Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23621/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Essi on lakkaamassa varpaankynsiä, tekevät näköjään SkySaunassa Ylen/viisujen virallista kontenttia. Voisiko olla jopa Suomen postikortti?

Ei prrrkl. Inhottavia tommoset tekemällä tehdyt typerät "postikortit" kun Käärijä tehnyt itseståän someen omaehtoiseseti itsensä näköistä postikorttia koko viime kuukaudet.

Mistäs tiedät vaikka postikortin idea olisi Käärijän?

Vierailija
23622/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pitkät noi Käärijän shortsit, kireet speedo malliset ois ollu paremmat

Huomasitteko muuten muut iltavuorolaiset minkä malliset jalat Kärtsyllä oli 😋

Sellaiset sirot ja kauniit...

Tosi pitkä jalkaterä lyhyeksi mieheksi ;)

no niiin...1, 2, 3, 4 tuntia vielä about.....😁🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23623/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Essi on lakkaamassa varpaankynsiä, tekevät näköjään SkySaunassa Ylen/viisujen virallista kontenttia. Voisiko olla jopa Suomen postikortti?

Ei prrrkl. Inhottavia tommoset tekemällä tehdyt typerät "postikortit" kun Käärijä tehnyt itseståän someen omaehtoiseseti itsensä näköistä postikorttia koko viime kuukaudet.

Mistäs tiedät vaikka postikortin idea olisi Käärijän?

Toivottavasti postikortti ois very gay friendly.....

Vierailija
23624/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän Käärijä siihen viisukorttiin Sauna-Klonkun ja Sauna-Stondiksen ....🤭🤭🤭

Vierailija
23625/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoinkin että Jalotiina on ehkä vanhin noista Portion boyseista. Samaa ikäluokkaa kuin miehensä. Mutta viehättävä ja sympaattinen tämä Tiina.

Mikäs tuon Tiinan tausta on? Lähinnä mietin, että jos ja kun PB joskus lopettaa tai suosio muuten vaan hiipuu, niin millä elättää sitten itsensä, tuskin musiikilla ainakaan?

Vierailija
23626/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla kynsi vihreä

Ja mulla pilu pinkki

Ei se hevillä repeä

Ja kiinteä on hinkki

Nainen tää on kelpo sulle

Etkä liian aikaisin tulle.

Nyt oli Karita jo aika huono. Mene vähäksi aikaa treenaamaan oopperaa, jooko. Älä jätä leipätyötäsi!

Vierailija
23627/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoinkin että Jalotiina on ehkä vanhin noista Portion boyseista. Samaa ikäluokkaa kuin miehensä. Mutta viehättävä ja sympaattinen tämä Tiina.

Mikäs tuon Tiinan tausta on? Lähinnä mietin, että jos ja kun PB joskus lopettaa tai suosio muuten vaan hiipuu, niin millä elättää sitten itsensä, tuskin musiikilla ainakaan?

Laittoikohan joku tänne, että olisi joskus ollut vaatekaupassa myyjänä tuo Tiina.

Vierailija
23628/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin tykkäämään Portion boyseista kun näin ne telkussa. Ei mulla ollut erityistä mielipidettä aijemmin. Ne onkin tosi kivan oloisia tyyppejä. Sellaisia luonnollisia ja fiksuja.

Olet saanut heistä ihan oikean käsityksen.

Tavallisia, mukavia ja kohteliaita lavan ulkopuolellakin. Erityistä on se, että he nostavat tavallaan korokkeelle heidät jotka ovat pääsylipun maksaneet ja tulleet heitä katsomaan ja kuuntelemaan. Se näkymätön side joka on yleisön ja bändin välillä, on hyvin vahva.

Yleensähän keikoilla jossain vaiheessa jengi lähtee "vaeltamaan", mutta PB:n keikalla ihmiset napottavat paikoillaan tanssien ja laulaen setin alusta loppuun.

Keikoilla kyllä sattuu ja tapahtuu, yhdestäkään keikkakokemuksesta ei ole tullut sellaista fiilistä että tää on jo nähty. Jokainen kerta on jotenkin erityislaatuinen, erilainen ja aina yhtä voimaannuttava.

Kyllästyttää ja inhottaa tämän yhden bändin tuputtaminen. Menkää sinne keikoillenne napottamaan ja jättäkää palsta rauhaan.

Huoh. Eipä muakaan PB nappaa, mutta ei meillä Käärijä-faneillakaan kyllä ole mitään oikeutta täällä sanella, että heistä ei saisi kirjoittaa ketjussa, jonka aihe on UMK 23. Ihan pienenä muistutuksena vaan.

Vierailija
23629/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistuu 1-2 päivää olla ilman Käärijää ja tätä ketjua, mut sit alkaa vierotusoireet ja lähtee töissäkin kaikenlaiset öhöm ajatukset laukkaamaan. Eli iltavuorossa taas.

Vierailija
23630/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän Käärijä siihen viisukorttiin Sauna-Klonkun ja Sauna-Stondiksen ....🤭🤭🤭

Porukka on kääntäny google kääntäjällä ja menny vähän "jotkut" saunajutut ohi 😁

Vierailija
23631/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä tekee siihen postikorttiin Sauna-Kerrossämpylän Käärijän kaa!

Vierailija
23632/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aapo vasta 27. Kait toi pariskunta on vanhempia Portion boyseissa?

Pariskunta lähestyy viittäkymppiä.

Sitten kun sinä ole 39 niin muiden mielestä lähestyt viittäkymppiä :D

ElMeissel 39 ja JaloTiina 42 (jos en väärin muista).

Eikö Tiina ole jo 45 vai 46-vuotias?! Ei sillä tosin mitään väliä ole. Itsekin olen tuon ikäinen. Minusta Pb on kiva ja energinen bändi. Ja tosiaan hienoa, että nainen on kerrankin vanhimmasta päästä, eikä aina se bändin nuorin jäsen.👍

Vierailija
23633/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta minusta tuo Käärijän kynsiä lakkaava Essi tekee monen maskeeraajan unelmatyötä: pääsee ehostamaan artisteja ja muita julkkiksia. Harva maskeeraaja pääsee tuollaiseen asemaan. Onnen tyttö.

Itse en kyllä näe mitään hohdokasta siinä, että tekee työtä julkkisten yms. kanssa. Ehkä teininä olisin nähnyt asian toisin, nykyään näen julkkikset ihmisinä siinä missä muutkin (ainakin meikäläiset). Monelle julkkikselle joku maskeeraaja on lähes ilmaa, en jaksaisi sellaista kohtelua työssäni.

Vierailija
23634/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla kynsi vihreä

Ja mulla pilu pinkki

Ei se hevillä repeä

Ja kiinteä on hinkki

Nainen tää on kelpo sulle

Etkä liian aikaisin tulle.

Nyt täytyy sanoa, että todella huono.🤮 Käärijä ansaitsee paremman runon.

Vierailija
23635/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sämpylän tuplalihalla, mutta Käärijöitä on vaan yksi eli pakko ottaa se Häärijä mukaan kans!

Vierailija
23636/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta minusta tuo Käärijän7 kynsiä lakkaava Essi tekee monen maskeeraajan unelmatyötä: pääsee ehostamaan artisteja ja muita julkkiksia. Harva maskeeraaja pääsee tuollaiseen asemaan. Onnen tyttö.

Itse en kyllä näe mitään hohdokasta siinä, että tekee työtä julkkisten yms. kanssa. Ehkä teininä olisin nähnyt asian toisin, nykyään näen julkkikset ihmisinä siinä missä muutkin (ainakin meikäläiset). Monelle julkkikselle joku maskeeraaja on lähes ilmaa, en jaksaisi sellaista kohtelua työssäni.

Totta, tuo 'ilmaa". Tosin Käärijä yritti rapsuttaa sitäkin päästä, kun lakkasi kynsiä...

Vierailija
23637/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ne housut lähti sauna stoorissa! 😋

Vierailija
23638/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sämpylän tuplalihalla, mutta Käärijöitä on vaan yksi eli pakko ottaa se Häärijä mukaan kans!

Oh no....mä ottasin mieluummin sen toosen taustalaulajan. Ja eikun sämpyläks 😛

Vierailija
23639/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ne housut lähti sauna stoorissa! 😋

Mä en uskalla enää kattoo. Vilkaisu sit varttia vaille 23

Vierailija
23640/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina oli pitkään laukkukaupan myyjä. Nykyisin tekee satunnaisesti somemarkkinointia. Eiköhän hyville myyjille ole aina tarvetta.

Ketju on lukittu.