UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin monet vuodet ihmetellyt minkälaiset biisit voittavat, että minkäköhänlainen balladi tänävuonna voittaa Euroviisut. Ei ole tainnut kertaakaan voittaa biisi, josta itse pitäisin. Mä arvaan, että Käärijä tulee finaalissa kolmanneksi.
Mun veikkaus on TOP 5
1. Ruotsi
2. Norja
3. Suomi
4. Israel
5. Ukraina ei vetoakaan ihmisiin niin paljon ja jää viidenneksi
Riippuen siis siitä saako Suomi yllättäen jonkun tosi paskan paikan finaalissa.
Missä Tsekki, Italia, Itävalta ja Espanja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin monet vuodet ihmetellyt minkälaiset biisit voittavat, että minkäköhänlainen balladi tänävuonna voittaa Euroviisut. Ei ole tainnut kertaakaan voittaa biisi, josta itse pitäisin. Mä arvaan, että Käärijä tulee finaalissa kolmanneksi.
Mun veikkaus on TOP 5
1. Ruotsi
2. Norja
3. Suomi
4. Israel
6. Itävalta. Itävalta voi toki myös yllättää ja on jossain sijoilla 4-5 jos esitys on hyvä. voi rökittää Israelin ja Ukrainan
7. Tsekki jos edes on koska esitys ei ole varmaan läheskään niin vakuuttava kuin video.
En osaa arvata millä sijoilla on Espanja ja Italia. En usko että ne pärjää niin hyvin kuin luultu. Saattaa tulla jotain takavasemmalta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on TOP 5
1. Ruotsi
2. Norja
3. Suomi
4. Israel
6. Itävalta. Itävalta voi toki myös yllättää ja on jossain sijoilla 4-5 jos esitys on hyvä. voi rökittää Israelin ja Ukrainan
7. Tsekki jos edes on koska esitys ei ole varmaan läheskään niin vakuuttava kuin video.
En osaa arvata millä sijoilla on Espanja ja Italia. En usko että ne pärjää niin hyvin kuin luultu. Saattaa tulla jotain takavasemmalta ohi.
Jos jompikumpi on TOP10:ssa niin se on Espanja. Italia ei tule olemaan ja jää Ranskalle jälkeen joka taas on top 10:ssä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että Käärijän ura lähtisi kiitoon ulkomailla. Hänelle olisi parempi jos olisi sijalla 2-5.
millä tavoin parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁
"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…Ei ole uusi uutinen, että Lordi ei tykkää räpistä.
Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.
Käärijä itse tosin on sellainen, joka ei nosta omaa arvoaan muita piikittelemällä. Sillä on aura muutenkin. 💓
Hitto noi kajaalit sopii Käärijälle niin hyvin ja tekee hänestä vielä hotimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoo n-kirjaimen söpösti nönnöttäen!
💓
Minkä ikäisiä te olette. 🤭
Sä oot selvästi sellainen 30 himpun yli tai ali. Joka luulee olevansa kehityksensä lakipisteessä. 😏
Vierailija kirjoitti:
No niin sopii!!! Meikkaakohan se itse...kuka muukaan sen olisi Joensuussa meikannut. Ja hiuksetkin oli laitettu pörhölleen tossa Pure stoorissa ....😋
Vierailija kirjoitti:
😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin sopii!!! Meikkaakohan se itse...kuka muukaan sen olisi Joensuussa meikannut. Ja hiuksetkin oli laitettu pörhölleen tossa Pure stoorissa ....😋
Onhan Jsuussa kampaamoita ....
Siitä iloa perjantai-iltaan! Ja katsokaa kommenttikenttää, ulkomaalaiset rakastaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁
"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…Ei ole uusi uutinen, että Lordi ei tykkää räpistä.
Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.
Nyyh itsellesi ja hermoilutkin. Tykkään enemmän Lordin kuin Käärijän musiikista. Fakta on silti se, että toisten juttuja on silti typerää halveksua, vaikka itse ei pitäisikään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on TOP 5
1. Ruotsi
2. Norja
3. Suomi
4. Israel
Mä luulen kanssa, mutta en pidä tuosta asetelmasta.
En oo itse edes tajunnut, että Käärijä on Rapper W:lla :D
Hip ja hei ja cha cha cha! Viimein pääsin itse asettamastani kahden päivän ketjubannista, meinasi tosielämän velvollisuudet eli opiskelu mennä ihan persiilleen täällä notkumisen vuoksi... :-D
Mitä oon missannut tässä välissä?
Vierailija kirjoitti:
Hip ja hei ja cha cha cha! Viimein pääsin itse asettamastani kahden päivän ketjubannista, meinasi tosielämän velvollisuudet eli opiskelu mennä ihan persiilleen täällä notkumisen vuoksi... :-D
Kiitos tästä, mulla ollut vähän samaa ongelmaa, että roikun täällä liikaa ja täytynyt pitää ketjubanneja kans. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, mulla ollut vähän samaa ongelmaa, että roikun täällä liikaa ja täytynyt pitää ketjubanneja kans. :D
Vaikeaa kyllä oli, ja pakko tunnustaa että purin oloani muutamaankin kertaan tuonne "Tehdään yhdessä Otavalle runokirja" -ketjuun X-D
Euroviisuketjusta löydetty pina coladalta maistuva käärijätorttu
https://yhteishyva.fi/ruoka-ja-reseptit/kaarijatorttu-on-kevaan-ravakka…
En kyllä usko että Käärijän ura lähtisi kiitoon ulkomailla. Hänelle olisi parempi jos olisi sijalla 2-5.