Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23641/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro alkoi sitten jo näin aikaisin. Tämä ketju on kyllä K18 kamaa, kun muutama kirjoittaja pääsee vauhtiin.

Vierailija
23642/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltavuoro alkoi sitten jo näin aikaisin. Tämä ketju on kyllä K18 kamaa, kun muutama kirjoittaja pääsee vauhtiin.

Kuinka niin? Eihän täällä oo puhuttu kuin saunasta ja kerrossämpylöistä. Ihme mielikuvitus ihmisillä 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23643/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta minusta tuo Käärijän7 kynsiä lakkaava Essi tekee monen maskeeraajan unelmatyötä: pääsee ehostamaan artisteja ja muita julkkiksia. Harva maskeeraaja pääsee tuollaiseen asemaan. Onnen tyttö.

Itse en kyllä näe mitään hohdokasta siinä, että tekee työtä julkkisten yms. kanssa. Ehkä teininä olisin nähnyt asian toisin, nykyään näen julkkikset ihmisinä siinä missä muutkin (ainakin meikäläiset). Monelle julkkikselle joku maskeeraaja on lähes ilmaa, en jaksaisi sellaista kohtelua työssäni.

Totta, tuo 'ilmaa". Tosin Käärijä yritti rapsuttaa sitäkin päästä, kun lakkasi kynsiä...

Käärijä vaikuttaakin sellaiselta ihmiseltä, joka kohtaa ihmiset ihmisinä. Toki onhan tuossa vaara, että nousee päähän, mutta en oikein usko hänestä sitä menneisyytensäkään perusteella. Muista julkkiksista en osaa sanoa.

Vierailija
23644/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen jouduin himmailemaan, kun vastaanotto oli niin huono niin tänään täytyy panostaa kahden vuoron edestä 🥰

Vierailija
23645/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta minusta tuo Käärijän kynsiä lakkaava Essi tekee monen maskeeraajan unelmatyötä: pääsee ehostamaan artisteja ja muita julkkiksia. Harva maskeeraaja pääsee tuollaiseen asemaan. Onnen tyttö.

Itse en kyllä näe mitään hohdokasta siinä, että tekee työtä julkkisten yms. kanssa. Ehkä teininä olisin nähnyt asian toisin, nykyään näen julkkikset ihmisinä siinä missä muutkin (ainakin meikäläiset). Monelle julkkikselle joku maskeeraaja on lähes ilmaa, en jaksaisi sellaista kohtelua työssäni.

Olen tehnyt töitä elokuvacateringissa ja kyllä ainakin suomalaisista "leffatähdistä" on glamour kaukana. Jotkut diivailevat silti eivätkä anna henkilökunnalle (jota ilman kuvaukset eivät onnistuisi) mitään arvoa.

Vierailija
23646/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kynsi vihreä

Ja mulla pilu pinkki

Ei se hevillä repeä

Ja kiinteä on hinkki

Nainen tää on kelpo sulle

Etkä liian aikaisin tulle.

Nyt täytyy sanoa, että todella huono.🤮 Käärijä ansaitsee paremman runon.

Jep, en yleensä arvostele näin muiden kirjoituksia mut siis hyi hitto :D "pilu pinkki" "kiinteä on hinkki" Yök!

Vierailija
23647/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen jouduin himmailemaan, kun vastaanotto oli niin huono niin tänään täytyy panostaa kahden vuoron edestä 🥰

Kunhat et 'purista liikaa mailaa', sanovat urheilutermein...😆 semmonen myötäilevä ote ja fokus mielessä .....😁

Vierailija
23648/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän kanssa saunassa voisi olla ihan mukavaa... ;)

Vierailija
23649/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kynsi vihreä

Ja mulla pilu pinkki

Ei se hevillä repeä

Ja kiinteä on hinkki

Jep, en yleensä arvostele näin muiden kirjoituksia mut siis hyi hitto :D "pilu pinkki" "kiinteä on hinkki" Yök!

Pertsa se siellä vaan rentoutuu runoineen....anna Pertsan olla, upataan ja kommentoidaan vaan hyvät

Vierailija
23650/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoinkin että Jalotiina on ehkä vanhin noista Portion boyseista. Samaa ikäluokkaa kuin miehensä. Mutta viehättävä ja sympaattinen tämä Tiina.

Mikäs tuon Tiinan tausta on? Lähinnä mietin, että jos ja kun PB joskus lopettaa tai suosio muuten vaan hiipuu, niin millä elättää sitten itsensä, tuskin musiikilla ainakaan?

Tiina oli pitkään laukkukaupan myyjä. Nykyisin tekee satunnaisesti somemarkkinointia. Eiköhän hyville myyjille ole aina tarvetta.

Varmaan on, vaikka toisaalta mistäpä sitä tietää, miten paljon kaikki tulevaisuudessa siirtyy nettiin ja itsepalvelun varaan. Ihan mielenkiinnosta vaan tuli tuo aiempi ammattinsa mieleen.

Vierailija
23651/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta minusta tuo Käärijän kynsiä lakkaava Essi tekee monen maskeeraajan unelmatyötä: pääsee ehostamaan artisteja ja muita julkkiksia. Harva maskeeraaja pääsee tuollaiseen asemaan. Onnen tyttö.

Olen tehnyt töitä elokuvacateringissa ja kyllä ainakin suomalaisista "leffatähdistä" on glamour kaukana. Jotkut diivailevat silti eivätkä anna henkilökunnalle (jota ilman kuvaukset eivät onnistuisi) mitään arvoa.

Onko ollut esimerkkejä myös päinvastaisista, jotka ois jääny mieleen? Siis tähdistä, jotka luonnostaan huomioi myös crewn?

Vierailija
23652/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna Timo, sauna kalja, sauna stondis... Mitä näitä nyt olis....

Vierailija
23653/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kuullut elokuva-alalla olevilta tutuilta, siksi kommentoinkin tuon aiemman. Itsellä on kokemusta terveydenhuollosta, jopa siellä tullut joskus vastaan julkimoita, jotka käyttäytyvät kuin olisivat kuninkaallisia.

Vierailija
23654/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut esimerkkejä myös päinvastaisista, jotka ois jääny mieleen? Siis tähdistä, jotka luonnostaan huomioi myös crewn?

Eiköhän valtaosa näyttelijöistä ole ihan ok, osa jopa erityisen miellyttäviä. Aika taviksia ne näytteijätkin lopulta tässä maassa ovat, ja moni onneksi ymmärtää sen. Sitten on ne muutamat diivat, nimiä nyt ei tässä kannata alkaa mainita. Tämä vain kuulemani perusteella pääteltyä, olen siis tuo toinen kommentoinut.

Vierailija
23655/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kynsi vihreä

Ja mulla pilu pinkki

Ei se hevillä repeä

Ja kiinteä on hinkki

Joku trolli taas nähnyt tilaisuutensa koittaneen...

Vierailija
23656/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhat et 'purista liikaa mailaa', sanovat urheilutermein...😆 semmonen myötäilevä ote ja fokus mielessä .....😁

Oon hellä ja huomaavainen niinkuin kunnon Nainen, annan sulle lovee enkä pihistele takaovee.

Vierailija
23657/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! Vesa silver oli soittanu ja ilmoittanu, että Käärijän housut on ollu väärinpäin koko 8 h kuvaussession. Ilmankos ne näytti tuossa kuvassa niin huonosti istuvilta!!!!

Täytyy sanoa, housut, vetoketjut, vyöt ja Käärijä eivät kuulu yhteen !

Vierailija
23658/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti 🥰

Vierailija
23659/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä touho. Kai sen nyt jo tuntee jos housut on väärinpäin. Toisaalta sillä on niin pieni peba, ettei välttämättä tunne.

Vierailija
23660/34469 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megasuosio on Käärijälle uusi asia. Siksi Käärijän lähettäminen noin isoon kilpailuun on jonkinlainen riski. Miten kestää paineet ym. No ehkä hyvin. Mutta olisipa Robinilla tai Portion boyseilla ollut parempi kappale. Ei olisi ainakaan tarvinut jännittää kun molemmat niin varmoja esiintyjiä. Käärijän biisi tietysti omaa luokkaansa.

PB ei oikeastaan ole kovin varma esiintyjä, ainakaan isoissa jännittävissä tilanteissa. Hyppelivät kuin hermostuneet vasikat Unk finaalissa.

Ketju on lukittu.