UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tunnen vaan niin suurta empatiaa tota jäpikkää kohtaan. Järkyttävä pyöritys ja kaikki haluavat hänestä osansa. Mä oon asennoitunut niin, että meni viisut miten vaan, pysyn fanina jatkossakin. Voitto on silti hyvinkin mahdollinen. Vakuutuin siitä viimeistään käytyäni ekaa kertaa keikalla. Näköjään Madridin esityksen aikana oli tapahtunut sama massahurmos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi taas haastattelun aluksi, että on " really tired" "but has got energy of people around here".
Se pötköttely on jäänyt liian vähälle. Energiajuomien ja nikotiinin avulla puserrus on peliä, jossa ei hyvin käy - keho menee ylikierroksille ja unettomuus paukkaa päälle
Tämä. Moni alle kolmekymppinen vielä pystyy menemään varaenergialla. Jossain välissä voi tulla burniksia sun muuta. Ei kannata kokeilla oman kropan rajoja.
Eiköhän se Käärijä hyvin jaksa, menestyksestähän se on unelmoinut ja tää viisutouhu on kuitenkin väliaikaista. Ja kattokaa vaikka Kuumaan poikien kesän ja kevään keikkakalentereita, ei siinä paljon pötkötellä
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan me nyt Liettualta 12 points?
Syytä olisi jos on pitänyt seksifantasiansakin jakaa valtakunnallisissa medioissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoittukaapas, keskustellaan Liverpoolin esityksestä. Ei tuo Liettuan haastattelu varmaan leviä Suomen mediaan (eipä 😀)
En ole myöskään sivutamppauksen ystävä, toivoisin että se jää pois mutta turha toivo varmaan..
Mä kans vihaan sitä sivutamppausta. Näyttää nololta. Mutta ei varmasti jää pois koska käärijällä on joku pakkomielle siihen. Tekee sen aina livessä (pre partyissakin), tiktokissa videoita siitä ja tuolla liettuassakin piti päästä toimittajan kanssa tekemään sitä.
Moni lapsi rakastaa sitä sivutamppausta. Se on vähän niinkuin Gangman stylessä oli se hevostanssi. Toki tässä yritetään houkutella aikuisia äänestämään, joten ne sivutamppaukset voi jättää vaikka perhetapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa katsoa kaikkia Käärijän haastatteluja, tuntuu, että sitä rääkätään. Pautsi kaveripodacastejä.
Mulla on sama näiden ulkomaisten haastattelujen kanssa että pystyn hetken katsomaan ja sit on pakko lopettaa. Vaikka ihan hyvinhän se pärjää. Ehkä se johtuu siitäkin että noi samat kysymykset toistuu ja toistuu ja niihin tietää jo mikä vastaus tulee.
Mäkään en tykkää sivutamppauksesta. Se näyttää vaan jotenkin hölmöltä mutta makuasia. Se on jotenkin liian humoristisen näköistä. Tekee siitä esityksestä liian humoristisen.
Huumori on osa Käärijää, aika iso osa
Vierailija kirjoitti:
Ja sivutamppaus on osa cha cha chaata.
Vierailija kirjoitti:
Ne stanan eurolavat vaan kahlitsee, lukitsee ja jähmettää esitystä. Ei ei ei 😡
Minusta ne on hienot, voisi ehkä vaan asetella niitä vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on lordin jälken suomi saanut 12 pistettä, että olis aikakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa katsoa kaikkia Käärijän haastatteluja, tuntuu, että sitä rääkätään. Pautsi kaveripodacastejä.
Mulla on sama näiden ulkomaisten haastattelujen kanssa että pystyn hetken katsomaan ja sit on pakko lopettaa. Vaikka ihan hyvinhän se pärjää. Ehkä se johtuu siitäkin että noi samat kysymykset toistuu ja toistuu ja niihin tietää jo mikä vastaus tulee.
Minulla noissa ahdistaa erityisesti se, että inhoan yli kaiken että itselläni on taipumusta tekonauruun tilanteissa jossa en ole omimmillani. Ja näissä on just sitä. Kun toivois että hetken hengittäis, ja olis oma itsensä. Kyllä niissä haastatteluissa jossa on rauhallinen, tulee parhaiten esiin miten hieno tyyppi on. Mut kun on se rooli jo otettu ja englannin puhuminen jännittää, liikaa redbull nikotiini valvominen you name it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sivutamppaus on osa cha cha chaata.
Nimenomaan, se nyt vaan kuuluu tähän juttuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne stanan eurolavat vaan kahlitsee, lukitsee ja jähmettää esitystä. Ei ei ei 😡
Minusta ne on hienot, voisi ehkä vaan asetella niitä vähän paremmin.
Eurolavat on just sopivan raffit, parasta kun Kärde kurkkaa lavojen väleistä 🔥 nyt ei pidä silotella mitään vaan korostaa sitä millä tähän päästiin!
Ei sitä voi selittää. Siinä on niin hiton hieno se raja siinä huumorissa. T. Kummelifani ja kaiken muun ostan Käärijässä paitsi sivutamppauksen THE esityksessä
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cq2rc0cPyLy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Australia sanoo käärijän yhdeksi lemppareista. Ja Luke Blackin ultimate # 1 on kans käärijä. On myös Slovenian lemppari. Kääijällä taas Espanja, Kreikka, Slovenia, Saksa ja Ruotsi
Kääryle on sanonut myös Itävallan lempparikseen. Ja veikkaan että tykkää Serbiastakin. Kärtsyli tykkää vähän kaikesta: D
Mua vähän pelottaapi se esityksen muutos.x( Toivottavasti ei olla tehty Saara Aaltoja ja tungettu liikaa kaikkea lavalle.
Mua huvittaa tuo että Käärijä on joutunut johonkin seksihaastatteluun Liettuassa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pervo urkkija tuolla liettuassa Kärtsää oikein haastatteli?
Käärijä itse voisi olla provosoimatta ympäristöään liikkumalla puoliaatamin asussa radiotoimituksessa keskipäivällä
Tämä! :D Hankkikaa yle sille edustusasuja ettei tarvi kokoajan olla ilman vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit se kertoili että on ollut Gigantissa töissä ja myynyt Rasmuksen Laurille telkkarin (jos ymmärsin oikein) ja kertonut Laurille tekevänsä itekin musiikkia
Tää oli vaan jotenkin hyvä 😂 Myynyt viime vuoden edustajalle telkkarin ja kertonut et joo itsekin teen musiikkia. Ai stana
Ja tästä oli jotain viisi vuotta että ikinä ei tiedä mihin elämä heittää