UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo musta ole mitään provoja missä mietitään että itsestään kannattaa pitää huolta. Kun onhan se ihan totta. Ei sillä että Käärijä PITÄÄ tehdä jotain muiden takia vaan hänen kannattaa ihan oman itsensä ja menestyksensä takia huolehtia kisakondiksestaan. Ulkomusiikilliset arvot merkkaa vaikka se kuin väärin olisi.
Vähän vatsaa ei haittaa miehellä mitään mutta kun katsoo vanhoista keikkapätkistä miten ketterä ja nopea kärtsä on ihan vuosi pari sitten ollut..
Mitä hittoa?! Mistä sä tiedät miten K treenaa? Hyväkuntoiselta näyttää.
Vaan kun ei näytä. Lihasten koko on rapistunut jopa videon teon ajoista. Vielä ehtii skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä, SALILLE.!!! Jos riehuu ilman paitaa, niin vatsa-, rinta- ja selkälihakset pitää olla kunnossa. Ei meidän, vaan itsesi takia. Kun haluaa VOITTAA, niin kannattaa ne otta ne pelkästään seksikkyyden takia ääniä antavien äänet. Tää on kilpailu, kaikki keinot käyttöön! Hyvä lähtökohta, pitää vaan vähän vaan skarpata.
Käärijän kroppa on oikein hyvä noin ja hän on paremmassa kunnossa kuin moni muu mies tai nainen. Mun mielestä on just hyvä, että Kärtsä ei oo täysin ylitreenattu, vaan tuo ainakin mun silmissä lisää seksikkyyttä ja sympaattisuutta. Ja hän haluaa kannustaa kaikkia olemaan ilman paitaa, vaikka kroppa näyttäisi miktä. Toki itsestä kannattaa pitää huolta, mutta ei se itsestä huolehtiminen tarkoita välttämättä sitä, että jokainen lihas on treenattu näkyväksi.
Nimenomaan, ja sellanen raejuusto-rahka-proteiinipirtelö-pena, jonka suurin huoli olisi, onko tällä viikolla 1 mm vai 2 mm vatsarasvaa, on musta todella epäsymppis miestyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä, SALILLE.!!! Jos riehuu ilman paitaa, niin vatsa-, rinta- ja selkälihakset pitää olla kunnossa. Ei meidän, vaan itsesi takia. Kun haluaa VOITTAA, niin kannattaa ne otta ne pelkästään seksikkyyden takia ääniä antavien äänet. Tää on kilpailu, kaikki keinot käyttöön! Hyvä lähtökohta, pitää vaan vähän vaan skarpata.
Käärijän kroppa on oikein hyvä noin ja hän on paremmassa kunnossa kuin moni muu mies tai nainen. Mun mielestä on just hyvä, että Kärtsä ei oo täysin ylitreenattu, vaan tuo ainakin mun silmissä lisää seksikkyyttä ja sympaattisuutta. Ja hän haluaa kannustaa kaikkia olemaan ilman paitaa, vaikka kroppa näyttäisi miktä. Toki itsestä kannattaa pitää huolta, mutta ei se itsestä huolehtiminen tarkoita välttämättä sitä, että jokainen lihas on treenattu näkyväksi.
Ei, eeeiiiii "..haluaa kannustaa olemaan kaikkia ilman paitaa , vaikka kroppa näyttäis miltä."
Onko Käärijä vähän ajattelematon puheissaan. Nyt saa pelätä sitäkin, mitä sammakoita sieltä suusta lotkahtelee. Toivottavasti Liverpoolissa vähän petraa, ettei nyt ihan lahjattomalta vaikuta.
Käärijästä tulee uusi Frederik. Kohta sillä on kunnon kokoelma naisten alusvaatteita ja näköjään kuukautissuojiakin kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä tulee uusi Frederik. Kohta sillä on kunnon kokoelma naisten alusvaatteita ja näköjään kuukautissuojiakin kotonaan.
Ei tarvitse tyttöystävän enää ostaa itselleen kun mies raahaa tuliaisia keikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisellä Tampereen keikalla on näemmä ollut tunnelma katossa. Instassa on hyviä klippejä, joista näkyy entistäkin selvemmin Kärtsärin karisma ja kyky nostattaa tunnelmaa. Kyllä se on nyt itsenkin keikalle raahauduttava. Sama se, vaikka muut ovat nuorempia. T. N38
Olin paikalla eilen. Vaikuttaako sitten kokemukseen että olin ottanut alkomahoolia, mene ja tiedä, mutta mulla oli hauskinta vuosiin 😜 Kyllä se on luontainen esiintyjä. Tosi hyvältä kuulosti livenä, ja näytti myös. Joka välispiikeissä sai nauraa ja sitten taas tunnelma kattoon niin että nyt on ääni käheenä. Kun se jaksaa vähätellä musajuttuja ja että "muut asiat on niitä oikeasti tärkeitä", niin se pitäisi hänen lopettaa. Mä ihan oikeasti luulen, että Käärijä on mullakin onnistunut syrjäyttämään tänä vuonna tyypillisen kevätväsymyksen. Ei mitään ihan pikkujuttuja 💚
Ihanaa, että sulla on ollut noin hyvä kokemus. Kuvasit myös hyvin sitä onnistuneen keikan lumoa. Musta tuollaisissa kokemuksissa on jopa jotain pyhää. Käyn itse harvojen ja valikoitujen artistien keikoilla, mutta joka kerta tulen sieltä kaikkeni antaneena takaisin. T. Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä nyt yks ärtynyt tyyppi?
Voi, kun ei osata ajoissa irtaantua palstalta.
Kuka? Täällä on selvästi monia.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo musta ole mitään provoja missä mietitään että itsestään kannattaa pitää huolta. Kun onhan se ihan totta. Ei sillä että Käärijä PITÄÄ tehdä jotain muiden takia vaan hänen kannattaa ihan oman itsensä ja menestyksensä takia huolehtia kisakondiksestaan. Ulkomusiikilliset arvot merkkaa vaikka se kuin väärin olisi.
Vähän vatsaa ei haittaa miehellä mitään mutta kun katsoo vanhoista keikkapätkistä miten ketterä ja nopea kärtsä on ihan vuosi pari sitten ollut..
Joku närkästyi pikkuhousujen heittämisestä.😂 Ei siinä kommentissa mainittu mitään Käärijän painosta, kunnosta tms. Vaikka tuollaiset jututkin voisi ohittaa.
Jaaha, ketjussa on sitten taas vajottu tähän pisteeseen. Itse asiassa kesti yllättävänkin kauan pysyä varsinaisessa aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, ja sellanen raejuusto-rahka-proteiinipirtelö-pena, jonka suurin huoli olisi, onko tällä viikolla 1 mm vai 2 mm vatsarasvaa, on musta todella epäsymppis miestyyppi.
Nyt ei puhutakaan Kouvolan Kuntosalin Raejuusto-Penasta vaan Eurovisionin mahdollisesta kärkikahinahdokkaasta, jonka näkee suorista lähikuvasta kohta kymmenet miljoonat
Siinä voi muutamalta sadaltatuhannelta viisugayltä ja vähemmån viisugayltä mennä roska silmään ja sormi irrota äänestysnapilta, jos lavalle astelee muumipapan muotoinen stand-up kaveri
Sanon ekana että Käärijä on läähpuuh-hottis ja herättää monissa suuria intohimoja. 🔥
Mutta ei sille voi mitään että ainakin omaan esteettiseen makuun sopii paremmin kuperkeikkaa lavalla heittävä keltahousu 😍 kuin hevisaurus-Käärijä. Ei siitä tarvii suuttua kun makuja on monia ja Käärijä varmasti pskat nakkaa mitä randomit palstoilla juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhutakaan Kouvolan Kuntosalin Raejuusto-Penasta vaan Eurovisionin mahdollisesta kärkikahinahdokkaasta, jonka näkee suorista lähikuvasta kohta kymmenet miljoonat
Siinä voi muutamalta sadaltatuhannelta viisugayltä ja vähemmån viisugayltä mennä roska silmään ja sormi irrota äänestysnapilta, jos lavalle astelee muumipapan muotoinen stand-up kaveri
Tämäpä tämä. Emme äänestäneen mitään Suomen kehopostiivisuus-lähetyssaarnaaja vaan Euroviisuedustajan. Käärijä on itse sanonut, että lähtee voittamaan. Ja voitto, siis voitto, vaatii timmin kropan tossa asussa. Kyllä Käärijä entisenä lätkämiehenä tietää itsekin mihin liigaan on menossa pelaamaan. Ei siellä kiekkoa kilpailijoille anneta kivassa karnevaalitunnelmassa. Paketti kuntoon. Pallomahainen Käärijä on liian monta ääntä Loreenille vaikka kotimaan baareissa se ei menoa haittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisellä Tampereen keikalla on näemmä ollut tunnelma katossa. Instassa on hyviä klippejä, joista näkyy entistäkin selvemmin Kärtsärin karisma ja kyky nostattaa tunnelmaa. Kyllä se on nyt itsenkin keikalle raahauduttava. Sama se, vaikka muut ovat nuorempia. T. N38
Olin paikalla eilen. Vaikuttaako sitten kokemukseen että olin ottanut alkomahoolia, mene ja tiedä, mutta mulla oli hauskinta vuosiin 😜 Kyllä se on luontainen esiintyjä. Tosi hyvältä kuulosti livenä, ja näytti myös. Joka välispiikeissä sai nauraa ja sitten taas tunnelma kattoon niin että nyt on ääni käheenä. Kun se jaksaa vähätellä musajuttuja ja että "muut asiat on niitä oikeasti tärkeitä", niin se pitäisi hänen lopettaa. Mä ihan oikeasti luulen, että Käärijä on mullakin onnistunut syrjäyttämään tänä vuonna tyypillisen kevätväsymyksen. Ei mitään ihan pikkujuttuja 💚
Ihanaa, että sulla on ollut noin hyvä kokemus. Kuvasit myös hyvin sitä onnistuneen keikan lumoa. Musta tuollaisissa kokemuksissa on jopa jotain pyhää. Käyn itse harvojen ja valikoitujen artistien keikoilla, mutta joka kerta tulen sieltä kaikkeni antaneena takaisin. T. Se jolle vastasit
aika moni antoi jos ei kaikkensa, niin aika paljon Tampereella. Lattia oikein notkui hyppimisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Älkääpäs nyt suurennelko asiaa. Muutama muukin umk-finaalissa ollut bändi on kasvattanut roimasti suosiotaan ja jonot keikalle on olleet toooosi pitkiä ja meno sen mukaista.
Fanaattiset fanit ei näe muuta kuin Käärijänsä, ja olettavat että vai hänet on nyt huomattu. (Ihan tavanomaista suosiota, mutta kun täällä päivät pitkät hokee vaan Käärija sitä Käärijä tätä niin alkaa mennä psykoosiin ja kuvitella omiaan.
Suosittelen laajentamaan katsantokantaa. Muillakin UMKlaisilla menee nyt lujaa saaneet paljon nostetta.(UMK toi esim. PB:n koko kansan tietoisuuteen. Monet heidän keikkallaan ekaa kertaa olleet ovat ihmetelleet miten eivät ole tienneet koko bändistä, ja että miten hyviä he
Tulihan se sieltä taas kerran. PB paras, Käärijä paska. Vain näin on lupa ajatella.
Mutta enpäs varmana mene jonkun PB:n keikalle. Faninsa ovat todistetusti tosivittumaista ja alhaista huono häviäjä-porukkaa. Valitsen seurani paremmin.
Ja bändi itse: Musiikissa ei sisältöä, luovuutta, merkitystä. Tehdään vaan sitä mikä menee faneihin. _Käärijällä_ on toisin.
PB:n lavaolemus, joo... :D Kyllä minä haluan katsella ennemmin nuorta ja komeaa Käärijää kuin viittä kymppiä käyviä merkonomin näköisiä ikämiehiä ja yhtä naista.
Ihan oikeasti nyt aikuiset(?) ihmiset, onko ihan pakko harrastaa tällaista typerää kilpailua ja vertailua eri artistien ja heidän kannattajiensa välillä?
Ei olla enää ala-asteella. Antakaa ihmisillä olla erilaisia mielipiteitä, mikään tällainen nokittelu ei niitä kuitenkaan muuta. Mua ärsyttää tällaiset yleistävät hyökkäykset esim. PB-faneja kohtaan ja yhtä lailla tällaisten seurauksena tulevat vastayleistykset Käärijä-faneista. Tällaisten kirjoittajat ei kyllä anna kovin fiksua vaikutelmaa itsestään - päinvastoin! Jos menee noin kovasti tunteisiin toisten kommentit, voisi ensin laskea vaikka sataan ja miettiä sitten uudelleen, onko siitä vastakommentista oikeasti mitään hyötyä. Tämä näin Käärijä-fanin näkökulmasta nyt.
Lisäyksenä vielä, että eihän tuossa aiemmassa kommentissa puhuttu kuin Suomen viisuedustajan saamasta poikkeuksellisesta huomiosta. Ei puhuttu mitään esim. PB:sta tai Kuumaasta eli EI väitetty tai suljettu pois mahdollisuutta, etteikö heilekin olisi tullut tästä nostetta - tai vaikka Bessille viime vuonna. Lukekaa ajatuksella, hyvät ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ketjussa on sitten taas vajottu tähän pisteeseen. Itse asiassa kesti yllättävänkin kauan pysyä varsinaisessa aiheessa.
Itse aiheessa ei olla pysytty enää pitkään aikaan.
Porttareitten Aapo ja Roope ovat muuten suurin piirtein samaa ikäluokkaa Käärijän kanssa. Ne kolme muuta lähestyy kaiketi viittäkymppiä. Täytyy silti nostaa hattu heille ihan sen takia, että ovat pystyneet pitämään itsensä noin hyvässä kunnossa.
Mika Lintilä euroviisuihin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mika Lintilä euroviisuihin!!!!
Kiitos mielipiteestä. Kiva kun jaoit sen kanssamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä. Emme äänestäneen mitään Suomen kehopostiivisuus-lähetyssaarnaaja vaan Euroviisuedustajan. Käärijä on itse sanonut, että lähtee voittamaan. Ja voitto, siis voitto, vaatii timmin kropan tossa asussa. Kyllä Käärijä entisenä lätkämiehenä tietää itsekin mihin liigaan on menossa pelaamaan. Ei siellä kiekkoa kilpailijoille anneta kivassa karnevaalitunnelmassa. Paketti kuntoon. Pallomahainen Käärijä on liian monta ääntä Loreenille vaikka kotimaan baareissa se ei menoa haittaisikaan.
Redditissä ollaan ainakin ihastuttu itsetuntoon ja sehän se vast onkin seksikästä. Jeren ei tarvii muuttaa mitään.