityksen jälkeen aikaa siivota, kun ei ole tarvettakaan levittää koko lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä hirveen ihmeitä ollut, älä sure.
Arkaluontoisimmat oli:
Oletko harrastanut seksiä julkisella paikalla? K: Metsässä (jos oikein kuulin niin joidenkin festarien yhteydessä tyttöystävän kanssa)
Oletko vienyt baarista kotiin samalla kertaa useampaa tyttöä? K: En
Oletko ajanut humalassa? K: Kerran, en tee uudelleenSit se kertoili että on ollut Gigantissa töissä ja myynyt Rasmuksen Laurille telkkarin (jos ymmärsin oikein) ja kertonut Laurille tekevänsä itekin musiikkia
Uusimman Instapäivityksen kommenteissa on myös joku mies, jolle Käärijä on myynyt pesukoneen. "Ei moittimista 4/5" 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umk:n instassa puhutaan esityksestä! https://www.instagram.com/p/Cq8J35-tGjk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Esitykseen jäävät: eurolavat, tanssijat, kaulapannat, tekohampaat, possujuna, ikoninen vihreä asu.
Mikä tossa voi enää muuttua? valot ja pyrot tulee vaan mieleen? Nuo eurolavat sattuu sydämeeni, mutta ehkä voin elää sen kanssa :D
Musta tossa on lueteltu ne oleellisimmat minkä en olettanutkaan lähtevän. Eiköhän pyroilla saada ihan uutta räjähtävyyttä, ja jos se sivuttaistamppaaminen pistetty pois, en todellakaan ole pahoillani. Luulin että ajan kanssa silmä tottuisi, mutta edelleen olen ihan wtf joka kerta (eikä hyvässä). No eurolavat on mitä on, mutta ehkä ne saadaan näyttämään paremmalta valaistuksella tai jotain 🥹
Se sivutamppaushan sopii hyvin esitykseen, etenkin tanssijoiden kanssa.
Hyvä vaan kun liikkuu ja näkyy, illalla saa oma ukko taas kyytiä 😂