Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23501/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteillä kiva euroviisu. Jos ei tietäis mistä maasta niin luulis,että jostain itäeuroopasta.

Musta se on aika tyypillistä brittipophumppaa kyllä. Mutta ei haittaa, kun oon brttimusiikin ystävä.

Vierailija
23502/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CqQsNfiNyzx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kärtsän poppoo ollu vierailulla Pukinmäkeläisessä ravintolassa, missä Käärijä teki ihan ekan keikan nuorempana.

Ei juma, asun naapurissa! Ko. ravintolan omistaja on kyllä mahtavan positiivinen tyyppi, aivan kuten Käärijäkin. Muutenkin kiva paikka (yökerhoaikaan en ole käynyt), hyvät drinkit ja olutvalikoima, ja päiväaikaan loistava ruoka, suosittelen lämpimästi poikkeamaan.

Itse asiassa mietin juuri hiljattain, että tuolla voisi olla kiva seurata porukalla viisufinaalia, mutta taitaa mennä yökerhotoiminta siihen päälle, harmi.

Hirmu positiivisen kuvan sai tosta paikasta heidän instan perusteella. Drinkit näytti ihanilta ja ruoat hyviltä kuvissa. Ilmeisesti ei tosiaan mikään peruslähiö"räkälä". Luulisi että nuo nimenomaan näyttäisi Euroviisut kun Kärtsällä historiaa heidän kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23503/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt erityisen hyviä viisuja. Englanti ja Serbia ovat ok mut onko niin,ettei siellä ole muita hyviä kuin Käärijä?

Musta Tsekki on ihana, tykkään sellaisesta slaavilaishenkisestä soundista kertsissä. Ja siis nimenomaan musavideo on ihana (myös visuaalisesti), live-esitys on sit mun silmääni jotenkin tunkkainen ja retro, mut selittyy pienellä budjetilla. Toivottavasti saavat sit Liverpooliin jotain raikkaampaa aikaiseksi.

Australiakin on ihan ok, ja Azerbaidzanin biisi on oikein kiva kesäbiisi, jota voisin jopa kuvitella kuuntelevani, mutta viisuihin kuitenkin ihan liian tavallinen ja tylsä ruotsalaistekele.

Vierailija
23504/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä ulkomaalaisia on alkanut jo ärsyttämään suomalaisten Käärijäpakotus. Voitaisko rauhoittua vähän että ei sabotoida Käärijän mahdollisuuksia pliis?

En ihmettele että ärsyttää.

Samaa pakotusta kuin ennen UMK -finaalia.

Koko Käärijä ärsyttää ainakin minua sen vuoksi. Ja siksi täällä häntä arvostelemassa. Katsokaa peiliin pakottajat, mitä saitte aikaiseksi.

Pilaatte Käärijän mahkut toiminnallanne, myös Liverpoolia ajatellen.

Mutta jatkakaa ihmeessä jos haluatte siitä kaikkien inhokin.

Samaa mieltä oon pakotuksesta, mutta kovasti ihmettelen, että kun Käärijä sua niin kovasti ärsyttää, niin miksi haluat oikein kieriskellä mielipahassasi ja käyttää varta vasten aikaa hänestä keskustelemiseen? Oma pää ei ainakaan kestäisi moista, ja luulen että säkin saisit elämääsi paljon enemmän iloa, jos käyttäisit energiaasi mukavampiin asioihin. Vaikka itse Käärijästä tykkäänkin, niin huomasin, että äskeinen muutaman päivän tauko tästä ketjusta teki mulle todella hyvää henkisesti.

Vierailija
23505/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä ulkomaalaisia on alkanut jo ärsyttämään suomalaisten Käärijäpakotus. Voitaisko rauhoittua vähän että ei sabotoida Käärijän mahdollisuuksia pliis?

Veikkaan että siellä on enemmän nuorisolaiset vauhdissa, eikä me annaliisat.

Mutta hyvä pointti sinänsä, tässä on aikaa Käärijälläkin muuttua Loreenin tapaan yliarvostetuksi, jos ihan liikaa hehkutetaan, vaikka substanssia onkin ehkä enemmän. Tai sitten voi syntyä ennakohypeä kohtaan vastarintareaktio, kuten vähän Robinia kohtaan UMK:ssa. Robinilla tosin se biisi lopulta oli se ongelma.

Käärijän biisi oli tyrmäävä ensi kuulemalta. Keirankin biisi oli oikeasti kyllä kiva. Toisenlaisessa kokoonpanossa Robinin biisi olisi kuulostanut erittäin hyvältä ja se myös pärjäisi ulkomailla. Vielä kun Robinin laulu- ja esiintymistaidot ottaa huomioon.

Vierailija
23506/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne Liverpooliin olis kannattanu äänestää Portion Boys tai Benjamin. Robin myös, mutta biisi oli vaisu.

Portion Boys:n biisi oli hauska ja esitys varma ja mukaansatempaava, kestää monta kuuntelua eikä kyllästy. Ei olisi tarvinnut jännittää niiden puolesta miten homman hoitavat.

Käärijällä kaikenlaiset vaivat ja pelot on vasta edessä.Tuo jäähalli veto oli vaivaannuttavaa katsottavaa, esimakua tulevasta?

Benkun avoimen eroottinen esitys oli kuuma. Hän olisi ollut myös hyvä valinta.

Portion Boys, jonka pomppija-mölisijä-pariskunta ei pysty vetämään keikkaa ilman oksentelua?

Käärijällä voi tulla isolla lavalla paskat housuun. Siitäs sait.

Onko syy-seuraus suhde jotenkin vieras sulle?Ja luulin että trollasit tolla pb-ylistykselläsi mutta tuiskahduksestasi päätellen olet ihan tosissasi. Voi taivas.

Annoin samalla mitalla takaisin edellisen tollon kirjoitukselle. Yhtä tollosti.

Edellinen kommentoi halventavasti PB:tä ja minä halventavasti Käärijästä.

Mutta miksi reagoit vain minun kommenttiini?

Siksi että sä aloitit ensin nälvimällä Käärijää ja kehumalla tökerösti pb:tä.

Käärijä ansaitsee kehut ja pb ei, minkä jokainen täysjärkinen ymmärtää.

Eli nyt olet sitten tollo etkä ansaitse kunnioitusta itsellesi etkä pb:llesi.

Arvostelin Käärijää, kyllä. PB kehuin. Miten tökerösti sen tein on ihan sama, mutta ymmärsit kuitenkin.

Kyllähän sen nyt kaikki näkee että tuo jäähalliveto oli ala-arvoinen, aivan surkea. Ei saanut edes yleisöä mukaan.

Miksi sitä ei saa sanoa?

Vai oliko se sinun mielestäsi onnistunut?

Sinun mielestäsi nuotin vierestä hoilaava benjaminkin on ihan passeli eli kertoo kaiken sun maustasi ja älystäsi.

Hallivedon surkeus on siten vain sinun silmässäsi. Samoin kuin pb:n hyvyys. Koeta nyt tajuta vaikka kuinka pb:täsi palvot että se olisi siellä liverpoolissa seminsä jumbona.
Pb:llä ei ole puoliakaan Käärijän karismasta, itse asiassa niillä ei ole sitä lainkaan.

Kaikki "riippakivetkin" joista Käärijä selviää valovoimansa ansiosta, suomenkielisyys, huono enkun taito jne. upottsisivat sun pb:si silmänräpäyksessä.

Tässä on kyllä argumetit taas sillä tasolla, että melkein hävettää olla Käärijän tiimissä. Ainoa selitys jonka keksin on se, että tämän kirjoittanut on korkeintaan yläasteella. Henkisesti ainakin jäänyt sille tasolle.

Ihan naurettavaa nokittelua MAKUASIOISTA ja vieläpä toista lyttäämällä. Kasvakaa aikuisiksi, jookosta?

Vierailija
23507/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne Liverpooliin olis kannattanu äänestää Portion Boys tai Benjamin. Robin myös, mutta biisi oli vaisu.

Portion Boys:n biisi oli hauska ja esitys varma ja mukaansatempaava, kestää monta kuuntelua eikä kyllästy. Ei olisi tarvinnut jännittää niiden puolesta miten homman hoitavat.

Käärijällä kaikenlaiset vaivat ja pelot on vasta edessä.Tuo jäähalli veto oli vaivaannuttavaa katsottavaa, esimakua tulevasta?

In kyllä harmi, kun suomalaiset ei kaikki oikein ymmärrä Robinin biisin hyvyyttä, vaan pidetään vaisuna biisinä. Ns. vaisut biisit sijoittuu viisuissa hyvin. Sellaiset, mitä me Suomessa ei ymmärretä. On monia maita, joissa Robinin biisi olisi sopinut monenkin makuun. Enkä nyt todellakaan tarkoita vaikkapa Saksaa, jolle Cha Cha Cha sopii kuin nenä päähän.

Ihmisethän siellä äänestää, ei ne sateenkaaren väriset raadit yksistään mitään päätä.

Toki Käärijäkin voi pärjätä erikoisella enwrgisellä biisillään ja oli PB biisissäkin hauskuutta ja potkua. Tarkoitin vain sanoa, että myös Robinin biisi olisi pärjännyt hyvin. Ukrainan raati, joka tuskin ehti seurata viisukeskustelua ja lueskella videoiden kommentteja, tykkäsi Robinin biisistä. Sotaa käyvä maa ei siis pitänyt vaisuna, mikä on mielestäni aika merkille pantava seikka.

Robin olisi ehkä voinut vaisulla perusmiellyttävällä biisillään sijoittua suht kohtuullisesti, mutta ei ikinä voittaa, ainakaan jos esitys olisi täysin sama kuin UMK:ssa. Se tässä ehkä on se juttu, että kuitenkin sinne lähdetään ensisijaisesti hakemaan sitä voittoa, eikä vaan pärjäämään. Parempi silloin ottaa vähän riskejäkin.

Vierailija
23508/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijälle pitäs myöntää joku parisuhde- elåmån parantamispalkinto ! Ukko saa pitkästä aikaa kunnon kyytiå

Kerro sama ukolles, mistä sun kiihkos johtuu. Nyt se kuvittelee, että se on jostain syystä muuttunut kuumaksi.

*reps*

Miespolo 😢🤭

Vierailija
23509/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijälle pitäs myöntää joku parisuhde- elåmån parantamispalkinto ! Ukko saa pitkästä aikaa kunnon kyytiå

Kerro sama ukolles, mistä sun kiihkos johtuu. Nyt se kuvittelee, että se on jostain syystä muuttunut kuumaksi.

*reps*

Miespolo 😢🤭

Sekin pitää Käärijää hauskana tyyppinä ja hymyilee, kun näkee telkasta ...mutta ihan kaikkea en sille todellakaan kerro. Kevät se vaan mulla on juu ja hormoonit. :)

Vierailija
23510/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pidät Käärijästä. Saat pitää.

Minä pidän enemmän PB:stä, vaikka et sinä pitäisikään.

Koska PB ei lähde Liverpooliin, sijoitusta on turha spekuloida.

Käärijän sijoituksen näemme aikanaan, ja se mitä on tähän mennessä nähty ei vakuuta.

Mainitsit että mm. huono enkun taito upottaisi PB:n silmänräpäyksessä. Nyt sulta tuli kyllä emävale. Mietitkö yhtään mitä kirjoitit tuosta kielitaidosta :D

Pb:n sijoitusta liverpoolissa "turha spekuloida" mutta kannattaa inttää kuinka hyvin se siellä esiintyisi. Selvä.

_Sinua_ ei vakuuta ja sinut vakuutti taas mm. ammuvainaa benjamin. Enough said.

Pb voi puhua vaikka kuinka hyvää enkkua mutta kun ei ole karismaa niin ei silti tee hyvää vaikutusta. Olen nähnyt paljon suomalaisia ulkomailla jotka puhuvat virheetöntä enkkua mutta eivät saa kuulijaa mitenkään mukaansa koska aksentti on tylsä ja naama kuin maamuna.

Toisaalta vaikka pb puhuisi enkkua ihan päin persettä niin se ei olisi ongelma pelkästään siitä syystä ettei kukaan olisi kiinnostunut kysymään heiltä mitään. :D

Voiii...PB:llä on karismaa 1000 käärijän verran.

Vuoden Yhtye ja Vuoden Viihdyttäjä -palkinnot;ei niitä anneta noubadeille. Kyllä suomalaiset tietää, mikä bändi osaa viihdyttää.

Käärijän enkku on surkuhupaisiaa slouganien heittoa ja hokee aina sitä samaa.

Voiiii laita miinus sen tonnin eteen niin olet lähempänä totuutta pb:n "karismasta".

Se lähtee jo ihan valokuvauksrllisuudesta. Käärijästä ei yksinkertaisesti saa huonoa kuvaa. Pb:n ukoista ja akasta niitä riittää.

Sun viihdyttäjät ihan yksi ja sama. Kuka ne edes päättää? Kun Kärde vie ensi kerralla kaikki pystit niin yllättäen olet samaa mieltä. :D

Käärijän enkku on jo muodostunut yhdeksi hänen tavaramerkeistään. Sun pb tietty latelisi pitkät pätkät ties mistä Kimi Räikkösen tärkeydestä suomal. sielulle ja haastattelija pyörittää silmiään että mistä tuo jaarittelee?

Vuoden viihdyttäjä-, Vuoden Yhtye  -palkinnoista päättää suomalaiset, tavalliset ihmiset jotka kuuntelee musiikkia. Etkö muka sitä tiennyt.

Kärdeä ei kukaan enää muista ens vuonna tähän aikaan, ja varmaan itsekin tyytyväinen siihen että saa elämänsä takaisin. Ei ole estradiartisti, näyttää siltä että saa pian paniikkikohtauksen. Klubeissa on omalla alueellaan.

Ja millä estradeilla sun pellebändisi muka esiintyy?

Minua ei kiinnosta pystit. Vanhojen ukkojen ja akkojen juttuja moiset pystit ja siksi joku pb niitä saakin. Sehän on keski-ikäisten ja vanhusten bändi joille esittää kirosana ja alapää-juttu biisejään.

Kärde päihittää sun pb:si joka mittarilla ja pääkoppasi ei auta muu kuin kestää se. Tai olkoon kestämättä, sama se mulle.

Hei, olen sun kanssa samaa mieltä, mutta jätetään toi jankkaaja huomiotta. Ei se muuten lopeta.

Ihan yhtä lailla voitais jättää tuo PB:n dissaaja huomiotta, kun eipä sekään tunnu sen paremmin osaavan lopettaa, jankkaa vaan menemään pellebändistä jne. Toivon, että vain larppaa jotain hc-Käärijä-fania, sen verran surkea tapaus. Aivan kuin oltais Demissä.

Vierailija
23511/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aapo vasta 27. Kait toi pariskunta on vanhempia Portion boyseissa?

Vierailija
23512/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Portion Boys, jonka pomppija-mölisijä-pariskunta ei pysty vetämään keikkaa ilman oksentelua?

Onko syy-seuraus suhde jotenkin vieras sulle?Ja luulin että trollasit tolla pb-ylistykselläsi mutta tuiskahduksestasi päätellen olet ihan tosissasi. Voi taivas.

Arvostelin Käärijää, kyllä. PB kehuin. Miten tökerösti sen tein on ihan sama, mutta ymmärsit kuitenkin.

Kyllähän sen nyt kaikki näkee että tuo jäähalliveto oli ala-arvoinen, aivan surkea. Ei saanut edes yleisöä mukaan.

Miksi sitä ei saa sanoa?

Sinun mielestäsi nuotin vierestä hoilaava benjaminkin on ihan passeli eli kertoo kaiken sun maustasi ja älystäsi.

Hallivedon surkeus on siten vain sinun silmässäsi. Samoin kuin pb:n hyvyys. Koeta nyt tajuta vaikka kuinka pb:täsi palvot että se olisi siellä liverpoolissa seminsä jumbona.
Pb:llä ei ole puoliakaan Käärijän karismasta, itse asiassa niillä ei ole sitä lainkaan.

Kaikki "riippakivetkin" joista Käärijä selviää valovoimansa ansiosta, suomenkielisyys, huono enkun taito jne. upottsisivat sun pb:si silmänräpäyksessä.

Tässä on kyllä argumetit taas sillä tasolla, että melkein hävettää olla Käärijän tiimissä. Ainoa selitys jonka keksin on se, että tämän kirjoittanut on korkeintaan yläasteella. Henkisesti ainakin jäänyt sille tasolle.

Ihan naurettavaa nokittelua MAKUASIOISTA ja vieläpä toista lyttäämällä. Kasvakaa aikuisiksi, jookosta?

Aika tiimiläinen olet kun et tahdo puolustaa Kärdeä hiukkaakaan.

Vierailija
23513/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pidät Käärijästä. Saat pitää.

Minä pidän enemmän PB:stä, vaikka et sinä pitäisikään.

Koska PB ei lähde Liverpooliin, sijoitusta on turha spekuloida.

Käärijän sijoituksen näemme aikanaan, ja se mitä on tähän mennessä nähty ei vakuuta.

Mainitsit että mm. huono enkun taito upottaisi PB:n silmänräpäyksessä. Nyt sulta tuli kyllä emävale. Mietitkö yhtään mitä kirjoitit tuosta kielitaidosta :D

Pb:n sijoitusta liverpoolissa "turha spekuloida" mutta kannattaa inttää kuinka hyvin se siellä esiintyisi. Selvä.

_Sinua_ ei vakuuta ja sinut vakuutti taas mm. ammuvainaa benjamin. Enough said.

Pb voi puhua vaikka kuinka hyvää enkkua mutta kun ei ole karismaa niin ei silti tee hyvää vaikutusta. Olen nähnyt paljon suomalaisia ulkomailla jotka puhuvat virheetöntä enkkua mutta eivät saa kuulijaa mitenkään mukaansa koska aksentti on tylsä ja naama kuin maamuna.

Toisaalta vaikka pb puhuisi enkkua ihan päin persettä niin se ei olisi ongelma pelkästään siitä syystä ettei kukaan olisi kiinnostunut kysymään heiltä mitään. :D

Voiii...PB:llä on karismaa 1000 käärijän verran.

Vuoden Yhtye ja Vuoden Viihdyttäjä -palkinnot;ei niitä anneta noubadeille. Kyllä suomalaiset tietää, mikä bändi osaa viihdyttää.

Käärijän enkku on surkuhupaisiaa slouganien heittoa ja hokee aina sitä samaa.

Voiiii laita miinus sen tonnin eteen niin olet lähempänä totuutta pb:n "karismasta".

Se lähtee jo ihan valokuvauksrllisuudesta. Käärijästä ei yksinkertaisesti saa huonoa kuvaa. Pb:n ukoista ja akasta niitä riittää.

Sun viihdyttäjät ihan yksi ja sama. Kuka ne edes päättää? Kun Kärde vie ensi kerralla kaikki pystit niin yllättäen olet samaa mieltä. :D

Käärijän enkku on jo muodostunut yhdeksi hänen tavaramerkeistään. Sun pb tietty latelisi pitkät pätkät ties mistä Kimi Räikkösen tärkeydestä suomal. sielulle ja haastattelija pyörittää silmiään että mistä tuo jaarittelee?

Vuoden viihdyttäjä-, Vuoden Yhtye  -palkinnoista päättää suomalaiset, tavalliset ihmiset jotka kuuntelee musiikkia. Etkö muka sitä tiennyt.

Kärdeä ei kukaan enää muista ens vuonna tähän aikaan, ja varmaan itsekin tyytyväinen siihen että saa elämänsä takaisin. Ei ole estradiartisti, näyttää siltä että saa pian paniikkikohtauksen. Klubeissa on omalla alueellaan.

Ja millä estradeilla sun pellebändisi muka esiintyy?

Minua ei kiinnosta pystit. Vanhojen ukkojen ja akkojen juttuja moiset pystit ja siksi joku pb niitä saakin. Sehän on keski-ikäisten ja vanhusten bändi joille esittää kirosana ja alapää-juttu biisejään.

Kärde päihittää sun pb:si joka mittarilla ja pääkoppasi ei auta muu kuin kestää se. Tai olkoon kestämättä, sama se mulle.

Oletko kasvanut jossain kellarissa sinä lapsi, kun vaikutat niin tietämättömältä.

Kuuntele, katsele Käärijää ja tule onnelliseksi.

Sillä aikaa minä fanitan PB:tä.

Sen on pakko olla trolli, ei voi muuten järjellä selittää tuollaista.

Vierailija
23514/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*reps*

Miespolo 😢🤭

Sekin pitää Käärijää hauskana tyyppinä ja hymyilee, kun näkee telkasta ...mutta ihan kaikkea en sille todellakaan kerro. Kevät se vaan mulla on juu ja hormoonit. :)

Mä niin ymmärrän tän, kun meillä on vähän sama tilanne oman ukon kans, mietin koko päivän Kärtsyä ja sit illalla tilanne eskaloituu 💋

Vierailija
23515/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CqQsNfiNyzx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Kärtsän poppoo ollu vierailulla Pukinmäkeläisessä ravintolassa, missä Käärijä teki ihan ekan keikan nuorempana.

Ei juma, asun naapurissa! Ko. ravintolan omistaja on kyllä mahtavan positiivinen tyyppi, aivan kuten Käärijäkin. Muutenkin kiva paikka (yökerhoaikaan en ole käynyt), hyvät drinkit ja olutvalikoima, ja päiväaikaan loistava ruoka, suosittelen lämpimästi poikkeamaan.

Itse asiassa mietin juuri hiljattain, että tuolla voisi olla kiva seurata porukalla viisufinaalia, mutta taitaa mennä yökerhotoiminta siihen päälle, harmi.

Hirmu positiivisen kuvan sai tosta paikasta heidän instan perusteella. Drinkit näytti ihanilta ja ruoat hyviltä kuvissa. Ilmeisesti ei tosiaan mikään peruslähiö"räkälä". Luulisi että nuo nimenomaan näyttäisi Euroviisut kun Kärtsällä historiaa heidän kanssa. :)

Niin, tuolla historialla kyllä vois toivoa jotain Euroviisukatsomoa, mutta paikka tosiaan normaalisti muuttuu yökerhoksi viikonloppuiltaisin, että en tiedä, haluavatko siitä kuviosta poiketa. Juomien myyntiin tuskin vaikuttaisi ainakaan? Ehkä kysyisin asiasta, jos olisin itse Instassa tms. somessa. Tuo on kuitenkin ihan juna-aseman vieressä, että sikälikin luulisi kiinnostuneita paikalletulijoita olevan vaikka vähän kauempaakin.

Heillä on kyllä kunnianhimoa tekemisessään ja paikka on karusta ulkokuorestaan huolimatta nykyään kaikkea muuta kuin pelkkä perusräkälä, ja tilaa on vuokrattavissa myös yksityistilaisuuksiin. Koronan myötä tuli nuo omat drinkit ja ruokapuoli kuvioihin ja saivat näkyvyyttä ja kehuja mediassa, mm. Hesari teki heistä jutun (maksumuurin takana https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008014410.html). City-lehden artikkeli: https://www.city.fi/opas/lahiobaari+uudistui+uskottavaksi+ruokaravintol…

Pahoittelut OT:sta ja pienestä mainoksesta, mutta innostuin vähän kun näin nuo ihmiset yhdessä. Tulkitsin, että tämä ei ollut ainoa kohtaaminen uran alkuaikojen jälkeen.

Vierailija
23516/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei saa sanoa?

Aika tiimiläinen olet kun et tahdo puolustaa Kärdeä hiukkaakaan.

Puolustan kyllä, mutta en lähde mukaan tuollaiseen ala-arvoiseen eipäs-juupas-nokitteluun ja eri mieltä olevien haukkumiseen. Ei tässä nyt mitään sotaa käydä sentään, ja jos joku täällä vielä uskaltaa sanoa tykkäävänsä enemmän Robinista tai PB:sta, en pidä sitä minään uhkana ja katso aiheelliseksi hyökätä heti kimppuun. Jos haluan ilmaista erimielisyyteni, osaan tehdä sen annaliisamaisen kypsästi ;-) Pointtina siis, että erimielisyyksistä voi yrittää keskustella myös hyvässä hengessä loukkaamatta toisia.

Vierailija
23517/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapo 27v??? Herra mun vereni. Luulin että 37!!!

Vierailija
23518/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta lähestyy viittäkymppiä.

Vierailija
23519/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, masentuikohan Kärtsä eilen Callboysien keikalla kun niillä oli niin tanakkaa menoa.

Nyt se on varmaan makoilee kahden täkin alla suojassa pahalta maailalta lelunsa kanssa....

Vierailija
23520/34469 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, masentuikohan Kärtsä eilen Callboysien keikalla kun niillä oli niin tanakkaa menoa.

Nyt se on varmaan makoilee kahden täkin alla suojassa pahalta maailalta lelunsa kanssa....

Ei ny, tanakkaa on Käärijänkin meno!

Ketju on lukittu.