UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Joku kerta täällä mietittiin et mikä Käärijässä ihmisiin vetoaa niin paljon ja joku sano hyvin et se on muun muassa tuo tietynlainen akuankkamaisuus. :D Eli just tuo et housut on väärin päin, vetoketjuja ei muisteta laittaa kiinni, esiintymisasun kadottaminen.... :D
Symppis Käärijä plus se tuhma puoli 😍
Vierailija kirjoitti:
Nimeni on Liisa-Anna
On mua hyvä panna
Polvillani käyn kuin marin sanna
Siis mut nyt sänkyyn kanna
Karita hyvä; rauhoitu.
Oletteko panneet merkille, että Suomi on voittanut joka vuosi euroviisut. Siis ollut voittaja UMK:n ja Euroviisujen välisenä aikana. No ei sitten ole voittanutkaan. LOL.
Pentti Kurikan nimipäivät ei ollut hyvä valinta Euroviisuihin. Tehtiin virhe siinä, kunheillekin annettiin ymmärtää, että he voittavat, he voittavat.
Oli sitten heille tosi MASENTAVAA, kun eivät päässeet edes jatkoon.
Itse esitys oli kamala.
Onnea edyuskuntavvaleihin Samille!
Vierailija kirjoitti:
Nimeni on Liisa-Anna
On mua hyvä panna
Polvillani käyn kuin marin sanna
Siis mut nyt sänkyyn kanna
👎 Huono tämäkin. Eka oli aika hyvä, niinkuin ensiteokset yleensäkin. Time to take a break.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megasuosio on Käärijälle uusi asia. Siksi Käärijän lähettäminen noin isoon kilpailuun on jonkinlainen riski. Miten kestää paineet ym. No ehkä hyvin. Mutta olisipa Robinilla tai Portion boyseilla ollut parempi kappale. Ei olisi ainakaan tarvinut jännittää kun molemmat niin varmoja esiintyjiä. Käärijän biisi tietysti omaa luokkaansa.
PB ei oikeastaan ole kovin varma esiintyjä, ainakaan isoissa jännittävissä tilanteissa. Hyppelivät kuin hermostuneet vasikat Unk finaalissa.
Kyllä, eivätkä oikein tienneet kuka on johtajavasikka. Paljon hermostuneempi meininki kuin omilla keikkavideoillaan. Aika uusi paikka tuo lava taitaa olla joka ikiselle.
Nimeni on Hoo Moilanen
Onnea Riikka
eikä tässä vielä kaikki
Onnea Persut
Pliis pieni pyyntö. Jos pidettäs politiikka pois tästä ketjusta kun UMK ja Käärijäkään ei ole poliittisia hahmoja. Kiitos ja anteeksi tästä.
Kukas ton perään on Liverpoolis kattomas,ettei housut mee väärinpäin ym. Aku Ankka vertaus kyllä mainio.
Vierailija kirjoitti:
Kukas ton perään on Liverpoolis kattomas,ettei housut mee väärinpäin ym. Aku Ankka vertaus kyllä mainio.
Sillä ei oo housuja ollenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Broidi +muu vakiporukka
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaaehtoinen katsomaan perää ja huolehtimaan housuosastosta 😁
Liikkistå, että Käärijä hyvää pitää huolta pikkuveljestään, muttei omista housuistaan. Mut semmonen sanontahan on, että nuttu nurin, onni oikein. Kai K on onnesta lettuna viisupöhinåstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL 9.5.: "Suomalaisella Anna-Liisalla jäi käsi Käärijän housun vetuketjun väliin. Palokunta tuli apuun ja artisti ehti semifinaaleihin täpärästi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL 9.5.: "Suomalaisella Anna-Liisalla jäi käsi Käärijän housun vetuketjun väliin. Palokunta tuli apuun ja artisti ehti semifinaaleihin täpärästi"
Reps ei hemmetti, nauran ennakkoäänestysjonossa, apua....🤣😂🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomaan PERÄÄ??! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomaan PERÄÄ??! ;)
Mielelläni katson Käärijän perää ja ehkä voisin antaakin vähän perää 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomaan PERÄÄ??! ;)
Jaahas....gaytäkin linjoilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomaan PERÄÄ??! ;)
Emmä usko et sitä hirveesti kiinnostaa. Tai mistå minä tiedån
Joku kerta täällä mietittiin et mikä Käärijässä ihmisiin vetoaa niin paljon ja joku sano hyvin et se on muun muassa tuo tietynlainen akuankkamaisuus. :D Eli just tuo et housut on väärin päin, vetoketjuja ei muisteta laittaa kiinni, esiintymisasun kadottaminen.... :D